SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
oh nee bij stress ga ik juist eten want comfort foodHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had geen eetlust van de stress. Dus dat heeft me wat kg eraf geholpen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Enig moment waarop ik geen eetlust heb, is als ik heel druk bezig benTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Taart voor (bijna) iedereen GVD!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Samequote:Op donderdag 26 juni 2025 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh nee bij stress ga ik juist eten want comfort food
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Pak nog een stukje. Zag dat hij alweer uit de OP was gehaald.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Taart voor (bijna) iedereen GVD!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Paul weer natuurlijk , ik vind dat verjaardag thema wel leuk met die taart, maar jaquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pak nog een stukje. Zag dat hij alweer uit de OP was gehaald.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja en vooral een lekker binnen komen zo taart 🍰quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Paul weer natuurlijk , ik vind dat verjaardag thema wel leuk met die taart, maar jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Stevenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je wel!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja precies, hij ziet er ook best lekker uitquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vooral een lekker binnen komen zo taart 🍰
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Echt hè. Je zou er zo een stuk uit bijten 🤣quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies, hij ziet er ook best lekker uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik welquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt hè. Je zou er zo een stuk uit bijten 🤣
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hey blubke:WWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ook maar ik ben aan het lijnen dus voorlopig ff geen taart voor mijquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hé man met splaakgeblek. Waarom heb je die lekkere taart weggehaaldquote:
O succes. Hopelijk lukt het je.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik ben aan het lijnen dus voorlopig ff geen taart voor mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook de beste manier. Rustig afvallen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat zeker lukken , ik neem de de tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowiesoquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook de beste manier. Rustig afvallen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik kan lijnen wat ik wil val geen gram af.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eerst wel maar sinds mijn schildklier trager werd niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan lijnen wat ik wil val geen gram af.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hier mag je zoveel van eten als je wil. Het is een AI taart, dus hij bevat geen dikmakersquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik ben aan het lijnen dus voorlopig ff geen taart voor mij
Ik heb er één en ik ben er trots op
Kijk daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier mag je zoveel van eten als je wil. Het is een AI taart, dus hij bevat geen dikmakers
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dank!quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Taart voor (bijna) iedereen GVD!
Precies mijn taart![]()
Vooral hierom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank!
Precies mijn taart![]()
Vooral hierom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou vandaag?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
35 gradquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik heb een vraag.
Niet te warm?
Grtjs![]()
![]()
Het is heerlijk nuquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik heb een vraag.
Niet te warm?
GrtjsMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is het echt zo warm, bij jou in Oostenrijk ?quote:
dat is best heet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
we waren daarstraks in château de Larochette. Daar werd een kunst expo opgebouwd. Daar hing onder andere dit werk.
Mijn bijschrift bij dat kunstwerk?
Men kwakt wat verf op een doek en wacht
Op het resultaat van de zwaartekracht
Er is geen kunst aan
Onderweg naar Vianden.. Déjà vu. Hier stonden we vorig jaar ook te roken
Ga je kamperen @ Vianden? Zelf daar 18 jaar geleden gekampeerd. Leuk dorpjequote:Op donderdag 26 juni 2025 15:49 schreef DJMO het volgende:
we waren daarstraks in château de Larochette. Daar werd een kunst expo opgebouwd. Daar hing onder andere dit werk. [ afbeelding ]
Mijn bijschrift bij dat kunstwerk?
Men kwakt wat verf op een doek en wacht
Op het resultaat van de zwaartekracht
Er is geen kunst aan
[ afbeelding ]
Onderweg naar Vianden.. Déjà vu. Hier stonden we vorig jaar ook te roken
Mag van mij wel ff goed losbarsten.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Effe wachten tot na 1u vannacht. De mensen van dagbesteding komen aan rond die tijd van Rock voor Specials.quote:
Ik vind jullie nog steeds lief.Werewolf![]()
dankjwel sgat ik vind jou ook lievquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Effe wachten tot na 1u vannacht. De mensen van dagbesteding komen aan rond die tijd van Rock voor Specials.
Ik vind jullie nog steeds lief.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Goed te lezen Steven,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Met mij gaat het goed hoor, werd net even gebeld door dochterlief die stond bij de winkel en wat ze had gekocht was te zwaar. Mocht even voor Pakezelscootmobiel spelen
Nope. Bezoekje aan het kasteel en aansluitend uit eten bij dupont. We slapen al een week op de camping in Larochettequote:Op donderdag 26 juni 2025 15:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ga je kamperen @ Vianden? Zelf daar 18 jaar geleden gekampeerd. Leuk dorpje
Helloquote:
ZIt er ook een logopedist in DTS die Paul wat spraak les kan gevenquote:
Of misschien is iemand die typeles kan geven
Airco gekocht slang naar buiten maar het is niet binnen een halfuurtje 18 graden binnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Lovelyquote:
ikke nie praatkanquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt er ook een logopedist in DTS die Paul wat spraak les kan geven
Of misschien is iemand die typeles kan gevenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb jehem door een raam naar buiten die slang? En het raam nog openstaan?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Airco gekocht slang naar buiten maar het is niet binnen een halfuurtje 18 graden binnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat doen meer mensen, snap dat ook nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jehem door een raam naar buiten die slang? En het raam nog openstaan?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee, je moet zeggen. Ikke nie sporen niequote:
Ja dan haal je ook weer meer warmte naar binnen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:23 schreef Paul het volgende:
[..]
dat doen meer mensen, snap dat ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb idd een beperkingquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, je moet zeggen. Ikke nie sporen niekan ik niets aan doen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Moet je niet meer spotten Paulquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:25 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heb idd een beperkingkan ik niets aan doen
![]()
En ik zie nu dat je ineens wel goed kan pratenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dans mariekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leukquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Bezoekje aan het kasteel en aansluitend uit eten bij dupont. We slapen al een week op de camping in LarochetteVeel plezier. Kabelbaan was ook wel leuk. Wij zaten toen op deze camping: https://www.camping-vianden.lu/camping-luxemburg/
Ja dat moet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jehem door een raam naar buiten die slang? En het raam nog openstaan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja had ik ook, maar zo laat je ook weer de warmte binnen dus verbruik je veel stroom. Hou dat even in de gaten voor je afrekeningquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb zo ding van action gekocht voor om het raam waar die door kan straks die slang.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had ik ook, maar zo laat je ook weer de warmte binnen dus verbruik je veel stroom. Hou dat even in de gaten voor je afrekeningThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O dat is wel handig dan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb zo ding van action gekocht voor om het raam waar die door kan straks die slang.
Hopelijk heb je er veel plezier vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo'n ding verbruikt sowieso veel stroomquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had ik ook, maar zo laat je ook weer de warmte binnen dus verbruik je veel stroom. Hou dat even in de gaten voor je afrekeningMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja dan zijn zonnepanelen wel fijn, alleen in de avond moet je dan over op gewoon stroomquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:35 schreef Puzzie het volgende:
Op donderdag 26 juni 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb van de week de aanbieding gekregen voor zonnepanelen 2.85 per paneel, we krijgen er 4
Ik heb nee gezegdd
Je blijft even goed op gas stoken.
En de periode dat zonnepanelen veel leveren, de zomer verbruik je minder stroom
In de winter dat je meer stroom nodig hebt is er b ijna geen zon
En dan vervalt die salderings regeling ook nog eens in 2027Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn zoon heeft zo'n ding en dat kost klauwen vol geld , maar hij kiest daarvoorquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan zijn zonnepanelen wel fijn, alleen in de avond moet je dan over op gewoon stroom
Ik heb van de week de aanbieding gekregen voor zonnepanelen 2.85 per paneel, we krijgen er 4
Ik heb nee gezegdd
Je blijft even goed op gas stoken.
En de periode dat zonnepanelen veel leveren, de zomer verbruik je minder stroom
In de winter dat je meer stroom nodig hebt is er b ijna geen zon
En dan vervalt die salderings regeling ook nog eens in 2027My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Google abgesturzt Hoe dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bahquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ALs je ook een warmte pomp er bij doet valt het denk wel mee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft zo'n ding en dat kost klauwen vol geld , maar hij kiest daarvoor
AL hoor ik hier aan de overkant die helemaal gasloos zijn dat ze de afgelopen jaar ook flink meer gaan betalen
Mijn dochter heeft ze ook. Mensen gaan het straks voor hun kiezen krijgen als die saldering stoptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee wat hij heeft maar wat ik wel weet is dat hij veel geld kwijt is , maar dat hij daar ook voor kiest.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je ook een warmte pomp er bij doet valt het denk wel mee.
AL hoor ik hier aan de overkant die helemaal gasloos zijn dat ze de afgelopen jaar ook flink meer gaan betalen
Mijn dochter heeft ze ook. Mensen gaan het straks voor hun kiezen krijgen als die saldering stopt
Ik heb er het geld niet voor
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wij krijgen ze gratis he, alleen ga je wel per maand per zonnepaneel betalenquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee wat hij heeft maar wat ik wel weet is dat hij veel geld kwijt is , maar dat hij daar ook voor kiest.
Ik heb er het geld niet voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik merk het aan de longenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij heeft ook zonnepanelen , althans huur geloof ikquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij krijgen ze gratis he, alleen ga je wel per maand per zonnepaneel betalenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oke, geen idee hoe dat zit als mensen een koopwoning hebben, volgens mij koop je ze dan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft ook zonnepanelen , althans huur geloof ik
Maar goed, de kids moeten het zelf betalen Puzz, het is onze portemonnee niet
Hij huurt een huisquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, geen idee hoe dat zit als mensen een koopwoning hebben, volgens mij koop je ze dan.
Maar goed, de kids moeten het zelf betalen Puzz, het is onze portemonnee niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oei da's klotequote:
Ik alleen dat ik snel zweet en benauwd heb ook al is het maar een milde 20 gradenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
A ja dan huurt hij ze.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zweten lukt vandaag wel heb al twee keer onder de douche gestaan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oei da's klote
Ik alleen dat ik snel zweet en benauwd heb ook al is het maar een milde 20 graden
Heb jij ook iets met longen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je eens 100% luchtvochtigheid met 35 graden proberenquote:
Kreeg dat in Hongkong, kapot was ikUw ADH vitamine Worst
quote:
Nee maar kan me wel voorstellen dat het zwaar kut is als je longaandoeningen hebtquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zweten lukt vandaag wel heb al twee keer onder de douche gestaan.
Heb jij ook iets met longen?Uw ADH vitamine Worst
O jee daar moet je toch niet aan denken zeg pppffffffquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je eens 100% luchtvochtigheid met 35 graden proberen
Kreeg dat in Hongkong, kapot was ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de trap oplopen is een hel nu. Sta eerst een kwartier leunend op het nachtkasje te gierenquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee maar kan me wel voorstellen dat het zwaar kut is als je longaandoeningen hebt
Hey Moon
Olleke bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps een bolleke voor een snollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Versta je nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:01 schreef mario390 het volgende:
heeft in rom niet zoveel als bij onz in kärntenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Snollebolleks wil ik niet kennen naar links, naar rechts vreselijke muziekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens !!quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snollebolleks wil ik niet kennen naar links, naar rechts vreselijke muziek![]()
![]()
Dat soort muziek is echt niets voor mij.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij ook niet zo.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat soort muziek is echt niets voor mij.![]()
Hazelnotenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voel weinig van de airco nog eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel handig dan.
Hopelijk heb je er veel plezier vanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben jij daarbij?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
Mooie trance event in zandvoort nuHow can I make this topic about me?![]()
DJ die nu draait heet Jordan Suckley, dat klinkt eigenlijk meer als een artiestennaam voor gay porn
Uw ADH vitamine Worst
misschien dat ik morgen even kijkje neem in zandvoort, het is niet zo schijtweer als vorig jaar en mijn enkels doen weer normaalquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:02 schreef mario390 het volgende:
ik was buiten met papier zeitungen zo heiß![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Twee mensen met hoogtevrees de kabelbaan opsturen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LeukVeel plezier. Kabelbaan was ook wel leuk. Wij zaten toen op deze camping: https://www.camping-vianden.lu/camping-luxemburg/
Na tig jaar streamen kunnen ze nog steeds geen soepele stream opzetten
man mann man mann![]()
Uw ADH vitamine Worst
ik weet dat ze vroeger gewoon een goede stream hadden op youtube, ik was toen keihard aan het soggen in de UB terwijl ik hier naar luisterdeUw ADH vitamine Worst
En dat laatste weet jij dan weer net iets te goedquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
DJ die nu draait heet Jordan Suckley, dat klinkt eigenlijk meer als een artiestennaam voor gay porn
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
en jij hebt dan weer opvallend veel interesse in deze post van alle posts die ik maakquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat laatste weet jij dan weer net iets te goedUw ADH vitamine Worst
Ja sorry, ben alweer te lang samen met een vrouwmensch om een gay lifestyle te overwegenquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en jij hebt dan weer opvallend veel interesse in deze post van alle posts die ik maak
Biefstuk met gebakken champignons en champignonsaus
En om het mooiste geluid in het universum te horen moet je echt een ander weekend naar Zandvoort gaan![]()
K'Nijnie!!quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
En om het mooiste geluid in het universum te horen moet je echt een ander weekend naar Zandvoort gaan![]()
![]()
![]()
ALvast gefeliciteerd, mooie leeftijd alquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nogmaals gefeliciteerd !!quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:26 schreef DJMO het volgende:
Biefstuk met gebakken champignons en champignonsaus![]()
het mooiste geluid van het universum maak ik in mijn kleine kamertjeUw ADH vitamine Worst
Hey Nijn
En dat x450miljoenmiljardtrilioen geproduceerd door 25 GT auto's die door de duinen razenquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
het mooiste geluid van het universum maak ik in mijn kleine kamertje
Lang niet gezien, ben je zo druk baasjequote:
Thnx mopquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Druk met werk en met wat privé dingenquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lang niet gezien, ben je zo druk baasje
Zeker na een bordje bruine bonenquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
het mooiste geluid van het universum maak ik in mijn kleine kamertjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dan blijft er weinig van Den Bolk tijd overquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Druk met werk en met wat privé dingen
Hoop druk met leuke prive dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met vlagen welquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig van Den Bolk tijd over
Hoop druk met leuke prive dingen
Dat houdt het in balansquote:
Een prachtig geluid om de tijd op te vullen tot de zandvoort stream weer mag streamen![]()
Bekijk deze YouTube-videoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb wel bruine bonen op vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PFfiieeuuwwwquote:Well, life can be a riot
Denk niet dat er zoveel kracht achter zit hoor dat het helemaal jou kant op waaitquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan doe ik de ramen alvast dicht
![]()
Is een ijsjequote:
I knowquote:Maar door gister....
Well, life can be a riot
Volgens mij weten jullie wat lekker isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren was gisteren nu zegt hij het goedquote:
Tegenwoordig krijg je niet veel groente meer als je uit eten gaatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in kärnten wel somsquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je niet veel groente meer als je uit eten gaat![]()
wat eet djmo ik kann niet erkennen? maar is vleesquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je niet veel groente meer als je uit eten gaat![]()
Klopt. Ik ben nu ook uit eten: kipfilet, patat, aardappelen, een schaal salade en bloemkool. Heerlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je niet veel groente meer als je uit eten gaatHow can I make this topic about me?![]()
1770quote:
Well, life can be a riot
En op dat van Rob ligt een blaadje slaquote:
Ja schaam me diepquote:
Well, life can be a riot
Hier is het meestal een bak salade en dat was het.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En op dat van Rob ligt een blaadje sla
How can I make this topic about me?![]()
Heb je al gegeten? Zo niet dan eet smakelijkquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben nu ook uit eten: kipfilet, patat, aardappelen, een schaal salade en bloemkool. Heerlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Straks nog even wat doen.quote:Well, life can be a riot
Ja, ik heb nu een latte macchiato als ‘toetje’ en ben aan het uitbuikenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al gegeten? Zo niet dan eet smakelijkHow can I make this topic about me?![]()
En dan ga je gezellig met ons Bolken. Even nagenieten van het eten onder het genot van een koffie een bolk uitdelenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu een latte macchiato als ‘toetje’ en ben aan het uitbuikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Kreequote:
Stappen doe je als je looptquote:
Tegenwoordig heeft bijna iedereen zo stappenteller in zijn of haar horloge of mobielWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed hoor, en met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Well, life can be a riot
Nee dat niet denk ik. Maar wel even in huis wat doen.quote:Well, life can be a riot
Lopen, iedere keer dat je je voet aan de grond zet is een stapquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
[ Bericht 59% gewijzigd door hemarookworst op 26-06-2025 19:07:18 ]Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu een latte macchiato als ‘toetje’ en ben aan het uitbuiken
Uw ADH vitamine Worst
Mooi plaatje welquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ [url=https://www.ad.nl/binnenland/radeloos-vraagt-layla-man-om-haar-paspoort-te-zoeken-wil-je-20-euro-verdienen~a9bffd6f/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F]afbeelding[/url] ]
Ah ok..dan haal je soms ook aardig watquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat niet denk ik. Maar wel even in huis wat doen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is correct en tevens juistquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij weten jullie wat lekker is
Vandaag 12kmquote:
Maar vanavond tijdens mijn wandeling 3km"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
gangetje. ik was beetje vrij natuurlijk deze week. en kreeg ik nog weer via via verzoekje of ik met een ander coverbandje wil meespelen.quote:
nu lijken die dingen mij altijd leuk, want hou daar wel van, maar het is altijd hoop gedoe weer met oefenen spullen heen en weer vervoeren naar oefenruimtes. enne heb geen eigen auto nog.
Dus denk hou het beetje open en eerst maar eens gevraagd over wat opnames enzo wat ze nou doen.
leek mij goed idee....
Niet om mezelf veer in me reet te steken, maar kreeg dit vaker afgelopen jaren, het kost namelijk altijd meer tijd als je je van te voren van bedenkt. vandaar ben er beetje op afhoudend nog.Do what you love, love what you do!![]()
oke, dat gaat bij 34,35 grad nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vandaag 12km
Maar vanavond tijdens mijn wandeling 3km![]()
Nou lekker genieten hoor. Heb je leuke dag gehad vandaagquote:
En.... heb je nog iets leuks gehad voor je verjaardag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:ik zag dat je alles verwijderd had, sorry had hem net te pakken
Daar is het idd te warm voorquote:
Hier is het niet zo warm maandag en dinsdag wel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Groot gelijk toch als je je er eerst in verdiept. En als ze je graag willen dan moeten ze je maar ophalenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
gangetje. ik was beetje vrij natuurlijk deze week. en kreeg ik nog weer via via verzoekje of ik met een ander coverbandje wil meespelen.
nu lijken die dingen mij altijd leuk, want hou daar wel van, maar het is altijd hoop gedoe weer met oefenen spullen heen en weer vervoeren naar oefenruimtes. enne heb geen eigen auto nog.
Dus denk hou het beetje open en eerst maar eens gevraagd over wat opnames enzo wat ze nou doen.
leek mij goed idee....
Niet om mezelf veer in me reet te steken, maar kreeg dit vaker afgelopen jaren, het kost namelijk altijd meer tijd als je je van te voren van bedenkt. vandaar ben er beetje op afhoudend nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nananananaaaaaaaa lekker fout, lekker puhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had biefstuk van de haas, @Rob had een dubbele saté.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat eet djmo ik kann niet erkennen? maar is vleesIk had een extra portie gebakken champignons besteld.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb bij mijn dochter gegeten die had een sausje met bruine bonen en van alles en nog wat met rijstquote:
Niet mijn favo eten maar leuk dat ze vraagt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oehquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had biefstuk van de haas, @:Rob had een dubbele saté.
[..]
Ik had een extra portie gebakken champignons besteld.![]()
![]()
Groot gelijk, jezelf lekker verwennenHow can I make this topic about me?![]()
nou uit ervaring je krijgt dan nog wel wat beetje met de mainstream coverbandjes. maar al met al als ik het ga uitrekenen heb ik veel meer betaald als wat ik ervoor kreeg als je het uitrekent.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk toch als je je er eerst in verdiept. En als ze je graag willen dan moeten ze je maar ophalen
Maakt niet uit want het is ook hobby natuurlijk, maar moet hier heel goed over denken of ik het wil. en vooral de belofte aan bandje kan waarmaken van dat ik wel actief meedoe?
niks ergers als een slackend bandlid nl.Do what you love, love what you do!![]()
Ja mobiel ben ik niet zo snelquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nananananaaaaaaaa lekker fout, lekker puhhhhhHow can I make this topic about me?![]()
Zo. Was 1 ligt in de kast, was 2 is nu aan't drogen. Bijna lege wasmand
Well, life can be a riot
zeg maar iemand die denkt, ik kan het ook wel spelen zonder oefenavonden mee te doen...quote:
ik ben hier schuldig aan he? maar met bandje moet je het met elkaar doen en het werkt alleen als je samen werkt. of je moet helemaal op pro niveau dingen doen.
zou werkt t niet in semi amateur. je mist t dan als er iemand niet is.Do what you love, love what you do!![]()
Twee kastelen bezocht het regende te hard en onvoorspelbaar voor een wandeling, dus die ga ik morgenvroeg maken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou lekker genieten hoor. Heb je leuke dag gehad vandaag
En.... heb je nog iets leuks gehad voor je verjaardag?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, regelmatig samen oefenen is een must, als je op elkaar ingespeeld wil raken en beter wil wordenHow can I make this topic about me?![]()
JuistWell, life can be a riot
ff afwachten ik weet nog niet eens stijl die ze spelen?
het werd me via via gevraagd op basis van christelijk bandje waarvan ze me kennen en eerder wel met coverbandjes meegedaan.
tis meer tijd en of dat lukt voor mij om aan mee te doen, voel me wel beetje vereerd dat ze me vragen toch.Do what you love, love what you do!![]()
het scheelt t is iig keertje wel in regio enbzo. maar moet hier ff over nadenken. of ik kan waarmaken wat ik beloof zo.Do what you love, love what you do!![]()
Jij moet overal over nadenken tot 't punt dat je er toch maar van afziet.....Dat is een beetje zonde, Kree.
Die meet. Die vriendin. Dit bandje. Grow a pair, please.Well, life can be a riot
Behalve als die wat wil bestellenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:23 schreef Grotetijd het volgende:
Jij moet overal over nadenken tot 't punt dat je er toch maar van afziet.....Dat is een beetje zonde, Kree.
Die meet. Die vriendin. Dit bandje. Grow a pair, please.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja je hebt wel beetje gelijk... maar zeker met bandjes kosten hoop tijd en kan het soms niet waarmaken dan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:23 schreef Grotetijd het volgende:
Die meet. Die vriendin. Dit bandje. Grow a pair, please.
en zeg ik het liever gelijk als het proberen en t dan faalt door geen tijd van mij.Do what you love, love what you do!![]()
Nou dat dus....quote:Well, life can be a riot
Je zit op een terras?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Lekkere latte macchiato besteld"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Doe je het weer.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja je hebt wel beetje gelijk... maar zeker met bandjes kosten hoop tijd en kan het soms niet waarmaken dan.
en zeg ik het liever gelijk als het proberen en t dan faalt door geen tijd van mij.
"maar"
Maar is eigenlijk "oh nee toch niet"Echt man. Je naait jezelf op zoveel verschillende manieren door zo achterlijk afwachtend te zijn met alles en zoveel uitstelgedrag te vertonen dat je denkt "ik ga niet meer/doe't niet meer/whatever" dat het gewoon pijn doet.
Doe nou eens een keer gewoon wel iets.
Bel die vriendin. Ga naar dat bandje. Ga een keer naar een meet. Kom op zeg.Well, life can be a riot
Kloptquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, regelmatig samen oefenen is een must, als je op elkaar ingespeeld wil raken en beter wil worden![]()
![]()
als het aan mij ligt doe ik liefst alleen maar bandjes enzo en hobby en er wat mee verdienen.
maar mijn ervaring is dat t nog steeds meer kost als oplevert en kom ik door in de problemen dan. dus gewoon "normaal" werk heeft prioriteit.Do what you love, love what you do!![]()
ik snap je, en zou willen dat t niet zo was. maar ik kan niet rondkomen met coverbandjes alleen, hoe graag ik zou willen he?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe je het weer.
"maar"
Maar is eigenlijk "oh nee toch niet"Echt man. Je naait jezelf op zoveel verschillende manieren door zo achterlijk afwachtend te zijn met alles en zoveel uitstelgedrag te vertonen dat je denkt "ik ga niet meer/doe't niet meer/whatever" dat het gewoon pijn doet.
Doe nou eens een keer gewoon wel iets.
Bel die vriendin. Ga naar dat bandje. Ga een keer naar een meet. Kom op zeg.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: