SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Had niet door dat ik laatste post had
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe is het Steven?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat rustiger in mijn hoofd momenteel. Dus naar omstandigheden hier erg blij mee, thanks! Hoe is het met jou?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
FIjn, er is nu natuurlijk ook een hele last van je schouders gevallenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat rustiger in mijn hoofd momenteel. Dus naar omstandigheden hier erg blij mee, thanks! Hoe is het met jou?
Hier hobbelt alles gewoon doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het heeft even geduurd, maar ik ben dan eindelijk onderweg naar het startpunt voor m'n wandeling. Vooralsnog zijn de omstandigheden (temperatuur etc) op dit moment optimaal.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het wordt weer aardig donker hier, gaat vast weer wat vallen zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RTL Nederland definitief overgenomen door DPG na akkoord ACM
De Belgische uitgever DPG, in Nederland bekend van kranten als het AD en de Volkskrant, neemt mediabedrijf RTL Nederland definitief over. DPG en RTL kondigden eind 2023 al aan samen te willen gaan, maar moesten lang wachten op toestemming van de toezichthouder ACM. "Het was af en toe billenknijpen, maar het is gelukt."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)n-rtl-nederland-overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een geld gaat daar in om zeg ppffffff 1,1 miljard alin 2023 zou nu wel meer zijnnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Videoland wordt verder uitgebouwd, nog meer series en films misschien ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Series en films doen ze niet veel meer. Die staan allemaal op de streamingsdiensten. Ze weten wel wat ze moeten doen om mensen extra geld uit de zakken te kloppenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Dan zal de kwaliteit van de programma’s ook wel omhoog gaan.![]()
Of niet natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Dan zal de kwaliteit van de programma’s ook wel omhoog gaan.![]()
Of niet natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan het zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het wel eng worden hoe groot de DPG nu is en gaat wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wat kan er gebeuren denk je?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het wel eng worden hoe groot de DPG nu is en gaat wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
ik weet hetquote:
dank uWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toe maar luxequote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:00 schreef Lovely het volgende:
Broodje rookvlees met een gekookt ei grove peper en frietsaus
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Goedkoop is die inderdaad nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was nu goedkoper bij de plusquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
rookvlees is 1 van de duurdere vleeswaren![]()
![]()
Dan nog is het duur toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met roomkaas ook lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind beenham met st moret(roomkaas die niet meer verkocht wordtquote:![]()
![]()
)
O dat valt meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je ook zelf maken?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind beenham met st moret(roomkaas die niet meer verkocht wordt![]()
![]()
)
Denk dat dat die langhoudbare vleeswaren is, die zijn goedkoper als die versequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volgens mij wordt het nu verkocht als Paturain roomkaas (niet de ronde bakjes)quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is verse.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat die langhoudbare vleeswaren is, die zijn goedkoper als die verse![]()
per kilo omgerekend nog wel duur denk ik, maar je eet dat meestal in dunne plakjesquote:Uw ADH vitamine Worst
ik heb vroeger in een slagerij gewerktquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat die langhoudbare vleeswaren is, die zijn goedkoper als die verse
dus haal nooit langhoudbaar
O geen idee. Heb je al gekeken of ze het wel hebben als je het besteld.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij wordt het nu verkocht als Paturain roomkaas (niet de ronde bakjes)
Veel artikelen verdwijnen uit de schappen maar zijn nog wel te koop als je het via thuisbezorgen doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan is ie wel heul goedkoopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet hoor, heb er nooit een goed gevoel bij vlees wat lang houdbaar isquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb vroeger in een slagerij gewerkt
dus haal nooit langhoudbaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
veel conserveringsmiddelenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, heb er nooit een goed gevoel bij vlees wat lang houdbaar isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
beter dan converseermiddelen, dan gaan ze tegen je pratenUw ADH vitamine Worst
net boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
beter dan converseermiddelen, dan gaan ze tegen je praten
en dan een verplicht praatje
heb er zo een hekel aan
Ja kan ook niet andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt, vind het altijd wel gezellig. Ik klets altijd met de kassièresquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
net boodschappen gedaan
heb er zo een hekel aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zelfscanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
net boodschappen gedaan
heb er zo een hekel aanUw ADH vitamine Worst
ik heb daar echt niet altijd zin inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt, vind het altijd wel gezellig. Ik klets altijd met de kassières
gewoon mijn ding doen en klaar
maar kwam een nicht van mijn moeder tegen
die wilde graag vertellen wie er allemaal dood waren gegaan
Daar heb ik de pest aan, zo ongezellig.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik doe boodschappen voor de boodschappen niet voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik de pest aan, zo ongezellig.Uw ADH vitamine Worst
Dan kan je toch gewoon zeggen sorry ik heb geen tijd?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb daar echt niet altijd zin in
gewoon mijn ding doen en klaar
maar kwam een nicht van mijn moeder tegen
die wilde graag vertellen wie er allemaal dood waren gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
onze aldi heeft geen zelfscanquote:
bij de jumbo wel
maar aangezien ik in een dorp woon zijn het meer de mensen die ook boodschappen doen
en die dan een praatje makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ze begon al te lullen terwijl ik 5 meter van haar af liepquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon zeggen sorry ik heb geen tijd?
gewoon bolkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
misschien moeten we het maar in 'the real world' doorvoeren jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beter ga je dan heel vroeg of tegen sluitingstijd, dan is het nooit drukquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze begon al te lullen terwijl ik 5 meter van haar af liep
oja, maar de sociale cohesie heeft ook wel wat moois toch? of wil je liever dat mensen langs elkaar leven in de anonimiteit van de stad?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
onze aldi heeft geen zelfscan
bij de jumbo wel
maar aangezien ik in een dorp woon zijn het meer de mensen die ook boodschappen doen
en die dan een praatje makenUw ADH vitamine Worst
ik tetter altijd tegen iedereen die ik tegenkomquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
net boodschappen gedaan
heb er zo een hekel aan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ook hoor vind het wel gezellig. Maar ik ben ook een mensen mensen mensquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik tetter altijd tegen iedereen die ik tegenkomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
soms is het mooiquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oja, maar de sociale cohesie heeft ook wel wat moois toch? of wil je liever dat mensen langs elkaar leven in de anonimiteit van de stad?
soms is het vreselijk
we zeggen hier altijd
aan het begin van het dorp heb jij je been gebroken
aan het eind van het dorp ben je dood
zoveel wordt er geluldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat ben ik eigenlijk niet eens maar ik kan wel heel sociaal doenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook hoor vind het wel gezellig. Maar ik ben ook een mensen mensen mens![]()
Ik vind het ook wel grappig als ik hallo zeg en mensen weten niet wat ze moeten doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk niet eens maar ik kan wel heel sociaal doen![]()
Ik vind het ook wel grappig als ik hallo zeg en mensen weten niet wat ze moeten doen![]()
![]()
ik zeg tegen de meeste gewoon hallo
sommigen sneak ik een ander gangpad in
geen zin in
verkeerde aura hebben die
Veel zijn dat niet meer gewend dat ze gegroet worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk niet eens maar ik kan wel heel sociaal doen![]()
Ik vind het ook wel grappig als ik hallo zeg en mensen weten niet wat ze moeten doen
Als ik op mijn scoot wij en ik passeer iemand op de stoep die tegemoet komt zeg ik altijd vriendelijk goedemorgen![]()
Het ouwe spul is altijd wel vriendelijk terug, het jonge spul kijk je aan of ze water zien branden
Dat doe ik soms ook bij mensen die maar blijven kleppen, ook niet altijd zin inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
geen zin in
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Misschien hebben wij elkaar wel eens hoi gezegd in een winkelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
geen zin in
Hoe groot is zo'n block dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Kijk dan die cote d'ore in de aanbieding, dan is het al duur ppfff
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
zou maarzo kunnen jaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien hebben wij elkaar wel eens hoi gezegd in een winkel
Mijn moeder en ik maakten er een sport van toen we op Terschelling fietsten en iedereen die we tegenkwamen vriendelijk groetten . Mensen zijn idd niet meer gewend om iemand netjes hallo te zeggen of om te lachen .quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel zijn dat niet meer gewend dat ze gegroet worden.
Als ik op mijn scoot wij en ik passeer iemand op de stoep die tegemoet komt zeg ik altijd vriendelijk goedemorgen![]()
Het ouwe spul is altijd wel vriendelijk terug, het jonge spul kijk je aan of ze water zien branden
Dus dat maakt het wel een uitdaging soms
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hier wordt er nog ouderwets gegroetquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik maakten er een sport van toen we op Terschelling fietsten en iedereen die we tegenkwamen vriendelijk groetten . Mensen zijn idd niet meer gewend om iemand netjes hallo te zeggen of om te lachen .
Dus dat maakt het wel een uitdaging soms
of een vriendelijk knikjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
180 gramquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is iig ietsquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier wordt er nog ouderwets gegroet
of een vriendelijk knikje
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja vaak komen ze aanlopen met zo gezicht wat op onweer staat en dan zeg je vriendelijk 'Goedemorgen" die verbaasde koppen somsquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik maakten er een sport van toen we op Terschelling fietsten en iedereen die we tegenkwamen vriendelijk groetten . Mensen zijn idd niet meer gewend om iemand netjes hallo te zeggen of om te lachen .
Dus dat maakt het wel een uitdaging somsHeerlijk en dan rijd ik met een vette glimlach door
Ja precies!! Ik kan daar wel van genietenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vaak komen ze aanlopen met zo gezicht wat op onweer staat en dan zeg je vriendelijk 'Goedemorgen" die verbaasde koppen somsHeerlijk en dan rijd ik met een vette glimlach door
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Shrinkflation!quote:
Maar inderdaad vrij duur.I'm surrounded by morons!
chocowaaaa is zelfs bij de buren duurquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Shrinkflation!
Maar inderdaad vrij duur.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vriendelijke mensenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vaak komen ze aanlopen met zo gezicht wat op onweer staat en dan zeg je vriendelijk 'Goedemorgen" die verbaasde koppen somsHeerlijk en dan rijd ik met een vette glimlach door
How can I make this topic about me?![]()
Oosten of zuiden?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
chocowaaaa is zelfs bij de buren duurI'm surrounded by morons!
Gaat jou dat makkelijk af?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:47 schreef ToT het volgende:
Sow, ff bij de buurman ingebroken hier!Hij was zijn sleutel vergeten!
Vandaar dat ik je nog nooit ben tegengekomenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
geen zin in
ff ladder gepakt, platte dak op gegaan en toen door een raam naar binnen. . Dat laatste was nog behoorlijk moeilijk.quote:
Die kerel is iets van 76 en best dik en ongezond, dus deed ik het maar ff voor hem.![]()
Ja ik ook, en hoe sjaggie ze kijken hoe mooier ik het vindquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies!! Ik kan daar wel van genieten
ben je ooit wel eens hier gweest danquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je nog nooit ben tegengekomen
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, en hoe sjaggie ze kijken hoe mooier ik het vind
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heel soms heeft een echtpaar behoorlijke ruzie in een winkel (over iets kleins) en dan moet ik me enorm inhouden om niet te zeggen van: stop er maar mee, zet er maar een punt achter.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, en hoe sjaggie ze kijken hoe mooier ik het vindHow can I make this topic about me?![]()
Ze zijn er beide de gewone reep is 180 gram heb je de gevulde die zijn 200 gramquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Shrinkflation!
Maar inderdaad vrij duur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jij bent ook een van die sjaggo's die buiten rondlopen met een gezicht als een oorwurmquote:
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je ooit wel eens hier gweest dan
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij bent ook een van die sjaggo's die buiten rondlopen met een gezicht als een oorwurm
De een is wel vriendelijk en de andere niet, dat heb je ook als je mensen op straat tegen komt tijdens een wandeling![]()
K heb vroeger wel gewerkt op de Veluwe in diverse plaatsen, maar ik ben nooit geweest in de plaats waar jij woont.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
tssss
een van de mooiste plekken
de veluweHow can I make this topic about me?![]()
ja de prijzen van cacao rijzen ook de pan uitquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
chocowaaaa is zelfs bij de buren duur
kochtte als puber die euroshopper reep van 100 gram, 39 cent kostte het. onmogelijk nuUw ADH vitamine Worst
echt bizarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja de prijzen van cacao rijzen ook de pan uit
kochtte als puber die euroshopper reep van 100 gram, 39 cent kostte het. onmogelijk nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
waar heb je gewerkt?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
K heb vroeger wel gewerkt op de Veluwe in diverse plaatsen, maar ik ben nooit geweest in de plaats waar jij woont.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O ik maak dan altijd wel een opmerking, vaak schrikken ze dan en lopen snel verderquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel soms heeft een echtpaar behoorlijke ruzie in een winkel (over iets kleins) en dan moet ik me enorm inhouden om niet te zeggen van: stop er maar mee, zet er maar een punt achter.![]()
Eergisteren nog, ik zeg, he ruzie maken doe je maar thuis hier lopen kleine kinderen en rijden oude zuurpruimen die er niet van houdenDie koppen dan schitterend
heerlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik maak dan altijd wel een opmerking, vaak schrikken ze dan en lopen snel verder![]()
Eergisteren nog, ik zeg, he ruzie maken doe je maar thuis hier lopen kleine kinderen en rijden oude zuurpruimen die er niet van houdenDie koppen dan schitterend
![]()
Ik ben er toch te introvert voor.
O ik niet hoor hou der wel vanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
heerlijk![]()
Ik ben er toch te introvert voor.
Vast niet, maar zal mij een zorg zijn. Als ze maar stoppen met ruzieën in de winkelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk zet het ze tot nadenkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de winkel: “ophouden nu anders krijg je een note”.quote:
“Een watte?”
“Oh laat maar”
![]()
https://www.youtube.com/live/dNeeuMK-YUo?si=vrj2Wxna6UgTl8J-
volgens mij doet de linkt het weer eens niet
raaarrrSmile, it's free therapy.![]()
Gewoon een dikke bolk zettenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de winkel: “ophouden nu anders krijg je een note”.
“Een watte?”
“Oh laat maar”
Luchtverfrisser van de wc even pakken?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:12 schreef Moonlight het volgende:
Hoe krijg je de geur van verotte watermeloen weg?How can I make this topic about me?![]()
¤ 124,95 een kaartje een wat een kutmuziek zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn moeder heeft al van alles geprobeerd, maar de geur blijftquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Luchtverfrisser van de wc even pakken?zelfs HG
![]()
Lekker stampenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
¤ 124,95 een kaartje een wat een kutmuziek zeg
hey Dot heb jij de gouden tip?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
¤ 124,95 een kaartje een wat een kutmuziek zeg![]()
In je koelkast? Schaaltje met azijn wil nog wel eens helpen voor nare geurtjesquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:12 schreef Moonlight het volgende:
Hoe krijg je de geur van verotte watermeloen weg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hij was in de kast kapot gegaan en gaan rotten. Vloerbedekking alles er al uitgehaald, maar de geur blijftquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In je koelkast? Schaaltje met azijn wil nog wel eens helpen voor nare geurtjes![]()
![]()
Dit is toch geen muziek meer, en mensen maar klagen dat ze zo druk in hun hoofd zijnquote:dan dan deze pokku herrie aan horen
Oh. Je zou nog kliko luchtverfrisser van HG kunnen proberen, verder zou ik het ook niet weten. Zit die lucht in de koelkast?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:13 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al van alles geprobeerd, maar de geur blijftzelfs HG
O vreselijk, dan zou ik proberen een bakje met azijn in de kast te zettenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee hij was in de kast kapot gegaan en gaan rotten. Vloerbedekking alles er al uitgehaald, maar de geur blijftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee in de gewone kast onder de trapquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh. Je zou nog kliko luchtverfrisser van HG kunnen proberen, verder zou ik het ook niet weten. Zit die lucht in de koelkast?![]()
Internet zegt het ook azijn of baking soda in de kast
Om de geur van een verrotte meloen uit een kast te krijgen, moet je eerst de bron van de geur, de verrotte meloen, verwijderen. Maak de kast daarna grondig schoon en neutraliseer de nare geur met behulp van azijn, baking soda of andere geurabsorberende middelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vanavond even baking soda halen of nuquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Om de geur van een verrotte meloen uit een kast te krijgen, moet je eerst de bron van de geur, de verrotte meloen, verwijderen. Maak de kast daarna grondig schoon en neutraliseer de nare geur met behulp van azijn, baking soda of andere geurabsorberende middelen.geen zin
![]()
![]()
Probeer het eerst met azijn dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
vanavond even baking soda halen of nugeen zin
Heb je AI gevraagd?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Om de geur van een verrotte meloen uit een kast te krijgen, moet je eerst de bron van de geur, de verrotte meloen, verwijderen. Maak de kast daarna grondig schoon en neutraliseer de nare geur met behulp van azijn, baking soda of andere geurabsorberende middelen.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
¤ 124,95 een kaartje een wat een kutmuziek zeg![]()
![]()
NOU HEYY
zijn heel veel podiaSmile, it's free therapy.![]()
ow shitquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee hij was in de kast kapot gegaan en gaan rotten. Vloerbedekking alles er al uitgehaald, maar de geur blijft
chatgpt gevraagd al?
spuit 11 zie ikSmile, it's free therapy.![]()
Nee Google en het was iets wat ik al wistquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:53 schreef Moonlight het volgende:
Marley zat al te eten aan de baking soda
Ja dat zal wel, ze dacht natuurlijk: ah das lekker, effe proberenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ze ging er snel bij weg en water drinkenHow can I make this topic about me?![]()
haha ja altijd ff proberenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, ze dacht natuurlijk: ah das lekker, effe proberen![]()
![]()
Ja dat ging lekker.![]()
Maar ik ga op pad, dus even geen bolk van mij.
Sla je slag
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 27-06-2025 15:05:33 ]How can I make this topic about me?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-06-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1479 / +21 / +18 / 3617 / 4359
2. gebrokenglas / 958 / +24 / +30 / 3041 / 3585
3. loveislikeakiss / 929 / +38 / +0 / 2666 / 3210
4. RedShoe / 830 / +18 / +3 / 3375 / 3746
5. mario390 / 683 / +24 / +0 / 1398 / 1852
6. Fogel / 668 / +9 / +2 / 576 / 736
7. StevenHyde / 664 / +13 / +2 / 552 / 693
8. greysbones / 385 / +12 / +14 / 2070 / 2265
9. hemarookworst / 354 / +41 / +3 / 754 / 979
10. devzero / 346 / +0 / +0 / 772 / 957
11. maily / 314 / +2 / +0 / 1380 / 1583
12. Pinnenmutske / 256 / +6 / +7 / 534 / 710
13. marc0871 / 232 / +5 / +11 / 498 / 651
14. drakin / 224 / +0 / +0 / 817 / 927
15. aeque / 215 / +5 / +1 / 862 / 1055
16. Dr.Mikey / 207 / +11 / +4 / 226 / 322
17. kree / 200 / +12 / +0 / 816 / 947
18. Paul / 198 / +30 / +2 / 662 / 771
19. ieniminimuis / 185 / +2 / +2 / 620 / 732
20. bondage / 185 / +0 / +5 / 550 / 658SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Tis maar waar de gek geld voor uit geeftquote:
quote:![]()
![]()
Maar goed dat ik niet mee doe anders had Lovely deze maand niet gewonnen
![]()
![]()
Hij... of zijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat let jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan minder fok!ken, meer dingen doen die je doen moet en dan even een uurtje de ogen dicht doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat zeg ik niet, en moet je ook zelf weten. Maar als je moe bent, zou ik en dan heb ik het over mij he, me dingen doen en dan snel een uurtje gaan liggen of zo En ik heb het ook over nu niet over alle dagen. Je zegt nu wel te kunnen slapen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben bezig achter de laptopquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, en moet je ook zelf weten. Maar als je moe bent, zou ik en dan heb ik het over mij he, me dingen doen en dan snel een uurtje gaan liggen of zo En ik heb het ook over nu niet over alle dagen. Je zegt nu wel te kunnen slapen.
Dan heb ik fok ook openThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En zo is iedereen anders, als ik voor mijn werk bezig ben heb ik nooit FOK! open, dat leidt, mij dan, alleen maar af en doe ik een keer zo lang over het werk wat IK moet doen dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben bezig achter de laptop
Dan heb ik fok ook open
Vind het knap dat mensen dat kunnen zonder hun aandacht bij het werk vandaan te halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jemig wat een hitte bah. ZOveel dagen ook al zo warm bij jullie en er komen er nog meer aan las ik al.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:54 schreef mario390 het volgende:
daar waar mijn oma levte in deeze gebiet was
gisteren over 38 grad gemessen wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je nagaan hoe dat scheelt maar bij jou was het toch ook 34/35 graden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja gisteren nachmiddag 35,36 ik was buiten zeitungen in container gooienquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe dat scheelt maar bij jou was het toch ook 34/35 graden?
2 min was ik en het was zo erg heet dat houd ik niet lang uit![]()
Is ook veel te warm, zoals het er nu naar uitziet gaan wij dat volgende week ook krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja gisteren nachmiddag 35,36 ik was buiten zeitungen in container gooien
2 min was ik en het was zo erg heet dat houd ik niet lang uit
Niet iets waar ik naar uit kijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Het ziet er steeds zo dreigend uit buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ook donkere wolken maar het blijft droogquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
Het ziet er steeds zo dreigend uit buiten
Ook een harde wind..![]()
ow en kun je je dan nog goed concentreren?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben bezig achter de laptop
Dan heb ik fok ook open
hup hup sluit FOK! eens snel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow en kun je je dan nog goed concentreren?
hup hup sluit FOK! eens snel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuivert de maagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:53 schreef Moonlight het volgende:
Marley zat al te eten aan de baking soda![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow en kun je je dan nog goed concentreren?
hup hup sluit FOK! eens snel afIk was net bezig achter mijn grasmaaierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet op mijn link klikken Dot, is ook stampmuziek, al wordt er stuk minder hard gestampt dan Defqon
Uw ADH vitamine Worst
Dank je voor het waarschuwenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
niet op mijn link klikken Dot, is ook stampmuziek, al wordt er stuk minder hard gestampt dan Defqon
In de nacht ook nog warmquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:23 schreef mario390 het volgende:
bijna 10 grad weiniger
in de nacht was regen en bum bum
[ afbeelding ]![]()
Is het dan bij jullie niet gelijk broeierig?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:23 schreef mario390 het volgende:
bijna 10 grad weiniger
in de nacht was regen en bum bum
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheelt je een hoop geldquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
de stream gaat soepel, kan wel thuis gaan blijven
Was een keer eind juli naar Wenen gegaan, was 30 graden maar best goed te doen. Landklimaat, dus droge lucht.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het dan bij jullie niet gelijk broeierig?Uw ADH vitamine Worst
ik was er vorig jaar live, en gratis meegekekenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Dat is inderdaad beter vol te houden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was een keer eind juli naar Wenen gegaan, was 30 graden maar best goed te doen. Landklimaat, dus droge lucht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is nog beterquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik was er vorig jaar live, en gratis meegekeken
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga spareribs eten
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ik heb bavette gehaald bij de TurkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
maar nu wil ik spareribsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
metquote:
https://www.aviko.nl/producten/aardappelproducten/gratins
en
https://www.jumbo.com/pro(...)lade-300-g-579860CUP
en
https://www.ah.nl/product(...)-met-scheutje-cognac
en dan
https://www.ah.nl/producten/product/wi132556/ah-sorbetijs-mango
pooooootvrOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan spareribsquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
met
https://www.aviko.nl/producten/aardappelproducten/gratins
en
https://www.jumbo.com/pro(...)lade-300-g-579860CUP
en
https://www.ah.nl/product(...)-met-scheutje-cognac
en dan
https://www.ah.nl/producten/product/wi132556/ah-sorbetijs-mango
pooooootvr![]()
![]()
![]()
ik wil wel spareribsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is wel echt een goede turkse slagertOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
Wel hele andere soort muziek maar toch lekker
Na 12 posts over spare-ribs en bavette![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik kijk er al de hele week naar uitquote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik wil wel ruilen tegen jouw complete menuquote:
Ik heb witlof en watermeloen bij mn spareribs
dik verdiend want geen witte toffifee gekochtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik kijk er al de hele week naar uit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben niet verplicht om mee te praten![]()
![]()
goed verhaal weer kreequote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben niet verplicht om mee te pratenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee wacht!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan hoop ik dat je er extra van genietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik kijk er al de hele week naar uit![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben niet verplicht om mee te praten
Ik altijd proberen met 10 conversaties tegelijk mee te praten, blijkt dat helemaal niet verplicht!
gelukkig verplicht ik ook niemand om mee te praten met mijn verhaaltjesUw ADH vitamine Worst
Zo is het maar net!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
dik verdiend want geen witte toffifee gekocht
ik ben gewoon blij dat je er bent jongenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig verplicht ik ook niemand om mee te praten met mijn verhaaltjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Naar jouw verhaaltjes kan ik alleen maar vol ontzag luisteren in stiltequote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig verplicht ik ook niemand om mee te praten met mijn verhaaltjes
zo stream is weer gebolkt door youtube![]()
gelukkig is het maar een techno set die eigenlijk niks te maken heeft met de lumi vibeUw ADH vitamine Worst
Ik ook niet. Tot zodadelijk danquote:
dit soort verhalen ga ik ook vertellenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naar jouw verhaaltjes kan ik alleen maar vol ontzag luisteren in stilteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik morgenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
https://www.twitch.tv/luminosityeventsquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
zo stream is weer gebolkt door youtube![]()
gelukkig is het maar een techno set die eigenlijk niks te maken heeft met de lumi vibe![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Bij sommige verhalen ben ik gewoon stil omdat ik half in slaap gevallen ben, dat heeft niets met ontzag te makenquote:
pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootvr
gelukkig zit dit topic op slotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: