abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218092522
Yesilgöz zegt geen sorry tegen Douwe Bob: ‘Sta achter mijn tweet’
VVD-fractievoorzitter Dilan Yesilgöz staat nog steeds achter haar tweet waarin ze zanger Douwe Bob van ‘Jodenhaat’ beschuldigt.
-----------------------
https://www.telegraaf.nl/(...)-tweet/75114198.html

Zie de film,,, ze blijft weigeren haar demoniserende misstap te herkennen
Tjaaaa...een belangrijke politicus die zo iemand wegzet tot jodenhater.
pvd zou ze zelf een palestijnenhater zijn ?

Zou ze ook GL/PvdA allemaal jodenhaters benoemen ?

De voormalig Vrouwe Justitia
pi_218092603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:40 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Het meest rechtse kabinet ooit dat dingen verbied. Zijn we ook weer van de claim dat links alles wil verbieden af, toch?
Hier heeft het kabinet niets mee te maken, dat weet jij best. Het is een initiatiefwet aangenomen in beide Kamers, dan kan ook de regering hem niet meer negeren. Het kabinet doet bij een initiatiefwet niks anders dan adviseren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_218092644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:58 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Weliswaar op aangeven van een linkse partij, maar dit is weer van de zotte politiek moet weer ingrijpen in wat je wel en niet mag.
Ja? Verbod op moorden, stelen, op het dragen van wapens, op 250 rijden in een woonwijk, allemaal van de zotte? Waarom zou de politiek je vertellen wat wel en niet mag... wat ben jij libertatisch.

Een goed politiek systeem verbiedt juist heel veel dingen. En zeker dingen waar de meerderheid van het land tegen is, waar die meerderheid ook veel last van heeft en die zware overlast, milieuvervuiling en andere ellende veroorzaakt. Waar zouden we anders politici voor hebben?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator dinsdag 1 juli 2025 @ 18:32:26 #279
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218092725
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:10 schreef Bluesdude het volgende:
VVD-fractievoorzitter Dilan Yesilgöz staat nog steeds achter haar tweet waarin ze zanger Douwe Bob van ‘Jodenhaat’ beschuldigt.
-----------------------
https://www.telegraaf.nl/(...)-tweet/75114198.html

Zie de film,,, ze blijft weigeren haar demoniserende misstap te herkennen
Tjaaaa...een belangrijke politicus die zo iemand wegzet tot jodenhater.
pvd zou ze zelf een palestijnenhater zijn ?

Zou ze ook GL/PvdA allemaal jodenhaters benoemen ?

[ afbeelding ]
De voormalig Vrouwe Justitia
Hmm. Dat politici uit de 2e kamer, en dan helemaal iemand in de positie van Yesilguz, achter individuele burgers aangaan en daarmee de levens van deze mensen in potentie totaal kan verpesten, gaat wel veel te ver eigenlijk. Veel en veeeeel te ver.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 01-07-2025 18:50:03 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 1 juli 2025 @ 18:32:30 #280
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218092726
Je hebt geen enkele verwachting bij Hermans als minister, en toch weet ze je teleur te stellen. Weer een kostenpost doorgeschoven naar de belastingbetaler. Het vuist-op-tafel kabinet heeft zich weer laten inpakken.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218092747
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja? Verbod op moorden, stelen, op het dragen van wapens, op 250 rijden in een woonwijk, allemaal van de zotte? Waarom zou de politiek je vertellen wat wel en niet mag... wat ben jij libertatisch.

Een goed politiek systeem verbiedt juist heel veel dingen. En zeker dingen waar de meerderheid van het land tegen is, waar die meerderheid ook veel last van heeft en die zware overlast, milieuvervuiling en andere ellende veroorzaakt. Waar zouden we anders politici voor hebben?
Iets verbieden is omdat de meerderheid ertegen is niet de oplossing.
pi_218092763
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:34 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Iets verbieden is omdat de meerderheid ertegen is niet de oplossing.
Dat was dan ook niet mijn enige argument.

Het veroorzaken van een hoop ellende omdat een kleine minderheid 'vind ik leuk' zegt is zeker geen oplossing.

In feite is het ook geen verbod, het is een wet die een korte uitzondering op een verbod opheft.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 18:37:33 #283
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218092776
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Je hebt geen enkele verwachting bij Hermans als minister, en toch weet ze je teleur te stellen. Weer een kostenpost doorgeschoven naar de belastingbetaler. Het vuist-op-tafel kabinet heeft zich weer laten inpakken.
Hoezo, al die nare klimaatmaatregelen heeft ze toch voortvarend geschrapt namens Shell en BP?

Lekker doorstoken, fuck die klimaatdoelen. Fossiel4life!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218092790
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:10 schreef Bluesdude het volgende:

Mijn tweet klopt! :(
  dinsdag 1 juli 2025 @ 18:45:53 #285
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218092865
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hoezo, al die nare klimaatmaatregelen heeft ze toch voortvarend geschrapt namens Shell en BP?

Lekker doorstoken, fuck die klimaatdoelen. Fossiel4life!
"groene groei"
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 18:47:07 #286
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218092873
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
"groene groei"
Ja je moet Shell-beleid een beetje leuk verkopen. Wie weet hou je er een paar mensen mee voor de gek.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218092887
Het is geen bewuste verkiezingsstrategie van Yesilgöz om Douwe Bob te etiketteren en niet toegeven dat ze zwaar fout zat.
Ze is loyaal aan haar man, schoonfamilie en hun etniciteit. Niks mis mee als je een relatie wilt behouden.
Maar zij mist het vermogen die loyaliteit - wanneer nodig- niet te grof te uiten.
Die zogenaamde handreiking van laten we koffie drinken is nep. Ze is ook in die beslotenheid niet van plan haar onbeschoftheid te erkennen. Ze zal blijven proberen hem omver te lullen.
Verspilling van tijd en koffie voor Douwe Bob daar op in te gaan.
pi_218093087
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:48 schreef Bluesdude het volgende:
Het is geen bewuste verkiezingsstrategie van Yesilgöz om Douwe Bob te etiketteren en niet toegeven dat ze zwaar fout zat.
Ze is loyaal aan haar man, schoonfamilie en hun etniciteit.
Tuurlijk joh, sleep er etniciteit van partners aan de haren bij :') Vrij bijzondere insinuatie.

Vooral omdat het gedrag van Yesilgöz bij andere protestacties waar ze het niet mee eens is niet anders is, neem bijvoorbeeld haar reacties op XR, nou kun je van XR een boel vinden maar alles gelijk criminaliseren met de grootst mogelijke woorden gaan nergens over.
pi_218093156
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:03 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Tuurlijk joh, sleep er etniciteit van partners aan de haren bij :') Vrij bijzondere insinuatie.
Haar man is Joods en ze is al 20 jaar in zijn familie ingegroeid.
Lijkt me heel relevant om dat mee te nemen in de beoordeling over haar ruw reageren
  dinsdag 1 juli 2025 @ 19:14:01 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218093194
Sowieso Douwe Bob gaat optreden voor een Joods feestje en ineens zegt hij af omdat die jodenhater zou zijn.

Ik hoop dat hij Dilan helemaal de vernieling in procedeert.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 19:15:21 #291
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218093211
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Haar man is Joods en ze is al 20 jaar in zijn familie ingegroeid.
Lijkt me heel relevant om dat mee te nemen in de beoordeling over haar ruw reageren
Inderdaad. Net zo relevant is dat ze 13 jaar geleden een tweet stuurde dat kritiek op Israël geen antisemitisme is.

Overigens, zo'n 20 jaar was Yesligoz nog actief voor de SP. Ik kan niet anders concluderen dat ze een valse, gemene opportunist is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218093289
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:15 schreef Falco het volgende:

[..]
Inderdaad. Net zo relevant is dat ze 13 jaar geleden een tweet stuurde dat kritiek op Israël geen antisemitisme is.

Overigens, zo'n 20 jaar was Yesligoz nog actief voor de SP. Ik kan niet anders concluderen dat ze een valse, gemene opportunist is.
Ze doet de Ayaan route. Hopelijk rot ze ook op naar Amerika of terug naar Turkije. Ik bedoel ze zijn toch zo van mensen terugsturen geworden bij de VVD, is het dan niet tijd dat Yesilgoz terug gaat, het is toch gewoon veilig in Turkije?
pi_218093309
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 18:19 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hier heeft het kabinet niets mee te maken, dat weet jij best. Het is een initiatiefwet aangenomen in beide Kamers, dan kan ook de regering hem niet meer negeren. Het kabinet doet bij een initiatiefwet niks anders dan adviseren.
Het kabinet had in de tweede kamer gewoon een meerderheid toen dit is beslist.
pi_218093448
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 19:26 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Het kabinet had in de tweede kamer gewoon een meerderheid toen dit is beslist.
Een kabinet heeft geen meerderheden. Kabinetsleden zitten niet eens in de Kamer.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 20:04:56 #295
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218093784
Gewoon sneu dat Yesilgoz niet wil toegeven dat ze inderdaad dingen heeft opgehitst.

Roepen dat je woorden geen impact hebben gehad... dan moet je ook niet meer zeuren als iemand uithaalt naar haar in de Kamer.
pi_218093853
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je gaat na de volgende verkiezingen zien dat er nog steeds hele volksstammen intrappen.
Geld over moraal. VVD.
"Pools are perfect for holding water"
pi_218094195
GroenLinks-PvdA heeft het laten afweten.

https://www.volkskrant.nl(...)ft-onzeker~b893d372/
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_218094201
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon sneu dat Yesilgoz niet wil toegeven dat ze inderdaad dingen heeft opgehitst.

Roepen dat je woorden geen impact hebben gehad... dan moet je ook niet meer zeuren als iemand uithaalt naar haar in de Kamer.
Ze geeft het niet direct maar indirect toe met haar koffieverzoek dat 'ze voelt hoe het is om bedreigingen te ontvangen'. Iemand duide het al mooi. Ze hakt je hand eraf en biedt dan pleisters aan.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 20:49:34 #299
12221 Tijn