waar is hij gebleven heequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:19 schreef devzero het volgende:
Word er nog steeds geklaagd dat er teveel gezeurd werd op justin?
In hun eigen topic in SPL. Zodat het ook niet in MyAT komtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor een strijd der titanen.
Dotteke, Haags, Freshfruit, Justin en de twee die daarna het vaakst hebben gewonnen voor een competitie van zes en dan kan de rest allemaal alleen bolken
Misschien was 'ie 't zat dat DTS op random tijdstippen dichtgaat in de avond?quote:
Jij moet de score lijst dan aanpassen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
In hun eigen topic in SPL. Zodat het ook niet in MyAT komt
Nou dan heb ik nog wel een database te normaliseren voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Je code werkt en je hebt niet oneindig tijd. Ik begrijp het wel. Dat is gewoon dat kleine stukje informatica-ocd in mij
Ik bedank voor de eer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor een strijd der titanen.
Dotteke, Haags, Freshfruit, Justin en de twee die daarna het vaakst hebben gewonnen voor een competitie van zes en dan kan de rest allemaal alleen bolken
Ik heb een php script welke alle posts binnen deze reeks uit de tabel haalt, in memory pleurt en waar vervolgens een loop over gaat om de scores te berekenen. De resultaten worden dan weer weggeschreven in een tabel voor het dts_stats script.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe ik het nu doe:
Ik heb meerdere views op de tabel dts_posts die elk het getal van zo'n kolom in Monitor's overzicht berekenen:
view_score_tot_nu
view_score_vandaag_tot_nu
view_aantal_posts_tot_nu
En dan heb ik een view_totaaloverzicht_tot_nu waar al die views met LEFT JOINS aan elkaar geknupt worden om het uiteindelijke totaaloverzicht te laten zien.
Ik moet wel wat! Ik moet mijn laptop dicht doen en mijn koffer gaan pakken. En aangezien DTS over een uurtje of zo dicht gaat, zal dit waarschijnlijk een van mijn laatste post worden voor mijn vakantie.quote:
Zolang het om bolken gaat houdt monitor het gewoon bij en is het hier en niet in spl. DTS staat hierquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet de score lijst dan aanpassen.
hef funquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet wel wat! Ik moet mijn laptop dicht doen en mijn koffer gaan pakken. En aangezien DTS over een uurtje of zo dicht gaat, zal dit waarschijnlijk een van mijn laatste post worden voor mijn vakantie.
Dus ik gok dat sommigen mij totaal niet zullen missen en die ene andere persoon: tot over 2.5 week
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet wel wat! Ik moet mijn laptop dicht doen en mijn koffer gaan pakken. En aangezien DTS over een uurtje of zo dicht gaat, zal dit waarschijnlijk een van mijn laatste post worden voor mijn vakantie.
Dus ik gok dat sommigen mij totaal niet zullen missen en die ene andere persoon: tot over 2.5 week
Haags had wel de betere TT’squote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang het om bolken gaat houdt monitor het gewoon bij en is het hier en niet in spl. DTS staat hier
Ik Stelde toevallig vanmiddag al voor dat het leuk zou zijn justin en Haags samen.
Geniet ervan. Latersquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
have funquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Haagsgodquote:
Ik scrape de topic chain topics, haal al die post metadata op, dat komt dan in tekstbestanden te staan per topic, meest dus 301 regels per tekstbestand, die concateneer ik in een 1 groot import.txt bestand, die gaan dan met mysqlimport ingeladen worden in een staging tabel (die staging bevat dus alle records sinds november vorig jaar).quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb een php script welke alle posts binnen deze reeks uit de tabel haalt, in memory pleurt en waar vervolgens een loop over gaat om de scores te berekenen. De resultaten worden dan weer weggeschreven in een tabel voor het dts_stats script.
Wat monitor post is ter plekke berekend en maakt geen gebruik van de tabel waar de eerder berekende resultaten staan, dat maakt het makkelijker om de users die niet meedoen te excluden. Als je in het midden van de ronde een naam uit die tabel haalt dan heeft dat meteen effect op de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |