SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zuid-Zweden heeft een gematigd zeeklimaat. De winters zijn hier over het algemeen mild, met temperaturen die vaak boven het vriespunt liggen. De zomers zijn aangenaam warm, met temperaturen die vergelijkbaar zijn met die in de Benelux, maar met de bonus van lange zonne-urenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel schattig
maar hoeveel sneeuw de rest van het jaar?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat doet ze niet want zij zal moeten koken....quote:Op zondag 29 juni 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vrouw die jij ooit tegen het lijf loopt moet dan in haar handjes wrijven
Niet iedereen waardeert mijn kookkunsten.
How can I make this topic about me?![]()
Ziet er leuk uit jaquote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja kijk hoe schattig van binnen
https://www.instagram.com(...)gsh=bm15ajZ1aTNwbmVq
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
we vinden lange zon uren een bonus? ik ben blij als het augustus is en de zon een beetje op tijd naar bed gaatquote:Op zondag 29 juni 2025 17:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zuid-Zweden heeft een gematigd zeeklimaat. De winters zijn hier over het algemeen mild, met temperaturen die vaak boven het vriespunt liggen. De zomers zijn aangenaam warm, met temperaturen die vergelijkbaar zijn met die in de Benelux, maar met de bonus van lange zonne-urenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik doelde ook meer op het feit dat je geen moeilijke man bentquote:Op zondag 29 juni 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doet ze niet want zij zal moeten koken....
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wauw, zeker mooi, zijn ze niet vergeten er een 2 of 3 voor te zettenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja kijk hoe schattig van binnen
https://www.instagram.com(...)gsh=bm15ajZ1aTNwbmVqWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh nee ik bedoelde dat het topic bijna vol isquote:
we zijn nog niet eens aan het koken hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Homijnquote:
Ik vond het heerlijkquote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we vinden lange zon uren een bonus? ik ben blij als het augustus is en de zon een beetje op tijd naar bed gaatNee is echr die prijsquote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, zeker mooi, zijn ze niet vergeten er een 2 of 3 voor te zetten
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als ze van jou houdt eet ze zonder zeuren elke avond haar bordje leeg. En anders om de beurt koken.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doet ze niet want zij zal moeten koken....
Of samen![]()
![]()
![]()
Nope. Dat zijn de prijzen daar.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, zeker mooi, zijn ze niet vergeten er een 2 of 3 voor te zetten![]()
Als ik een lieve man heb, die niet moeilijk is en alles wat ik voor hem maak lekker vindt heb ik er helemaal geen moeite mee om te kokenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze van jou houdt eet ze zonder zeuren elke avond haar bordje leeg. En anders om de beurt koken.
Of samen
Dacht altjid dat Zweden ook een duur land wasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh zo hahaquote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee ik bedoelde dat het topic bijna vol is
we zijn nog niet eens aan het koken hier"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Samen zitten achter de laptop om wat te bestellen.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze van jou houdt eet ze zonder zeuren elke avond haar bordje leeg. En anders om de beurt koken.
Of samen![]()
kan niet keizen of ik 'meet me at the seaside cottages' of 'the italian daughter' ga lezenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hopelijk blijft het er inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor Marc, jij hebt die kip altijd zo mooi bruin. Hoe krijg je dat voorelkaar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vond ik toen ook, ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
appelmoes is gewoon lekker hierbij
Maar mijn smaak is veranderd![]()
ALs ik hier friet maakt staat er ook appelmoes, alleen als de kids er zijnquote:Op zondag 29 juni 2025 17:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ook, ja.
Maar mijn smaak is veranderd
Zelf vind ik als toetje zo 2x jaar die appelcompote wel lekker frisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn smaak is dusdanig dat ik meestal 5 pijlen friet pak en dan ben ik er wel klaar meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Kweenie.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor Marc, jij hebt die kip altijd zo mooi bruin. Hoe krijg je dat voorelkaar?
Ik hang ze gewoon een uurtje in de op 230ŗ voorverwarmde oven.
Niks bijzonders.
De rest gebeurt vanzelf.![]()
quote:quote:Helloquote:
Lekker smullenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij tijd en wijlen heb ik daar zin net als in bitterballen
Maar heb zelden tot nooit wat van de spul in huis, allemaal ongezonde dikmakersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 juni 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Bij tijd en wijlen heb ik daar zin net als in bitterballen
Maar heb zelden tot nooit wat van de spul in huis, allemaal ongezonde dikmakers
Ik zit net een bitterbal op te eten
Ik heb het wel in huis.. als je het maar niet elke dag eet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Allebei bij een andere toko. En dan komt het niet tegelijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samen zitten achter de laptop om wat te bestellen.![]()
![]()
wedstrijdje wat sneller isquote:Op zondag 29 juni 2025 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
Allebei bij een andere toko. En dan komt het niet tegelijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is voor het huis lekker in de zon, maar achter het huis waait het en is het frisjes
Heb ook altijd ovenhapjes in huisquote:Op zondag 29 juni 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Ik heb het wel in huis.. als je het maar niet elke dag eet
En kaas. En worst (diepvries) en ham (blik).![]()
Hier op FOK! vind je genoeg bittere balle en multo rapido
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan hou je het beter volquote:Op zondag 29 juni 2025 18:12 schreef marc0871 het volgende:
Meh. Als je voor de rest gezond eet, mag je best af en toe zondigen.![]()
![]()
@bitterbalquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
Hier op FOK! vind je genoeg bittere balle en multo rapido![]()
![]()
@bitterbalquote:Op zondag 29 juni 2025 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit net een bitterbal op te eten![]()
![]()
Sommige kunnen het niet laten liggen als ze het in huis hebben.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
Ik heb het wel in huis.. als je het maar niet elke dag eet
Nu ben ik ook niet zo snacker ik ben meer van de zoete dingen, die ik dus ook niet altijd in huis heb
Ook niet meer te betalen chocoladeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kaas heb ik altijd in huisquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ook altijd ovenhapjes in huis
En kaas. En worst (diepvries) en ham (blik).![]()
In de diepvries brood en stokbrood.. nog een bakje met satevlees.. ijsjes en een bak ijs"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier hebben we vrijwel altijd ovenhapjes in huis, maar die zijn altijd sneller opgevreten dan een F1 wagen van 0 naar 1km/u gaatquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ook altijd ovenhapjes in huis
En kaas. En worst (diepvries) en ham (blik).
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik denk dat we nog chocoladebitterballen hebben van kerst in de vriezerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar jij woont samen met muisquote:Op zondag 29 juni 2025 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier hebben we vrijwel altijd ovenhapjes in huis, maar die zijn altijd sneller opgevreten dan een F1 wagen van 0 naar 1km/u gaat![]()
![]()
ooooeehquote:Op zondag 29 juni 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik denk dat we nog chocoladebitterballen hebben van kerst in de vriezerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Extra puur?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik denk dat we nog chocoladebitterballen hebben van kerst in de vriezer
Anders is chocolade niet bitter.![]()
hur hurquote:Op zondag 29 juni 2025 18:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Extra puur?
Anders is chocolade niet bitter.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Extra puur vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 29 juni 2025 18:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Extra puur?
Anders is chocolade niet bitter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moest er even over nadenken maar wel goed, ook heel slechtquote:
tegelijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bent nog goed wakker, nog geen last van de warmte dusquote:
Net toch maar even de tuin rondgegaan met watermijn aardbeitjee en courgetteplantjes groeien echt als kool
![]()
Jaquote:Op zondag 29 juni 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moest er even over nadenken maar wel goed, ook heel slecht
tegelijk![]()
![]()
![]()
Mijn aardbeien zijn al uitgegroeid helaas. Ik heb corona's zijn vroegbloeiersquote:Op zondag 29 juni 2025 18:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
Net toch maar even de tuin rondgegaan met watermijn aardbeitjee en courgetteplantjes groeien echt als kool
Alles groeit snel heb ik het idee.. bomen, planten. struiken..quote:Op zondag 29 juni 2025 18:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
Uitgeslapen vanmorgenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nog goed wakker, nog geen last van de warmte dus![]()
Morgen doe ik een jurkje aan, als die past ( is een nieuwe )quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O das wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb verschillende soortenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn aardbeien zijn al uitgegroeid helaas. Ik heb corona's zijn vroegbloeiers![]()
![]()
Leuk wat voor jurkje?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen doe ik een jurkje aan, als die past ( is een nieuwe )![]()
Lekker toch, heb je goed gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: