Wacht, ik teken een schema, want dit is wel heel moeilijk.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:49 schreef Cirilico het volgende:
Julia blijkt de dochter van de ex-collega van de moeder van mn ex. Ik ben beroemd.
Spreiden? Nee, ik denk Roma en Juliaquote:Op maandag 30 juni 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Spelletje![]()
Mag dat Fotogeheugen nou een kaar wat doen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht, ik teken een schema, want dit is wel heel moeilijk.
Dochter... ex, moerder, collaga, ex-moeder, zoon van de hond, achterneef van de oom van de slager en die is dan weer de moeder van Julia
Mocht het misgaan, Robert wist achteraf allesquote:Op maandag 30 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
El_Kneuter Móet spelen ...van zichzelf...![]()
Stik erin
Ja, en het was een hele dappere mentale overwinning voor hem. Want hij vind het ZO moeilijk om zichzelf naar voor te schuiven. Daar heeft hij het al zijn leven lang moeilijk mee. Cijfert altijd zichzelf weg, gunt anderen ALLES en zichzelf niks.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
El_Kneuter Móet spelen ...van zichzelf...![]()
Stik erin
Behalve dattie gedumpt word als de Haaien met succes laatste blijvenquote:Op maandag 30 juni 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mocht het misgaan, Robert wist achteraf alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |