SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Je hoeft je normale werk toch niet op te zeggen?
Coverbandjes treden toch ‘s avonds op en in weekenden?How can I make this topic about me?![]()
om op de TT in te gaan enzo, het lukt me niet jongens (en meiden). om mijn leven te financieren met in coverbandjes spelen alleen
zou willen, maar lukt niet.Do what you love, love what you do!![]()
Zie mijn post erbovenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:29 schreef kree het volgende:
om op de TT in te gaan enzo, het lukt me niet jongens (en meiden). om mijn leven te financieren met in coverbandjes spelen alleen
zou willen, maar lukt niet.How can I make this topic about me?![]()
Zoals inderdaad GG zegt. Je hoeft je werk niet op te zeggen. Je doet dit er toch gewoon bij? Je kan prima werken en dan in de weekenden giggen en wat extra centjes pakken.Well, life can be a riot
nee dat is geen optie, want betaal ik me huur van en alle andere kosten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hoeft je normale werk toch niet op te zeggen?
Coverbandjes treden toch ‘s avonds op en in weekenden?
en hoe leuk coverbands klinkt, ik heb de rekensom gemaakt, no way dat ik daarvan rond kom.Do what you love, love what you do!![]()
Dit inderdaad. Volgens mij gaat het bijna altijd zo.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:30 schreef Grotetijd het volgende:
Zoals inderdaad GG zegt. Je hoeft je werk niet op te zeggen. Je doet dit er toch gewoon bij? Je kan prima werken en dan in de weekenden giggen en wat extra centjes pakken.How can I make this topic about me?![]()
Tering, gast.
Leer, lezen.
Hij zegt dat je dat ook helemaal NIET. N.I.E.T. hoeft te doen.
Je kan prima, naast je werk ook je muziekshit doen en wat extra centjes binnenharken.
Leer alsjeblieft eens lezen Kree, want dit is zo frustrerend
Well, life can be a riot
zeker maar ik heb met die band van kerk ook afspraak gemaakt, doe met alles mee. en prima doe me best. maar t moet geen geld gaan kosten vanuit mij.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:30 schreef Grotetijd het volgende:
Zoals inderdaad GG zegt. Je hoeft je werk niet op te zeggen. Je doet dit er toch gewoon bij? Je kan prima werken en dan in de weekenden giggen en wat extra centjes pakken.
dat lukt ze
maar de vraag met willekeurige coverband nu he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja. Bandje waar ik in speelde vroegen 650 gage. Waren met z'n 5en, Zie je op zeg 125 euro wat je p/p overhoudt. Dat is toch een leuk zakcentje als je 2 gigs per maand kan pakken eventueel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Volgens mij gaat het bijna altijd zo.
Wij deden er maar een paar per jaar, en het geld ging bij ons in de band pot. Maar we konden er de repetitie ruimte van betalen en een x goed van uit eten.Well, life can be a riot
....... Echt ongelofelijk, je leest niet eens wat een ander schrijft. Het registreert niet, komt niet binnen. Wat de helEcht waar.......
LAAT. MAAR. Zoveel verspilde energie.. En het is el-ke-fuck-ing-keer-het-zelf-deDat jij nooit moe van jezelf word en maar blijft drammen en stoicijns reageren is bizar.
Well, life can be a riot
trek er ff af tijd wat het kost om te oefenen, vervoer en etc.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Bandje waar ik in speelde vroegen 650 gage. Waren met z'n 5en, Zie je op zeg 125 euro wat je p/p overhoudt. Dat is toch een leuk zakcentje als je 2 gigs per maand kan pakken eventueel.
Wij deden er maar een paar per jaar, en het geld ging bij ons in de band pot. Maar we konden er de repetitie ruimte van betalen en een x goed van uit eten.
En ik kwam tot de conclusie. dat t niet onwijs loont,. oke moet wel zeggen je bent dan bezig met je passie enzo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
trek er ff af tijd wat het kost om te oefenen, vervoer en etc.
En ik kwam tot de conclusie. dat t niet onwijs loont,. oke moet wel zeggen je bent dan bezig met je passie enzo.Dat je nooit moe word van jezelf met je gedram zonder te lezen wat een ander zegt..quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:34 schreef Grotetijd het volgende:
....... Echt ongelofelijk, je leest niet eens wat een ander schrijft. Het registreert niet, komt niet binnen. Wat de helEcht waar.......
LAAT. MAAR. Zoveel verspilde energie.. En het is el-ke-fuck-ing-keer-het-zelf-deWell, life can be a riot
ik kan beter mijn baan aanhouden he, en is stuk zekerder. als geld proberen te verdien met cover bandjes. daar ben ik wel achter.
stel he want ook gehad met uitkering dan is dit een goeie optie om mss wat bij te verdienen, maar trekken ze af van je uitkering.
iig kun je dan je hobby doen, maar uiteindelijk werkt t niet, daar kwam ik beetje op uit.Do what you love, love what you do!![]()
het spijt me om te zeggen. en zou veel liever hobby doen en muziek maken.
In de praktijk werkt t niet, verdien veel meer met werken in mijn vakgebied, veeeeeeel meer dus.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zeggen grotetijd en ik toch al een aantal keer? Dat je niet je baan hoeft op te zeggen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:37 schreef kree het volgende:
ik kan beter mijn baan aanhouden he, en is stuk zekerder. als geld proberen te verdien met cover bandjes. daar ben ik wel achter.
stel he want ook gehad met uitkering dan is dit een goeie optie om mss wat bij te verdienen, maar trekken ze af van je uitkering.
iig kun je dan je hobby doen, maar uiteindelijk werkt t niet, daar kwam ik beetje op uit.How can I make this topic about me?![]()
Naast je werk kan je niet teveel bandjes doen. Dus denk er over en beslis dan. Niemand zegt dat je je werk op moet gevenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:40 schreef kree het volgende:
het spijt me om te zeggen. en zou veel liever hobby doen en muziek maken.
In de praktijk werkt t niet, verdien veel meer met werken in mijn vakgebied, veeeeeeel meer dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
weet ik, en ben je dezelfde in deze? wtf?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeggen grotetijd en ik toch al een aantal keer? Dat je niet je baan hoeft op te zeggen?
maar hoeft ook niet maar ik maak de afweging dat t dan teveel tijd kost enzo om extra bandje bij te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja laat maar GG... Het komt gewoon niet binnenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeggen grotetijd en ik toch al een aantal keer? Dat je niet je baan hoeft op te zeggen?Het is net alsof je tegen een muur praat
Ik hou er mee op ookWil best nog leuk met @kree babbelen. Maar ga 'm geen adviezen meer geven want daar doet 'ie toch niks mee, leest 'ie toch langs. Hij is zo stoicijns als de pest. En maar drammen over z'n eigen shit en het dan raar vinden als mensen er (voor de zoveelste keer) klaar mee zijn....Omdat 't weer slachtoffertje spelen is.
Well, life can be a riot
ik denk hou het bij die ene maar, of moet nog verbaasd zijn over wat ik nu doorgestuurd krijg enzo.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naast je werk kan je niet teveel bandjes doen. Dus denk er over en beslis dan. Niemand zegt dat je je werk op moet geven
maar heb ik nog niet.Do what you love, love what you do!![]()
Afwachten. Kijken, denken, beslissen, klaar.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk hou het bij die ene maar, of moet nog verbaasd zijn over wat ik nu doorgestuurd krijg enzo.
maar heb ik nog niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis doe dit al langer al veel jaren enzo. en het was en is altijd leuk. maar oke moest de kosten ff gaan beoordelen denk ook. en kom ik uit. tis bij far niet rendabel. leuk wel trouwens. maar dat s haar ik onder hobby. maar heb er al eentje dus.Do what you love, love what you do!![]()
jaquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwachten. Kijken, denken, beslissen, klaar.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent er al uit. Dus niet meer over prakkedenke. Leuk zo aanbod maar helaas pindakaasquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:45 schreef kree het volgende:
tis doe dit al langer al veel jaren enzo. en het was en is altijd leuk. maar oke moest de kosten ff gaan beoordelen denk ook. en kom ik uit. tis bij far niet rendabel. leuk wel trouwens. maar dat s haar ik onder hobby. maar heb er al eentje dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja moet nog ff filmpjes van ze afwachten wel, want dat kan t ook nog veranderen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er al uit. Dus niet meer over prakkedenke. Leuk zo aanbod maar helaas pindakaas
maar min of meer zo tot nu toe.... ja denk moet t er niet bij.Do what you love, love what you do!![]()
Dan moet je kiezen tussen tweequote:Op donderdag 26 juni 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
nouja moet nog ff filmpjes van ze afwachten wel, want dat kan t ook nog veranderen.
maar min of meer zo tot nu toe.... ja denk moet t er niet bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dankuwelquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALvast gefeliciteerd, mooie leeftijd alWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En zo is het leven. Keuzes maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je wat moois voor haar gekocht?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
foto met mn zusje en dr kidsquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wat moois voor haar gekocht?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je weet het vaak wel maar blijf je er misschien te lang in hangenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk. Heeft ze alles bijelkaar op een fotoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk push die meid beetje enzo, maargoed ze vroegen om toetsenist, geen zangeres. maarja wie weet werkt dat uit uiteindelijk.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: