Stel voor om 2 dagbladen naar binnen te brengen, ivm met verlenging van de uitzendingen, hebben ze een dubbele krantengate.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... Wéér een KrantenGate in de herhaling, tsja het is nog steeds komkommertijd
[ afbeelding ]
Zegt dat hij een open relatie heeft met Juul?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
En de volgende act van Peter moet nog even opgewarmd worden![]()
[ afbeelding ]
Hij zei duidelijk dat 'ie weer vrijgezel was en dat Juul zo'n beetje de overbruggingneukster was tot 'ie weer thuis zou zijn.. maar ja een Kimmetje tussendoor moet ook kunnenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zegt dat hij een open relatie heeft met Juul?
Het is een herhaling van zetten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Nou Bondgenoten Kot Talent was weer geweldig met reuzekleuter Roma, helemaal in haar knollentuin waar ze dagelijks op school ook al in zat. Dries Royvink, eindelijk wat tekst voor hem en een spannend verhaal van de Marine....Er komt geen goed lopende zin uit zijn mond, maar bij dat Roelvink nummer kon het er nog mee door.
Weer Kumbaya tussen Justin en Demi dus dat is ook weer met een sisser afgelopen...for now. Iedereen paranoia dat de Haaien een geheime opdracht zouden hebben, maar daar is dus niets van waar. Leuke Erik momentjes, trok zich even terug uit het 'feest gedruis' om de tuin om te spitten...of zo. Maar net nog op tijd binnen om toch nog even met zijn geweldige motoriek mee te dansen...Zijn balanceer act was een waren EJVJL classic. Over classics gesproken, morgen weer een onvervalste DB Classic de krantverstop/verbrand actie...het format moet op de schop want dit is sleets aan het worden natuurlijk...
De Telegraaf heeft zeker geklaagd dat ze als sponsor haast niet meer in beeld kwamen de afgelopen tijd.quote:
Nog wel regelmatig in beeld hoor. De Linda al een tijdje niet gezien.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft zeker geklaagd dat ze als sponsor haast niet meer in beeld kwamen de afgelopen tijd.
Gewoon geen nieuwsvraag duel meer houden deze maand, zijn we daar ook weer vanaf ipv t/m dinsdag over dat topic 3 uitzendingen te gaan vullenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Over classics gesproken, morgen weer een onvervalste DB Classic de krantverstop/verbrand actie...het format moet op de schop want dit is sleets aan het worden natuurlijk...
Demi vs Geertquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:28 schreef Whuzz het volgende:
Goedenavond. Krijgen we Justin vs Demi Deel 2 vanavond?
Met live stream graagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer, had ik dit geweten had ik m'n legging ook klaar gelegd
Kan terugkijken toch? Veel succes!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer, had ik dit geweten had ik m'n legging ook klaar gelegd
We gaan het meemaken. Dit wordt Zeikmona's grote slag!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ahhh.. Eindelijk Het Grote Fotografische Geheugen Spel voor SlowMona![]()
[ afbeelding ]
Denk dat je dan gewoon net niet lekker op de camera bent. Dus ist verboten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zitten? Lag dat er voordat El Che en Roma die sauna door elkaar rammelden er ook al of ..
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:45 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind is mensen die sporten, eten zich weer vol met vanalles en nog wat, denken dat ze dan gezond zijn met die afgetrainde body. Je kan er nog zo goed uit zien wil niet zeggen dat je gezond bent.
Verbranden al niet meer vanaf Sam er een gewoonte van ging maken, maar weghalen, geen ideequote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
Die kranten zijn toch al meerdere keren weg geweest
Sinds wanneer mag dat niet meer dan ?
Raarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Verbranden al niet meer vanaf Sam er een gewoonte van ging maken, maar weghalen, geen idee
En dan Geert:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Of Geert de kranten even terug wil leggen voordatie geel krijgt
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
Zijn die plastic banken weer weg? En die houten stoelen.
Die gaat Robert niet winnen ( alweer niet )quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh... Memory.. speciaal voor SlowMona 250 in the pocket![]()
[ afbeelding ]
Sponsoring was tijdelijk dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:53 schreef Soury het volgende:
Zijn die plastic banken weer weg? En die houten stoelen.
Zou niet weten waar het vandaan kwam, nooit een merkje gezien.quote:
Tenzij Febo ineens een gametwist toepast, dat ze om en om in het bondje een plaatje moeten draaien. staat fotogeheugen buiten spelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat Robert niet winnen ( alweer niet )
Zegt de oude vrijgezelle brompotquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Wil je met me lopen, dan zie ik je in het fietsenhok"
Vaak vermelding in de aftiteling.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou niet weten waar het vandaan kwam, nooit een merkje gezien.
Misschien wel, maar die heeft geen enkele interesse in die mannen daar.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Maar niemand vind Mauwtje leuk?![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat het spul idd grondig gereinigd moest worden.quote:
Enige remedie HVC afvalverbrandingquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het spul idd grondig gereinigd moest worden.
Dat is toch juist niet de bedoelingquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Des ziet al de twee SlowMonaplaatjes, die punt is al binnen
Ohhw? Heb ik de spelregels gemistquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet de bedoeling
Dan ligt zij er toch uit?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij ben je af als je gezicht 2x wordt geraden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ohhw zo.. dan ligt het Fotogeheugen er al uit voordat die wat kanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij ben je af als je gezicht 2x wordt geraden.
Sterke spelers er als eerste uit, altijd een goeie tactiekquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw zo.. dan ligt het Fotogeheugen er al uit voordat die wat kan
Ja sorry begreep 5th verkeerdquote:
Volgens mij skippen ze steeds behoorlijke stukken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
Huh? Desmond had het fout, er waren nog maar 4 kaarten omgedraaid
Nee hoor alles lag er nog.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij skippen ze steeds behoorlijke stukken.
Dat zegt toch niks? Als ze 100x verkeerd hebben gegokt ligt alles er nog, en ben je een half uur verder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |