Even voor mijn beeldvorming: lees je voor de fun of dwangneurotisch?quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
en vanavond hopelijk weer een beetje langer lezen. Normaal lees ik van 19.00 tot 21.30 met af en toe een kleine pauze
Puur voor funquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: lees je voor de fun of dwangneurotisch?
En een vergadering van drie uur lang .... mijn god
Nee oke, het kwam op mij over als een 'taak', geagendeerd met begin- en eindtijd, alsof het iets wat je van jezelf moet doen, jezelf ertoe aan moet zetten. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Puur voor fun
Als het korter is ook prima, denk ik
Gisteren minder en daar was ik redelijk oké mee denk ik
Ja... drie uur voor een heel klein biebjegelukkig niet al te vaak. Ben helemaal op
Edit: misschien een beetje neurotisch... weet niet
Drie uur vergaderen over iets dat prima in een email kon, toch?quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee oke, het kwam op mij over als een 'taak', geagendeerd met begin- en eindtijd, alsof het iets wat je van jezelf moet doen, jezelf ertoe aan moet zetten. Vandaar mijn vraag.
En drie uur vergaderen kan niet meer productief zijn, na anderhalf (hooguit) twee uur verslapt de aandacht en het concentratievermogen. En voor jou is die anderhalf uur al een hele opgave.
Mogelijk zelfs dat ook nog jaquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Drie uur vergaderen over iets dat prima in een email kon, toch?![]()
Je vraag is terecht, maar sinds vorige week wat moeizamer. Ik heb behoefte een ritme en regelmaat, maar soms sla ik een beetje door. Leg nu mijn boek weg. Begon al vroeger en nu is de concentratie op en wil ik even wat met mijn handen doen. Een te theoretische middag gehad om weer iets met mijn brein te doenquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee oke, het kwam op mij over als een 'taak', geagendeerd met begin- en eindtijd, alsof het iets wat je van jezelf moet doen, jezelf ertoe aan moet zetten. Vandaar mijn vraag.
En drie uur vergaderen kan niet meer productief zijn, na anderhalf (hooguit) twee uur verslapt de aandacht en het concentratievermogen. En voor jou is die anderhalf uur al een hele opgave.
Hahaha ja of gewoon helemaal niet... hoe de planten erbij staan kan me echt niet boeien (en ja... het is elke maand een vergaderpunt)quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Drie uur vergaderen over iets dat prima in een email kon, toch?![]()
Hm... goede vraagquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Mogelijk zelfs dat ook nog ja![]()
[ afbeelding ]
Vraagje: welke hier is CotS?
Het zou erger zijn als het liedje je niet zou raken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb zo moeten huilen gisteren. Er was een liedje tijdens de reclame die tijdens de begrafenis gedraaid werd.
Toen ik de opgekropte gevoelens wilde wegdrukken heb ik het liedje opgezocht en heel lang en heel hard gehuild
Vecht nu weer tegen de tranen als ik eraan denk
In ieder geval schrik ik niet weer van dat liedje op televisie
Dat is heel normaal. Je emoties staan op scherp en je zit vol in het rouwproces. Komt allemaal goed CotSquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb zo moeten huilen gisteren. Er was een liedje tijdens de reclame die tijdens de begrafenis gedraaid werd.
Toen ik de opgekropte gevoelens wilde wegdrukken heb ik het liedje opgezocht en heel lang en heel hard gehuild
Dat helpt ook weer een beetjequote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was dat 'm?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Jep... ik jank weer
*snif*quote:
Ja dat nummer was hem... en die komt regelmatig op televisie voorbij volgens mijquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:47 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Was dat 'm?
En bedankt![]()
![]()
![]()
[..]
*snif*
*boks*
Ja, tegenwoordig weer heel regelmatig (en na het overlijden van mijn allerliefste moeder dik een jaar geleden ook, het was een tijdje 'rustig')quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat nummer was hem... en die komt regelmatig op televisie voorbij volgens mij
Dank je, ditoquote:Dikke knuffel voor jou!
Gatsie wat ontzettend naar dat dit nummer zoveel doet. En nogmaals een dikke knuffel voor je rouw en pijn! Sorry voor het posten!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig weer heel regelmatig (en na het overlijden van mijn allerliefste moeder dik een jaar geleden ook, het was een tijdje 'rustig')
En dan blijft die deun de godganse dag in m'n kop zitten en gek genoeg blijf ik 'm toch neuriën. Ik wil dan ook even geen mensen tegenkomen![]()
Op zo'n moment is het (voor mij) een kutnummer, en toch zó móói ... omdat het me in m'n ziel raakt. Juist d;it nummer![]()
[..]
Dank je, dito
Het is niet jouw schuld, je kon dit niet weten!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gatsie wat ontzettend naar dat dit nummer zoveel doet. En nogmaals een dikke knuffel voor je rouw en pijn! Sorry voor het posten!
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het nummer is trouwens wel speciaal geschreven voor die reclame
Mocht je de Steen der Wijzen vinden dankzij dat verhaal, vergeet dan niet om mij te dm'en!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
en een fantasy over Nicolas Flamel.
Hahaha dit is geen HP-boek helaas (wil die wel binnenkort herlezen). Dit is de zesdelige serie van Michael Scott. Deze Flamel is niet wijs en niet sympathiek. Wel heeft hij de kunst van het eeuwige leven en die rijkdom.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mocht je de Steen der Wijzen vinden dankzij dat verhaal, vergeet dan niet om mij te dm'en!
Ja zeg...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dit is geen HP-boek helaas (wil die wel binnenkort herlezen). Dit is de zesdelige serie van Michael Scott. Deze Flamel is niet wijs en niet sympathiek. Wel heeft hij de kunst van het eeuwige leven en die rijkdom.
Jouw kennende, snap ik je worsteling. Maar echt, boeien wat zij vindt. Waar bemoeit ze zich mee? Jij mag doen wat jij wilt. Laat je plezier van het weggeven niet door haar verpesten, hoor! Ik vind het een erg mooi gebaar van jouquote:Op zondag 6 juli 2025 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik zit even in de knoop
Graag haak ik knuffels. Zo nu en dan moeten er wat weg. Dus nu vier uitgezocht die weggaan. Eentje naar een vriendin en drie in een weggeefkast.
Nu is er iemand die boos op me is dat ik ze gratis weg doe, want zij verkoopt knuffels voor 50¤ per stuk. Dus als ik ze in de weggeefkast zet is het slecht voor haar zaken.
Alleen ik woon in een arme buurt en heb zelf meer dan eens leuke dingen uit de kast gehaald en nu geef ik. Mijn lol met de knuffels is klaar (gehaakt. Gestaan en nu een nieuw baasje). En het weggeven, het idee dat iemand verrast zo'n ding vindt, maakt me blij.
En dan doe ik er een briefje op met een karakteromschrijving van het beestje... voorpret
Alleen van haar mag ik dat dus niet doen
Ik denk dat ik mijn eigen wens uitvoer... alleen ben er warrig door... alleen tja...
Ik doe het ook gewoon... alleen snap ook echt wel haar punt... echter wil ik absoluut geen geld ervoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Jouw kennende, snap ik je worsteling. Maar echt, boeien wat zij vindt. Waar bemoeit ze zich mee? Jij mag doen wat jij wilt. Laat je plezier van het weggeven niet door haar verpesten, hoor! Ik vind het een erg mooi gebaar van jou
En als je die drie zou verkopen i.p.v. weggeven is het wel goed?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu is er iemand die boos op me is dat ik ze gratis weg doe, want zij verkoopt knuffels voor 50¤ per stuk. Dus als ik ze in de weggeefkast zet is het slecht voor haar zaken.
Dan doe je dat gewoon hoor!quote:Op zondag 6 juli 2025 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dinsdag gaan ze in de kast en morgen schrijf ik briefjes met een naam en een karakterbeschrijving. Dat vind ik nml leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |