SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Zuid-Zweden heeft een gematigd zeeklimaat. De winters zijn hier over het algemeen mild, met temperaturen die vaak boven het vriespunt liggen. De zomers zijn aangenaam warm, met temperaturen die vergelijkbaar zijn met die in de Benelux, maar met de bonus van lange zonne-urenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel schattig
maar hoeveel sneeuw de rest van het jaar?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat doet ze niet want zij zal moeten koken....quote:Op zondag 29 juni 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vrouw die jij ooit tegen het lijf loopt moet dan in haar handjes wrijven
Niet iedereen waardeert mijn kookkunsten.
How can I make this topic about me?![]()
Ziet er leuk uit jaquote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja kijk hoe schattig van binnen
https://www.instagram.com(...)gsh=bm15ajZ1aTNwbmVq
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
we vinden lange zon uren een bonus? ik ben blij als het augustus is en de zon een beetje op tijd naar bed gaatquote:Op zondag 29 juni 2025 17:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zuid-Zweden heeft een gematigd zeeklimaat. De winters zijn hier over het algemeen mild, met temperaturen die vaak boven het vriespunt liggen. De zomers zijn aangenaam warm, met temperaturen die vergelijkbaar zijn met die in de Benelux, maar met de bonus van lange zonne-urenHey there sunshine lift my heart
Ik doelde ook meer op het feit dat je geen moeilijke man bentquote:Op zondag 29 juni 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doet ze niet want zij zal moeten koken....
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wauw, zeker mooi, zijn ze niet vergeten er een 2 of 3 voor te zettenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja kijk hoe schattig van binnen
https://www.instagram.com(...)gsh=bm15ajZ1aTNwbmVqWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh nee ik bedoelde dat het topic bijna vol isquote:
we zijn nog niet eens aan het koken hierHey there sunshine lift my heart
Hey Homijnquote:
Ik vond het heerlijkquote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we vinden lange zon uren een bonus? ik ben blij als het augustus is en de zon een beetje op tijd naar bed gaatNee is echr die prijsquote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, zeker mooi, zijn ze niet vergeten er een 2 of 3 voor te zetten
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als ze van jou houdt eet ze zonder zeuren elke avond haar bordje leeg. En anders om de beurt koken.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doet ze niet want zij zal moeten koken....
Of samen![]()
![]()
![]()
Nope. Dat zijn de prijzen daar.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, zeker mooi, zijn ze niet vergeten er een 2 of 3 voor te zetten![]()
Als ik een lieve man heb, die niet moeilijk is en alles wat ik voor hem maak lekker vindt heb ik er helemaal geen moeite mee om te kokenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze van jou houdt eet ze zonder zeuren elke avond haar bordje leeg. En anders om de beurt koken.
Of samen
Dacht altjid dat Zweden ook een duur land wasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is toch veel te warmHey there sunshine lift my heart
hmnmmm moet een nieuw boek kiezenHey there sunshine lift my heart
Oh zo hahaquote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee ik bedoelde dat het topic bijna vol is
we zijn nog niet eens aan het koken hier“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
uurtje denk ikHey there sunshine lift my heart
Samen zitten achter de laptop om wat te bestellen.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze van jou houdt eet ze zonder zeuren elke avond haar bordje leeg. En anders om de beurt koken.
Of samen![]()
kan niet keizen of ik 'meet me at the seaside cottages' of 'the italian daughter' ga lezenHey there sunshine lift my heart
met kiwi?Hey there sunshine lift my heart
Hopelijk blijft het er inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en appelmoes?Hey there sunshine lift my heart
appelmoes is gewoon lekker hierbijHey there sunshine lift my heart
Lekker hoor Marc, jij hebt die kip altijd zo mooi bruin. Hoe krijg je dat voorelkaar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik mis chrissies kipkraam wel nu ik verhuisd benHey there sunshine lift my heart
Dat vond ik toen ook, ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
appelmoes is gewoon lekker hierbij
Maar mijn smaak is veranderd![]()
ALs ik hier friet maakt staat er ook appelmoes, alleen als de kids er zijnquote:Op zondag 29 juni 2025 17:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ook, ja.
Maar mijn smaak is veranderd
Zelf vind ik als toetje zo 2x jaar die appelcompote wel lekker frisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn smaak is dusdanig dat ik meestal 5 pijlen friet pak en dan ben ik er wel klaar meeHey there sunshine lift my heart
![]()
Kweenie.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor Marc, jij hebt die kip altijd zo mooi bruin. Hoe krijg je dat voorelkaar?
Ik hang ze gewoon een uurtje in de op 230ŗ voorverwarmde oven.
Niks bijzonders.
De rest gebeurt vanzelf.![]()
quote:quote:Helloquote:
Lekker smullenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij tijd en wijlen heb ik daar zin net als in bitterballen
Maar heb zelden tot nooit wat van de spul in huis, allemaal ongezonde dikmakersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 juni 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Bij tijd en wijlen heb ik daar zin net als in bitterballen
Maar heb zelden tot nooit wat van de spul in huis, allemaal ongezonde dikmakers
Ik zit net een bitterbal op te eten
Ik heb het wel in huis.. als je het maar niet elke dag eet“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Allebei bij een andere toko. En dan komt het niet tegelijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samen zitten achter de laptop om wat te bestellen.![]()
![]()
wedstrijdje wat sneller isquote:Op zondag 29 juni 2025 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Allebei bij een andere toko. En dan komt het niet tegelijk.Hey there sunshine lift my heart
Het is voor het huis lekker in de zon, maar achter het huis waait het en is het frisjes
Heb ook altijd ovenhapjes in huisquote:Op zondag 29 juni 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Ik heb het wel in huis.. als je het maar niet elke dag eet
En kaas. En worst (diepvries) en ham (blik).![]()
Hier op FOK! vind je genoeg bittere balle en multo rapido
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan hou je het beter volquote:Op zondag 29 juni 2025 18:12 schreef marc0871 het volgende:
Meh. Als je voor de rest gezond eet, mag je best af en toe zondigen.![]()
![]()
@bitterbalquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
Hier op FOK! vind je genoeg bittere balle en multo rapido![]()
![]()
@bitterbalquote:Op zondag 29 juni 2025 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit net een bitterbal op te eten![]()
![]()
Sommige kunnen het niet laten liggen als ze het in huis hebben.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Ik heb het wel in huis.. als je het maar niet elke dag eet
Nu ben ik ook niet zo snacker ik ben meer van de zoete dingen, die ik dus ook niet altijd in huis heb
Ook niet meer te betalen chocoladeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kaas heb ik altijd in huisquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ook altijd ovenhapjes in huis
En kaas. En worst (diepvries) en ham (blik).![]()
In de diepvries brood en stokbrood.. nog een bakje met satevlees.. ijsjes en een bak ijs“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Hier hebben we vrijwel altijd ovenhapjes in huis, maar die zijn altijd sneller opgevreten dan een F1 wagen van 0 naar 1km/u gaatquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ook altijd ovenhapjes in huis
En kaas. En worst (diepvries) en ham (blik).
ik denk dat we nog chocoladebitterballen hebben van kerst in de vriezerHey there sunshine lift my heart
Ja maar jij woont samen met muisquote:Op zondag 29 juni 2025 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier hebben we vrijwel altijd ovenhapjes in huis, maar die zijn altijd sneller opgevreten dan een F1 wagen van 0 naar 1km/u gaat![]()
![]()
ooooeehquote:Op zondag 29 juni 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik denk dat we nog chocoladebitterballen hebben van kerst in de vriezerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Extra puur?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik denk dat we nog chocoladebitterballen hebben van kerst in de vriezer
Anders is chocolade niet bitter.![]()
hur hurquote:Op zondag 29 juni 2025 18:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Extra puur?
Anders is chocolade niet bitter.Hey there sunshine lift my heart
Extra puur vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 29 juni 2025 18:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Extra puur?
Anders is chocolade niet bitter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moest er even over nadenken maar wel goed, ook heel slechtquote:
tegelijkHey there sunshine lift my heart
Je bent nog goed wakker, nog geen last van de warmte dusquote:
Net toch maar even de tuin rondgegaan met watermijn aardbeitjee en courgetteplantjes groeien echt als kool
![]()
Nu wel, als ik de deur uit ga nietquote:
Jaquote:Op zondag 29 juni 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moest er even over nadenken maar wel goed, ook heel slecht
tegelijk![]()
![]()
![]()
Mijn aardbeien zijn al uitgegroeid helaas. Ik heb corona's zijn vroegbloeiersquote:Op zondag 29 juni 2025 18:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
Net toch maar even de tuin rondgegaan met watermijn aardbeitjee en courgetteplantjes groeien echt als kool
hitteplan: geen kleren meerquote:Hey there sunshine lift my heart
Alles groeit snel heb ik het idee.. bomen, planten. struiken..quote:Op zondag 29 juni 2025 18:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
Uitgeslapen vanmorgenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nog goed wakker, nog geen last van de warmte dus![]()
Morgen doe ik een jurkje aan, als die past ( is een nieuwe )quote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
O das wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb verschillende soortenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn aardbeien zijn al uitgegroeid helaas. Ik heb corona's zijn vroegbloeiers![]()
![]()
Leuk wat voor jurkje?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen doe ik een jurkje aan, als die past ( is een nieuwe )![]()
![]()
ik wil ditHey there sunshine lift my heart
Lekker toch, heb je goed gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 juni 2025 18:27 schreef KoningWouter het volgende:
Dit waren de lekkerste laatste kroketten die ik deze week gegeten heb.Das makkelijk te zeggen
Mora ?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:27 schreef KoningWouter het volgende:
Dit waren de lekkerste laatste kroketten die ik deze week gegeten heb.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
beetje als toen ik naar de grootste zittende openlucht buddha ging
boel bijwoordjesHey there sunshine lift my heart
Ah nooit gegeten.. zijn ook een stukgoedkoperquote:
Ik heb vanmiddag ook hele lekkere kroketjes gehad, chorizo kroketjes
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
we starten een kroketten testpaneelHey there sunshine lift my heart
Frisjes zegt ze danquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
Het is voor het huis lekker in de zon, maar achter het huis waait het en is het frisjes
Pittig?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vanmiddag ook hele lekkere kroketjes gehad, chorizo kroketjes“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
In de schaduw met die wind wel hoorquote:
Ze zijn echt heel goed. Kan ze niet van frituur onderscheiden.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah nooit gegeten.. zijn ook een stukgoedkoper![]()
Ik moet totaal niet onder shot van muis vragen waar je die gehaald hebt en haar de credit kaart en auto sleutels gevenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vanmiddag ook hele lekkere kroketjes gehad, chorizo kroketjes![]()
Oeeeh dat klinkt ook lekker!quote:Op zondag 29 juni 2025 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vanmiddag ook hele lekkere kroketjes gehad, chorizo kroketjes![]()
![]()
![]()
Zal ze eens uit proberenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel goed. Kan ze niet van frituur onderscheiden.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
oh moet ik wel even @Fogel taggenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
we starten een kroketten testpaneelHey there sunshine lift my heart
@f0gel offert zich zeker op voor volk en vaderland om ze uit te testenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh moet ik wel even @:fogel taggen
De lekkerste kroketten, en bitterballen, maak je zelfquote:Op zondag 29 juni 2025 18:27 schreef KoningWouter het volgende:
Dit waren de lekkerste laatste kroketten die ik deze week gegeten heb.
Ik had in deze een restje goulash verwerkt![]()
![]()
Wow, dat moet nog lekkerder zijn ja. Wel een goede hoeveelheid ook. Woon je in een weeshuis?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De lekkerste kroketten, en bitterballen, maak je zelf
[ afbeelding ]
GoEd BeZiG KoWoOtJequote:Op zondag 29 juni 2025 18:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb er al aan gedacht he Truus.
Fijne GroeneBakAanStraatZetDag allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kun je dat hier een keer voor komen doen?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had in deze een restje goulash verwerktHey there sunshine lift my heart
Ja daar kan niemand aan tippenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Viel meequote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Bij de strandtent, dus niet zelf gemaaktquote:Op zondag 29 juni 2025 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet totaal niet onder shot van muis vragen waar je die gehaald hebt en haar de credit kaart en auto sleutels geven![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Eens.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
🐙![]()
ik laat het ook liever over aan een expertquote:Op zondag 29 juni 2025 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij de strandtent, dus niet zelf gemaaktHey there sunshine lift my heart
jij bent ook welkom om te komen koken voor mequote:Hey there sunshine lift my heart
Dan nodig ik mijzelf ook graag bij jullie uitquote:Op zondag 29 juni 2025 18:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent ook welkom om te komen koken voor me
Wel twee contrasten qua kookskills maar dat maakt het extra leukquote:Op zondag 29 juni 2025 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ze hebben allebei Youtube @:kree @:marc0871
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit was nog maar van de helft van de salpicon die ik gemaakt hadquote:Op zondag 29 juni 2025 18:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow, dat moet nog lekkerder zijn ja. Wel een goede hoeveelheid ook. Woon je in een weeshuis?
Maar ze vriezen goed in![]()
![]()
Marc kookt, Kree proeft en reviewd.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel twee contrasten qua kookskills maar dat maakt het extra leuk![]()
vet handigquote:Op zondag 29 juni 2025 18:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dit was nog maar van de helft van de salpicon die ik gemaakt had
Maar ze vriezen goed inHey there sunshine lift my heart
Jij bent echt een keukenprinsquote:Op zondag 29 juni 2025 18:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had in deze een restje goulash verwerkt
Lekker man, en dan de frituur in of de oven?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dit was nog maar van de helft van de salpicon die ik gemaakt had
Maar ze vriezen goed in![]()
Dan denk je extra aan hem als je je ze verzorgd en eetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of in de pan met olie?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Want andersom zit Marc op een gegeven moment in de fikquote:Op zondag 29 juni 2025 18:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Marc kookt, Kree proeft en reviewd.
Uw ADH vitamine Worst
Of fondue
Nee allebei koken.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Marc kookt, Kree proeft en reviewd.
Heel dts kookt![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet ook gewoon je gemak houden en.binnen blijvenquote:
En de ventilator aanzetten: https://www.hetiswarm.nl/![]()
er wordt wel gekooktquote:Hey there sunshine lift my heart
Kloptquote:Op zondag 29 juni 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan denk je extra aan hem als je je ze verzorgd en eet![]()
![]()
Die site werkt nietquote:Op zondag 29 juni 2025 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je gemak houden en.binnen blijven
En de ventilator aanzetten: https://www.hetiswarm.nl/
Uw ADH vitamine Worst
Slaapkamer is een vroeikaz broeikasquote:Op zondag 29 juni 2025 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je gemak houden en.binnen blijven
En de ventilator aanzetten: https://www.hetiswarm.nl/
Was bij mijn oudersWerewolf![]()
michelin waardigquote:Op zondag 29 juni 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een nitro foam van fonduekaas uit de slagroomspuit.Hey there sunshine lift my heart
Oke.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:45 schreef KoningWouter het volgende:
Kaasbroodjes waren in de aanbieding bij de Plus daarstraks.
2 voor een euro.
Wanneer ga je die opeten?![]()
![]()
Ja maar werkt nog steeds niet , voel geen briesjequote:![]()
!!
Uw ADH vitamine Worst
Meh. Ik heb tijdens zijn filmpje al zitten cringen en schelden.quote:
Ik denk niet dat je ons samen moet zetten.
Het resultaat zal best eetbaar geweest ziin, maar niet helemaal mijn manier van koken.![]()
Sorry, ik zal 'm ff updatenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar werkt nog steeds niet , voel geen briesje![]()
!!
![]()
![]()
Hmm straks maar iets kant en klaars halen bij de supermarkt, hopelijk over half uurtje weer thuis.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nee niet samen. Allebei een opdracht. En dan synchroon streamen.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Ik heb tijdens zijn filmpje al zitten cringen en schelden.
Het resultaat zal best eetbaar geweest ziin, maar niet helemaal mijn manier van koken.![]()
![]()
Ik wil wel zo'n reactie video van jouquote:Op zondag 29 juni 2025 18:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Ik heb tijdens zijn filmpje al zitten cringen en schelden.
Het resultaat zal best eetbaar geweest ziin, maar niet helemaal mijn manier van koken.
Uw ADH vitamine Worst
Mild risico op knoperij.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan nodig ik mijzelf ook graag bij jullie uit🐙![]()
Eet je ook groente eigenlijk?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ben ik verdomme weer de slagroomsoesjes vergeten vandaag.
Morgen weer een kans.![]()
![]()
wordt tijd voor een boodschappenlijstjequote:Op zondag 29 juni 2025 18:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ben ik verdomme weer de slagroomsoesjes vergeten vandaag.
Morgen weer een kans.Hey there sunshine lift my heart
quote:quote:Op zondag 29 juni 2025 18:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wordt tijd voor een boodschappenlijstje![]()
![]()
Heb ik wel, maar was het straal vergeten.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wordt tijd voor een boodschappenlijstje
Op een of andere manier krijg ik er zin in als de winkels dicht zijn. De kwelling.![]()
Beter op knoperij dan opknoperijquote:
Het zou wel een clash worden, jaquote:Op zondag 29 juni 2025 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel twee contrasten qua kookskills maar dat maakt het extra leuk![]()
![]()
fusion noemen ze daquote:Hey there sunshine lift my heart
geen idee, ik vroeg tenor om een bonded wrists en kreeg dezequote:Hey there sunshine lift my heart
Ik ben meer de silent typequote:Op zondag 29 juni 2025 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n reactie video van jou![]()
![]()
ik ga na het eten nog even checkenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:53 schreef KoningWouter het volgende:
Had ik al gezegd dat het lekker is buiten in de schaduw?Hey there sunshine lift my heart
Kan van alles zijn in dat genre, maar was het eerste waar ik aan dachtquote:Op zondag 29 juni 2025 18:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee, ik vroeg tenor om een bonded wrists en kreeg deze![]()
vast iets kinkiesHey there sunshine lift my heart
quote:Op zondag 29 juni 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een kies in je kin, dat klinkt niet goed
zo de was hangt ook weerHey there sunshine lift my heart
quote:Op zondag 29 juni 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh moet ik wel even @:fogel taggenImmer!quote:Op zondag 29 juni 2025 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:f0gel offert zich zeker op voor volk en vaderland om ze uit te testenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
wij hadden chorizo krotetjesquote:Op zondag 29 juni 2025 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
we starten een kroketten testpaneel
magischOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik hoorde het, klonk lekkerquote:Hey there sunshine lift my heart
Frituur natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2025 18:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker man, en dan de frituur in of de oven?![]()
nee nee dat is te snelHey there sunshine lift my heart
vooooooooooooeeeeeeerrrrrrrHey there sunshine lift my heart
kip zoete aardappel paprika ui schotelquote:Hey there sunshine lift my heart
Zoete aardappel heb ik nog nooit gegeten.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kip zoete aardappel paprika ui schotel
Kip, paprika en ui gaan goed samen.
Wat voor kruiden/specerijen?![]()
Echt welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even de film erbij gepakt.quote:
Ik had gelijk; Wicked City.
Ik wist ook precies waar ik het moest zoeken.![]()
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga morgen toch nog maar eens zelf achter PostNL aan bellen. Vind het belachelijk dat zowel verkoper als ik benadeeld worden omdat zij een pakketje kwijt zijn geraakt.![]()
![]()
Blufquote:Op zondag 29 juni 2025 19:44 schreef KoningWouter het volgende:
Misschien ga ik wel naar de rijdende rechter!![]()
![]()
koop me een cocktailquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Margarita!
Niet eens gehad dit weekend
geen idee, dud0r is de chefquote:Op zondag 29 juni 2025 19:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zoete aardappel heb ik nog nooit gegeten.
Kip, paprika en ui gaan goed samen.
Wat voor kruiden/specerijen?Hey there sunshine lift my heart
![]()
Deze ijsjes gekocht, ik ben benieuwd!Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ziet er goed uitHey there sunshine lift my heart
Nu wachten op een warme dagquote:
....quote:Hey there sunshine lift my heart
Ze zijn maar so so.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ijsjes gekocht, ik ben benieuwd!
...
🐙![]()
sokken gevonden
nu nog een broekHey there sunshine lift my heart
is dat nodig?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
om naar buiten te gaan zonder mijn billen aan de wereld te tonen?quote:
jaHey there sunshine lift my heart
volgens mij aardige billen, denk niet dat iemand moeilijk gaat doenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
om naar buiten te gaan zonder mijn billen aan de wereld te tonen?
jaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zet alvast een like, dan kun je niet klagenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik lees het als oeh oeh, silent squote:
Maar zijn de sokken nodig?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ik woon op kanaleneilandquote:Op zondag 29 juni 2025 20:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij aardige billen, denk niet dat iemand moeilijk gaat doen
er gaat vast iemand moeilijk doenHey there sunshine lift my heart
wandelschoenenquote:
maar zijn halfjes
met een poesje erop die een gefrituurde garnaal eetHey there sunshine lift my heart
Nu heb ik zin in gefrituurde garnaal
Maar ik ga maar eens mn kleren uit doen en al het zand en zweet van me af douchen.
Ik heb ook sokken aan, enkelsokken en een lange joggingbroek
Ik heb net een salade met zalm gegeten, komt wel dichtbij zo met al dat zeevoerquote:![]()
quote:
Half mannelijk DTS nu met de broek op de enkelsquote:![]()
Ah, dus niet enkel sokken aan.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:09 schreef Lovely het volgende:
Ik heb ook sokken aan, enkelsokken en een lange joggingbroekSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik heb gisteren garnalen kroketjes gehad! Was ik alweer bijna vergeten
Jij ook toch?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Half mannelijk DTS nu met de broek op de enkels
Wil niet kinkshamen
Maar voeten fetish heb ik nooit echt begrepenHey there sunshine lift my heart
#metoo of is dat alweer de verkeerde hastag in deze situatie?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vast nietHey there sunshine lift my heart
Zolang beide partijen het leuk vinden is er niets mis mee.
Ik snap van die fetish ook helemaal niets tbhOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat geldt voor veel dingenHey there sunshine lift my heart
Same. Ook geen afkeer voor of zo. Maar compleet neutraal over voeten.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wil niet kinkshamen
Maar voeten fetish heb ik nooit echt begrepen🐙![]()
Misschien is half mannelijk dts een overschattingHey there sunshine lift my heart
Tennisclub is verlaten hierHey there sunshine lift my heart
Iets minder hard en iets lieflijker bolken graag![]()
@FutureFairytalequote:Op zondag 29 juni 2025 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ijsjes gekocht, ik ben benieuwd!![]()
Jazekerquote:Op zondag 29 juni 2025 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar iets in de ping zetten valt ook onder koken
@:gebrokenglas
Einde van de maand bolken we liever
Al zou ik mijn best doen, is al die punten verzamelen in 27 uur pittigHey there sunshine lift my heart
Ik had een banaan klaar gelegd... Die ligt nog thuis
Ik heb wel eens 500+ gehaald in 1 dagquote:Op zondag 29 juni 2025 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Einde van de maand bolken we liever
Al zou ik mijn best doen, is al die punten verzamelen in 27 uur pittig
Is zeldzaam welquote:Op zondag 29 juni 2025 20:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 500+ gehaald in 1 dag
Meestal is 200 in een dag al veelHey there sunshine lift my heart
Paar dagen van 300+ toenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is zeldzaam wel
Meestal is 200 in een dag al veel
Had geen reet te doen die maand
Ik had toen met die storing ook punten van een hele dagquote:Op zondag 29 juni 2025 20:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 500+ gehaald in 1 dag![]()
![]()
I'm gonna bolk you, softlyquote:Op zondag 29 juni 2025 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
Iets minder hard en iets lieflijker bolken graag![]()
I'm gonna bolk you gently
I'm gonna bolk you, sweetly
I'm gonna bolk you discreetly🐙![]()
Kan wel, ik ga morgen uit eten dus je hebt een hele avond sowiesoquote:Hey there sunshine lift my heart
/Smeltquote:Op zondag 29 juni 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I'm gonna bolk you, softly
I'm gonna bolk you gently
I'm gonna bolk you, sweetly
I'm gonna bolk you discreetly
Of je moest lapo hebbenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
En nu met het nachtslot is het helemaal niet meer te doenHey there sunshine lift my heart
Ahaquote:Op zondag 29 juni 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan wel, ik ga morgen uit eten dus je hebt een hele avond sowieso
Vol bolken dan maarHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: