Jazeker! Dat helpt enormquote:
Je bent een engel. Dank je wel lieverdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
Lieve child, het gaat momenteel niet zo lekker met je.
Ik wil je even een bosje bloemen en een hele hele dikke knuffel![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hey Lieffie, gaat het weer een beetje?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent een engel. Dank je wel lieverd
Om eerlijk te zijn; niet echt. Vrees dat de crisisdienst me nog wel gaat horenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffie, gaat het weer een beetje?
A lieffie toch, kan je dan niet op tijd beter op tijd aan de bel trekken. Dat je toch wat slaaptabletten krijgt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn; niet echt. Vrees dat de crisisdienst me nog wel gaat horen
Ik hoop zonder slaappillen te slapen. Heb ook geen nieuwe meer liggen.
Het is even allemaal zwaar en stom
Meestal doen ze dat niet. Zeggen ze dat ik dat met mijn eigen begeleiders moet besprekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A lieffie toch, kan je dan niet op tijd beter op tijd aan de bel trekken. Dat je toch wat slaaptabletten krijgt?
Ik ga voor je duimen en ik denk vele met mij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meestal doen ze dat niet. Zeggen ze dat ik dat met mijn eigen begeleiders moet bespreken
Gewoon hopen dat het lukt
Goedemorgen Dot en dames!quote:
Morguh Nixxxquote:
Straks videobellen met een vriendinquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Heeft er iemand leuke plannen voor deze nieuwe week?
Work work workquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt wel logischquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iets wisselvalliger
Klinkt stom, maar dat betekent ook wat meer uit het zwarte gat
Rustig aanquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Straks videobellen met een vriendin
Denk dat ik het haakclubje even laat zitten morgen. Stapje voor stapje
En zaterdag vrijwilligerswerk weer!
Werk kan ook leuk zijn, toch?quote:
Ja, kanquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch
[..]
Rustig aande clubjes lopen niet weg.
[..]
Werk kan ook leuk zijn, toch?
Donderdag ga ik lekker uit eten met een vriendin!quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Jammerquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, kanmaar mijn manager is net terug van vakantie
Leuk! Bij wat voor restaurant?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Donderdag ga ik lekker uit eten met een vriendin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |