Hier gaat het vooral waaien, volgens de app.quote:
Maar wel minder dan gisteren..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier gaat het vooral waaien, volgens de app.
Heel irritant, maar nog beter te pruimen dan het mega irritante geluid van een strimmer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:33 schreef marc0871 het volgende:
Niet mijn filmpje, maar je zal toch maar door dit geluid uit je slaap gebolkt worden, terwijl die onder je raam door loopt.
Bekijk deze YouTube-video
Met stom kan je niet praten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is het verschil tussen stom en dom?
Doen we op jou ook wat peper en zoutquote:
Kan er geen oordeel over geven gezien ik niet weet hoe je eruitziet maar denk dat dat wel meevalt.quote:
Inderdaad, zo erg zal het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan er geen oordeel over geven gezien ik niet weet hoe je eruitziet maar denk dat dat wel meevalt.
Dan is t nog steeds smaakloosquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doen we op jou ook wat peper en zout
Ik kan er mee doorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan er geen oordeel over geven gezien ik niet weet hoe je eruitziet maar denk dat dat wel meevalt.
Geen zout want bacon, maar wel knoflookpeperquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doen we op jou ook wat peper en zout
Ketchup erbij dan.quote:
tis een prachtige damequote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Een strimmer komt niet zo dicht langs mijn hut.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel irritant, maar nog beter te pruimen dan het mega irritante geluid van een strimmer.
ik hoor liever een strimmer dan 10 minuten een pauwquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een strimmer komt niet zo dicht langs mijn hut.
Die beesten lopen soms letterlijk over mijn dak, om van het ene veld naar het andere te komen.
Er loopt hier een hele kudde over het terrein.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor liever een strimmer dan 10 minuten een pauw
Egeltjes lopen hier ook veel als je over lawaai maken spreekt. Zo heyquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
hier is er altijd wel wat
een uil
een reiger
een haan
t zijn net varkensquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Egeltjes lopen hier ook veel als je over lawaai maken spreekt. Zo hey
Hier rijden mensen die hun onzekerheden moeten compenseren met hoge snelheid, dus dan liever een schreeuwende pauwquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Een pauw schreeuwt echt. Jammer het is zo mooi beest. Ze hadden hem een mooi bescheiden geluiden moeten toekennen 🤣
Wel mooi om te zienquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:05 schreef greysbones het volgende:
smorgens wordt ik begroet door een steenuiltje de steevast op een stok zit die uitsteekt
dan kijkt hij een poosje rond en vliegt naar een boom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |