Live gezien in Groningenquote:
Het is te warm voor de Mercedessen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:40 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik had eigenlijk Mercedes voorin verwacht maar het is Ferrari die juist aansluit achter McLaren.
Ik had vorige week een boze collega omdat ik in een informeel gesprek zij: Hun zijn. Wat veel mensen misschien niet snappen is dat mensen zoals mij (IK!) met dit soort taal opgevoed zijn, en de regels wel kennen, maar in informele taal gewoon zo spreken. Ik snap het probleem nooit zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt nog een aantal spelfouten gaan verbeteren, misschien dat je humeur er van opknapt
Kan jij niet even over het brandje rollenquote:
Die komt niet.quote:
“Hun zijn” kan toch gewoon dacht ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had vorige week een boze collega omdat ik in een informeel gesprek zij: Hun zijn. Wat veel mensen misschien niet snappen is dat mensen zoals mij (IK!) met dit soort taal opgevoed zijn, en de regels wel kennen, maar in informele taal gewoon zo spreken. Ik snap het probleem nooit zo.
Volgens ViaPlay ziet Norris wel een bui hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
en sowieso op een forum in een F1 topic wat gewoon snel gaat waarin het voor kan komen dat iemand een letter te veel of te weinig typt... dan zijn wat mij betreft al die verbeterposts erg storend.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had vorige week een boze collega omdat ik in een informeel gesprek zij: Hun zijn. Wat veel mensen misschien niet snappen is dat mensen zoals mij (IK!) met dit soort taal opgevoed zijn, en de regels wel kennen, maar in informele taal gewoon zo spreken. Ik snap het probleem nooit zo.
Wij zeggen hier hulliequote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“Hun zijn” kan toch gewoon dacht ik.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens ViaPlay ziet Norris wel een bui hangenPiastri is het zonnetje in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wellicht, het was geloof ik grammaticaal niet helemaal juist, ik vind het allemaal wat minder belangrijk, en in formele gesprekken/conversaties pas ik gewoon netjes de regels toe.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“Hun zijn” kan toch gewoon dacht ik.
Daadwerkelijk boos zijn omdat iemand een taalfoutje maakt is ook wel erg matig. Ik verbeter mijn collega's graag, maar dat is ook voor een groot deel omdat we het sowieso allemaal leuk vinden om een beetje met elkaar te kloten, ik ga er niet daadwerkelijk boos om worden (en het ook niet doen in snelle situaties, met snelle berichtjes en posts en dergelijken)quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Terecht.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:44 schreef Mothzor het volgende:
Die lofzang over Piastri steeds bij Viaplay…om te kotsen
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daadwerkelijk boos zijn omdat iemand een taalfoutje maakt is ook wel erg matig. Ik verbeter mijn collega's graag, maar dat is ook voor een groot deel omdat we het sowieso allemaal leuk vinden om een beetje met elkaar te kloten, ik ga er niet daadwerkelijk boos om worden (en het ook niet doen in snelle situaties, met snelle berichtjes en posts en dergelijken)Boos worden is inderdaad overdreven, gewoon de ander voor dom aanzien is genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste komma hoort daar nietquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht, het was geloof ik grammaticaal niet helemaal juist, ik vind het allemaal wat minder belangrijk, en in formele gesprekken/conversaties pas ik gewoon netjes de regels toe.
Een kikker.quote:
quote:
quote:
Inmiddels is die denk ik al wel de langstzittende 2e rijder dit seizoen bij RBR?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:47 schreef raptorix het volgende:
Wat anders, komt Yuki onder druk, of mag hij het seizoen afmaken?
Bij zijn helm toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:ESF1gamer pak die man eens bij de oren
Tja, ik zie Bortoleto het ook niet halen als 'ie een fout maakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Max nu 1 fout maakt dan kan het voorbij zijn.
Waarschijnlijk gebeurt het niet.
En jij een banquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:50 schreef raptorix het volgende:
@:ESF1Gamer hier word een spelletje gespeelt, ik denk dat hier wat straffen uitgedeelt dienen te worden, soberso @:zazoe, @:zorro 2 penalty points erbij.
ja als Max niet mee doetquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar McLaren 1-2 ligt wel voor de hand.
Wordt genoteerdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:50 schreef raptorix het volgende:
@:ESF1Gamer hier word een spelletje gespeelt, ik denk dat hier wat straffen uitgedeelt dienen te worden, soberso @:zazoe, @:zorro 2 penalty points erbij.
Het is erg lastig. Spannend naar Q3.quote:
Ietsje.quote:
RBR, uiteraard.quote:
Boven Hadjar, knapquote:
Een contract kan ontbonden wordenquote:
En volgende week en op Zandvoort en Monza.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:54 schreef 3rr0r het volgende:
En er waren nog wel updates dit weekend toch, bij RBR
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ook. Mercedes trekt nog steeds aan Max
ja ik dacht al dat ik zijn naam boven in beeld zag staanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris zat Leclerc in de weg?
doen we niks meequote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kelly.quote:
En Piastri in Q1quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De andere daten beter upquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En volgende week en op Zandvoort en Monza.
Gridstrafquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Pffff...quote:
En een Ferrari zat Max in de weg?quote:
Max Junior op komstquote:
#44 zeker?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max klaagt over een of andere Ferrari
Nee hoor, is het weerquote:
niet alleen vandaag hoorquote:
Hij kan niet zonder @Nattekatquote:
Hopen op 5 plekkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:58 schreef greysbones het volgende:
3 tot 5 plekken gridpenalty
kan
voor Norris
ow op FOK! alle vrouwen versieren en er met een nattekat vandoor gaanquote:
Nope, NFIquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:58 schreef greysbones het volgende:
kan
voor Norris
Pleonasme gespotquote:
Weet ik, maar ik zie het simpelweg niet gebeuren dat hij volgend jaar ergens anders rijdtquote:
En dat geloof je?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:58 schreef greysbones het volgende:
kan
voor Norris
Goh, verrassend.quote:
ik denk ook niet dat hij met al die wijzigingen het risico gaan lopen aangezien niemand weet waar de knikkers te delen zijn in 2026quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zie het simpelweg niet gebeuren dat hij volgend jaar ergens anders rijdt
Altijd een natte kat.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow op FOK! alle vrouwen versieren en er met een nattekat vandoor gaan
Ja precies, dat sowieso ook nog. Huidige resultaten kunnen gewoon weer voor een deel de prullenbak in straks, eerst maar eens kijken hoe het met de nieuwe boel gaat lijkt me.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat hij met al die wijzigingen het risico gaan lopen aangezien niemand weet waar de knikkers te delen zijn in 2026
niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat het niet zo is
Alleen moet Max naar Q3, en Bortoleto niet per séquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, ik zie Bortoleto het ook niet halen als 'ie een fout maakt.
Nee, niet weer!quote:
Dat zou werkelijk een prestatie zijn, ik ga uit van p5quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:01 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max gewoon een stevige P2 neerzet, en dat is prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
ChatGP?quote:
Die kun je beter kleurplaten laten maken.quote:
weer een voordeel van via F1TV kijkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef heywoodu het volgende:
Lekker Allard, gooi ff of all things een wielerspoiler er in
Dacht ik hierna even lekker te gaan kijken..
Wel fik.quote:
Ja, een soort RTLGP, maar dan anders.quote:
"I have no grip."quote:
quote:
Dan had ik hetzelfde commentaar gehad, want daar zet ik hem ook gewoon op Nederlands (Viaplay kun je maar op één plek tegelijk kijken, dus bij de kwalificatie kijkt mijn vader Viaplay en ik F1TV of andersom)quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is lastig typen met @:Nattekat op schoot.Die klaagt waarschijnlijk wat minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als iets van te voren verduidelijkt wordt dat iets niet mag dan mag daar wat mij betreft gewoon ongeacht wat dezelfde straf op staan die ook van te voren bepaald is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris laat weer onscherpte zien? Ach.
Jammer. Hopelijk wordt het een warning of rep.
OlavGPTquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is lastig typen met @:Nattekat op schoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan toch gewoon overschakelen naar f1tv commentaarquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan had ik hetzelfde commentaar gehad, want daar zet ik hem ook gewoon op Nederlands (Viaplay kun je maar op één plek tegelijk kijken, dus bij de kwalificatie kijkt mijn vader Viaplay en ik F1TV of andersom)
hmm oke ik luister ook F1TV zelfquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan had ik hetzelfde commentaar gehad, want daar zet ik hem ook gewoon op Nederlands (Viaplay kun je maar op één plek tegelijk kijken, dus bij de kwalificatie kijkt mijn vader Viaplay en ik F1TV of andersom)
Dan vraag je er ook zelf omquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Russell is scherp!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:04 schreef Peterselieman het volgende:
Russell wilde doorduwen, maar bedacht zich net op tijd
Klopt, maar ik zet hem bewust op Nederlands commentaar (wat hetzelfde is als bij Viaplay), geen zin in die Engelse commentatoren.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon overschakelen naar f1tv commentaar
Je kan ook op mute zetten en Olav Mol luisteren.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zet hem bewust op Nederlands commentaar (wat hetzelfde is als bij Viaplay), geen zin in die Engelse commentatoren.
Is ook nooit een probleem hoor, alleen verwacht je natuurlijk niet dat er uit het niks ineens een uitslag van wielrennen in wordt gegooid
Heeft Lance Armstrong gewonnen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zet hem bewust op Nederlands commentaar (wat hetzelfde is als bij Viaplay), geen zin in die Engelse commentatoren.
Is ook nooit een probleem hoor, alleen verwacht je natuurlijk niet dat er uit het niks ineens een uitslag van wielrennen in wordt gegooid
Nee dank je, ik moest heel erg wennen aan niet meer naar Olav Mol luisteren, maar ben er nu ook gewoon blij mee dat zijn overdreven geschreeuw eindelijk verleden tijd is (voor mij)quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan ook op mute zetten en Olav Mol luisteren.
Lec boven?quote:
Echt snel idd.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
Norris veegt even de vloer aan met de rest
Die is nog mad vanwege Canada.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
Norris veegt even de vloer aan met de rest
Ben benieuwd morgen dan.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
Unsafe release investigation, sponsored by Durex
ben bang van nietquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:09 schreef raptorix het volgende:
Read my lips: Max gaat de ronde van zijn leven rijden.
Volgens mij voorkomt die een botsing dus hoezo niet?quote:
En dan nog steeds zesde staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:09 schreef raptorix het volgende:
mwah, hij ging toch wel de fast lane in terwijl het niet konquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:08 schreef greysbones het volgende:
Russell noted
NFI
kunnen we nu al invullen
Vrees van niet, zal hooguit p3 wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:09 schreef raptorix het volgende:
Dit is zwaar knudde.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:10 schreef ZaZoe het volgende:
Max foutje gemaakt?, anders is dit zwaar knudde
gebruikte bandenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:10 schreef ZaZoe het volgende:
Gebruikt rubber.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:10 schreef ZaZoe het volgende:
Hoogst haalbare.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:10 schreef Evenstar het volgende:
Lekker rondje van Norris.
Palmer vind weer dat Russell niks fout doet en geen straf moet krijgen ...... Regels aan de laars lappen ftw.
Niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Met hoe het gaat is P3 nog een wonder.
Ik dacht dat dat verboden was.quote:
neequote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verboden was.
Privé, meer niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:11 schreef vosss het volgende:
Weet iemand wat meer over waarom GP er niet bij is?
quote:
"Familieomstandigeden"quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:11 schreef vosss het volgende:
Weet iemand wat meer over waarom GP er niet bij is?
Helaaschquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:09 schreef raptorix het volgende:
De zondebok is hierbij Gasly. Niet de engineee.quote:
gasly deed een 360 1080quote:
Kan je hem even lynchen.quote:
praat geen poepquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De zondebok is hierbij Gasly. Niet de engineee.
1080quote:
Anders had 12 max penalty points gehad.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Omdat Gasly hem niet op de baan kon houden
juistquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders had 12 max penalty points gehad.
Het risico van een strafpunt speelt hier enorm meequote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:16 schreef Starflyer het volgende:
Volgens mij was de vlag alweer weg toen Max eraan kwam
Zat er ook inquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef YellowBlacks het volgende:
Had toch meer verwacht van Verstappen op deze baan
Better safe than sorryquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:16 schreef Starflyer het volgende:
Volgens mij was de vlag alweer weg toen Max eraan kwam
Nee, gewoon 5 tiende achter Norris, niks bijzonders en geluk gehad dat Piastri geel had bij zijn we run.quote:
Dat is zeker mogelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het risico van een strafpunt speelt hier enorm mee
Zijn wel weer een hoop geklaag op de radio wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
Morgen dus een getergde Max die flink moet gaan knokken
Max is hier vaker op gestraft.quote:
ik denk het helaas ook. Achteraf had Max vol door kunnen gaan, maar ja ...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het risico van een strafpunt speelt hier enorm mee
Man split de McLarens en nog is het niet goedquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, gewoon 5 tiende achter Norris, niks bijzonders en geluk gehad dat Piastri geel had bij zijn we run.
Arme vervanger van GPquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn wel weer een hoop geklaag op de radio worden
Zo hebben ze hem toch waar ze hem willen hebben. Nu moet hij net zo kleurloos rijden als de rest.quote:
Wat? Je wilde de communicatie de schuld geven toch?quote:
Dat bedoel ik, bij hem zijn ze er altijd als de kippen bij.quote:
#Morgenwordendepuntenverdeeldquote:
Punten worden uitgedeeld op zondagquote:
Parijs is nog ver!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Punten worden uitgedeeld op zondag
en dat was het ook geweest zonder Gasly.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef YellowBlacks het volgende:
Had toch meer verwacht van Verstappen op deze baan
Piastri had ook last van Gasly.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dat was het ook geweest zonder Gasly.
Ik vrees alleen dat er geen beginnen aan is, zoals vaker dit jaar. Veranderende baanomstandigheden en verschillende compound banden zijn vaak killing voor de RB21, zeker in verkeer en tijdens gevechten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
Morgen dus een getergde Max die flink moet gaan knokken
je kan alle updates mee nemen die je wilt als er in de basis iets mis is gegaan dan hebben updates niet veel waardequote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:21 schreef Kickinalfa het volgende:
Pech kan gebeuren.
Wel een enorm gat naar McLaren terwijl RB upgrades meenam (toch?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |