Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik lees die TT's gewoon als 'geen woorden voor wat we zien'quote:
ik vind hem sowieso geen leuk persoonquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Iemand die zo gemakkelijk is moet je niet willen in een relatie, dag Peter
Zij zat in het winnende filmpjequote:Op donderdag 26 juni 2025 19:49 schreef Whuzz het volgende:
Seymona die nog ff zeer sympathiek sneert naar de haaitjes.
Dat is een slechte verliezer zeg
Ja toch, dit is een noodkijk, duw dat frummeltje tussen je benen, zeker als je strakke kleding draagt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus.... Joe met die gele jurk aan en dan die bobbel in zijn broek....... stop dat ding dan weg
op een donkere plek
Oh ik dacht dat het Greet wasquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:54 schreef Whuzz het volgende:
Geeft Joey nou toe dat hij een hele week ongesteld is geweest?
Dat denkt hij nog steeds dat hij haar terug kan krijgen gezien zijn opmerking dat je het anders kan opvatten dat hij haar moet vergeten tijdens zijn verblijfquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
Peter die net doet alsof het hem niet boeit
Hij dacht echt dat hij er mee weg zou komen. Lekker poosje meet juultje neuken, en daarna weer terug naar de betere partner. Betere partner heeft hem dus gedumpt en hij weet ook wel dat er meet julia geen toekomst is.
Maar ja. Beetje stoer blijven doen
Een gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij niet, tegen het hooghartige aan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denkt hij nog steeds dat hij haar terug kan krijgen gezien zijn opmerking dat je het anders kan opvatten dat hij haar moet vergeten tijdens zijn verblijf
Ik denk niet dat hij dat echt denkt. Zijn maten waren vrij duidelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denkt hij nog steeds dat hij haar terug kan krijgen gezien zijn opmerking dat je het anders kan opvatten dat hij haar moet vergeten tijdens zijn verblijf
Hij zit met Julie in een middenbondje.. da kans dattie nog een maand met 'r moet neuken is heel groot, en Het bezit van de zaak is meestal het einde van het vermaak...quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij niet, tegen het hooghartige aan.
mwahhquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:00 schreef DilanoNirvana het volgende:
Roma is de powergirl zij is gewoon slim.
En dat doet zeer he petertje dat had hij niet verwacht. Lach me rot als die maat van hem met die meid nu gaat.😁😁😁
En Robert had weer een lach, die roept altijd van alles maar uiteindelijk doet hij het niet.
De afspraak is dat je iemand in beeld houd tot ze zijn uitgepraat. Dus ja... dat duurt wel ffquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Er gebeurt daar genoeg ... Waarom zien wij constant Roma in beeld?
Tja, over het algemeen is vrouwenkleding bij een man niet zo'n succes.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
dit witte broekje is ook geen succes bij Joe
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:08 schreef Whuzz het volgende:
Twee havikken daar!
Joe: "Dan is er iets dood"
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
lol, Joe geile poses aan het oefenen voor got talent en krijgt spontaan een stijve van zichzelf
Misschien ook wel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Potverdorie.. niet Hoelahoepen?
lolquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dries Royvink
Wij waren dus niet de enigen die het zagen toen ie binnen kwam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
....daag me niet uit héquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
Geert probeert Demi de douche in te lokken
Trok heel snel keuteltje weer in. Dappere dodoquote:
Het euvel tot nu toe voor de productie, te weinig verhoudingen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:30 schreef Whuzz het volgende:
Geert probeert Demi de douche in te lokken
Te weinig? Kom op joh, je maakt mij niet wijs dat ze hadden verwacht dat er iemand op Roma zou kruipen. Dat is een dikke <pun intended> meevaller voor de FEBO.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het euvel tot nu toe voor de productie, te weinig verhoudingen.
Stel voor om 2 dagbladen naar binnen te brengen, ivm met verlenging van de uitzendingen, hebben ze een dubbele krantengate.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... Wéér een KrantenGate in de herhaling, tsja het is nog steeds komkommertijd
[ afbeelding ]
Zegt dat hij een open relatie heeft met Juul?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
En de volgende act van Peter moet nog even opgewarmd worden![]()
[ afbeelding ]
Hij zei duidelijk dat 'ie weer vrijgezel was en dat Juul zo'n beetje de overbruggingneukster was tot 'ie weer thuis zou zijn.. maar ja een Kimmetje tussendoor moet ook kunnenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zegt dat hij een open relatie heeft met Juul?
Het is een herhaling van zetten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Nou Bondgenoten Kot Talent was weer geweldig met reuzekleuter Roma, helemaal in haar knollentuin waar ze dagelijks op school ook al in zat. Dries Royvink, eindelijk wat tekst voor hem en een spannend verhaal van de Marine....Er komt geen goed lopende zin uit zijn mond, maar bij dat Roelvink nummer kon het er nog mee door.
Weer Kumbaya tussen Justin en Demi dus dat is ook weer met een sisser afgelopen...for now. Iedereen paranoia dat de Haaien een geheime opdracht zouden hebben, maar daar is dus niets van waar. Leuke Erik momentjes, trok zich even terug uit het 'feest gedruis' om de tuin om te spitten...of zo. Maar net nog op tijd binnen om toch nog even met zijn geweldige motoriek mee te dansen...Zijn balanceer act was een waren EJVJL classic. Over classics gesproken, morgen weer een onvervalste DB Classic de krantverstop/verbrand actie...het format moet op de schop want dit is sleets aan het worden natuurlijk...
De Telegraaf heeft zeker geklaagd dat ze als sponsor haast niet meer in beeld kwamen de afgelopen tijd.quote:
Nog wel regelmatig in beeld hoor. De Linda al een tijdje niet gezien.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft zeker geklaagd dat ze als sponsor haast niet meer in beeld kwamen de afgelopen tijd.
Gewoon geen nieuwsvraag duel meer houden deze maand, zijn we daar ook weer vanaf ipv t/m dinsdag over dat topic 3 uitzendingen te gaan vullenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Over classics gesproken, morgen weer een onvervalste DB Classic de krantverstop/verbrand actie...het format moet op de schop want dit is sleets aan het worden natuurlijk...
Demi vs Geertquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:28 schreef Whuzz het volgende:
Goedenavond. Krijgen we Justin vs Demi Deel 2 vanavond?
Met live stream graagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer, had ik dit geweten had ik m'n legging ook klaar gelegd
Kan terugkijken toch? Veel succes!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer, had ik dit geweten had ik m'n legging ook klaar gelegd
We gaan het meemaken. Dit wordt Zeikmona's grote slag!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhh.. Eindelijk Het Grote Fotografische Geheugen Spel voor SlowMona![]()
[ afbeelding ]
Denk dat je dan gewoon net niet lekker op de camera bent. Dus ist verboten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zitten? Lag dat er voordat El Che en Roma die sauna door elkaar rammelden er ook al of ..
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:45 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind is mensen die sporten, eten zich weer vol met vanalles en nog wat, denken dat ze dan gezond zijn met die afgetrainde body. Je kan er nog zo goed uit zien wil niet zeggen dat je gezond bent.
Verbranden al niet meer vanaf Sam er een gewoonte van ging maken, maar weghalen, geen ideequote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
Die kranten zijn toch al meerdere keren weg geweest
Sinds wanneer mag dat niet meer dan ?
Raarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Verbranden al niet meer vanaf Sam er een gewoonte van ging maken, maar weghalen, geen idee
En dan Geert:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Of Geert de kranten even terug wil leggen voordatie geel krijgt
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
Zijn die plastic banken weer weg? En die houten stoelen.
Die gaat Robert niet winnen ( alweer niet )quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh... Memory.. speciaal voor SlowMona 250 in the pocket![]()
[ afbeelding ]
Sponsoring was tijdelijk dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
Zijn die plastic banken weer weg? En die houten stoelen.
Zou niet weten waar het vandaan kwam, nooit een merkje gezien.quote:
Tenzij Febo ineens een gametwist toepast, dat ze om en om in het bondje een plaatje moeten draaien. staat fotogeheugen buiten spelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat Robert niet winnen ( alweer niet )
Zegt de oude vrijgezelle brompotquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Wil je met me lopen, dan zie ik je in het fietsenhok"
Vaak vermelding in de aftiteling.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou niet weten waar het vandaan kwam, nooit een merkje gezien.
Misschien wel, maar die heeft geen enkele interesse in die mannen daar.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Maar niemand vind Mauwtje leuk?![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het spul idd grondig gereinigd moest worden.quote:
Enige remedie HVC afvalverbrandingquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het spul idd grondig gereinigd moest worden.
Dat is toch juist niet de bedoelingquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Des ziet al de twee SlowMonaplaatjes, die punt is al binnen
Ohhw? Heb ik de spelregels gemistquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet de bedoeling
Dan ligt zij er toch uit?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij ben je af als je gezicht 2x wordt geraden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ohhw zo.. dan ligt het Fotogeheugen er al uit voordat die wat kanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij ben je af als je gezicht 2x wordt geraden.
Sterke spelers er als eerste uit, altijd een goeie tactiekquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw zo.. dan ligt het Fotogeheugen er al uit voordat die wat kan
Volgens mij skippen ze steeds behoorlijke stukken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
Huh? Desmond had het fout, er waren nog maar 4 kaarten omgedraaid
Nee hoor alles lag er nog.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij skippen ze steeds behoorlijke stukken.
Dat zegt toch niks? Als ze 100x verkeerd hebben gegokt ligt alles er nog, en ben je een half uur verder.quote:
Eind van deze maand Erik weer naar huis met 'n tonquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
En een Nieuwe Nr 1 na Memory
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, de stem van Maudy lijkt wel erg op die van Billy. En verder zijn ze even alternatief.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:58 schreef freaky40 het volgende:
Geen aantrekkelijk voorstukje voor maandag, weer een eet-gate die we al zo vaak hebben gehad.
Die briefjes gate van vandaag was van lagere school niveau en guess what, Roma geeft les op een lagere school dus ik vermoed dat het van haar komt. Of inderdaad van Joey of heeft dat moeten schrijven voor Geert, het kan dus ook nog eens een geintje zijn...kortom: wordt vervolgd.
Ik moet aan Billy Bakker (Utopia) denken als ik Maudy, maar wel leuker en aantrekkelijker als ik die daar zo door die loods zie bewegen en in haar doen en laten dingen hoor vertellen.
Maudy is wel ok. Vind ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nu je het zegt, de stem van Maudy lijkt wel erg op die van Billy. En verder zijn ze even alternatief.
Ja en ook een beetje in haar doen en laten, een rietenvlieger die overal tussen door fladdert.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nu je het zegt, de stem van Maudy lijkt wel erg op die van Billy. En verder zijn ze even alternatief.
Ja, alleen Maudy gaat niet van bil en Bil wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 02:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja en ook een beetje in haar doen en laten, een rietenvlieger die overal tussen door fladdert.
Che en Geert representeren gelukkig niet alle mannen. Dus laten we niet generaliseren.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:03 schreef Cosima het volgende:
Che overweegt toch een echte relatie met Roma, maar daarvoor moet ze wel even dun worden.
Geert ook een dikke klojo, hij zou nooit gevoelens voor Demi kunnen krijgen zegt ie, en hij denkt dat ze verliefd op hem is, hij zit zelf in een relatie.. maar schept er plezier in om bewust met haar te flirten.
Mannen....
Sowieso ook weer zo gênant, net als bij Peter en Julia.. dat om elkaar heen draaien en dat domme gelul.
Dat leek meer op een vloeitje voor shag. Het verscheurde liefdesbriefje was a5 formaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Geert was trouwens een stuk papier aan het verscheuren en verfrommelen in 'het valse hoekje' toen Maudy verhaal kwam halen. Daarna vonden Desmond en Justin daar die snippers. Dus echt een raadsel van wie het was is het niet meer, het verhaal erachter nog wel.
Daar lijkt dit ook op, anders best een flink stuk vloei.quote:Op maandag 30 juni 2025 03:14 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Dat leek meer op een vloeitje voor shag. Het verscheurde liefdesbriefje was a5 formaat.
Uit een schrift geschuerd idd, en het originele verscheurde "Geert papiertje" blijft op tafel liggen , het zijn dus twee verschillende papiertjesquote:Op maandag 30 juni 2025 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar lijkt dit ook op, anders best een flink stuk vloei.
[ afbeelding ]
Oh ja je hebt gelijk. Dat had ik even gemistquote:Op maandag 30 juni 2025 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar lijkt dit ook op, anders best een flink stuk vloei.
[ afbeelding ]
Mooie beelden dus.. veel bikini en bloot.. luie reten in de zon misschen wel weer het bekende kadeautje Het Zwembadje uit EJVjLquote:Op maandag 30 juni 2025 18:28 schreef spapaars het volgende:
Raad eens.
Over een week is het daar ook verstikkend heet.
?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:36 schreef spapaars het volgende:
Zonder Fritsie1960 geen DBG.
Weet, hij is erbij.
Voor jouw een vraag, voor mij een weet.quote:
Wacht, ik teken een schema, want dit is wel heel moeilijk.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:49 schreef Cirilico het volgende:
Julia blijkt de dochter van de ex-collega van de moeder van mn ex. Ik ben beroemd.
Spreiden? Nee, ik denk Roma en Juliaquote:Op maandag 30 juni 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Spelletje![]()
Mag dat Fotogeheugen nou een kaar wat doen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht, ik teken een schema, want dit is wel heel moeilijk.
Dochter... ex, moerder, collaga, ex-moeder, zoon van de hond, achterneef van de oom van de slager en die is dan weer de moeder van Julia
Mocht het misgaan, Robert wist achteraf allesquote:Op maandag 30 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
El_Kneuter Móet spelen ...van zichzelf...![]()
Stik erin
Ja, en het was een hele dappere mentale overwinning voor hem. Want hij vind het ZO moeilijk om zichzelf naar voor te schuiven. Daar heeft hij het al zijn leven lang moeilijk mee. Cijfert altijd zichzelf weg, gunt anderen ALLES en zichzelf niks.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
El_Kneuter Móet spelen ...van zichzelf...![]()
Stik erin
Behalve dattie gedumpt word als de Haaien met succes laatste blijvenquote:Op maandag 30 juni 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mocht het misgaan, Robert wist achteraf alles
Dat is wel zijn planquote:Op maandag 30 juni 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
En dan gaat Robert voor de finale zelf
Alleen om dan die koppen van die andere 3 te zien zou ik het wel leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |