SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Je hoeft je normale werk toch niet op te zeggen?
Coverbandjes treden toch ‘s avonds op en in weekenden?How can I make this topic about me?![]()
om op de TT in te gaan enzo, het lukt me niet jongens (en meiden). om mijn leven te financieren met in coverbandjes spelen alleen
zou willen, maar lukt niet.Do what you love, love what you do!![]()
Zie mijn post erbovenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:29 schreef kree het volgende:
om op de TT in te gaan enzo, het lukt me niet jongens (en meiden). om mijn leven te financieren met in coverbandjes spelen alleen
zou willen, maar lukt niet.How can I make this topic about me?![]()
Zoals inderdaad GG zegt. Je hoeft je werk niet op te zeggen. Je doet dit er toch gewoon bij? Je kan prima werken en dan in de weekenden giggen en wat extra centjes pakken.Well, life can be a riot
nee dat is geen optie, want betaal ik me huur van en alle andere kosten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hoeft je normale werk toch niet op te zeggen?
Coverbandjes treden toch ‘s avonds op en in weekenden?
en hoe leuk coverbands klinkt, ik heb de rekensom gemaakt, no way dat ik daarvan rond kom.Do what you love, love what you do!![]()
Dit inderdaad. Volgens mij gaat het bijna altijd zo.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:30 schreef Grotetijd het volgende:
Zoals inderdaad GG zegt. Je hoeft je werk niet op te zeggen. Je doet dit er toch gewoon bij? Je kan prima werken en dan in de weekenden giggen en wat extra centjes pakken.How can I make this topic about me?![]()
Tering, gast.
Leer, lezen.
Hij zegt dat je dat ook helemaal NIET. N.I.E.T. hoeft te doen.
Je kan prima, naast je werk ook je muziekshit doen en wat extra centjes binnenharken.
Leer alsjeblieft eens lezen Kree, want dit is zo frustrerend
Well, life can be a riot
zeker maar ik heb met die band van kerk ook afspraak gemaakt, doe met alles mee. en prima doe me best. maar t moet geen geld gaan kosten vanuit mij.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:30 schreef Grotetijd het volgende:
Zoals inderdaad GG zegt. Je hoeft je werk niet op te zeggen. Je doet dit er toch gewoon bij? Je kan prima werken en dan in de weekenden giggen en wat extra centjes pakken.
dat lukt ze
maar de vraag met willekeurige coverband nu he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja. Bandje waar ik in speelde vroegen 650 gage. Waren met z'n 5en, Zie je op zeg 125 euro wat je p/p overhoudt. Dat is toch een leuk zakcentje als je 2 gigs per maand kan pakken eventueel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Volgens mij gaat het bijna altijd zo.
Wij deden er maar een paar per jaar, en het geld ging bij ons in de band pot. Maar we konden er de repetitie ruimte van betalen en een x goed van uit eten.Well, life can be a riot
....... Echt ongelofelijk, je leest niet eens wat een ander schrijft. Het registreert niet, komt niet binnen. Wat de helEcht waar.......
LAAT. MAAR. Zoveel verspilde energie.. En het is el-ke-fuck-ing-keer-het-zelf-deDat jij nooit moe van jezelf word en maar blijft drammen en stoicijns reageren is bizar.
Well, life can be a riot
trek er ff af tijd wat het kost om te oefenen, vervoer en etc.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Bandje waar ik in speelde vroegen 650 gage. Waren met z'n 5en, Zie je op zeg 125 euro wat je p/p overhoudt. Dat is toch een leuk zakcentje als je 2 gigs per maand kan pakken eventueel.
Wij deden er maar een paar per jaar, en het geld ging bij ons in de band pot. Maar we konden er de repetitie ruimte van betalen en een x goed van uit eten.
En ik kwam tot de conclusie. dat t niet onwijs loont,. oke moet wel zeggen je bent dan bezig met je passie enzo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
trek er ff af tijd wat het kost om te oefenen, vervoer en etc.
En ik kwam tot de conclusie. dat t niet onwijs loont,. oke moet wel zeggen je bent dan bezig met je passie enzo.Dat je nooit moe word van jezelf met je gedram zonder te lezen wat een ander zegt..quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:34 schreef Grotetijd het volgende:
....... Echt ongelofelijk, je leest niet eens wat een ander schrijft. Het registreert niet, komt niet binnen. Wat de helEcht waar.......
LAAT. MAAR. Zoveel verspilde energie.. En het is el-ke-fuck-ing-keer-het-zelf-deWell, life can be a riot
ik kan beter mijn baan aanhouden he, en is stuk zekerder. als geld proberen te verdien met cover bandjes. daar ben ik wel achter.
stel he want ook gehad met uitkering dan is dit een goeie optie om mss wat bij te verdienen, maar trekken ze af van je uitkering.
iig kun je dan je hobby doen, maar uiteindelijk werkt t niet, daar kwam ik beetje op uit.Do what you love, love what you do!![]()
het spijt me om te zeggen. en zou veel liever hobby doen en muziek maken.
In de praktijk werkt t niet, verdien veel meer met werken in mijn vakgebied, veeeeeeel meer dus.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zeggen grotetijd en ik toch al een aantal keer? Dat je niet je baan hoeft op te zeggen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:37 schreef kree het volgende:
ik kan beter mijn baan aanhouden he, en is stuk zekerder. als geld proberen te verdien met cover bandjes. daar ben ik wel achter.
stel he want ook gehad met uitkering dan is dit een goeie optie om mss wat bij te verdienen, maar trekken ze af van je uitkering.
iig kun je dan je hobby doen, maar uiteindelijk werkt t niet, daar kwam ik beetje op uit.How can I make this topic about me?![]()
Naast je werk kan je niet teveel bandjes doen. Dus denk er over en beslis dan. Niemand zegt dat je je werk op moet gevenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:40 schreef kree het volgende:
het spijt me om te zeggen. en zou veel liever hobby doen en muziek maken.
In de praktijk werkt t niet, verdien veel meer met werken in mijn vakgebied, veeeeeeel meer dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
weet ik, en ben je dezelfde in deze? wtf?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeggen grotetijd en ik toch al een aantal keer? Dat je niet je baan hoeft op te zeggen?
maar hoeft ook niet maar ik maak de afweging dat t dan teveel tijd kost enzo om extra bandje bij te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja laat maar GG... Het komt gewoon niet binnenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeggen grotetijd en ik toch al een aantal keer? Dat je niet je baan hoeft op te zeggen?Het is net alsof je tegen een muur praat
Ik hou er mee op ookWil best nog leuk met @kree babbelen. Maar ga 'm geen adviezen meer geven want daar doet 'ie toch niks mee, leest 'ie toch langs. Hij is zo stoicijns als de pest. En maar drammen over z'n eigen shit en het dan raar vinden als mensen er (voor de zoveelste keer) klaar mee zijn....Omdat 't weer slachtoffertje spelen is.
Well, life can be a riot
ik denk hou het bij die ene maar, of moet nog verbaasd zijn over wat ik nu doorgestuurd krijg enzo.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naast je werk kan je niet teveel bandjes doen. Dus denk er over en beslis dan. Niemand zegt dat je je werk op moet geven
maar heb ik nog niet.Do what you love, love what you do!![]()
Afwachten. Kijken, denken, beslissen, klaar.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk hou het bij die ene maar, of moet nog verbaasd zijn over wat ik nu doorgestuurd krijg enzo.
maar heb ik nog niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis doe dit al langer al veel jaren enzo. en het was en is altijd leuk. maar oke moest de kosten ff gaan beoordelen denk ook. en kom ik uit. tis bij far niet rendabel. leuk wel trouwens. maar dat s haar ik onder hobby. maar heb er al eentje dus.Do what you love, love what you do!![]()
jaquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwachten. Kijken, denken, beslissen, klaar.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent er al uit. Dus niet meer over prakkedenke. Leuk zo aanbod maar helaas pindakaasquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:45 schreef kree het volgende:
tis doe dit al langer al veel jaren enzo. en het was en is altijd leuk. maar oke moest de kosten ff gaan beoordelen denk ook. en kom ik uit. tis bij far niet rendabel. leuk wel trouwens. maar dat s haar ik onder hobby. maar heb er al eentje dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja moet nog ff filmpjes van ze afwachten wel, want dat kan t ook nog veranderen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er al uit. Dus niet meer over prakkedenke. Leuk zo aanbod maar helaas pindakaas
maar min of meer zo tot nu toe.... ja denk moet t er niet bij.Do what you love, love what you do!![]()
Dan moet je kiezen tussen tweequote:Op donderdag 26 juni 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
nouja moet nog ff filmpjes van ze afwachten wel, want dat kan t ook nog veranderen.
maar min of meer zo tot nu toe.... ja denk moet t er niet bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
dankuwelquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALvast gefeliciteerd, mooie leeftijd alWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En zo is het leven. Keuzes maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je wat moois voor haar gekocht?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
foto met mn zusje en dr kidsquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wat moois voor haar gekocht?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je weet het vaak wel maar blijf je er misschien te lang in hangenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk. Heeft ze alles bijelkaar op een fotoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk push die meid beetje enzo, maargoed ze vroegen om toetsenist, geen zangeres. maarja wie weet werkt dat uit uiteindelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Nananananaaaaaquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik kies nu voor het plaatsen van een DotbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmmms weet biet hoe blij mijn zusje was geweest om ff zit te posten?> denk niet he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
die stock foto van een meisjequote:Op donderdag 26 juni 2025 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik was van slag door de foto van het zusje van Paul
GG tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
waarom, ze is te jong voor jou hoorquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik was van slag door de foto van het zusje van PaulWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die kwam daarna pasquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik was van slag door de foto van het zusje van Paul![]()
ha waar kom ik op uit als reverse image search ga doen op die?????quote:Do what you love, love what you do!![]()
doe maar!quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
ha waar kom ik op uit als reverse image search ga doen op die?????Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
heb er niet eens zin in, maar als je zo zusje gaat posten dan weet ik al genoeg. fake.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Weet je hoe oud GG is dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het mag ook niet eensquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
heb er niet eens zin in, maar als je zo zusje gaat posten dan weet ik al genoeg. fake.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
die stock foto van een meisje
GG toch
de smoes was dus te doorzichtigHow can I make this topic about me?![]()
smoezen heeft neit veel nut, beter ben je eerlijk. en is ook aan rest btwquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik zal voortaan betere smoezen verzinnen
heb daar maar aan.Do what you love, love what you do!![]()
PottekeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze wil je nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik wed over 100 euro dat t niet je zusje is? deal?!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
daar gin g het niet om, is t je zusje of niet?quote:
oke doe wel ff mijn rekening nr per dm. kun je ff overmaken. LOLDo what you love, love what you do!![]()
quote:
Well, life can be a riot
Wel bij de les blijven hè 😮💨quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik zal voortaan betere smoezen verzinnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
na doe maar niet rapporteren enzo want niet nodig.quote:
maaregoed ik heb het niet zo met `ai of verzonnen verhalen.Do what you love, love what you do!![]()
Wat moet ik rapporteren?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
na doe maar niet rapporteren enzo want niet nodig.
maaregoed ik heb het niet zo met `ai of verzonnen verhalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niks gewoon?quote:
maar zie hier weer dingen voorbij komen waar ik het niet mee eens ben.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zie ik zoveel. Geef je een gratis tip. Scrolluhhhhh of kruisje rechtsboven inquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
niks gewoon?
maar zie hier weer dingen voorbij komen waar ik het niet mee eens ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet ik wel maar zie ook neit altijd het slechtste in mensen in enzo hier.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zie ik zoveel. Geef je een gratis tip. Scrolluhhhhh of kruisje rechtsboven inDo what you love, love what you do!![]()
niet mee eensquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
smoezen heeft neit veel nut, beter ben je eerlijk. en is ook aan rest btw
heb daar maar aan.
How can I make this topic about me?![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel maar zie ook neit altijd het slechtste in mensen in enzo hier.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
nouja beetje als je met mij wil praten? ik ga niet goed op AI enzo he. en haal het er meestal op uit ook wel/
niet doen gewoon, want ga je met mij geen vrienden. worden n
Do what you love, love what you do!![]()
AI is niet per se slecht.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:20 schreef kree het volgende:
nouja beetje als je met mij wil praten? ik ga niet goed op AI enzo he. en haal het er meestal op uit ook wel/
niet doen gewoon, want ga je met mij geen vrienden. worden nHow can I make this topic about me?![]()
Beste bolkquote:Well, life can be a riot
niet altijd maar krijg er toch beetje soms moeite mee wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
jullie van mijn generatie zouden t iig beetje moeten begrijpen....?
naja ik ben meer voor eerlijk verhaal enzo he zonder wat op te zoeken eerst.....Do what you love, love what you do!![]()
AI kan voor heel veel dingen handig zijn, en ook die random plaatjes die je er mee kan genereren zijn wel leuk.
Maar zodra het gebruikt word voor verkeerde doeleinden? AKA je gaat mensen ermee nadoen niet omdat je denkt "goh, ik wil Trump in een groene broek op een eenwieler zien balanceren met een handleiding van een Twingo in z'n hand" maar omdat je denkt "ik wil onwaarheden creëren en mensen laten denken dat 't echt is" dan is het ontzettend kut.Well, life can be a riot
Een cruisehond lijkt me wel tof!quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
AI is een hulpmiddel. net als cruisecontrol of een drugshond.Well, life can be a riot
Drugscontrol dan weer wat minderquote:
Well, life can be a riot
het is met veel technologische ontwikkelingen zo.
de gebroeders Wright met hun eerste vliegtuig? een paar jaar later bommenwerpers en gevechtsvliegtuigen.
de ontdekking van kernsplijting als potentiële energiebron?
hoppa, daar was de atoombom ook al...
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 26-06-2025 20:33:35 ]How can I make this topic about me?![]()
kunnen jullie nog eerlijk doen enzo? zeg maar zoals t voor AI was?
dat vraag ik me of wel eens soms?Do what you love, love what you do!![]()
wat een rare vraag? natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:27 schreef kree het volgende:
kunnen jullie nog eerlijk doen enzo? zeg maar zoals t voor AI was?
dat vraag ik me of wel eens soms?
alsof alles nu al AI is. .How can I make this topic about me?![]()
nou het is niet heel raar? want zie hoop die hier niet mening zijn. maar van AIquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat een rare vraag? natuurlijk.
alsof alles nu al AI is. .
ik hoop he echt die ik mss beetje meer ken, dat we gewoon eerlijk dingen kunnen zeggen zonder advies te vragen aan AI.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb deze laatste paar posts echt helemaal zelf getypt en bedacht, zonder copilot.
ben neit zo voorstander van AI. dat moet ik wel zeggen, iig op dit met topic enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Wat heel goed van je! Laat het even weten als ik nog iets voor je kan betekenen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
ik heb deze laatste paar posts echt helemaal zelf getypt en bedacht, zonder copilot.![]()
Kan je wel zeggen, ik geloof er niets vanquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
ik heb deze laatste paar posts echt helemaal zelf getypt en bedacht, zonder copilot.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daarvoor is die cruisehond dus.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat gaat gedonder geven. Tenzij die drugshond te bekeren is.Well, life can be a riot
juist en dat moeten we hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
ik heb deze laatste paar posts echt helemaal zelf getypt en bedacht, zonder copilot.Do what you love, love what you do!![]()
Laat gaanquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat een rare vraag? natuurlijk.
alsof alles nu al AI is. .Hij heeft weer "zo'n bui"
Well, life can be a riot
Dat weten we nu welquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:31 schreef kree het volgende:
ben neit zo voorstander van AI. dat moet ik wel zeggen, iig op dit met topic enzo.
EN JE GELOOFT ALLES WAT JE HEBT GETYPT!!?!?!quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
ik heb deze laatste paar posts echt helemaal zelf getypt en bedacht, zonder copilot.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen, ik geloof er niets van
Ja, je kan het wel zelf getypet hebben, maar je bent toch eigenlijk een algoritme van wat je geleerd hebt, @gebrokenglas Of mag ik AL zeggen?![]()
![]()
Echte koffie of een AI bakkie?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
ik heb zin in koffie.
koffie bolk dus![]()
Goedenavond btw
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
input not recognized, please try againquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja, je kan het wel zelf getypet hebben, maar je bent toch eigenlijk een algoritme van wat je geleerd hebt, @:Gebrokenglas Of mag ik AL zeggen?How can I make this topic about me?![]()
Leer eens niet zo te drammen
Well, life can be a riot
ik neem echte koffie, voor jullie natuurlijk de AI koffiequote:Op donderdag 26 juni 2025 20:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Echte koffie of een AI bakkie?![]()
Goedenavond btwHow can I make this topic about me?![]()
Dan is je AI stuk, ben ik bang.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
input not recognized, please try again![]()
![]()
moet je nog eten?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:35 schreef kree het volgende:
hmmmm moet die chinees nog ff bellen eigenlijk.How can I make this topic about me?![]()
AI AI AIquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan is je AI stuk, ben ik bang.
Well, life can be a riot
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah dan jonguh?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja jôh!quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah dan jonguh?
Hai Rabbit, lang niet gezien. Of... was ik er niet zo vaak...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben afgelopen tijd beetje druk geweest met werk en vrouw lief en zulksquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja jôh!
Hai Rabbit, lang niet gezien. Of... was ik er niet zo vaak...?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
1.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe je het weer.
"maar"
Maar is eigenlijk "oh nee toch niet"Echt man. Je naait jezelf op zoveel verschillende manieren door zo achterlijk afwachtend te zijn met alles en zoveel uitstelgedrag te vertonen dat je denkt "ik ga niet meer/doe't niet meer/whatever" dat het gewoon pijn doet.
Doe nou eens een keer gewoon wel iets.
Bel die vriendin. Ga naar dat bandje. Ga een keer naar een meet. Kom op zeg.
Zeg vaak ja. Want met nee kom je nergens.
2.
Angst is veur heel even, spiet is veur altied
@DanielLohues![]()
Jij ook al - zoietsquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben afgelopen tijd beetje druk geweest met werk en vrouw lief en zulks
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heeft lovely eindelijk een lieflijk botje gevonden die alles en iedereen helemaaal de smiley bolkt?![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik mocht het botje lenen van @JustinKquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft lovely eindelijk een lieflijk botje gevonden die alles en iedereen helemaaal de smiley bolkt?![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:05 schreef Kissingbird het volgende:
https://defqon1blue.mixlr.com/events/4350255
![]()
![]()
Wat een liefje is het ookquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik mocht het botje lenen van @:JustinK![]()
Jaaaaaa koptelefoon op en soms wel een dansjequote:![]()
![]()
![]()
Op blauw nu warface op zwart nu N-Vitral
wissel af met :
https://defqon1black.mixlr.com/events/4350278
is wat sneller ..Smile, it's free therapy.![]()
Is een skattie, maar al even niet meer online gezienquote:
ik moet ff die chinees nog afwachten, want die heeft wel altijd de goeie shit enzo.Do what you love, love what you do!![]()
ZagenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goede voorbereiding voor het geweld van eind juli in de Ardennenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaaaa koptelefoon op en soms wel een dansje![]()
![]()
![]()
Op blauw nu warface op zwart nu N-Vitral
wissel af met :
https://defqon1black.mixlr.com/events/4350278
is wat sneller ..
Is die met vakantie of vrijwillig even vrij genomen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is een skattie, maar al even niet meer online gezienOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vrijwillig ff dts pauzequote:Op donderdag 26 juni 2025 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die met vakantie of vrijwillig even vrij genomen?
Vergeet het tanken, rammen en vlammen niet!quote:
Ook zeer belangrijk tijdens een uitgebalanceerde workout!
Af en toe wel zo verstandig voor de mentale gezondheidquote:
weet je wat t nu is, kan het nu allemaal onwijs makkelijk betalen.
maar moet nog wel eens terugdenken en kennen jullie t hele verhaal dat dat niet zo was.
mag je blij zijn dat er instanties zijn die je helpen?Do what you love, love what you do!![]()
You remind meThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:09 schreef kree het volgende:
ik moet ff die chinees nog afwachten, want die heeft wel altijd de goeie shit enzo.![]()
![]()
Ja kreequote:Op donderdag 26 juni 2025 21:13 schreef kree het volgende:
weet je wat t nu is, kan het nu allemaal onwijs makkelijk betalen.
maar moet nog wel eens terugdenken en kennen jullie t hele verhaal dat dat niet zo was.
mag je blij zijn dat er instanties zijn die je helpen?![]()
ik had t wss niet alleen gered moet ik eerlijk zegen, had die hulp nodig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe wel zo verstandig voor de mentale gezondheid"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hakkuh is voor cracks hoorde ik vandaag puber en vrienden zeggenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet het tanken, rammen en vlammen niet!
Ook zeer belangrijk tijdens een uitgebalanceerde workout!![]()
shuffle is nu blijkbaar 'in'
Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb uurtje geleden pas bord pasta naar binnen gewerkt wat na 2 boterhammen vanmorgen mijn 2e maaltijd van de dag was![]()
Wat is shuffle?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hakkuh is voor cracks hoorde ik vandaag puber en vrienden zeggen![]()
shuffle is nu blijkbaar 'in'"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat je zo lang zonder eten kanquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb uurtje geleden pas bord pasta naar binnen gewerkt wat na 2 boterhammen vanmorgen mijn 2e maaltijd van de dag was![]()
alle rotzooi op het aanrecht de kastjes inschuivenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
Om 9 uur komt de taxateur. Nog wat opgeruimdHow can I make this topic about me?![]()
Wacht maar tot puber 25 is, dan vind hij dat 'nieuwerwetse gedoe' ook niks meerquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hakkuh is voor cracks hoorde ik vandaag puber en vrienden zeggen![]()
shuffle is nu blijkbaar 'in'
Of onder het vloerkleedquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
alle rotzooi op het aanrecht de kastjes inschuiven
zeg het maar ff he voor wie mss n9g zoeken he. nooit te laat om toch ff hulp te zoeken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Iets met veel koffie en nog meer werk en afleiding doet wonderen als je wil vergeten dat je honger hebtquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
alle rotzooi op het aanrecht de kastjes inschuivenvaatwasser
![]()
maar wel her en der losse spullen in kasten gelegd.
wist de vorige keer niet dat ALLES op de foto komt
oke zo goed als alles.. pff Dacht toen nog: komt alleen even wat opmeten. NOTSmile, it's free therapy.![]()
Deze vrouw weetquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
1.
Zeg vaak ja. Want met nee kom je nergens.
2.
Angst is veur heel even, spiet is veur altied
@:DanielLohues
Well, life can be a riot
Kan ookquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of achter thuis, achter het zwembad.
of in het zwembad
Hij heeft het nu al over ' mama dat is zo 2000 he'quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot puber 25 is, dan vind hij dat 'nieuwerwetse gedoe' ook niks meerSmile, it's free therapy.![]()
Ah, dus ik moet meer afleiding zoekenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met veel koffie en nog meer werk en afleiding doet wonderen als je wil vergeten dat je honger hebt![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft het nu al over ' mama dat is zo 2000 he'
ach gut je hebt het egkt weer super zwaarquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets met veel koffie en nog meer werk en afleiding doet wonderen als je wil vergeten dat je honger hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Hij noemt je nog "mama"quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft het nu al over ' mama dat is zo 2000 he'![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Nja het zit in mijn systeem onderhand
Well, life can be a riot
Nja als je op de yt logo klikt dan opent die in de browser en krijg je wel reclamequote:Op donderdag 26 juni 2025 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
eindelijk een youtube video zonder reclame"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jaquote:![]()
Vandaag gaf hij me een knuffel zei hij: mama bedankt dat je me zo'n mooi leven geeft
Daarna begon hij hard te lachenrotzak
Het is dat ik al langer weet dat er 'kinderen' zijn die hun rijbewijs al een paar jaar hebben en zijn geboren in het jaar dat ik naar de middelbare school ging. Anders had ik nu zitten janken in een hoekje omdat ik me tering oud voelquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft het nu al over ' mama dat is zo 2000 he'![]()
NickelbackThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zegt hij soms ook maar vind ik echt stom! pffquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat wordt binnenkort 'bro'.
in elke zin...Smile, it's free therapy.![]()
kan niet wachten op gebakken garnalen enzo alweer en rest chinees. lol. honger.Do what you love, love what you do!![]()
Maat!quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat zegt hij soms ook maar vind ik echt stom! pffThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat wordt binnenkort 'bro'.
in elke zin...
Well, life can be a riot
Ja, met je tijd meegaan grotetijd....quote:
het zit zelfs in je usernameHow can I make this topic about me?![]()
@hemarookworst houdt er wel van als je hem bro noemtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, met je tijd meegaan grotetijd....
het zit zelfs in je username
Well, life can be a riot
Het is erop of eronder nu of nooit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1461 / +65 / +21 / 3582 / 4309
2. loveislikeakiss / 929 / +4 / +38 / 2666 / 3210
3. gebrokenglas / 927 / +61 / +23 / 2975 / 3497
4. RedShoe / 827 / +16 / +18 / 3364 / 3733
5. mario390 / 683 / +25 / +24 / 1395 / 1848
6. Fogel / 665 / +18 / +8 / 566 / 723
7. StevenHyde / 662 / +4 / +13 / 542 / 678
8. greysbones / 367 / +16 / +8 / 1952 / 2140
9. hemarookworst / 351 / +16 / +41 / 744 / 967
10. devzero / 346 / +1 / +0 / 772 / 957
11. maily / 312 / +24 / +0 / 1340 / 1542
12. Pinnenmutske / 249 / +6 / +6 / 527 / 701
13. drakin / 224 / +0 / +0 / 817 / 927
14. marc0871 / 220 / +25 / +4 / 490 / 638
15. aeque / 211 / +0 / +2 / 858 / 1050
16. Dr.Mikey / 203 / +4 / +11 / 213 / 307
17. Paul / 196 / +10 / +30 / 659 / 768
18. kree / 196 / +8 / +8 / 789 / 916
19. ieniminimuis / 183 / +7 / +2 / 614 / 724
20. bondage / 180 / +23 / +0 / 538 / 642SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bro-worstquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
@:Hemarookworst houdt er wel van als je hem bro noemt![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben zoveel tijd al weggegooid.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vertelquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hebben zoveel tijd al weggegooid.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja toch swaquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
@:Hemarookworst houdt er wel van als je hem bro noemtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het word wel spannend nu bij Mikey
Is beter hier of beter dat je gaaaaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
swa komt van zwager
volgens mij omdat alle surinamers ergens familie van elkaar zijn maar dat is dan weer racistisch denk ik
@KillemWieft mag gewoon op mijn feestje komenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Gaat hij bepalen hoeveel je nog waard bentquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
Om 9 uur komt de taxateur. Nog wat opgeruimd
en ik nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:31 schreef sp3c het volgende:
swa komt van zwager
volgens mij omdat alle surinamers ergens familie van elkaar zijn maar dat is dan weer racistisch denk ik
@:killemwieft mag gewoon op mijn feestje komen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee jij bent geen familiequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Verbaast me dan wel weer dat er zo weinig surinamers in Volendam wonen aangezien daar alle stambomen cirkels zijnquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:31 schreef sp3c het volgende:
swa komt van zwager
@:killemwieft mag gewoon op mijn feestje komen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maar als je gewoon killhelm hosselt ben je welkomOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mogelijk te weinig koffieshoppasquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verbaast me dan wel weer dat er zo weinig surinamers in Volendam wonen aangezien daar alle stambomen cirkels zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat hij bepalen hoeveel je nog waard bentneeeej
![]()
hypotheekaanvraag loopt nu
Hoezo is dat racistisch? Dat zijn ze op Urk en in Katwijk ook.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:31 schreef sp3c het volgende:
swa komt van zwager
@:killemwieft mag gewoon op mijn feestje komen![]()
![]()
weet ik veel mainlyquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
Hoezo is dat racistisch? Dat zijn ze op Urk en in Katwijk ook.
alles is racistischOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nunspeetquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
Hoezo is dat racistisch? Dat zijn ze op Urk en in Katwijk ook.
elspeet
epe
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verbaast me dan wel weer dat er zo weinig surinamers in Volendam wonen aangezien daar alle stambomen cirkels zijn![]()
![]()
dat is echt bizar daar
zellufquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel mainly
alles is racistischThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die hebben het Habsburg model iets te letterlijk genomen denk ikquote:
die is daar geboren he
boeroe
aah jij bent van dequote:Op donderdag 26 juni 2025 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mag dat want ik heb een kleurtje
meer dan @:killemwieft btw, dat dat duidelijk is
blanke mensen kunnen niet gediscrimineerd worden
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verbaast me dan wel weer dat er zo weinig surinamers in Volendam wonen aangezien daar alle stambomen cirkels zijn![]()
![]()
![]()
![]()
O oke.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]neeeej
![]()
hypotheekaanvraag loopt nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee ik eet van alle walletjesquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah jij bent van de
blanke mensen kunnen niet gediscrimineerd worden
ik mag lui doen want surinaams en ik hoef geen rondjes te geven want nederlands
dat soort dingenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
daar zitten de hele zomer duitsersquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Limburg? Zal wel meevallen![]()
Zeeland ...
dat zal vast voor wat menging zorgen
Zorgt vooral voor veel kuilen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar zitten de hele zomer duitsers
dat zal vast voor wat menging zorgen![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Als ze nu in de kuil een zeeuws madchen vangen
Eleonore von Habsburgquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die hebben het Habsburg model iets te letterlijk genomen denk ik
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
O het was tegen jou ....
Wat gemeen!!!!![]()
beetje bierquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas geeft greysbones een side eye
zo is zequote:Op donderdag 26 juni 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
O het was tegen jou ....
Wat gemeen!!!!![]()
vervelend
gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zo is ze
vervelend
gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat over is bewaren in de koelkastquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:44 schreef kree het volgende:
moet zeggen wel weer lekker thuisbezorgd van chinees ;PHow can I make this topic about me?![]()
Sowieso want kan t niet in 1 keer opquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat over is bewaren in de koelkastDo what you love, love what you do!![]()
Ontplofte StefanoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal ik jou eens meenemen naar het schuurtjequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: