Moet je nagaan dat de Amerikanen zelfs nog liegen over de lengte van hun president. Totaal onbetrouwbaar, je zo snel mogelijk van losmaken. Jezelf vernederen zoals Rutte dient geen enkel doel bij Trump, praat hij een keer met zijn papa Putin dan is al het gekruip van Mark meteen vergeten. Trump heeft veel meer respect voor fighters, als Rutte echt handig was zou hij meer een good-cop bad-cop routine doen waar hij af en toe Trump de hemel in prijst maar hem de volgende keer juist met de grond gelijk maakt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Willem Alexander is geen 1.83 en Trump is geen 1.90
Ja no way dat Wimlex zo klein is als 1.83, dat zie je zo ook welquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik kan nergens andere getallen vinden dan degene die ik genoemd heb. Rutte is 1 meter 93. Men liegt juist over de lengte van Trump. Over zijn gewicht en zo ook. Volgende de cijfers zou hij zo meekunnen in de NBA.
Goed punt, inderdaad!quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja no way dat Wimlex zo klein is als 1.83, dat zie je zo ook wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van Rico Verhoeven weten we 100% zeker dat hij 1.96 is
Het ding is natuurlijk dat die man bijna geen zin uit zijn mond krijgt zonder een leugen of compliment aan zichzelf, wat de situatie ook is. De man groter maken dan ie is neemt soms zelfs zulke absurde vormen aan dat je dit soort groepsoplichting krijgt:quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:56 schreef Janneke141 het volgende:
Ik raakte gisteren ook al in de war van het filmpje waar Trump uit zijn limo stapte. Ik snap dat dat een bruut grote auto is, maar hij kwam er nauwelijks bovenuit. Ik kreeg de verhoudingen echt niet kloppend in mijn hoofd.
Maar... waarom zou je er zo moeilijk over doen?
Hij zal trouwens ook stevig hebben moeten opkijken tegen Amalia, Net goed.
Ik heb wel een idee, maar het lijkt me een bijzonder slecht plan om het daarover te gaan hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:03 schreef Gunner het volgende:
Geen idee welk punt je hier wil maken. Kan je wat context geven?
Is de bovenste of de onderste tweet je punt?quote:
De ongeboren vrucht wordt een baby genoemd, oftewel een persoon.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:03 schreef Gunner het volgende:
Geen idee welk punt je hier wil maken. Kan je wat context geven?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
De ongeboren vrucht wordt een baby genoemd, oftewel een persoon.
Hey, jongens, is dat niet dat ene liedje?quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het laat vooral zien dat er meer geld nodig is voor ICE.
Classic, zouden ze die draaien op het kantoor daar?quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Hey, jongens, is dat niet dat ene liedje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker. Alleen ik denk zelf om andere redenen dan jij.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het laat vooral zien dat er meer geld nodig is voor ICE.
Voor het geld dat El Salvador kost kun je aardig wat kakkerlakvrij voedsel krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Misschien moeten ze bij ICE wat minder uitgeven aan maskers als ze verlegen om cash zitten. Of misschien kan Trump wat van zijn bribes doneren.
Hij draagt ook plateauzolen. Het is een onzeker ventje.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:56 schreef Janneke141 het volgende:
Ik raakte gisteren ook al in de war van het filmpje waar Trump uit zijn limo stapte. Ik snap dat dat een bruut grote auto is, maar hij kwam er nauwelijks bovenuit. Ik kreeg de verhoudingen echt niet kloppend in mijn hoofd.
Maar... waarom zou je er zo moeilijk over doen?
Hij zal trouwens ook stevig hebben moeten opkijken tegen Amalia, Net goed.
Ze hadden ze inderdaad ook gratis bij de politie kunnen halen van al die gearresteerde studenten het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Misschien moeten ze bij ICE wat minder uitgeven aan maskers als ze verlegen om cash zitten. Of misschien kan Trump wat van zijn bribes doneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |