Eind van deze maand Erik weer naar huis met 'n tonquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
En een Nieuwe Nr 1 na Memory
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, de stem van Maudy lijkt wel erg op die van Billy. En verder zijn ze even alternatief.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:58 schreef freaky40 het volgende:
Geen aantrekkelijk voorstukje voor maandag, weer een eet-gate die we al zo vaak hebben gehad.
Die briefjes gate van vandaag was van lagere school niveau en guess what, Roma geeft les op een lagere school dus ik vermoed dat het van haar komt. Of inderdaad van Joey of heeft dat moeten schrijven voor Geert, het kan dus ook nog eens een geintje zijn...kortom: wordt vervolgd.
Ik moet aan Billy Bakker (Utopia) denken als ik Maudy, maar wel leuker en aantrekkelijker als ik die daar zo door die loods zie bewegen en in haar doen en laten dingen hoor vertellen.
Maudy is wel ok. Vind ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nu je het zegt, de stem van Maudy lijkt wel erg op die van Billy. En verder zijn ze even alternatief.
Ja en ook een beetje in haar doen en laten, een rietenvlieger die overal tussen door fladdert.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:58 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nu je het zegt, de stem van Maudy lijkt wel erg op die van Billy. En verder zijn ze even alternatief.
Ja, alleen Maudy gaat niet van bil en Bil wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 02:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja en ook een beetje in haar doen en laten, een rietenvlieger die overal tussen door fladdert.
Che en Geert representeren gelukkig niet alle mannen. Dus laten we niet generaliseren.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:03 schreef Cosima het volgende:
Che overweegt toch een echte relatie met Roma, maar daarvoor moet ze wel even dun worden.
Geert ook een dikke klojo, hij zou nooit gevoelens voor Demi kunnen krijgen zegt ie, en hij denkt dat ze verliefd op hem is, hij zit zelf in een relatie.. maar schept er plezier in om bewust met haar te flirten.
Mannen....
Sowieso ook weer zo gênant, net als bij Peter en Julia.. dat om elkaar heen draaien en dat domme gelul.
Dat leek meer op een vloeitje voor shag. Het verscheurde liefdesbriefje was a5 formaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Geert was trouwens een stuk papier aan het verscheuren en verfrommelen in 'het valse hoekje' toen Maudy verhaal kwam halen. Daarna vonden Desmond en Justin daar die snippers. Dus echt een raadsel van wie het was is het niet meer, het verhaal erachter nog wel.
Daar lijkt dit ook op, anders best een flink stuk vloei.quote:Op maandag 30 juni 2025 03:14 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Dat leek meer op een vloeitje voor shag. Het verscheurde liefdesbriefje was a5 formaat.
Uit een schrift geschuerd idd, en het originele verscheurde "Geert papiertje" blijft op tafel liggen , het zijn dus twee verschillende papiertjesquote:Op maandag 30 juni 2025 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar lijkt dit ook op, anders best een flink stuk vloei.
[ afbeelding ]
Oh ja je hebt gelijk. Dat had ik even gemistquote:Op maandag 30 juni 2025 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar lijkt dit ook op, anders best een flink stuk vloei.
[ afbeelding ]
Mooie beelden dus.. veel bikini en bloot.. luie reten in de zon misschen wel weer het bekende kadeautje Het Zwembadje uit EJVjLquote:Op maandag 30 juni 2025 18:28 schreef spapaars het volgende:
Raad eens.
Over een week is het daar ook verstikkend heet.
?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:36 schreef spapaars het volgende:
Zonder Fritsie1960 geen DBG.
Weet, hij is erbij.
Voor jouw een vraag, voor mij een weet.quote:
Wacht, ik teken een schema, want dit is wel heel moeilijk.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:49 schreef Cirilico het volgende:
Julia blijkt de dochter van de ex-collega van de moeder van mn ex. Ik ben beroemd.
Spreiden? Nee, ik denk Roma en Juliaquote:Op maandag 30 juni 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Spelletje![]()
Mag dat Fotogeheugen nou een kaar wat doen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2025 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wacht, ik teken een schema, want dit is wel heel moeilijk.
Dochter... ex, moerder, collaga, ex-moeder, zoon van de hond, achterneef van de oom van de slager en die is dan weer de moeder van Julia
Mocht het misgaan, Robert wist achteraf allesquote:Op maandag 30 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
El_Kneuter Móet spelen ...van zichzelf...![]()
Stik erin
Ja, en het was een hele dappere mentale overwinning voor hem. Want hij vind het ZO moeilijk om zichzelf naar voor te schuiven. Daar heeft hij het al zijn leven lang moeilijk mee. Cijfert altijd zichzelf weg, gunt anderen ALLES en zichzelf niks.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
El_Kneuter Móet spelen ...van zichzelf...![]()
Stik erin
Behalve dattie gedumpt word als de Haaien met succes laatste blijvenquote:Op maandag 30 juni 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mocht het misgaan, Robert wist achteraf alles
Dat is wel zijn planquote:Op maandag 30 juni 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
En dan gaat Robert voor de finale zelf
Alleen om dan die koppen van die andere 3 te zien zou ik het wel leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |