Goedemorgen dames! Is het thuis net zo lekker weer als hier? Gisteren de D-day invasie stranden bezocht en vandaag een rustige dag op camping.quote:
Hey Nixx, het is hier nu 20 graden en ik vind het helemaal primaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedemorgen dames! Is het thuis net zo lekker weer als hier? Gisteren de D-day invasie stranden bezocht en vandaag een rustige dag op camping.
Het is aangenaamquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedemorgen dames! Is het thuis net zo lekker weer als hier? Gisteren de D-day invasie stranden bezocht en vandaag een rustige dag op camping.
Ja, was echt leukquote:Op zaterdag 12 juli 2025 07:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een nieuwe dag en weer haken. Straks vrijwilligerswerk
@:Sarabi ; had je het leuk?
Ach... zijn familie jouw familie toch? Fijn dat het zo goed voeltquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, was echt leuk![]()
Die 2 voelen echt als familie ook al is het de familie van mijn man.
Het zijn dezelfde mensen die ook in onze boekenclub zitten.
Oooh dat van die luchtballon is gaafquote:Op zondag 20 juli 2025 21:51 schreef Donna het volgende:
Hier klein beetje regen gehad net. Maar de luchtballonnen zijn nog omhoog gegaan, dus zo erg was het hier niet.
Nu even darten kijken.
Wat tof! Kan het me ook wel voorstellen. Het is een uniek ietsquote:Op maandag 21 juli 2025 15:03 schreef nixxx het volgende:
Hehehe, ik zou toch een kleine workshop doen met leer voor een sociale club van bedrijf? Binnen 10 minuten vol geboekt voor 8 personen
Ooh en nog 14 mensen die op wachtlijst willen of vragen voor nog een workshop![]()
Lijkt me ook leuk om te gaan doenquote:Op maandag 21 juli 2025 15:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat tof! Kan het me ook wel voorstellen. Het is een uniek iets
Gaaf!quote:Op maandag 21 juli 2025 15:03 schreef nixxx het volgende:
Hehehe, ik zou toch een kleine workshop doen met leer voor een sociale club van bedrijf? Binnen 10 minuten vol geboekt voor 8 personen
Ooh en nog 14 mensen die op wachtlijst willen of vragen voor nog een workshop![]()
Super tof!!quote:Op maandag 21 juli 2025 15:03 schreef nixxx het volgende:
In theorie heel goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |