Leuk toch! Kan je je juist verheugen op de volgende boeken. Harry Potter blijft leukquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beide interessant, dank je!
Denk dat ik persoonlijk Secret History leuker zou vinden?
Mijn lijst en aantal boeken is dusdanig veel dat ik de titels onderaan de lijst schrijf. Misschien ooit
Nu bezig met boek drie van de serie van Michael Scott over Nicolas Flamel. Nog drieënhalf boek te gaan
En Harry Potter in bed. Alweer ja... bezig met de Vuurbeker
Heb altijd een leeslijst met drie aankomende titels
Ja! Die heb ik meerdere keren gelezen. De films nooit gezien, dus kan geen vergelijking makenquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk toch! Kan je je juist verheugen op de volgende boeken. Harry Potter blijft leuk![]()
Ik zou Secret History inderdaad eerder aanraden.
Ik wil binnenkort ook weer de boeken van de Hunger Games gaan lezen, heb jij die ooit gelezen?
Succes en sterktequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen naar de mondhygiënist en tandarts.
Geweldig! Zo mooi wat jij kanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 07:01 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen![]()
Dubbel crea, gisteravond nog een focaccia gemaakt en een leren zonnebril hoesje afgemaakt.
[ link | afbeelding ]
Dankjewel Childquote:Op woensdag 6 augustus 2025 07:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geweldig! Zo mooi wat jij kan
Oooooh dat is wel een tof ideequote:Op woensdag 6 augustus 2025 07:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dankjewel Child![]()
Het is een patroon van een Koreaanse maker, studio hael, heeft een hele berg gratis patronen op zijn site. Kun je misschien ook sommige van stof naaien als je niet met leer kunt werken denk ik
Je bent wel erg crea Nixxx, leuk om te zienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 07:01 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen![]()
Dubbel crea, gisteravond nog een focaccia gemaakt en een leren zonnebril hoesje afgemaakt.
[ link | afbeelding ]
Kleding kun je beter uittrekken, of nog beter door iemand anders uit laten trekkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vinden jullie het ook zulk raar weer? Niet echt zomer, niet koud, niet nat, niet warm...
Weet ook niet wat ik met kleding moet doen (ja aantrekken, maar welke)
Geen last van draag altijd luchtige kleding zowel in de zomer als in de winterquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vinden jullie het ook zulk raar weer? Niet echt zomer, niet koud, niet nat, niet warm...
Weet ook niet wat ik met kleding moet doen (ja aantrekken, maar welke)
Ja... lange dunne zomerbroek met een T-shirt is het geworden. Sokken optioneelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Kleding kun je beter uittrekken, of nog beter door iemand anders uit laten trekken![]()
Jajaja, een man in the house![]()
Ik heb gewoon een lange broek met een polootje aan, niet te warm en niet te koud.
Haha handig! Hier van super dikke snuggles tot T-shirts en alles er tusseninquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen last van draag altijd luchtige kleding zowel in de zomer als in de winter
Nee ik heb het meestal wel warm, heb alleen wat vesten voor in de winter, als ik het fris krijg trek in een vest aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... lange dunne zomerbroek met een T-shirt is het geworden. Sokken optioneel
[..]
Haha handig! Hier van super dikke snuggles tot T-shirts en alles er tussenin
Ik lig meestal alleen onder een laken. Zeer zeker in de zomer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ik lig altijd onder een dekbed
En ik vertoon me niet buiten het huis met korte broek.
Maar vandaag is precies lekker
Alleen als het echt koud is blijf ik onder het dekbed. Gisteren met hardlopen had ik het zo heet tijdens sprints dat ik niet alleen in een korte broek liep maar mijn shirt zelfs uitgetrokken hadquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ik lig altijd onder een dekbed
En ik vertoon me niet buiten het huis met korte broek.
Maar vandaag is precies lekker
Lekker toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alleen als het echt koud is blijf ik onder het dekbed. Gisteren met hardlopen had ik het zo heet tijdens sprints dat ik niet alleen in een korte broek liep maar mijn shirt zelfs uitgetrokken had
Zeker lekker, jammer dat je dat als vrouw niet kunt doen… Ik ben wel een echte feminist en vind dat je het recht hebt om het wel te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker toch?
Ik heb het gewoon prima. Gisteravond een beetje koud. Alleen daar had ik een fleecedekentje voor
Af en toe ben ik met dat betreft jaloers op mannen. Oh en niet hoeven zitten op vieze, openbare toiletten...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zeker lekker, jammer dat je dat als vrouw niet kunt doen… Ik ben wel een echte feminist en vind dat je het recht hebt om het wel te doen![]()
Ooh dekentjes en kussens op de bank, daar gruwel ik van
Zo jij was even actief op de vroege morgenquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:50 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen creatieve lieverds!! Kon niet meer slapen dus heb al een was gedaan en hardgelopen.. zo ontbijtje en dan stukjes leer gaan verven buiten in het zonnetje.
Kan wel blijven piekeren in bed maar daar schiet je ook niets mee op. Probeer er maar wat positiefs van te makenquote:Op zondag 10 augustus 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jij was even actief op de vroege morgen
He verdorie wat ontzettend naarquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:24 schreef Sarabi het volgende:
Net onze lieve Grizzly in moeten laten slapen
De laatste 24 uur at hij niet en zijn nierwaardes waren torenhoog.
Vanavond is de eerste avond dat ik rustig op de bank zit dus dat geeft wel meer tijd om over alles na te denken.quote:
Het is zo naar voor julliequote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanavond is de eerste avond dat ik rustig op de bank zit dus dat geeft wel meer tijd om over alles na te denken.
Maar op zich gaat het goed, bedankt voor het vragen
Ooh Sarabi..quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:24 schreef Sarabi het volgende:
Net onze lieve Grizzly in moeten laten slapen
De laatste 24 uur at hij niet en zijn nierwaardes waren torenhoog.
Wat fijn dat het weer begintquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dinsdag start eindelijk weer mijn sociale leven (haakclub) fijn, begon me geïsoleerd te voelen
Ja... echt super. Heb anderhalf maand één keer iemand gezien, op twee of drie bezoekjes aan mijn ma na. En ik ga graag naar moeders, maar je snapt me wel denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat fijn dat het weer begint![]()
Volgende week hebben we een borrel maar het duurt nog een maand voordat de bijeenkomsten van ons brouwgilde weer begint. Ik ben ook aan het af tellen.
Zeker logisch dat je dan weer uitkijkt naar afentoe wat mensen zienquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... echt super. Heb anderhalf maand één keer iemand gezien, op twee of drie bezoekjes aan mijn ma na. En ik ga graag naar moeders, maar je snapt me wel denk ik.
Het werd echt eenzaam. En dertig augustus weer aan de slag in de bieb gelukkig. Langzaam maar zeker komt het weer op gang
Ook succes voor jou met de laatste loodjes![]()
Hopelijk vliegt de maand een beetje voor je
Ja! Vakantie was lekker... alleen dinsdag weer normaalquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker logisch dat je dan weer uitkijkt naar afentoe wat mensen zien
Ik ben trouwens ook echt aan het aftellen naar koeler weer. Hier is het al 3 dagen 33+ graden
Fijn dat het een succes was!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:42 schreef nixxx het volgende:
Workshop was een succesliep een beetje uit om mensen hun zonnebril hoesje af te laten maken, maar het was heel gezellig. Als ik het nog een keer doe, dan snij ik denk ik alle stukken al helemaal uit. Dat duurde wel vrij lang en bij sommige mensen zag het er niet zo netjes uit. Ze waren wel trots dat ze het helemaal zelf konden doen.
Klinkt heel erg goed!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:42 schreef nixxx het volgende:
Workshop was een succesliep een beetje uit om mensen hun zonnebril hoesje af te laten maken, maar het was heel gezellig. Als ik het nog een keer doe, dan snij ik denk ik alle stukken al helemaal uit. Dat duurde wel vrij lang en bij sommige mensen zag het er niet zo netjes uit. Ze waren wel trots dat ze het helemaal zelf konden doen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn buren zijn ware BBQ -talenten. Mijn brandalarmen blijven afgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |