abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218142311
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:34 schreef r_one het volgende:

[..]
En als je die drie zou verkopen i.p.v. weggeven is het wel goed?
Dat is opeens niet meer slecht voor haar zaken?

Of duldt ze jou gewoon helemaal niet als 'concurrent', heeft zij het alleenrecht op gehaakte knuffels?
Nou... dat mensen niet gaan kopen wanneer iemand gratis aanbiedt.

Het precies begrijpen doe ik ook niet...

Ik zie niet in waarom ik een concurrent zou wezen... maar ja... doe het lekker toch :6

(Die emoticon is een grapje hoor ;) )
pi_218142346
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Dan doe je dat gewoon hoor!

Het zal toch niet zo zijn dat zij ze er vervolgens uithaalt en ze misschien ook nog in haar eigen toko te koop aanbiedt? :{w
Nee idd... en het gaat nu weer heel lang duren voordat ik weer knuffels weg doe _O-
pi_218142359
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
(Die emoticon is een grapje hoor )
Nee die is juist ijzersterk: :6 aan haar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218142421
quote:
Ja, wel 3 (drie!) knuffels :')

Dat wordt droog brood voor d'r deze maand _O-
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218142645
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee die is juist ijzersterk: :6 aan haar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha oke oke!

quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:42 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja, wel 3 (drie!) knuffels :')

Dat wordt droog brood voor d'r deze maand _O-
Ik heb echt een onaardige gedachte nu...

Maar ja... ik vind het gewoon stom van d'r...

Komt denk ik ook doordat ze nogal een dominant karakter heeft en me vaker vertelt wat ik wel/niet moet doen. Heel vervelend en als ik een keer een grens aangeef dendert ze er overheen. En ik merk nu dat de irritatie wat opbouwt

Zakt straks wel weer. Even slikken en laten gaan
pi_218142761
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haha oke oke!
[..]
Ik heb echt een onaardige gedachte nu...

Maar ja... ik vind het gewoon stom van d'r...

Komt denk ik ook doordat ze nogal een dominant karakter heeft en me vaker vertelt wat ik wel/niet moet doen. Heel vervelend en als ik een keer een grens aangeef dendert ze er overheen. En ik merk nu dat de irritatie wat opbouwt

Zakt straks wel weer. Even slikken en laten gaan
Irritatie is een heel mooie grenspaal.
.
pi_218142958
quote:

[..]

Het precies begrijpen doe ik ook niet...

Ik zie niet in waarom ik een concurrent zou wezen... maar ja... doe het lekker toch :6

(Die emoticon is een grapje hoor ;) )
Gewoon doen, laat je plezier niet vergallen je vindt het leuk en het is een mooi gebaar
  Spellchecker zondag 6 juli 2025 @ 18:48:45 #98
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218143309
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik zit even in de knoop

Graag haak ik knuffels. Zo nu en dan moeten er wat weg. Dus nu vier uitgezocht die weggaan. Eentje naar een vriendin en drie in een weggeefkast.

Nu is er iemand die boos op me is dat ik ze gratis weg doe, want zij verkoopt knuffels voor 50¤ per stuk. Dus als ik ze in de weggeefkast zet is het slecht voor haar zaken.

Hoe weet die iemand dat jij ze weggeeft?
pi_218143463
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:48 schreef maily het volgende:

[..]
Hoe weet die iemand dat jij ze weggeeft?
Omdat we in eenzelfde appgroep zitten en daar een opmerking werd gemaakt erover. Ik ga niet het hele gesprek samenvatten ;) maar het kwam erop neer dat ik aan het opruimen was en besloot dat knuffels weg moesten. Ze wisten allemaal dat ik wilde ruimen en dat ik twijfelde tussen weggooien en weggeven

Zat al te denken of ik het voor me moest houden (ken d'r langer dan vandaag). Alleen ik besloot dat ik het idee met de briefjes en namen gewoon grappig is. Met het risico van een aanvaring

Al ga ik niet echt tegen haar in. Alleen ben vandaag nogal recalcitrant. Geen geduld en egocentrisch. Ik weet niet wat ik heb... ik heb gewoon even een vervelende bui en moet eigenlijk mijn snavel houden en mijn telefoon wegleggen.

Ik ben gewoon een stomme trut vandaag
pi_218143485
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:55 schreef r_one het volgende:

[..]
Irritatie is een heel mooie grenspaal.
Zegt mijn psych ook altijd idd...
pi_218143492
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:07 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gewoon doen, laat je plezier niet vergallen je vindt het leuk en het is een mooi gebaar
Ja zeker . Doe ik ook ^O^
  Moderator / Redactie FP zondag 6 juli 2025 @ 19:01:46 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218143495
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Omdat we in eenzelfde appgroep zitten en daar een opmerking werd gemaakt erover. Ik ga niet het hele gesprek samenvatten ;) maar het kwam erop neer dat ik aan het opruimen was en besloot dat knuffels weg moesten. Ze wisten allemaal dat ik wilde ruimen en dat ik twijfelde tussen weggooien en weggeven

Zat al te denken of ik het voor me moest houden (ken d'r langer dan vandaag). Alleen ik besloot dat ik het idee met de briefjes en namen gewoon grappig is. Met het risico van een aanvaring

Al ga ik niet echt tegen haar in. Alleen ben vandaag nogal recalcitrant. Geen geduld en egocentrisch. Ik weet niet wat ik heb... ik heb gewoon even een vervelende bui en moet eigenlijk mijn snavel houden en mijn telefoon wegleggen.

*knuffel*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker zondag 6 juli 2025 @ 19:03:10 #103
197773 crew  maily
pi_218143509
quote:

[..]

Helemaal niet!

Ik zeg: goed bezig!!! ^O^
pi_218143525
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:03 schreef maily het volgende:

[..]
Helemaal niet!

Ik zeg: goed bezig!!! ^O^
*;

Normaal weeg ik elk woord af. Let ik op wat anderen kunnen gaan denken of voelen. Alleen bij sommigen heb ik vandaag echt zoiets van ga een eind fietsen. Ik doe wat ik zelf wil en goed acht.

Naja... hopelijk ben ik morgen weer vriendelijk en geduldig.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 6 juli 2025 @ 19:16:11 #106
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218143605
quote:

[..]

Wat goed dat je voor jezelf op komt..
pi_218144510
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 19:16 schreef qltel het volgende:

[..]
Wat goed dat je voor jezelf op komt..
Dank je wel O+

Moet het wel even gaan loslaten. Voel zoveel frustratie en twijfel op het moment...
pi_218145497
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel O+

Moet het wel even gaan loslaten. Voel zoveel frustratie en twijfel op het moment...
Twijfel niet.
.
  Spellchecker zondag 6 juli 2025 @ 23:25:04 #109
197773 crew  maily
pi_218145761
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel O+

wen er maar aan :Y
pi_218152214
Vandaag een veel te lang dutje gedaan. Had wel een tijd ingevoerd op mijn telefoon, alleen niet het vinkje "aan" gedaan. Was wel even lekker en nodig

Morgen een drukke dag. Clubje en boodschappen. Niet echt zin in. Alleen ik moet me niet depressief gaan gedragen en gewoon doen

Edit: toch maar even een begeleider geappt voor advies
Ben toch bang depressief te worden. Dus even samen denken het dat te voorkomen

[ Bericht 10% gewijzigd door ChildoftheStars op 07-07-2025 19:59:13 ]
pi_218157474
^O^ en naar clubje geweest en ging goed en wat leuk. Het zijn toch leuke dames
De knuffeltjes leg ik donderdag in de kast als ik mijn vrijwilligerswerk dan heb. Dan stoot ik niemand voor het hoofd. Leek me een goede oplossing

-O- boodschappen lukte niet. Volgende week op maandag doen. Dan heb ik meer energie. Nu wilde ik zo snel mogelijk mijn huis in en bijkomen. Paniekaanval gehad in mijn schuur bij de fiets en besloot toen om Flink maar even te laten komen

Nu ben ik compleet uitgeput. Zo moe... Even een serie kijken en dan maar bezig. Mijn lijf roept om slaap, maar ik wil geen dutje doen. Zonde van mijn tijd

Zo maar eerst een flinke mok thee drinken, daar knap ik altijd van op
  dinsdag 8 juli 2025 @ 14:40:07 #112
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218158405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

Kopje mango thee is altijd wel lekker.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 8 juli 2025 @ 14:41:32 #113
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218158414
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
^O^ en naar clubje geweest en ging goed en wat leuk. Het zijn toch leuke dames
De knuffeltjes leg ik donderdag in de kast als ik mijn vrijwilligerswerk dan heb. Dan stoot ik niemand voor het hoofd. Leek me een goede oplossing

-O- boodschappen lukte niet. Volgende week op maandag doen. Dan heb ik meer energie. Nu wilde ik zo snel mogelijk mijn huis in en bijkomen. Paniekaanval gehad in mijn schuur bij de fiets en besloot toen om Flink maar even te laten komen

Nu ben ik compleet uitgeput. Zo moe... Even een serie kijken en dan maar bezig. Mijn lijf roept om slaap, maar ik wil geen dutje doen. Zonde van mijn tijd

Geniet ervan!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218172519
Vanavond een avondje uit. Ik was naar het buurtcentrum voor een knutselworkshop
Was echt super gezellig en leuk en veel kennissen in de wijk die er waren
Alleen het lukt me nog niet om rustig te worden voor bed... Probeer het om half twaalf, nu zit het er echt nog niet in.

Ben niet assertief genoeg geweest voor mijn vrijwilligerswerk. Of ik een dienst kon ruilen. Ja praktisch wel, maar wel erg veel. En donderdag en zaterdag moet ik. Dat is veel...

Knuffeltjes trouwens waren trouwens een succes! Ze waren al weg voordat ik weg kon lopen bij de kast O+ Mensen waren heel erg enthousiast. Was echt leuk

Nu proberen rustig te worden in mijn hoofd
pi_218183549
Net gesprek gehad met de psych. Ze zei erg trots op mij te zijn omdat ik assertief ben geweest (knuffelgate). Ze wil dat ik blijf oefenen met assertief zijn. Erg moeilijk, maar schouders eronder

Nu ben ik echt uitgeput. Ook al de hele week van 7.00 tot 22.00 klusklojo's. Ik ben zo overprikkeld en moe. Helaas kan ik me niet echt afsluiten van de herrie. Komt boven mijn koptelefoon uit en oorplugjes doen mij pijn.

Morgen nog dienst en dan een rustiger week
Als mijn thee op is richting mijn hobbykamer
  Spellchecker vrijdag 11 juli 2025 @ 12:48:42 #116
197773 crew  maily
pi_218183966
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net gesprek gehad met de psych. Ze zei erg trots op mij te zijn omdat ik assertief ben geweest (knuffelgate). Ze wil dat ik blijf oefenen met assertief zijn. Erg moeilijk, maar schouders eronder

Nu ben ik echt uitgeput. Ook al de hele week van 7.00 tot 22.00 klusklojo's. Ik ben zo overprikkeld en moe. Helaas kan ik me niet echt afsluiten van de herrie. Komt boven mijn koptelefoon uit en oorplugjes doen mij pijn.

Morgen nog dienst en dan een rustiger week
Als mijn thee op is richting mijn hobbykamer
Je hebt nu ervaren wat het is om assertief te zijn.
Nog steeds niet makkelijk voor jou, maar hopelijk smaakt t naar meer! ^O^
pi_218184933
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:48 schreef maily het volgende:

[..]
Je hebt nu ervaren wat het is om assertief te zijn.
Nog steeds niet makkelijk voor jou, maar hopelijk smaakt t naar meer! ^O^
Ja
Ik vind het eng. Wil geen boos persoon zijn of zo... alleen ze vindt me te lief en dat ik niet goed voor mezelf zorg door alles in te slikken.

Het is heel eng. Vroeger had ik serieuze agressieproblemen. Als ik boos word, dan ben ik ook echt BOOS. Dan is de schattige CotS compleet weg en komt er een demon

Daarnaast vind ik de ander belangrijker dan ik

Wel kwamen we tot de conclusie dat twee dingen mijn boosheid triggeren; doen alsof ik dom ben en mij als een klein kind vertellen wat ik moet doen (in bepaalde situaties dan)
  Spellchecker vrijdag 11 juli 2025 @ 14:59:50 #118
197773 crew  maily
pi_218184994
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja
Ik vind het eng. Wil geen boos persoon zijn of zo... alleen ze vindt me te lief en dat ik niet goed voor mezelf zorg door alles in te slikken.

Het is heel eng. Vroeger had ik serieuze agressieproblemen. Als ik boos word, dan ben ik ook echt BOOS. Dan is de schattige CotS compleet weg en komt er een demon

Daarnaast vind ik de ander belangrijker dan ik

Wel kwamen we tot de conclusie dat twee dingen mijn boosheid triggeren; doen alsof ik dom ben en mij als een klein kind vertellen wat ik moet doen (in bepaalde situaties dan)
Assertief hoeft niet boos te zijn .....

Maar je werkt zo ontzettend hard aan vanalles tegelijk.

Heb geduld en vertrouwen. O+
pi_218185705
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 14:59 schreef maily het volgende:

[..]
Assertief hoeft niet boos te zijn .....

Maar je werkt zo ontzettend hard aan vanalles tegelijk.

Heb geduld en vertrouwen. O+
Dank je wel

Ik heb al een paar situaties opgeschreven voor de volgende keer
Maar nu lekker mezelf zijn, chillen en series kijken en lekker in mijn eigen, fijne, rustige bubbel
pi_218186456
Assertief is niet agressief, ik zit ook in de fase dat ik assertiever aan het worden ben, punt is ook dat mensen het niet gewend zijn en daarom soms vreemd of anders reageren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')