Ja dat nummer was hem... en die komt regelmatig op televisie voorbij volgens mijquote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:47 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Was dat 'm?
En bedankt![]()
![]()
![]()
[..]
*snif*
*boks*
Ja, tegenwoordig weer heel regelmatig (en na het overlijden van mijn allerliefste moeder dik een jaar geleden ook, het was een tijdje 'rustig')quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat nummer was hem... en die komt regelmatig op televisie voorbij volgens mij
Dank je, ditoquote:Dikke knuffel voor jou!
Gatsie wat ontzettend naar dat dit nummer zoveel doet. En nogmaals een dikke knuffel voor je rouw en pijn! Sorry voor het posten!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig weer heel regelmatig (en na het overlijden van mijn allerliefste moeder dik een jaar geleden ook, het was een tijdje 'rustig')
En dan blijft die deun de godganse dag in m'n kop zitten en gek genoeg blijf ik 'm toch neuriën. Ik wil dan ook even geen mensen tegenkomen![]()
Op zo'n moment is het (voor mij) een kutnummer, en toch zó móói ... omdat het me in m'n ziel raakt. Juist d;it nummer![]()
[..]
Dank je, dito
Het is niet jouw schuld, je kon dit niet weten!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gatsie wat ontzettend naar dat dit nummer zoveel doet. En nogmaals een dikke knuffel voor je rouw en pijn! Sorry voor het posten!
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het nummer is trouwens wel speciaal geschreven voor die reclame
Mocht je de Steen der Wijzen vinden dankzij dat verhaal, vergeet dan niet om mij te dm'en!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
en een fantasy over Nicolas Flamel.
Hahaha dit is geen HP-boek helaas (wil die wel binnenkort herlezen). Dit is de zesdelige serie van Michael Scott. Deze Flamel is niet wijs en niet sympathiek. Wel heeft hij de kunst van het eeuwige leven en die rijkdom.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mocht je de Steen der Wijzen vinden dankzij dat verhaal, vergeet dan niet om mij te dm'en!
Ja zeg...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dit is geen HP-boek helaas (wil die wel binnenkort herlezen). Dit is de zesdelige serie van Michael Scott. Deze Flamel is niet wijs en niet sympathiek. Wel heeft hij de kunst van het eeuwige leven en die rijkdom.
Jouw kennende, snap ik je worsteling. Maar echt, boeien wat zij vindt. Waar bemoeit ze zich mee? Jij mag doen wat jij wilt. Laat je plezier van het weggeven niet door haar verpesten, hoor! Ik vind het een erg mooi gebaar van jouquote:Op zondag 6 juli 2025 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik zit even in de knoop
Graag haak ik knuffels. Zo nu en dan moeten er wat weg. Dus nu vier uitgezocht die weggaan. Eentje naar een vriendin en drie in een weggeefkast.
Nu is er iemand die boos op me is dat ik ze gratis weg doe, want zij verkoopt knuffels voor 50¤ per stuk. Dus als ik ze in de weggeefkast zet is het slecht voor haar zaken.
Alleen ik woon in een arme buurt en heb zelf meer dan eens leuke dingen uit de kast gehaald en nu geef ik. Mijn lol met de knuffels is klaar (gehaakt. Gestaan en nu een nieuw baasje). En het weggeven, het idee dat iemand verrast zo'n ding vindt, maakt me blij.
En dan doe ik er een briefje op met een karakteromschrijving van het beestje... voorpret
Alleen van haar mag ik dat dus niet doen
Ik denk dat ik mijn eigen wens uitvoer... alleen ben er warrig door... alleen tja...
Ik doe het ook gewoon... alleen snap ook echt wel haar punt... echter wil ik absoluut geen geld ervoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Jouw kennende, snap ik je worsteling. Maar echt, boeien wat zij vindt. Waar bemoeit ze zich mee? Jij mag doen wat jij wilt. Laat je plezier van het weggeven niet door haar verpesten, hoor! Ik vind het een erg mooi gebaar van jou
En als je die drie zou verkopen i.p.v. weggeven is het wel goed?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu is er iemand die boos op me is dat ik ze gratis weg doe, want zij verkoopt knuffels voor 50¤ per stuk. Dus als ik ze in de weggeefkast zet is het slecht voor haar zaken.
Dan doe je dat gewoon hoor!quote:Op zondag 6 juli 2025 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dinsdag gaan ze in de kast en morgen schrijf ik briefjes met een naam en een karakterbeschrijving. Dat vind ik nml leuk!
Nou... dat mensen niet gaan kopen wanneer iemand gratis aanbiedt.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:34 schreef r_one het volgende:
[..]
En als je die drie zou verkopen i.p.v. weggeven is het wel goed?
Dat is opeens niet meer slecht voor haar zaken?
Of duldt ze jou gewoon helemaal niet als 'concurrent', heeft zij het alleenrecht op gehaakte knuffels?
Nee idd... en het gaat nu weer heel lang duren voordat ik weer knuffels weg doequote:Op zondag 6 juli 2025 17:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan doe je dat gewoon hoor!
Het zal toch niet zo zijn dat zij ze er vervolgens uithaalt en ze misschien ook nog in haar eigen toko te koop aanbiedt?![]()
Nee die is juist ijzersterk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ja, wel 3 (drie!) knuffelsquote:Op zondag 6 juli 2025 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou... dat mensen niet gaan kopen wanneer iemand gratis aanbiedt.
quote:Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee die is juist ijzersterk:aan haar.
Haha oke oke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt een onaardige gedachte nu...quote:Op zondag 6 juli 2025 17:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, wel 3 (drie!) knuffels![]()
Dat wordt droog brood voor d'r deze maand
Maar ja... ik vind het gewoon stom van d'r...
Komt denk ik ook doordat ze nogal een dominant karakter heeft en me vaker vertelt wat ik wel/niet moet doen. Heel vervelend en als ik een keer een grens aangeef dendert ze er overheen. En ik merk nu dat de irritatie wat opbouwt
Zakt straks wel weer. Even slikken en laten gaan
Irritatie is een heel mooie grenspaal.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha oke oke!
[..]
Ik heb echt een onaardige gedachte nu...
Maar ja... ik vind het gewoon stom van d'r...
Komt denk ik ook doordat ze nogal een dominant karakter heeft en me vaker vertelt wat ik wel/niet moet doen. Heel vervelend en als ik een keer een grens aangeef dendert ze er overheen. En ik merk nu dat de irritatie wat opbouwt
Zakt straks wel weer. Even slikken en laten gaan
Gewoon doen, laat je plezier niet vergallen je vindt het leuk en het is een mooi gebaarquote:Op zondag 6 juli 2025 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... dat mensen niet gaan kopen wanneer iemand gratis aanbiedt.
Het precies begrijpen doe ik ook niet...
Ik zie niet in waarom ik een concurrent zou wezen... maar ja... doe het lekker toch![]()
(Die emoticon is een grapje hoor)
Hoe weet die iemand dat jij ze weggeeft?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik zit even in de knoop
Graag haak ik knuffels. Zo nu en dan moeten er wat weg. Dus nu vier uitgezocht die weggaan. Eentje naar een vriendin en drie in een weggeefkast.
Omdat we in eenzelfde appgroep zitten en daar een opmerking werd gemaakt erover. Ik ga niet het hele gesprek samenvattenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |