Live gezien in Groningenquote:
Het is te warm voor de Mercedessen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:40 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik had eigenlijk Mercedes voorin verwacht maar het is Ferrari die juist aansluit achter McLaren.
Ik had vorige week een boze collega omdat ik in een informeel gesprek zij: Hun zijn. Wat veel mensen misschien niet snappen is dat mensen zoals mij (IK!) met dit soort taal opgevoed zijn, en de regels wel kennen, maar in informele taal gewoon zo spreken. Ik snap het probleem nooit zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt nog een aantal spelfouten gaan verbeteren, misschien dat je humeur er van opknapt
Kan jij niet even over het brandje rollenquote:
Die komt niet.quote:
“Hun zijn” kan toch gewoon dacht ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had vorige week een boze collega omdat ik in een informeel gesprek zij: Hun zijn. Wat veel mensen misschien niet snappen is dat mensen zoals mij (IK!) met dit soort taal opgevoed zijn, en de regels wel kennen, maar in informele taal gewoon zo spreken. Ik snap het probleem nooit zo.
Volgens ViaPlay ziet Norris wel een bui hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
en sowieso op een forum in een F1 topic wat gewoon snel gaat waarin het voor kan komen dat iemand een letter te veel of te weinig typt... dan zijn wat mij betreft al die verbeterposts erg storend.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had vorige week een boze collega omdat ik in een informeel gesprek zij: Hun zijn. Wat veel mensen misschien niet snappen is dat mensen zoals mij (IK!) met dit soort taal opgevoed zijn, en de regels wel kennen, maar in informele taal gewoon zo spreken. Ik snap het probleem nooit zo.
Wij zeggen hier hulliequote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“Hun zijn” kan toch gewoon dacht ik.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens ViaPlay ziet Norris wel een bui hangenPiastri is het zonnetje in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wellicht, het was geloof ik grammaticaal niet helemaal juist, ik vind het allemaal wat minder belangrijk, en in formele gesprekken/conversaties pas ik gewoon netjes de regels toe.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“Hun zijn” kan toch gewoon dacht ik.
Daadwerkelijk boos zijn omdat iemand een taalfoutje maakt is ook wel erg matig. Ik verbeter mijn collega's graag, maar dat is ook voor een groot deel omdat we het sowieso allemaal leuk vinden om een beetje met elkaar te kloten, ik ga er niet daadwerkelijk boos om worden (en het ook niet doen in snelle situaties, met snelle berichtjes en posts en dergelijken)quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Terecht.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:44 schreef Mothzor het volgende:
Die lofzang over Piastri steeds bij Viaplay…om te kotsen
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daadwerkelijk boos zijn omdat iemand een taalfoutje maakt is ook wel erg matig. Ik verbeter mijn collega's graag, maar dat is ook voor een groot deel omdat we het sowieso allemaal leuk vinden om een beetje met elkaar te kloten, ik ga er niet daadwerkelijk boos om worden (en het ook niet doen in snelle situaties, met snelle berichtjes en posts en dergelijken)Boos worden is inderdaad overdreven, gewoon de ander voor dom aanzien is genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste komma hoort daar nietquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht, het was geloof ik grammaticaal niet helemaal juist, ik vind het allemaal wat minder belangrijk, en in formele gesprekken/conversaties pas ik gewoon netjes de regels toe.
Een kikker.quote:
quote:
quote:
Inmiddels is die denk ik al wel de langstzittende 2e rijder dit seizoen bij RBR?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:47 schreef raptorix het volgende:
Wat anders, komt Yuki onder druk, of mag hij het seizoen afmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |