je kan alle updates mee nemen die je wilt als er in de basis iets mis is gegaan dan hebben updates niet veel waardequote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:21 schreef Kickinalfa het volgende:
Pech kan gebeuren.
Wel een enorm gat naar McLaren terwijl RB upgrades meenam (toch?).
Het is inmiddels wel duidelijk dat het fundamenteel mis zit in de design richting die RB medio 2023 is ingeslagen. Daar kan je updates tegenaan gooien wat je wil, maar de onderliggende problemen blijven.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan alle updates mee nemen die je wilt als er in de basis iets mis is gegaan dan hebben updates niet veel waarde
en ja ergens in de basis is iets mis gegaan omdat Max destijds er prima mee kon blijven rijden. Perez gaf toen al aan dat er iets mis was. Maar ja.. Max reeg nog steeds wins aan elkaar dus de fout werd niet gezocht
dat is wat ik zeg inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat het fundamenteel mis zit in de design richting die RB medio 2023 is ingeslagen. Daar kan je updates tegenaan gooien wat je wil, maar de onderliggende problemen blijven.
Dat het veld dit laatste jaar met de huidige regels nog dichter op elkaar zit door ontwerpconvergentie maakt het alleen nog maar pijnlijker voor RB.
4 tienden laten liggen in de kwali 2022 betekende P2 of P3 voor Max, nu bungel je rond P10, hell... 6 tienden laten liggen in Q1 betekent regelmatig dat je eruit ligt (hoi Yuki).
Dat viel dus wel mee in dat laatste rondje. Hij was gewoon tweede geweest als hij die ronde afmaakte.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:21 schreef Kickinalfa het volgende:
Pech kan gebeuren.
Wel een enorm gat naar McLaren terwijl RB upgrades meenam (toch?).
0.1 van de oude tijd van Norris af na S2, LEC zat op 0.23 in de hele ronde dus was P3 geweest.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:34 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dat viel dus wel mee in dat laatste rondje. Hij was gewoon tweede geweest als hij die ronde afmaakte.
nope. Horner nu bij Sky geeft duidelijk aan dat Max de vlaggen zag en het juiste deedquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lief![]()
Max hielp Bortoleto (opzettelijk) door hem een slipstream te geven.
dat geeft Horner idd ook aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:34 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dat viel dus wel mee in dat laatste rondje. Hij was gewoon tweede geweest als hij die ronde afmaakte.
Die slipstream was toen de ronde al voorbij was, dus ja hij gaf een slipstream.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope. Horner nu bij Sky geeft duidelijk aan dat Max de vlaggen zag en het juiste deed
risico voor punt
Dat zei Max net zélf he?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope. Horner nu bij Sky geeft duidelijk aan dat Max de vlaggen zag en het juiste deed
risico voor punt
[..]
dat geeft Horner idd ook aan.
minimaal derde
Exact.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die slipstream was toen de ronde al voorbij was, dus ja hij gaf een slipstream.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zei Max net zélf he?![]()
Die slipstream aan Bortolete was om hem te helpen
En Horner had het gewoon over het reageren op de gele vlag. Niet over Bortoleto
Of derde, afhankelijk van hoe Piastri het had gedaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:34 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
4e, PIA was er wel onderdoor gegaan en Leclerc had hij ook niet gepakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of derde, afhankelijk van hoe Piastri het had gedaan.
Eerst de ene, dan de anderequote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:43 schreef Tarado het volgende:
Knap rondje van Norris, wel grappig om te zien dat ze nooit beiden schitteren,
Een torpedo in de eerste bocht zou leuk zijn, ik gun Charles ook wel een overwinningquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst de ene, dan de andere
Piastri en Norris er beiden af in bocht 4quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een torpedo in de eerste bocht zou leuk zijn, ik gun Charles ook wel een overwinning
Nou nou.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Piastri en Norris er beiden af in bocht 4
Zegt die dat nou ongeveer elke race?quote:
Lawson laat Max wel voorbij.quote:
Vorig jaar gooide de chief engineer(Wache) alle raad van Newey in de wind. Die gast heeft het gewoon niet en zit er nog steeds, dat zei ik toen al. Hij is op dezelfde voet verder gegaan met een draak van moeilijk te besturen auto. Ja in de windtunnel/simulator is ie snel, maar als het operating window zo klein is dat je hem er bijna nooit in krijgt, wat voor nut heeft het dan.....quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat het fundamenteel mis zit in de design richting die RB medio 2023 is ingeslagen. Daar kan je updates tegenaan gooien wat je wil, maar de onderliggende problemen blijven.
Dat het veld dit laatste jaar met de huidige regels nog dichter op elkaar zit door ontwerpconvergentie maakt het alleen nog maar pijnlijker voor RB.
4 tienden laten liggen in de kwali 2022 betekende P2 of P3 voor Max, nu bungel je rond P10, hell... 6 tienden laten liggen in Q1 betekent regelmatig dat je eruit ligt (hoi Yuki).
Geeft ook weinig vertrouwen voor 2026.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar gooide de chief engineer(Wache) alle raad van Newey in de wind. Die gast heeft het gewoon niet en zit er nog steeds, dat zei ik toen al. Hij is op dezelfde voet verder gegaan met een draak van moeilijk te besturen auto. Ja in de windtunnel/simulator is ie snel, maar als het operating window zo klein is dat je hem er bijna nooit in krijgt, wat voor nut heeft het dan.....
Eigenlijk wel he.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is dat het tegen de regels is, maar anders had Red Bull net zo goed kunnen stoppen met een tweede auto.
Verstappen moet weg bij Red Bull als hij nog een keer kampioen wil worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geeft ook weinig vertrouwen voor 2026.
Mercedes is de meest logische keuze. Na een paar races in 2026 weten we hoe de verhoudingen liggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen moet weg bij Red Bull als hij nog een keer kampioen wil worden.
Vraag is wel waarheen.
Antonelli in 2027 naar Ferrari als Hamilton stopt en dan Verstappen naar Mercedesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mercedes is de meest logische keuze. Na een paar races in 2026 weten we hoe de verhoudingen liggen.
Ik zie Alonso voor 2026 wel stoppen bij Aston Martin zodat Russell daar naar toe kan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Antonelli in 2027 naar Ferrari als Hamilton stopt en dan Verstappen naar Mercedes
Zou voor Aston Martin wel goed zijn om een nieuw rijdersduo neer te zetten, dit is onderhand wel uitgewerkt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie Alonso voor 2026 wel stoppen bij Aston Martin zodat Russell daar naar toe kan.
Mag toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Jezus, het silly season is bij jullie wel losgebarsten
quote:
Veel plezier met het volgende F1-filmpjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Jezus, het silly season is bij jullie wel losgebarsten
Klopt. Met Stroll ga je nooit kampioen worden en Alonso wordt zo langzamerhand te oud, ondanks dat hij nog bloedsnel isquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou voor Aston Martin wel goed zijn om een nieuw rijdersduo neer te zetten, dit is onderhand wel uitgewerkt.
Zijn eigenlijk maar twee mogelijkheden en beiden zijn een gok.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen moet weg bij Red Bull als hij nog een keer kampioen wil worden.
Vraag is wel waarheen.
Nou....quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lawson laat Max wel voorbij.
Ik hoop ook dat Verstappen zich niet moreel verplicht voelt om bij Red Bull te blijven vanwege Horner en Marko. Er zijn hele goede jaren geweest maar het gaat nu gewoon al een tijd de verkeerde kant op daar.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk maar twee mogelijkheden en beiden zijn een gok.
Aston Martin? Hebben geld, bouwen al een paar jaar aan hun team, hebben Newey, hebben alle mogelijkheden.
Mercedes? Hebben al een tijdje niet meer de beste auto, toch zitten ze er ieder jaar prima bij en weten ook ieder jaar hun auto genoeg door te ontwikkelen, iets waar Red Bull de laatste jaren echt flink in faalt.
Hij gaat het Max niet moeilijk maken. Paceverschil veel te grootquote:
Hij houdt wel ve robbertje vechten hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij gaat het Max niet moeilijk maken. Paceverschil veel te groot
Weet ik, maar Max is geen ideale tegenstander om het tegen op te nemen (tactisch en politiek gezien). Al moet hij voor ronde 1 sowieso die trackpositie weten te houden dus ik hoop wel dat die agressie gaat tonen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij houdt wel ve robbertje vechten hoor![]()
Al was dat tot op heden niet met Max
Ik ga hierop slapen denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veel plezier met het volgende F1-filmpje
Bekijk deze YouTube-video
Zegt eigenlijk genoeg over de worsteling van Max dat hij bij tussenpunt 2 zoveel langzamer was dan de McLarensquote:
Hij heeft er ook weinig vertrouwen in dit weekend.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zegt eigenlijk genoeg over de worsteling van Max dat hij bij tussenpunt 2 zoveel langzamer was dan de McLarens
Ja, maar zijn gevecht is niet met Max. En ik zie hem niet uit rancune moeilijk doen eerlijk gezegd. Lawson moet gewoon banden sparen en dan helpt vechten om een plek die je toch nooit gaat houden niet mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij houdt wel ve robbertje vechten hoor![]()
Al was dat tot op heden niet met Max
Zoals elk weekendquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft er ook weinig vertrouwen in dit weekend.
Ik denk niet dat er sowieso rancune is tussen beidequote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar zijn gevecht is niet met Max. En ik zie hem niet uit rancune moeilijk doen eerlijk gezegd. Lawson moet gewoon banden sparen en dan helpt vechten om een plek die je toch nooit gaat houden niet mee.
Dat denk ik ook niet. Zou ook geen reden voor zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er sowieso rancune is tussen beide
Fransoos.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar gooide de chief engineer(Wache) alle raad van Newey in de wind. Die gast heeft het gewoon niet en zit er nog steeds, dat zei ik toen al. Hij is op dezelfde voet verder gegaan met een draak van moeilijk te besturen auto. Ja in de windtunnel/simulator is ie snel, maar als het operating window zo klein is dat je hem er bijna nooit in krijgt, wat voor nut heeft het dan.....
Hij zou eigenlijk buiten de top 3 moeten staan. Hoewel er nu ook wordt gesproken over dat hij in de zomerstop een echte keuze gaat maken.quote:Op zondag 29 juni 2025 06:44 schreef Dazalbest1 het volgende:
Voor wanneer is beslissing over Max z'n wel of niet overstap duidelijk? Iets met z'n clausule toch?
Britse 'beschaafdheid' waar ze bij Sky zo prat op gaan. Sjors heeft er ook een handje van. Lach me kapot als die twee er in bocht 1 samen afvliegen.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk buiten de top 3 moeten staan. Hoewel er nu ook wordt gesproken over dat hij in de zomerstop een echte keuze gaat maken.
Waar was die valse opmerking van Hamilton voor nodig? Hij is veilig, want Verstappen is er niet. Hamilton zelf botst nooit tegen iemand?
Dat lijkt me ook niet, maar mogelijk wel jegens RedBull.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er sowieso rancune is tussen beide
Dingen zeggen zonder het direct te benoemen is echt niet goed.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Britse 'beschaafdheid' waar ze bij Sky zo prat op gaan. Sjors heeft er ook een handje van. Lach me kapot als die twee er in bocht 1 samen afvliegen.
Dat denk ik ook niet eigenlijk. En zo wel, dan zou hij dat nog steeds niet afreageren op Maxquote:Op zondag 29 juni 2025 10:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet, maar mogelijk wel jegens RedBull.
Maar buiten top 3 in het eindresultaat? Of bijvoorbeeld bij de zomerstop.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk buiten de top 3 moeten staan. Hoewel er nu ook wordt gesproken over dat hij in de zomerstop een echte keuze gaat maken.
Waar was die valse opmerking van Hamilton voor nodig? Hij is veilig, want Verstappen is er niet. Hamilton zelf botst nooit tegen iemand?
Oe, ik schrok al.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er was een portaal omgevallen, waardoor er een half uur vertraging is ontstaan. Dit zal geen effect hebben op de starttijd van F1.
Bij de top 3 of 4 na race X (ik meen déze race). Vóór de zomerstop i.i.g..quote:Op zondag 29 juni 2025 12:10 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Maar buiten top 3 in het eindresultaat? Of bijvoorbeeld bij de zomerstop.
In hoeverre gaan ze het vooruit berekenen dat hij geen top 3 meer kan worden als alles voor hem elke race zou uitvallen de rest van het seizoen zeg maar....
Vind de opmerking van Hamilton ook dom. Was toch nergens voor nodig.... of was te pers weer aan het stoken?
Ik had gehoopt dat ze tegen 5 uur wel klaar waren, maar nee het wordt 2041quote:
Graag hetzelfde voor Spa, Suzuka, Silverstone, Montreal en Melbourne.quote:
Volgende week hebben we wel tijdsverschilquote:Op zondag 29 juni 2025 13:40 schreef Zwansen het volgende:
Ik zat steeds al te denken, hoe laat zullen ze nou starten vanwege het tijdsverschil… Zie ik nu pas dat het Austrian is en geen Australian.
Een uurtje eerder tochquote:Op zondag 29 juni 2025 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgende week hebben we wel tijdsverschil
Sloop maar weer de boel @Nattekatquote:
Gekke Britten.quote:
Afschaffen die handel.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent ook altijd in de war met winter- en zomertijd?
Het is er een uur eerder, dus de race start onze tijd een uur laterquote:
Zijn ze nog steeds gekquote:Op zondag 29 juni 2025 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is er een uur eerder, dus de race start onze tijd een uur later
Als die zo heet wel jaquote:
Is het een Italiaan?quote:
Oei, dat klinkt niet best..quote:Op zondag 29 juni 2025 14:23 schreef ZaZoe het volgende:
Fred Vasseur naar huis wegens persoonlijke redenen
Jérôme d'Ambrosio heeft zich ook prima opgeklommen.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:23 schreef ZaZoe het volgende:
Bewust de Viaplay voorbeschouwing gekozen. Ik trek die Valsecchi en Barretto echt heel slecht.quote:
Ja die zal het wel zijn, die onverstaanbare Italiaan bij F1TVquote:Op zondag 29 juni 2025 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het een Italiaan?
Dikke kans dat het dan Davide Valsecchi is
Onze live reporter op het circuit is daar niet mee eensquote:
Dan heeft ie maar pechquote:Op zondag 29 juni 2025 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Onze live reporter op het circuit is daar niet mee eens
Oooohhhhhquote:Op zondag 29 juni 2025 14:23 schreef ZaZoe het volgende:
Zelfde als GP.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:23 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2025 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Zelfde als GP.
Die 2 liggen met elkaar te batsen!
Je ontslaat toch geen teambaas midden in een GP-weekend vóór een race?quote:Op zondag 29 juni 2025 14:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Een ontslag is ook altijd wel persoonlijk nieuws.
Victor Reinierquote:Op zondag 29 juni 2025 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie was dat, met die baard. Schakelde net in, dus niet meegekregen.
Jürgen Kloppquote:Op zondag 29 juni 2025 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie was dat, met die baard? Schakelde net in, dus niet meegekregen.
Jorgen Klopp. Voetbal trainerquote:Op zondag 29 juni 2025 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie was dat, met die baard? Schakelde net in, dus niet meegekregen.
Hey Alpine flikkerde hun CEO buiten TIJDENS een race. Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je ontslaat toch geen teambaas midden in een GP-weekend vóór een race?
En daarna vragen om 'Arne Slot' te roeptoeterenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat oneindige vragen hoe celebs denken over Max.
Ferrari kan het zomaar doenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De wegen van Ferrari zijn ondoorgrondelijk.quote:
Plan 300112Aquote:Op zondag 29 juni 2025 14:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De wegen van Ferrari zijn ondoorgrondelijk.
Ik vraag me altijd af hoe de evaluatie dan na afloop gaat.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En daarna vragen om 'Arne Slot' te roeptoeteren
Nu Laura nogquote:
Daaromquote:Op zondag 29 juni 2025 14:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De wegen van Ferrari zijn ondoorgrondelijk.
Wie?quote:
Dat playmobielpoppetje is totaal niet interessant in de F1-geschiedenisquote:Op zondag 29 juni 2025 14:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe de evaluatie dan na afloop gaat.
Ik neem aan dat de F1TV en Sky Sports interviews weleens langs Nederlandse interviews gelegd worden bij Viaplay. En dan denken ze dus: "Ja, dit is écht goed materiaal. Max mag dan viervoudig wereldkampioen zijn, maar laten we net als in 2015 vooral blijven vragen aan buitenlandse celebs wat ze van hem vinden. De Engelse pers vraagt immers toch ook altijd aan buitenlandse pers wat men van George Russell vindt, toch... toch?"
Hé bahquote:Op zondag 29 juni 2025 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
Doen jullie ook altijd spuug op je oordopjes als je muziek gaat luisteren?
Doe ikquote:
Mwah, in Ferrari land.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel lastig in ieder geval.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:02 schreef vosss het volgende:
Demmit. Loop 2 minuten achter hier.
Nouja, veel plezier! 🏁![]()
quote:
Dure cellquote:
Op het moment dat je dat postte reed hij al weerquote:
Race was nog niet begonnen.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Is dit geen zwarte vlag voor Sainz? Geholpen door de marshals
Ja, zag hetquote:Op zondag 29 juni 2025 15:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op het moment dat je dat postte reed hij al weer
is nog niet begonnen toch?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Is dit geen zwarte vlag voor Sainz? Geholpen door de marshals
Sommige nemen warmup iets te letterlijkquote:
Baku?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:05 schreef 3rr0r het volgende:
How do you want your Williams?
Well done please
Ik denk het niet Hansquote:Op zondag 29 juni 2025 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
wat the fuck zijn dit voor regels
hij kan gewoon dat rondje rijden een achteraan starten
Hij zat nog niet op zijn plek en moest iets verzinnenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat heeft de auto van Sainz gesloopt.
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Allard denkt dat de eerste uitvaller er al is. Allard is een kenner!
niet echt; Het is DNS.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Nou nee, want hoe kun je uitvallen als je niet gestart bentquote:Op zondag 29 juni 2025 15:06 schreef heywoodu het volgende:
En zijn databundel moet nog op.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij zat nog niet op zijn plek en moest iets verzinnen
Gaat niet. Of ik weet niet hoe.quote:
t's like you're alwaysquote:
me 2quote:Op zondag 29 juni 2025 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb mijn best gedaan voor hem
Ali Khamenei?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kan maar 1 ding bedenken op dit momen
iemand heeft met deze auto gesaboteerd
Geen 1up?quote:
Niet de schuld van Sainzquote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
beetje monteur had die remmen gewoon gefikst
Overschat jezelf niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kan maar 1 ding bedenken op dit momen
iemand heeft met deze auto gesaboteerd
Allemaal voor jouquote:Op zondag 29 juni 2025 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
wtf ik krijg teveel streams geopend bij de onboard stream.......
6:05quote:Op zondag 29 juni 2025 15:09 schreef vosss het volgende:
Klokje linksboven geeft hier NU 07:20 aan.
Hoeveel loop ik achter?
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
t's like you're always
Stuck in
Second gear
When it hasn't
Been your day
Your month or
Even your year
But I'll be there for you
When the rain starts to pour
Ze werken niet allemaal voor Renaultquote:Op zondag 29 juni 2025 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
beetje monteur had die remmen gewoon gefikst
2 minquote:Op zondag 29 juni 2025 15:09 schreef vosss het volgende:
Hoeveel loop ik achter?
Dan eerst weer een formationlap, denk ikquote:Op zondag 29 juni 2025 15:09 schreef RAVW het volgende:
8 min voor een auto van de grid weg halen ...en dan weer te starten
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan eerst weer een formationlap, denk ik
Account gedeeld met Nattekat?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
wtf ik krijg teveel streams geopend bij de onboard stream.......
30 secondenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:09 schreef vosss het volgende:
Hoeveel loop ik achter?
Sterktequote:Op zondag 29 juni 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
Hebben we tenminste een paar minuutjes extra Hysteriaan
ja dat is 1 boven Parquote:
Welke?quote:
Ok thxquote:
Switch naar Skyquote:Op zondag 29 juni 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
Hebben we tenminste een paar minuutjes extra Hysteriaan
Nu heb ik straks zin om Mario golf op de Nintendo Switch te spelen.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat is 1 boven Par
Heb liever 1 of 2 onder Par ...
In the hot seat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |