Pffft ja...quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:58 schreef Sarabi het volgende:
Bijna middernacht en nog steeds 27 graden buitenhier lukt slapen ook niet
In de ochtend boodschappen doen maar verder lekker niets doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pffft ja...
Kun je morgen rustig aan doen?
quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In de ochtend boodschappen doen maar verder lekker niets doen
Midden in de nacht even wakker gelegen maar niet te slecht geslapen eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen wordt een heel rustig dagje... zweet als een otter en kan echt niet slapen
Hopelijk slapen jullie wel
Lekker tochquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Midden in de nacht even wakker gelegen maar niet te slecht geslapen eigenlijk
Ja inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:02 schreef Sarabi het volgende:
Nog steeds aan het wachten op de eerste druppels![]()
Maar het is wel nog maar 29 graden buiten, dus al een stuk beter dan gisteren.
A day late and a dollar shortquote:
het is weer een nieuwe dag, dus ook weer een goede morgenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
A day late and a dollar shortmaar ook goedemorgen Dot
Wat goed van jequote:Op maandag 7 juli 2025 20:06 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag eindelijk weer zitten haken
Een half jaar ofzo geleden voor het laatste gedaan naar toen wilde het niet lukken, dus weer snel weggelegd. Maar nu voelt het wel goed. Sowieso de komende 3 weken tijdens de Tour genoeg tijd om afentoe verder te gaan.
Scheepjes CAL van 2020, dus daar ben ik sowieso ondertussen al 5 jaar mee bezig.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat goed van jesuper tof
Wat ben je aan het maken?
En dat het even niet ging zoals je wilde is toch niet erg? Het gaat om het proces
Oooh die ben ik laadst ook gestart! Hij is leuk, maar het geschreven patroon is niet altijd even duidelijk (vind ik dan)quote:Op maandag 7 juli 2025 20:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Scheepjes CAL van 2020, dus daar ben ik sowieso ondertussen al 5 jaar mee bezig.
Maar deze is voor mij best lastig dus moet alles haken met het filmpje er bij en dat gaat dus sowieso best langzaam.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh die ben ik laadst ook gestart! Hij is leuk, maar het geschreven patroon is niet altijd even duidelijk (vind ik dan)
Ach garens bederven niet. Dus gewoon de tijd nemen ervoor. Prachtig project om trots op te kunnen zijn.
Ja idd... ergens remt dat wel af. Je kan dan niet lekker haken met een serietjequote:Op maandag 7 juli 2025 22:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
En ik kan dus de filmpjes aanraden als je er niet uit komt met het geschreven patroon.
Ben je op vakantie?quote:
Hoe is het weer daar?quote:
Jeeeeej voor jouquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar?
Net weer een uurtje zitten haken. Helaas wel een fout opgemerkt die ik gisteren gemaakt heb, maar dat is nu te laat om nog te fixen. Maar verder ben ik nog steeds blij dat ik er weer mee bezig ben
Nu is het mooi, gisteren en eergisteren nog heel veel regenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar?
Net weer een uurtje zitten haken. Helaas wel een fout opgemerkt die ik gisteren gemaakt heb, maar dat is nu te laat om nog te fixen. Maar verder ben ik nog steeds blij dat ik er weer mee bezig ben
Jammer van die regendagen ja!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nu is het mooi, gisteren en eergisteren nog heel veel regen
Ja, het is leuk, zo nog een stukje hardlopen, dat gaat ook doorquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jammer van die regendagen ja!
Vermaak je je wat?
Fijn en goed bezigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, het is leuk, zo nog een stukje hardlopen, dat gaat ook door
Je gaat hard!quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:51 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag laat thuis maar meteen even zitten hakenIk kan wel wennen aan deze flow.
Druk dagje dus voor jou!quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik moet eerst ons mam ophalen bij de garage, haar auto wordt gekeurd.
En daarna help ik haar een paar uur met de zolder opruimen.
Fijnquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Valt meenu weer lekker thuis en verder niets.
Ooooh wat tof!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:05 schreef Sarabi het volgende:
Zo richting Dordt. De oom en tante van mijn man treden op tijdens het Big Rivers festival
Ik mag de elektrische fiets van mijn schoonmoeder lenen omdat parkeren nu natuurlijk niet te doen is in het centrum. Ik ben benieuwd hoe goed dat gaatvolgens mij is het 10 jaar geleden dat ik op een fiets zat.
We doen voorzichtig! En bier is daar te duur om veel te drinkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh wat tof!
En fiets voorzichtig, zo'n elektrische gaan best hard, dat je niet valt. Zeker na een paar biertjes (nu stop ik met overbezorgde moeke spelen hoor, zelf geen elektrische fiets btw, die dingen vind ik eng)
Heel veel plezier vanavond
Met een beetje pech dan ook nog festivalbierquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We doen voorzichtig! En bier is daar te duur om veel te drinken
Wat lief dat je zo hard hebt gewerkt aan een cadeautje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |