O mooi,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Krulhaar tot aan m'n schouders. Het is nu wat aan de korte kant voor mijn doen, maar veel verschil in lengte zie je niet snel door de krullen.
Allemaal dingen waar ik niets van weet. Maar wel vervelend voor je als er steeds wat is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Storage wat niet meewerkt. Valt zo nu en dan weg en dan werkt het niet meer.
Ik heb er dagelijks mee te maken, zulke dingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal dingen waar ik niets van weet. Maar wel vervelend voor je als er steeds wat is.
VMware cusus. Moet certificaat behalen ivm nieuwe functie waarop ik heb gesolliciteerd, en ben aangenomen. Ik heb al ervaring met virtualisatie op VMware dus gaat allemaal vrij makkelijk. Belangrijkste is het cert in dit geval.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor cursus ben je aan het volgen
Is je werk zeker?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er dagelijks mee te maken, zulke dingen.
Gefeliciteerd met je nieuwe functie, nu maar hopen dat het cert haalt, maar komt vast goed denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:57 schreef bondage het volgende:
[..]
VMware cusus. Moet certificaat behalen ivm nieuwe functie waarop ik heb gesolliciteerd, en ben aangenomen. Ik heb al ervaring met virtualisatie op VMware dus gaat allemaal vrij makkelijk. Belangrijkste is het cert in dit geval.
Morguh wurstjuhquote:
Ik snap daar allemaal helemaal niets van, ben blij dat andere dat doenquote:
Het ergste zijn gebruikers die denken te weten waar de storing of het probleem aan ligt en zeggen dat je daar naar moet kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap daar allemaal helemaal niets van, ben blij dat andere dat doen
Dat geloof ik gelijk. Gelukkig weet ik nooit waar het aan ligtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ergste zijn gebruikers die denken te weten waar de storing of het probleem aan ligt en zeggen dat je daar naar moet kijken.
En "hun probleem" moet ook direct worden opgepakt, "want ik kan nu niet verder".quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk. Gelukkig weet ik nooit waar het aan ligt
Dat snap ik dan wel weerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En "hun probleem" moet ook direct worden opgepakt, "want ik kan nu niet verder".
Ja, als ik het zou stijlen hangt het op m'n rug.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mooi,
Ik vind wel dat als je je haar krult het een stuk korter is dan als je het stijl hebt
Mooi hoor, ben altijd jaloers op mensen die krullen hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, als ik het zou stijlen hangt het op m'n rug.
Dat wordt een permanentje nemen dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hoor, ben altijd jaloers op mensen die krullen hebben
Dat deed ik vroeger wel zette dat zelf, maar mijn armen willen dat niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt een permanentje nemen dus.
Alles ramen staan openquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb een vest aan. Ineens weer lekker fris 's ochtends.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was in een shirtje naar station fietsen, best te doen als je ook een broek aan hebt
Jij wordt wel warm geblazen door je eigen ruftenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was in een shirtje naar station fietsen, best te doen als je ook een broek aan hebt
Wie heeft er nog stakingen nodig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
NOS: Tot de avond geen treinen tussen Schiphol en Utrecht en Amsterdam door stroomstoring
En Den Haag ligt grotendeels plat nu vanwege de NAVO top...
Ja je bent niet blij als treinreiziger momenteel denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
NOS: Tot de avond geen treinen tussen Schiphol en Utrecht en Amsterdam door stroomstoring
En Den Haag ligt grotendeels plat nu...
Gewoon de Top en de storingen zet al genoeg op zijn kopquote:
Jawel ik zit nu 1e klas met zitplek op een ander trajectquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je bent niet blij als treinreiziger momenteel denk ik.
A kijk, dat is het betere werk. Tot daar ook een stroomstoring in komt, wat niet te hopen is natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel ik zit nu 1e klas met zitplek op een ander traject
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |