Live gezien in Groningenquote:
Het is te warm voor de Mercedessen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:40 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik had eigenlijk Mercedes voorin verwacht maar het is Ferrari die juist aansluit achter McLaren.
Ik had vorige week een boze collega omdat ik in een informeel gesprek zij: Hun zijn. Wat veel mensen misschien niet snappen is dat mensen zoals mij (IK!) met dit soort taal opgevoed zijn, en de regels wel kennen, maar in informele taal gewoon zo spreken. Ik snap het probleem nooit zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt nog een aantal spelfouten gaan verbeteren, misschien dat je humeur er van opknapt
Kan jij niet even over het brandje rollenquote:
Die komt niet.quote:
“Hun zijn” kan toch gewoon dacht ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had vorige week een boze collega omdat ik in een informeel gesprek zij: Hun zijn. Wat veel mensen misschien niet snappen is dat mensen zoals mij (IK!) met dit soort taal opgevoed zijn, en de regels wel kennen, maar in informele taal gewoon zo spreken. Ik snap het probleem nooit zo.
Volgens ViaPlay ziet Norris wel een bui hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |