Je weet dat er al een nieuwe overeenkomst is? Nee?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Vandaag de asielwetten en het vluchtelingen verdrag op de agenda.
En Dassen loopt te miepen over de Europese afspraken. Beetje boter op je hoofd als je zelf alleen maar pleit om alles Europees te regelen.
Ja dat is precies mijn puntquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het is al europees geregeld.
Je hebt Europese afspraken waar je aan moet voldoen, alleen het Nederlandse kabinet weigert dat in te voeren: https://www.trouw.nl/poli(...)gratiepact~bd84faa6/quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:04 schreef Kickinalfa het volgende:
En Dassen loopt te miepen over de Europese afspraken. Beetje boter op je hoofd als je zelf alleen maar pleit om alles Europees te regelen.
En Boomsma is weer de hypocrisie zelve met z’n ‘goed bestuur’, alleen als het hem uitkomt ja. Blij dat die pannenkoek al gesjeesd is voor hij überhaupt in het startblok heeft gestaan, op naar de 0 zetels met Eddy.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:59 schreef miss_sly het volgende:
Van Zanten krijgt de wind van voren en kan daar totaal niet mee omgaan.
Wil gewoon een wetswijziging indienen terwijl voorwaarden zijn niet geregeld. Maar dat maakt meneer niet uit. Allerlei verplichtingen opleggen die de asielzoekers nooit kunnen nakomen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:20 schreef Szura het volgende:
[..]
En Boomsma is weer de hypocrisie zelve met z’n ‘goed bestuur’, alleen als het hem uitkomt ja. Blij dat die pannenkoek al gesjeesd is voor hij überhaupt in het startblok heeft gestaan, op naar de 0 zetels met Eddy.
Watskeburt?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:59 schreef miss_sly het volgende:
Van Zanten krijgt de wind van voren en kan daar totaal niet mee omgaan.
Maar die afspraken gaan toch gewoon in 2026 in? En daar hebben we al voor getekend? Dus snap niet wat jij denkt dat ze willen gaan regelen nog.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik snap vooral Dassen niet, hij is pro Europa, dus nu komt er een Europees verdrag en pakt Dassen d66 aan dat ze dit willen invoeren.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar die afspraken gaan toch gewoon in 2026 in? En daar hebben we al voor getekend? Dus snap niet wat jij denkt dat ze willen gaan regelen nog.
Politici in combinatie met 'Minerva' roept bij mij toch nare associaties opquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:27 schreef nostra het volgende:
Vanavond een praatje en Q&A met Karremans bij Minerva, ben benieuwd.
Hun debatingclub zorgt voor de locatie en een sloot eerstejaars (semi-tweede), ze organiseren het verder niet. Haakje is natuurlijk zijn boek, dus het moet wel een beetje studentenraakvlak hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Politici in combinatie met 'Minerva' roept bij mij toch nare associaties op
Ik kan het verkeerd begrijpen hoor maar volgens mij is Volt niet op zo'n manier pro-Europees dat ze alles uit Europa zouden toejuichen. Ze staan lijkt me dan voor een ander migratiebeleid dan de EU. Lijkt me logisch want onder druk van extreem-rechts wil de EU dit ook op een veel kanslozere manier aanpakken dan ik graag zou zien.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik snap vooral Dassen niet, hij is pro Europa, dus nu komt er een Europees verdrag en pakt Dassen d66 aan dat ze dit willen invoeren.
Het lijkt me vooral dat Volt dit Europese verdrag zou moeten verdedigen.
Ik vind het vooral bijzonder dat je zo pro Europa bent, zoveel mogelijk via Europese samenwerking wilt regelen, en nu na jarenlange onderhandelingen op een kritiek onderwerp in vele landen er eindelijk een Europees besluit ligt om er dan tegenin te gaan als een andere partij pro dit besluit is.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd begrijpen hoor maar volgens mij is Volt niet op zo'n manier pro-Europees dat ze alles uit Europa zouden toejuichen. Ze staan lijkt me dan voor een ander migratiebeleid dan de EU. Lijkt me logisch want onder druk van extreem-rechts wil de EU dit ook op een veel kanslozere manier aanpakken dan ik graag zou zien.
Dassen zegt 100% terecht dat er totaal geen instroomprobleem is, alleen een gecreëerd opvangprobleem.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik snap vooral Dassen niet, hij is pro Europa, dus nu komt er een Europees verdrag en pakt Dassen d66 aan dat ze dit willen invoeren.
Het lijkt me vooral dat Volt dit Europese verdrag zou moeten verdedigen.
Tsjah als je in die fantasie wereld leeft.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dassen zegt 100% terecht dat er totaal geen instroomprobleem is, alleen een gecreëerd opvangprobleem.
Als Volt daar een flinke rol bij de onderhandelingen had zou ik dat raar vinden. Maar ik neem aan dat Volt daar geen enkele rol bij gehad heeft. Wilders die altijd zegt heel pro-Nederlands te zijn stemt toch ook niet met elke motie in de kamer die uitonderhandeld is door anderen mee omdat hij pro-Nederland is.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat je zo pro Europa bent, zoveel mogelijk via Europese samenwerking wilt regelen, en nu na jarenlange onderhandelingen op een kritiek onderwerp in vele landen er eindelijk een Europees besluit ligt om er dan tegenin te gaan als een andere partij pro dit besluit is.
Ja, tijd en Bosma is wel een dingetje.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:51 schreef Faraday01 het volgende:
Ceder is inmiddels bij zijn 40e interruptie en Bosma is er helemaal klaar meedit gaat diep diep diep de nacht in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |