SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je doet het goed, i love mycroftquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:29 schreef bondage het volgende:
Dag begon alweer goed met een Mycroft die niet meer werkte. Alweer.![]()
![]()
Oh, da's balen. Een reboot van het cluster helpt niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:29 schreef bondage het volgende:
Dag begon alweer goed met een Mycroft die niet meer werkte. Alweer.How can I make this topic about me?![]()
Owja, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee het ging over kort en lang haar hebben![]()
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dankje. Is irritant dat het steeds niet werkt. Hopelijk snel een permanente oplossing.![]()
![]()
Er is een probleem met de storage maar de logging is hier niet echt helpend helaas. Als hij weer wegvalt ga ik hem moven naar een andere storage bak in de hoop dat dit misschien helpt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, da's balen. Een reboot van het cluster helpt niet?![]()
Ik moet zeggen dat Mycroft verrekte handig is om even wat terug zoeken. Of om alle posts van 1 specifieke user terug te lezen, gefilterd van de rest.How can I make this topic about me?![]()
Het woeit lekker door.Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Kan zeker handig zijn en wordt ook echt wel gebruik van gemaakt. Een groot forum heeft gewoon een fatsoenlijke search nodig wil je dingen terug kunnen vinden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet zeggen dat Mycroft verrekte handig is om even wat terug zoeken. Of om alle posts van 1 specifieke user terug te lezen, gefilterd van de rest.
Uiteindelijk komt het wel weer goed, ga echt wel een oplossing vinden.![]()
Is het stuk dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan zeker handig zijn en wordt ook echt wel gebruik van gemaakt. Een groot forum heeft gewoon een fatsoenlijke search nodig wil je dingen terug kunnen vinden.
Uiteindelijk komt het wel weer goed, ga echt wel een oplossing vinden.
Ik zag laatst wel dat het niet verder ging.Don't follow me. I am lost too
Knip je er weer een stuk vanaf, of laat je het zo lang?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier groet het echt zo snel. Nog geen jaar geleden er een heel stuk af laten knippen. Maar het is alweer net zo lang“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor nu laat ik het zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Knip je er weer een stuk vanaf, of laat je het zo lang?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker makkelijk, haar bij elkaar pakken, ronddraaien naar boven houden knip er in en het zit uit je nek en je gezicht en staat altijd netjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een dag zeg.Don't follow me. I am lost too
Hey Moonquote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat steeds stuk, instabiel zegmaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is het stuk dan?
Ik zag laatst wel dat het niet verder ging.![]()
Het bleef laatst hangen bij 8 uur zag ik toen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat steeds stuk, instabiel zegmaar.Don't follow me. I am lost too
Morguh Bondage, vervelend als dingen niet naar behoren werkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:29 schreef bondage het volgende:
Dag begon alweer goed met een Mycroft die niet meer werkte. Alweer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En geen idee hoe dat komt?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat steeds stuk, instabiel zegmaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was een ander probleem, is al opgelost. Wat er nu speelt is dat de VM steeds crashed door een issue met de storage, iets wat ik niet zomaar even op kan lossen vanaf hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het bleef laatst hangen bij 8 uur zag ik toen.![]()
Ah,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat was een ander probleem, is al opgelost. Wat er nu speelt is dat de VM steeds crashed door een issue met de storage, iets wat ik niet zomaar even op kan lossen vanaf hier.
Jammer...Don't follow me. I am lost too
Goedemorgen Dotquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Bondage, vervelend als dingen niet naar behoren werken![]()
En inderdaad. Maar heb laptop hier naast me staan dus kan ermee bezig mocht het weer gebeuren. Verder weer hele dag cursus...![]()
Hmm. Krulhaar tot aan m'n schouders. Het is nu wat aan de korte kant voor mijn doen, maar veel verschil in lengte zie je niet snel door de krullen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee het ging over kort en lang haar hebben
🐙![]()
Iquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat was een ander probleem, is al opgelost. Wat er nu speelt is dat de VM steeds crashed door een issue met de storage, iets wat ik niet zomaar even op kan lossen vanaf hier.
Geheimtaal voor mij
Wat voor cursus ben je aan het volgenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot![]()
En inderdaad. Maar heb laptop hier naast me staan dus kan ermee bezig mocht het weer gebeuren. Verder weer hele dag cursus...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O mooi,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Krulhaar tot aan m'n schouders. Het is nu wat aan de korte kant voor mijn doen, maar veel verschil in lengte zie je niet snel door de krullen.
Ik vind wel dat als je je haar krult het een stuk korter is dan als je het stijl hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allemaal dingen waar ik niets van weet. Maar wel vervelend voor je als er steeds wat is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Storage wat niet meewerkt. Valt zo nu en dan weg en dan werkt het niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er dagelijks mee te maken, zulke dingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal dingen waar ik niets van weet. Maar wel vervelend voor je als er steeds wat is.
How can I make this topic about me?![]()
VMware cusus. Moet certificaat behalen ivm nieuwe functie waarop ik heb gesolliciteerd, en ben aangenomen. Ik heb al ervaring met virtualisatie op VMware dus gaat allemaal vrij makkelijk. Belangrijkste is het cert in dit geval.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor cursus ben je aan het volgen![]()
Is je werk zeker?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er dagelijks mee te maken, zulke dingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd met je nieuwe functie, nu maar hopen dat het cert haalt, maar komt vast goed denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:57 schreef bondage het volgende:
[..]
VMware cusus. Moet certificaat behalen ivm nieuwe functie waarop ik heb gesolliciteerd, en ben aangenomen. Ik heb al ervaring met virtualisatie op VMware dus gaat allemaal vrij makkelijk. Belangrijkste is het cert in dit geval.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh wurstjuhquote:
Ik snap daar allemaal helemaal niets van, ben blij dat andere dat doenquote:
![]()
Het ergste zijn gebruikers die denken te weten waar de storing of het probleem aan ligt en zeggen dat je daar naar moet kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap daar allemaal helemaal niets van, ben blij dat andere dat doen
Dat geloof ik gelijk. Gelukkig weet ik nooit waar het aan ligtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ergste zijn gebruikers die denken te weten waar de storing of het probleem aan ligt en zeggen dat je daar naar moet kijken.
Zit de stekker er al in? Heb je het al aan en uit gezet?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En "hun probleem" moet ook direct worden opgepakt, "want ik kan nu niet verder".quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk. Gelukkig weet ik nooit waar het aan ligt
Dat snap ik dan wel weerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En "hun probleem" moet ook direct worden opgepakt, "want ik kan nu niet verder".
Ja, als ik het zou stijlen hangt het op m'n rug.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mooi,
Ik vind wel dat als je je haar krult het een stuk korter is dan als je het stijl hebt🐙![]()
Mooi hoor, ben altijd jaloers op mensen die krullen hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, als ik het zou stijlen hangt het op m'n rug.
Hoor de wind waait door de bomen...Don't follow me. I am lost too
Dat wordt een permanentje nemen dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hoor, ben altijd jaloers op mensen die krullen hebben
Dat deed ik vroeger wel zette dat zelf, maar mijn armen willen dat niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt een permanentje nemen dus.
Ik was in een shirtje naar station fietsen, best te doen als je ook een broek aan hebtUw ADH vitamine Worst
Alles ramen staan openquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb een vest aan. Ineens weer lekker fris 's ochtends.
Don't follow me. I am lost too
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was in een shirtje naar station fietsen, best te doen als je ook een broek aan hebt![]()
![]()
Jij wordt wel warm geblazen door je eigen ruftenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was in een shirtje naar station fietsen, best te doen als je ook een broek aan hebt
NOS: Tot de avond geen treinen tussen Schiphol en Utrecht en Amsterdam door stroomstoring
En Den Haag ligt grotendeels plat nu vanwege de NAVO-top...How can I make this topic about me?![]()
Wie heeft er nog stakingen nodig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
NOS: Tot de avond geen treinen tussen Schiphol en Utrecht en Amsterdam door stroomstoring
En Den Haag ligt grotendeels plat nu vanwege de NAVO top...🐙![]()
Ja je bent niet blij als treinreiziger momenteel denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
En Den Haag ligt grotendeels plat nu...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon de Top en de storingen zet al genoeg op zijn kopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel ik zit nu 1e klas met zitplek op een ander trajectquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je bent niet blij als treinreiziger momenteel denk ik.Uw ADH vitamine Worst
A kijk, dat is het betere werk. Tot daar ook een stroomstoring in komt, wat niet te hopen is natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel ik zit nu 1e klas met zitplek op een ander trajectWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter toch.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:16 schreef hemarookworst het volgende:
Den Haag CS en HS zijn nog steeds goed bereikbaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToTquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het komende uur is er ff een kansje, daarna valt het wel weer mee.Môgguh!
![]()
En morguh Ienie
Stomme (domme) collega's soms, die te lui zijn om in hun eigen mailbox te zoeken of de moeite nemen om iets te snappen.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Maar zorgt verderop wel voor overlast.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De top wordt dan ook stukkie verderop gehouden
Al hoorde ik gisteren dat het eigenlijk wel meevielWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoor het al - stormparaplu mee dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:22 schreef ToT het volgende:
Ow en ergens anders lees ik dat het na twaalven juist wat zou kunnen gaan regenen.
Lekker topics openen..Don't follow me. I am lost too
Iedereen houdt er rekening mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zorgt verderop wel voor overlast.
Al hoorde ik gisteren dat het eigenlijk wel meevielHow can I make this topic about me?![]()
Klein, maar fijn.Don't follow me. I am lost too
Maar wel minder dan gisteren..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier gaat het vooral waaien, volgens de app.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Niet mijn filmpje, maar je zal toch maar door dit geluid uit je slaap gebolkt worden, terwijl die onder je raam door loopt.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Heel irritant, maar nog beter te pruimen dan het mega irritante geluid van een strimmer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:33 schreef marc0871 het volgende:
Niet mijn filmpje, maar je zal toch maar door dit geluid uit je slaap gebolkt worden, terwijl die onder je raam door loopt.
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben niet zo heel lekker hoorquote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Met stom kan je niet praten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is het verschil tussen stom en dom?
Met dom kan je niet denken.![]()
Kan er geen oordeel over geven gezien ik niet weet hoe je eruitziet maar denk dat dat wel meevalt.quote:![]()
Inderdaad, zo erg zal het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan er geen oordeel over geven gezien ik niet weet hoe je eruitziet maar denk dat dat wel meevalt.
Dan is t nog steeds smaakloosquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doen we op jou ook wat peper en zout
Ik kan er mee doorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan er geen oordeel over geven gezien ik niet weet hoe je eruitziet maar denk dat dat wel meevalt.
Geen zout want bacon, maar wel knoflookpeperquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doen we op jou ook wat peper en zout
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
tis een prachtige damequote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een strimmer komt niet zo dicht langs mijn hut.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel irritant, maar nog beter te pruimen dan het mega irritante geluid van een strimmer.
Die beesten lopen soms letterlijk over mijn dak, om van het ene veld naar het andere te komen.![]()
ik hoor liever een strimmer dan 10 minuten een pauwquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een strimmer komt niet zo dicht langs mijn hut.
Die beesten lopen soms letterlijk over mijn dak, om van het ene veld naar het andere te komen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoor liever niks vroeg in de ochtend
hier is er altijd wel wat
een uil
een reiger
een haanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een pauw schreeuwt echt. Jammer het is zo mooi beest. Ze hadden hem een mooi bescheiden geluiden moeten toekennen 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er loopt hier een hele kudde over het terrein.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor liever een strimmer dan 10 minuten een pauw
Als de mannetjes van kiet gaan, ben ik blij als het eens 10 minuten stil is![]()
![]()
Egeltjes lopen hier ook veel als je over lawaai maken spreekt. Zo heyquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
hier is er altijd wel wat
een uil
een reiger
een haanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
t zijn net varkensquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Egeltjes lopen hier ook veel als je over lawaai maken spreekt. Zo hey
erger vind ik steenmarters
en dan vooral als ze jongen hebben
die krijsen rustig een hele nachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier rijden mensen die hun onzekerheden moeten compenseren met hoge snelheid, dus dan liever een schreeuwende pauwquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Een pauw schreeuwt echt. Jammer het is zo mooi beest. Ze hadden hem een mooi bescheiden geluiden moeten toekennen 🤣Uw ADH vitamine Worst
Hier niet.. misschien verder op wel., want daar heb je wel bos
smorgens wordt ik begroet door een steenuiltje de steevast op een stok zit die uitsteekt
dan kijkt hij een poosje rond en vliegt naar een boomThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
Wel mooi om te zienquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:05 schreef greysbones het volgende:
smorgens wordt ik begroet door een steenuiltje de steevast op een stok zit die uitsteekt
dan kijkt hij een poosje rond en vliegt naar een boom
Sneu wel. Meneertje is beetje los gegaan gisteravond met een kauwbot, heeft vannacht lopen kotsen en is nu zijn kater aan het uitslapen.Trotste mama van Ambar
Party Ânimal.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sneu wel. Meneertje is beetje los gegaan gisteravond met een kauwbot, heeft vannacht lopen kotsen en is nu zijn kater aan het uitslapen.🐙![]()
Botjes mogen niet gebruikt worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sneu wel. Meneertje is beetje los gegaan gisteravond met een kauwbot, heeft vannacht lopen kotsen en is nu zijn kater aan het uitslapen.
Namen en rugnummers!F.K.A. SuperwormJim![]()
Fight fire with fireDon't follow me. I am lost too
Leuke roep ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
Is dat wel leuk, een stelletje ransuilen bij elkaar?
Huehue. Huehue. Huehue.
🐙![]()
MetallicaDon't follow me. I am lost too
als hij door het gras loopt is het nog grappigerquote:
Meneer Ambarquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:09 schreef SwJ het volgende:
[..]
Botjes mogen niet gebruikt worden.
Namen en rugnummers!Trotste mama van Ambar
Ruw huid met wat kipspul eromheen. Hij heeft er ook veel te veel bij gedronken trouwens. Dus hij krijgt het ook niet meer.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niets, kan niets, doe niets.![]()
![]()
Dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:23 schreef bondage het volgende:
Deze cursus is te makkelijk, ik weet dit allemaal al...Don't follow me. I am lost too
Sowiesoquote:
Don't follow me. I am lost too
herhaal ik altijd op werk zodat niemand mij lastig valtquote:Trotste mama van Ambar
Ah, dacht dat je het over een collega hadquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
herhaal ik altijd op werk zodat niemand mij lastig valt![]()
![]()
waarom volg je hem danquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:23 schreef bondage het volgende:
Deze cursus is te makkelijk, ik weet dit allemaal al...
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Certificaat behalen. Gaat wel makkelijk worden zo
Krijg de vraag of ik de adoptie permanent wil maken van Ambar.
Tuurlijk niet
Trotste mama van Ambar
shit @roos94 staat 2-1 voor met nieuwe topics openen vandaag ONZ / Ik zit Poop Cruise te kijken op NetflixWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
goed ideequote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:16 schreef ToT het volgende:
Heb je al een verkeringstopic voor haar geopend?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
FffffffffffffffDon't follow me. I am lost too
olaDon't follow me. I am lost too
![]()
Hey Marcquote:
Scheurtje in montuur van de bril mooi vervelend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Misschien kunnen ze het nog maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen garantie?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Scheurtje in montuur van de bril mooi vervelend.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Greys
Hey Lovely
Dank u
Hoe is het met de cursus alklaar voor vandaag>quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He Trump slaapt b ij de Koning lees ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga ik zo naar vragenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja lang genoeg rust gehad, vind ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:34 schreef greysbones het volgende:
en @:Justink het is nu wel leuk geweest heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Harde woei zeg.Don't follow me. I am lost too
gewoon weer gezellig mee doenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lang genoeg rust gehad, vind ik ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja mijn idee ookquote:
ZozoDon't follow me. I am lost too
Nog niet klaar, moet tot 17:00 doorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de cursus alklaar voor vandaag>![]()
![]()
We zullen doorgaan..Don't follow me. I am lost too
Oquote:dan heb je nog even te gaan dus
De kip zei tegen de haan..Don't follow me. I am lost too
Dat hoort er ook bij, ff een bakkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Af en toe een bui..Don't follow me. I am lost too
![]()
Toktokquote:Don't follow me. I am lost too
Haags wil niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou @:Haags en @:JustinK wel eens tegen elkaar willen zien spelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hi en doeiquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Neus nog steeds droog
Bloedneuzen
Doei
Nog geen regen gehad hier, kreeg wel een melding“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
TiktokDon't follow me. I am lost too
Weet ik maar Justin ook niet, kunnen ze misschien elkaar overhalen om de strijd der titanen hier te gaan spelen samenquote:
Wie o wie gaat deze dan winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze halen het bloed onder je nagels...Don't follow me. I am lost too
de redenen liggen nogal uiteen van beidequote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik maar Justin ook niet, kunnen ze misschien elkaar overhalen om de strijd der titanen hier te gaan spelen samen
Wie o wie gaat deze dan winnen
dus denk niet dat dit wat gaat wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
MmmmmmmmmDon't follow me. I am lost too
@Nattekat zou ook leuk zijn
maar ook die wil niet meerThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: