SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Had niet door dat ik laatste post had
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe is het Steven?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat rustiger in mijn hoofd momenteel. Dus naar omstandigheden hier erg blij mee, thanks! Hoe is het met jou?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
FIjn, er is nu natuurlijk ook een hele last van je schouders gevallenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat rustiger in mijn hoofd momenteel. Dus naar omstandigheden hier erg blij mee, thanks! Hoe is het met jou?
Hier hobbelt alles gewoon doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het heeft even geduurd, maar ik ben dan eindelijk onderweg naar het startpunt voor m'n wandeling. Vooralsnog zijn de omstandigheden (temperatuur etc) op dit moment optimaal.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het wordt weer aardig donker hier, gaat vast weer wat vallen zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RTL Nederland definitief overgenomen door DPG na akkoord ACM
De Belgische uitgever DPG, in Nederland bekend van kranten als het AD en de Volkskrant, neemt mediabedrijf RTL Nederland definitief over. DPG en RTL kondigden eind 2023 al aan samen te willen gaan, maar moesten lang wachten op toestemming van de toezichthouder ACM. "Het was af en toe billenknijpen, maar het is gelukt."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)n-rtl-nederland-overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een geld gaat daar in om zeg ppffffff 1,1 miljard alin 2023 zou nu wel meer zijnnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Videoland wordt verder uitgebouwd, nog meer series en films misschien ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Series en films doen ze niet veel meer. Die staan allemaal op de streamingsdiensten. Ze weten wel wat ze moeten doen om mensen extra geld uit de zakken te kloppenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Dan zal de kwaliteit van de programma’s ook wel omhoog gaan.![]()
Of niet natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Dan zal de kwaliteit van de programma’s ook wel omhoog gaan.![]()
Of niet natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan het zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het wel eng worden hoe groot de DPG nu is en gaat wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wat kan er gebeuren denk je?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het wel eng worden hoe groot de DPG nu is en gaat wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
ik weet hetquote:
Broodje rookvlees met een gekookt ei grove peper en frietsaus
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dank uWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toe maar luxequote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:00 schreef Lovely het volgende:
Broodje rookvlees met een gekookt ei grove peper en frietsaus
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Goedkoop is die inderdaad nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was nu goedkoper bij de plusquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
rookvlees is 1 van de duurdere vleeswaren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan nog is het duur toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met roomkaas ook lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind beenham met st moret(roomkaas die niet meer verkocht wordtquote:![]()
![]()
)
Ja doe ook wel eens rookvlees plakje gerold met een partje eiquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O dat valt meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je ook zelf maken?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind beenham met st moret(roomkaas die niet meer verkocht wordt![]()
![]()
)
Denk dat dat die langhoudbare vleeswaren is, die zijn goedkoper als die versequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volgens mij wordt het nu verkocht als Paturain roomkaas (niet de ronde bakjes)quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is verse.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat die langhoudbare vleeswaren is, die zijn goedkoper als die verse"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
per kilo omgerekend nog wel duur denk ik, maar je eet dat meestal in dunne plakjesquote:Uw ADH vitamine Worst
ik heb vroeger in een slagerij gewerktquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat die langhoudbare vleeswaren is, die zijn goedkoper als die verse
dus haal nooit langhoudbaar
O geen idee. Heb je al gekeken of ze het wel hebben als je het besteld.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij wordt het nu verkocht als Paturain roomkaas (niet de ronde bakjes)
Veel artikelen verdwijnen uit de schappen maar zijn nog wel te koop als je het via thuisbezorgen doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan is ie wel heul goedkoopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet hoor, heb er nooit een goed gevoel bij vlees wat lang houdbaar isquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb vroeger in een slagerij gewerkt
dus haal nooit langhoudbaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
veel conserveringsmiddelenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, heb er nooit een goed gevoel bij vlees wat lang houdbaar isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
beter dan converseermiddelen, dan gaan ze tegen je pratenUw ADH vitamine Worst
net boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
beter dan converseermiddelen, dan gaan ze tegen je praten
en dan een verplicht praatje
heb er zo een hekel aan
Ja kan ook niet andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt, vind het altijd wel gezellig. Ik klets altijd met de kassièresquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
net boodschappen gedaan
heb er zo een hekel aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zelfscanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
net boodschappen gedaan
heb er zo een hekel aanUw ADH vitamine Worst
ik heb daar echt niet altijd zin inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt, vind het altijd wel gezellig. Ik klets altijd met de kassières
gewoon mijn ding doen en klaar
maar kwam een nicht van mijn moeder tegen
die wilde graag vertellen wie er allemaal dood waren gegaan
Daar heb ik de pest aan, zo ongezellig.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik doe boodschappen voor de boodschappen niet voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik de pest aan, zo ongezellig.Uw ADH vitamine Worst
Dan kan je toch gewoon zeggen sorry ik heb geen tijd?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb daar echt niet altijd zin in
gewoon mijn ding doen en klaar
maar kwam een nicht van mijn moeder tegen
die wilde graag vertellen wie er allemaal dood waren gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
onze aldi heeft geen zelfscanquote:
bij de jumbo wel
maar aangezien ik in een dorp woon zijn het meer de mensen die ook boodschappen doen
en die dan een praatje makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ze begon al te lullen terwijl ik 5 meter van haar af liepquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon zeggen sorry ik heb geen tijd?
gewoon bolkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
misschien moeten we het maar in 'the real world' doorvoeren jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beter ga je dan heel vroeg of tegen sluitingstijd, dan is het nooit drukquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze begon al te lullen terwijl ik 5 meter van haar af liep
oja, maar de sociale cohesie heeft ook wel wat moois toch? of wil je liever dat mensen langs elkaar leven in de anonimiteit van de stad?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
onze aldi heeft geen zelfscan
bij de jumbo wel
maar aangezien ik in een dorp woon zijn het meer de mensen die ook boodschappen doen
en die dan een praatje makenUw ADH vitamine Worst
ik tetter altijd tegen iedereen die ik tegenkomquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
net boodschappen gedaan
heb er zo een hekel aan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ook hoor vind het wel gezellig. Maar ik ben ook een mensen mensen mensquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik tetter altijd tegen iedereen die ik tegenkomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
soms is het mooiquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oja, maar de sociale cohesie heeft ook wel wat moois toch? of wil je liever dat mensen langs elkaar leven in de anonimiteit van de stad?
soms is het vreselijk
we zeggen hier altijd
aan het begin van het dorp heb jij je been gebroken
aan het eind van het dorp ben je dood
zoveel wordt er geluldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat ben ik eigenlijk niet eens maar ik kan wel heel sociaal doenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook hoor vind het wel gezellig. Maar ik ben ook een mensen mensen mens![]()
Ik vind het ook wel grappig als ik hallo zeg en mensen weten niet wat ze moeten doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk niet eens maar ik kan wel heel sociaal doen![]()
Ik vind het ook wel grappig als ik hallo zeg en mensen weten niet wat ze moeten doen![]()
![]()
ik zeg tegen de meeste gewoon hallo
sommigen sneak ik een ander gangpad in
geen zin in
verkeerde aura hebben die
Veel zijn dat niet meer gewend dat ze gegroet worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk niet eens maar ik kan wel heel sociaal doen![]()
Ik vind het ook wel grappig als ik hallo zeg en mensen weten niet wat ze moeten doen
Als ik op mijn scoot wij en ik passeer iemand op de stoep die tegemoet komt zeg ik altijd vriendelijk goedemorgen![]()
Het ouwe spul is altijd wel vriendelijk terug, het jonge spul kijk je aan of ze water zien branden
Dat doe ik soms ook bij mensen die maar blijven kleppen, ook niet altijd zin inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
geen zin in
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Misschien hebben wij elkaar wel eens hoi gezegd in een winkelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
geen zin in
Hoe groot is zo'n block dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Kijk dan die cote d'ore in de aanbieding, dan is het al duur ppfff
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
zou maarzo kunnen jaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien hebben wij elkaar wel eens hoi gezegd in een winkel
Mijn moeder en ik maakten er een sport van toen we op Terschelling fietsten en iedereen die we tegenkwamen vriendelijk groetten . Mensen zijn idd niet meer gewend om iemand netjes hallo te zeggen of om te lachen .quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel zijn dat niet meer gewend dat ze gegroet worden.
Als ik op mijn scoot wij en ik passeer iemand op de stoep die tegemoet komt zeg ik altijd vriendelijk goedemorgen![]()
Het ouwe spul is altijd wel vriendelijk terug, het jonge spul kijk je aan of ze water zien branden
Dus dat maakt het wel een uitdaging soms
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hier wordt er nog ouderwets gegroetquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik maakten er een sport van toen we op Terschelling fietsten en iedereen die we tegenkwamen vriendelijk groetten . Mensen zijn idd niet meer gewend om iemand netjes hallo te zeggen of om te lachen .
Dus dat maakt het wel een uitdaging soms
of een vriendelijk knikjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
180 gramquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is iig ietsquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier wordt er nog ouderwets gegroet
of een vriendelijk knikje
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja vaak komen ze aanlopen met zo gezicht wat op onweer staat en dan zeg je vriendelijk 'Goedemorgen" die verbaasde koppen somsquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik maakten er een sport van toen we op Terschelling fietsten en iedereen die we tegenkwamen vriendelijk groetten . Mensen zijn idd niet meer gewend om iemand netjes hallo te zeggen of om te lachen .
Dus dat maakt het wel een uitdaging somsHeerlijk en dan rijd ik met een vette glimlach door
Ja precies!! Ik kan daar wel van genietenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vaak komen ze aanlopen met zo gezicht wat op onweer staat en dan zeg je vriendelijk 'Goedemorgen" die verbaasde koppen somsHeerlijk en dan rijd ik met een vette glimlach door
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Shrinkflation!quote:
Maar inderdaad vrij duur.I'm surrounded by morons!
chocowaaaa is zelfs bij de buren duurquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Shrinkflation!
Maar inderdaad vrij duur.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vriendelijke mensenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vaak komen ze aanlopen met zo gezicht wat op onweer staat en dan zeg je vriendelijk 'Goedemorgen" die verbaasde koppen somsHeerlijk en dan rijd ik met een vette glimlach door
How can I make this topic about me?![]()
Oosten of zuiden?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
chocowaaaa is zelfs bij de buren duurI'm surrounded by morons!
Gaat jou dat makkelijk af?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:47 schreef ToT het volgende:
Sow, ff bij de buurman ingebroken hier!Hij was zijn sleutel vergeten!
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: