Misschien hobbyquote:Op maandag 30 juni 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Jij nog plannen voor vandaag, las a l dat je het lekker rustig aan ging doen
In ieder geval heel weinig. Ik zie wel wat er op mij afkomtquote:Op maandag 30 juni 2025 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien hobby
Misschien niks
Kijk even waar ik zin in heb
En daar heb ik nog geen benul van
Jij dan?
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op maandag 30 juni 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In ieder geval heel weinig. Ik zie wel wat er op mij afkomt
In ieder geval nergens druk om maken
Dan doen we dat tochquote:Op maandag 30 juni 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Ahhhh. Mooi zeg. Je kan goed tekenen!quote:Op maandag 30 juni 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even hier ook posten want ik ben trots en wil aandacht
Weer met alcoholmarkers en kleurpotloden gespeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow!!!! Dat is echt heel mooi!quote:Op maandag 30 juni 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even hier ook posten want ik ben trots en wil aandacht
Weer met alcoholmarkers en kleurpotloden gespeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankquote:
Wat tof allemaal!quote:Op maandag 30 juni 2025 10:40 schreef nixxx het volgende:
Ik heb gisteren een mooie leren zonnebril hoes afgemaakt en aan collega gegevenis een leuk klein projectje.
Ben ook met een andere collega die in bestuur van internationale club zit aan het kijken of ik een kleine workshop kan doen met bijv een notebook cover of zo’n zonnebril hoes of een gevlochten bracelet.
Ik wil het wel klein houdenquote:Op maandag 30 juni 2025 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank
[..]
Wat tof allemaal!
En leuk zo'n workshop. Komen vast veel mensen op af
Oh dat is verstandig ja! Als je telkens moet wachten is niet fijnquote:Op maandag 30 juni 2025 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik wil het wel klein houdenvijf, misschien tien.. heb niet zoveel tools etc om teveel mensen aan het werk te houden
O dat is leuk Nixxxquote:Op maandag 30 juni 2025 10:40 schreef nixxx het volgende:
Ik heb gisteren een mooie leren zonnebril hoes afgemaakt en aan collega gegevenis een leuk klein projectje.
Ben ook met een andere collega die in bestuur van internationale club zit aan het kijken of ik een kleine workshop kan doen met bijv een notebook cover of zo’n zonnebril hoes of een gevlochten bracelet.
Morgen komt het noodweerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:13 schreef Sarabi het volgende:
Hier is het ondertussen al ruim boven de 35 grvannacht is het ook niet onder de 20 gr geweest.
Ik tel af tot het weer gaat afkoelen.
Gister zo’n mysterie vlecht armbandje gemaakt, best grappig dat dat kan met allebei de uiteinden aan elkaar vast.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk Nixxxwat een leuk idee
Oooooh dat is mooi voor een armband of een sierrand op een tas.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gister zo’n mysterie vlecht armbandje gemaakt, best grappig dat dat kan met allebei de uiteinden aan elkaar vast.
Tutorials op YouTube “mystery braid bracelet”
[ link | afbeelding ]
In Grunn valt het ook vaak tegen, maar hey, hoop doet levenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop hetde rivieren houden hier vaak de onweersbuien tegen maar ik hou er van.
O die zijn altijd mooi. Heb er ook nog een in mijn la ergens liggen. Ooit van een ex gekregenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gister zo’n mysterie vlecht armbandje gemaakt, best grappig dat dat kan met allebei de uiteinden aan elkaar vast.
Tutorials op YouTube “mystery braid bracelet”
[ link | afbeelding ]
Oooh en altijd bewaardquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die zijn altijd mooi. Heb er ook nog een in mijn la ergens liggen. Ooit van een ex gekregen
Valt weinig over te vertellen eigenlijk. Geen smeuďge verhalen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oooh en altijd bewaardvertel ons meer, oma Dot!!!
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt weinig over te vertellen eigenlijk. Geen smeuďge verhalen.
Jammer hč. 😛quote:
Gewoon een armbandje gekregen die op een rommelmarkt lag voor 1 guldenquote:
Plaagde maarquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een armbandje gekregen die op een rommelmarkt lag voor 1 gulden
Even voor de jongeren hier uitleggen wat een gulden isquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een armbandje gekregen die op een rommelmarkt lag voor 1 gulden
😒 lolquote:
Ooit kocht je voor 1 gulden iets wat nu 5 euro kost 🤣quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Even voor de jongeren hier uitleggen wat een gulden is
Weet ik toch Child. Hou wel van je plagerijtjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry meid![]()
Bedoelde het niet vervelend
Ik weet nog wel dat mijn moeder en ik voor het eerst gingen pinnen (zat op de basisschool en had zelf geen bankpas) en iedereen bij dat automaat de briefjes bekijken en roepen dat het net speelgoedgeld was. En hoe raar en vreemd etcquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ooit kocht je voor 1 gulden iets wat nu 5 euro kost 🤣
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik toch Child. Hou wel van je plagerijtjes
Ja.. en die 2.20371 wissel koers zit ook nog steeds in mijn geheugen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ooit kocht je voor 1 gulden iets wat nu 5 euro kost 🤣
Oh en het onderhandelen over kleedgeld kreeg 100 gulden en mijn moeder wilde me 40¤ geven. Alleen ik kwam met inflatie e.d. aanzetten en met goede argumenten kreeg ik 50¤quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. en die 2.20371 wissel koers zit ook nog steeds in mijn geheugen.
Ja leek echt allemaal,op speelgoed geld inderdaad in het beginquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat mijn moeder en ik voor het eerst gingen pinnen (zat op de basisschool en had zelf geen bankpas) en iedereen bij dat automaat de briefjes bekijken en roepen dat het net speelgoedgeld was. En hoe raar en vreemd etc
Ikmreken soms ook nog om hoor. De prijzen zijn toen gewoon om gezet joh alles was ineens een keer zo duur volgens mijquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. en die 2.20371 wissel koers zit ook nog steeds in mijn geheugen.
Ja! Was echt raar hoe al die mensen rond het pinautomaat stondquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leek echt allemaal,op speelgoed geld inderdaad in het begin
Zo ranzig vind ik datquote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo de buren zijn een partij aan het blowen, misschien blow ik gratis mee en raak zo in hogere sferen (doe geen drugs, grapje), alleen laat me niet wegjagen. Alleen die lucht... jemig...
Volgens mij ook, ŕlles ineens op zijn minst twee keer zo duur, gouden tijden voor supermarkten en dergelijkequote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikmreken soms ook nog om hoor. De prijzen zijn toen gewoon om gezet joh alles was ineens een keer zo duur volgens mij
Tja... woon op een plek... huis is perfect. Amper last van de buren... alleen sommigen...quote:
Ik kan je de hand schudden. Hier ook elke dag/de hele dag een wietgeur. Daarom ook zo goed als nooit meer de ramen open.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo de buren zijn een partij aan het blowen, misschien blow ik gratis mee en raak zo in hogere sferen (doe geen drugs, grapje), alleen laat me niet wegjagen. Alleen die lucht... jemig...
Ah...fijn... zeker met dit weer...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan je de hand schudden. Hier ook elke dag/de hele dag een wietgeur. Daarom ook zo goed als nooit meer de ramen open.
Pffft ja...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:58 schreef Sarabi het volgende:
Bijna middernacht en nog steeds 27 graden buitenhier lukt slapen ook niet
In de ochtend boodschappen doen maar verder lekker niets doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffft ja...
Kun je morgen rustig aan doen?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In de ochtend boodschappen doen maar verder lekker niets doen
Midden in de nacht even wakker gelegen maar niet te slecht geslapen eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen wordt een heel rustig dagje... zweet als een otter en kan echt niet slapen
Hopelijk slapen jullie wel
Lekker tochquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Midden in de nacht even wakker gelegen maar niet te slecht geslapen eigenlijk
Ja inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:02 schreef Sarabi het volgende:
Nog steeds aan het wachten op de eerste druppels![]()
Maar het is wel nog maar 29 graden buiten, dus al een stuk beter dan gisteren.
A day late and a dollar shortquote:
het is weer een nieuwe dag, dus ook weer een goede morgenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
A day late and a dollar shortmaar ook goedemorgen Dot
Wat goed van jequote:Op maandag 7 juli 2025 20:06 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag eindelijk weer zitten haken
Een half jaar ofzo geleden voor het laatste gedaan naar toen wilde het niet lukken, dus weer snel weggelegd. Maar nu voelt het wel goed. Sowieso de komende 3 weken tijdens de Tour genoeg tijd om afentoe verder te gaan.
Scheepjes CAL van 2020, dus daar ben ik sowieso ondertussen al 5 jaar mee bezig.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat goed van jesuper tof
Wat ben je aan het maken?
En dat het even niet ging zoals je wilde is toch niet erg? Het gaat om het proces
Oooh die ben ik laadst ook gestart! Hij is leuk, maar het geschreven patroon is niet altijd even duidelijk (vind ik dan)quote:Op maandag 7 juli 2025 20:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Scheepjes CAL van 2020, dus daar ben ik sowieso ondertussen al 5 jaar mee bezig.
Maar deze is voor mij best lastig dus moet alles haken met het filmpje er bij en dat gaat dus sowieso best langzaam.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh die ben ik laadst ook gestart! Hij is leuk, maar het geschreven patroon is niet altijd even duidelijk (vind ik dan)
Ach garens bederven niet. Dus gewoon de tijd nemen ervoor. Prachtig project om trots op te kunnen zijn.
Ja idd... ergens remt dat wel af. Je kan dan niet lekker haken met een serietjequote:Op maandag 7 juli 2025 22:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
En ik kan dus de filmpjes aanraden als je er niet uit komt met het geschreven patroon.
Ben je op vakantie?quote:
Hoe is het weer daar?quote:
Jeeeeej voor jouquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar?
Net weer een uurtje zitten haken. Helaas wel een fout opgemerkt die ik gisteren gemaakt heb, maar dat is nu te laat om nog te fixen. Maar verder ben ik nog steeds blij dat ik er weer mee bezig ben
Nu is het mooi, gisteren en eergisteren nog heel veel regenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar?
Net weer een uurtje zitten haken. Helaas wel een fout opgemerkt die ik gisteren gemaakt heb, maar dat is nu te laat om nog te fixen. Maar verder ben ik nog steeds blij dat ik er weer mee bezig ben
Jammer van die regendagen ja!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nu is het mooi, gisteren en eergisteren nog heel veel regen
Ja, het is leuk, zo nog een stukje hardlopen, dat gaat ook doorquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jammer van die regendagen ja!
Vermaak je je wat?
Fijn en goed bezigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, het is leuk, zo nog een stukje hardlopen, dat gaat ook door
Je gaat hard!quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:51 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag laat thuis maar meteen even zitten hakenIk kan wel wennen aan deze flow.
Druk dagje dus voor jou!quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik moet eerst ons mam ophalen bij de garage, haar auto wordt gekeurd.
En daarna help ik haar een paar uur met de zolder opruimen.
Fijnquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Valt meenu weer lekker thuis en verder niets.
Ooooh wat tof!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:05 schreef Sarabi het volgende:
Zo richting Dordt. De oom en tante van mijn man treden op tijdens het Big Rivers festival
Ik mag de elektrische fiets van mijn schoonmoeder lenen omdat parkeren nu natuurlijk niet te doen is in het centrum. Ik ben benieuwd hoe goed dat gaatvolgens mij is het 10 jaar geleden dat ik op een fiets zat.
We doen voorzichtig! En bier is daar te duur om veel te drinkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh wat tof!
En fiets voorzichtig, zo'n elektrische gaan best hard, dat je niet valt. Zeker na een paar biertjes (nu stop ik met overbezorgde moeke spelen hoor, zelf geen elektrische fiets btw, die dingen vind ik eng)
Heel veel plezier vanavond
Met een beetje pech dan ook nog festivalbierquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We doen voorzichtig! En bier is daar te duur om veel te drinken
Wat lief dat je zo hard hebt gewerkt aan een cadeautje.
Goedemorgen dames! Is het thuis net zo lekker weer als hier? Gisteren de D-day invasie stranden bezocht en vandaag een rustige dag op camping.quote:
Hey Nixx, het is hier nu 20 graden en ik vind het helemaal primaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedemorgen dames! Is het thuis net zo lekker weer als hier? Gisteren de D-day invasie stranden bezocht en vandaag een rustige dag op camping.
Het is aangenaamquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedemorgen dames! Is het thuis net zo lekker weer als hier? Gisteren de D-day invasie stranden bezocht en vandaag een rustige dag op camping.
Ja, was echt leukquote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een nieuwe dag en weer haken. Straks vrijwilligerswerk
@:Sarabi ; had je het leuk?
Ach... zijn familie jouw familie toch? Fijn dat het zo goed voeltquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, was echt leuk![]()
Die 2 voelen echt als familie ook al is het de familie van mijn man.
Het zijn dezelfde mensen die ook in onze boekenclub zitten.
Oooh dat van die luchtballon is gaafquote:Op zondag 20 juli 2025 21:51 schreef Donna het volgende:
Hier klein beetje regen gehad net. Maar de luchtballonnen zijn nog omhoog gegaan, dus zo erg was het hier niet.
Nu even darten kijken.
Wat tof! Kan het me ook wel voorstellen. Het is een uniek ietsquote:Op maandag 21 juli 2025 15:03 schreef nixxx het volgende:
Hehehe, ik zou toch een kleine workshop doen met leer voor een sociale club van bedrijf? Binnen 10 minuten vol geboekt voor 8 personen
Ooh en nog 14 mensen die op wachtlijst willen of vragen voor nog een workshop![]()
Lijkt me ook leuk om te gaan doenquote:Op maandag 21 juli 2025 15:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat tof! Kan het me ook wel voorstellen. Het is een uniek iets
Gaaf!quote:Op maandag 21 juli 2025 15:03 schreef nixxx het volgende:
Hehehe, ik zou toch een kleine workshop doen met leer voor een sociale club van bedrijf? Binnen 10 minuten vol geboekt voor 8 personen
Ooh en nog 14 mensen die op wachtlijst willen of vragen voor nog een workshop![]()
Super tof!!quote:Op maandag 21 juli 2025 15:03 schreef nixxx het volgende:
In theorie heel goed.quote:
Fijn dat de theorie goed is, nu de praktijk nogquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:40 schreef Donna het volgende:
[..]
In theorie heel goed.
In de praktijk ben ik sinds de kampeervakantie echt moe haha. De vakantie was echt super, maar ik heb slecht geslapen en dat ebt nog een beetje door. Dus ik voel me een beetje een zombie nu overdag, maar dat komt ook wel weer goed.
Er speelt nog steeds wel van alles, maar het gaat goed.
En jij lekker vakantie lees ik!
Deze week moet ik werken en dan volgende week ben ik weer vrij!
Snap ik wel jaquote:Op maandag 28 juli 2025 17:13 schreef Sarabi het volgende:
Vakantie is weer voorbij, stiekem voelt het gewone ritme ook altijd wel weer lekker.
Ja, lekker thuis relaxt bezig geweestquote:Op maandag 28 juli 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik wel ja
Wel een fijne vakantie gehad?
Oh dat is minder... ik hoop met je mee en duim voor jequote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, lekker thuis relaxt bezig geweest
Deze week is privé wel meteen weer een stressvolle week, hopelijk trekt dat snel weg.
Liefquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is minder... ik hoop met je mee en duim voor je
Sterkte
Ooh dat klinkt goed. Dus je wordt uiteindelijk ervoor beloondquote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
LiefEn als het goed is gaat het alleen maar positieve dingen teweeg brengen maar de aanloop is wat stressvol.
Hoe is het nu met jou?
Dat is wel veel vervelendquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooh dat klinkt goed. Dus je wordt uiteindelijk ervoor beloond
Hier gaat het wel redelijk hoor! Of eigenlijk wel goed. Alleen de begeleider die ik het meest vertrouw gaat wel. Dat is wel moeilijk
Gelukkig heb ik een prettige psycholoog en de andere begeleider vertrouw ik ook. Alleen ik voel met de vertrekkende begeleider gewoon meer een klikquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel veel vervelendHopelijk is je nieuwe begeleider ook een fijn persoon
Goed bezig geweestquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een prettige psycholoog en de andere begeleider vertrouw ik ook. Alleen ik voel met de vertrekkende begeleider gewoon meer een klik
Maar goed... het is wat het is
Wel weer actief vandaag geweest voor het eerst in tijden
Dat was fijn
En mijn boekenkasten zijn en binnenkort komt er een vierde bij
Ach stof loopt niet weg en een CAL is belangrijkerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig geweest![]()
Ik zou eigenlijk nog moeten gaan stofzuigen maar ik vind het wel best voor vandaag![]()
Wel weer eindelijk een deel van mijn CAL klaar, net een foto gepost in het haaktopic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |