Ik heb er nog wel eentje over, staat stof te happen in de garage.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje over, staat stof te happen in de garage.
Ik kom 'm alleen niet brengen .... Grunn
Ook die zijn er af en toe ...quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is geen goede dag
Voel me gewoon ontzettend naar en weet niet waarom. Loop mezelf enorm in de weg. Kom niet tot dingen...
Misschien moet ik zo in mijn hobbykamer zitten. Alleen ik weet niet wat ik daar nu zou willen doen. Alleen schermstaren is ook niet fijn
Word altijd zo onrustig van dit weer
Het weer, emotionele week.. Doe rustig aan, morgen is er weer een dag.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voel me gewoon ontzettend naar en weet niet waarom. Loop mezelf enorm in de weg. Kom niet tot dingen...
Niks forceren, daar is het ook te warm voor, hopelijk gaat het na vannacht wat afkoelenquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien moet ik zo in mijn hobbykamer zitten. Alleen ik weet niet wat ik daar nu zou willen doen. Alleen schermstaren is ook niet fijn
Word altijd zo onrustig van dit weer
*knuffelt*quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief
Bedankt voor het meedenken
Ben gewoon een beetje hangerig. Net als heel Nederland.
Zit nu rond te klikken op YouTube en daar heb ik wel vrede mee
Het ligt meer aan mijn verwachting en eisen dan dat er iets aanwijsbaar slecht gaat
Morgen een drukke dag, dus het is stiekem wel prima zo.
Als ik maar even lief doe en accepteer dat het is wat het is
Lekker onder het open raam liggen... komt goud mien jongquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niks forceren, daar is het ook te warm voor, hopelijk gaat het na vannacht wat afkoelen
Even voor mijn beeldvorming: lees je voor de fun of dwangneurotisch?quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
en vanavond hopelijk weer een beetje langer lezen. Normaal lees ik van 19.00 tot 21.30 met af en toe een kleine pauze
Puur voor funquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: lees je voor de fun of dwangneurotisch?
En een vergadering van drie uur lang .... mijn god
Nee oke, het kwam op mij over als een 'taak', geagendeerd met begin- en eindtijd, alsof het iets wat je van jezelf moet doen, jezelf ertoe aan moet zetten. Vandaar mijn vraag.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Puur voor fun
Als het korter is ook prima, denk ik
Gisteren minder en daar was ik redelijk oké mee denk ik
Ja... drie uur voor een heel klein biebjegelukkig niet al te vaak. Ben helemaal op
Edit: misschien een beetje neurotisch... weet niet
Drie uur vergaderen over iets dat prima in een email kon, toch?quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee oke, het kwam op mij over als een 'taak', geagendeerd met begin- en eindtijd, alsof het iets wat je van jezelf moet doen, jezelf ertoe aan moet zetten. Vandaar mijn vraag.
En drie uur vergaderen kan niet meer productief zijn, na anderhalf (hooguit) twee uur verslapt de aandacht en het concentratievermogen. En voor jou is die anderhalf uur al een hele opgave.
Mogelijk zelfs dat ook nog jaquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Drie uur vergaderen over iets dat prima in een email kon, toch?![]()
Je vraag is terecht, maar sinds vorige week wat moeizamer. Ik heb behoefte een ritme en regelmaat, maar soms sla ik een beetje door. Leg nu mijn boek weg. Begon al vroeger en nu is de concentratie op en wil ik even wat met mijn handen doen. Een te theoretische middag gehad om weer iets met mijn brein te doenquote:Op donderdag 3 juli 2025 17:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee oke, het kwam op mij over als een 'taak', geagendeerd met begin- en eindtijd, alsof het iets wat je van jezelf moet doen, jezelf ertoe aan moet zetten. Vandaar mijn vraag.
En drie uur vergaderen kan niet meer productief zijn, na anderhalf (hooguit) twee uur verslapt de aandacht en het concentratievermogen. En voor jou is die anderhalf uur al een hele opgave.
Hahaha ja of gewoon helemaal niet... hoe de planten erbij staan kan me echt niet boeien (en ja... het is elke maand een vergaderpunt)quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Drie uur vergaderen over iets dat prima in een email kon, toch?![]()
Hm... goede vraagquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Mogelijk zelfs dat ook nog ja![]()
[ afbeelding ]
Vraagje: welke hier is CotS?
Het zou erger zijn als het liedje je niet zou raken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb zo moeten huilen gisteren. Er was een liedje tijdens de reclame die tijdens de begrafenis gedraaid werd.
Toen ik de opgekropte gevoelens wilde wegdrukken heb ik het liedje opgezocht en heel lang en heel hard gehuild
Vecht nu weer tegen de tranen als ik eraan denk
In ieder geval schrik ik niet weer van dat liedje op televisie
Dat is heel normaal. Je emoties staan op scherp en je zit vol in het rouwproces. Komt allemaal goed CotSquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb zo moeten huilen gisteren. Er was een liedje tijdens de reclame die tijdens de begrafenis gedraaid werd.
Toen ik de opgekropte gevoelens wilde wegdrukken heb ik het liedje opgezocht en heel lang en heel hard gehuild
Dat helpt ook weer een beetjequote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was dat 'm?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Jep... ik jank weer
*snif*quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |