SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 22-06-2025 15:18:59 ]
Oh ja yikes, ergens vind ik dat soort dingen best jammer. Dat mensen me nu zo herinneren. Ik was zo jongquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende: [..] 10 mei 2014, voor wie zijn foto's in datummapjes heeft
Was een grote meet wel. Was de laatste keer dat ik @:rocknijntje irl gemeet heb trouwens. En mono en Moira waren er ook. We hebben toen die hele teringboel laten staan daar "Ja het statiegeld is de beloning voor het opruimen doei"
![]()
Ja, die kans is er. Baal gewoon even van alles maar alleen doen of zo.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, achteraf ben je weer blij dat je het gedaan hebt en alles er beter uitziet
Hetekat.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Al is 33 graden wel iets te veel van het goede voor een wandeling door Wenen.
Gesmoltenkatquote:Op zondag 22 juni 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Mag hij wel oppassen dat hij niet verdamptquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
nine inches en vervolgens krijg je een kleiner ijsje
Gebakken kat.quote:
Verdamptekat.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag hij wel oppassen dat hij niet verdampt
Of dit.quote:
Quake Nailgun ammo!quote:Op zondag 22 juni 2025 15:24 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow, het ging over ijsjes
was daar ooit bij een optreden maar dat had de zanger afgekapt want hij vond het niet leukquote:Op zondag 22 juni 2025 15:24 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow, het ging over ijsjes
Blegh, vind het daar met 25 graden en zon al altijd te warm. Wel veel ijszaakjes.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Ga er een beetje drama van maken zegquote:Op zondag 22 juni 2025 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo like je dat @:Dr_Flash, isnie leuk
Niet tofquote:Op zondag 22 juni 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was daar ooit bij een optreden maar dat had de zanger afgekapt want hij vond het niet leuk!!
quote:Op zondag 22 juni 2025 15:32 schreef bondage het volgende:
Regen lijkt weg dus ik ga de BBQ maar weer opstarten
1 2 3 | <?php startBBQ(); ?> |
Haha ja boeit ook niet, gewoon een beetje grappen. Je kent me goed genoeg. En zelfs als het niet zo was, helaas pindakaas.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga er een beetje drama van maken zegshit gebeurt, time flies
De pindakaas die je met pot en al in het gras hebt gegooid?quote:Op zondag 22 juni 2025 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha ja boeit ook niet, gewoon een beetje grappen. Je kent me goed genoeg. En zelfs als het niet zo was, helaas pindakaas.
Hier net een paar druppels en het onweert nuquote:Op zondag 22 juni 2025 15:32 schreef bondage het volgende:
Regen lijkt weg dus ik ga de BBQ maar weer opstarten
Oeh, onweer. Dat mag hier ook wel langskomenquote:Op zondag 22 juni 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net een paar druppels en het onweert nu
Nou danquote:Op zondag 22 juni 2025 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha ja boeit ook niet, gewoon een beetje grappen. Je kent me goed genoeg. En zelfs als het niet zo was, helaas pindakaas.
Jja, hopelijk brengt dat iets verkoelingquote:Op zondag 22 juni 2025 15:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, onweer. Dat mag hier ook wel langskomen
Gewoon zelf maken.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal wel benauwder zijn dan voor de regen?quote:Op zondag 22 juni 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het inmiddels weer gewoon zomers en warm, als je niet beter weet zou je denken dat het niet eens geregend heeft.
hier ook!!quote:Op zondag 22 juni 2025 15:40 schreef bondage het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 22 juni 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het inmiddels weer gewoon zomers en warm, als je niet beter weet zou je denken dat het niet eens geregend heeft.
Slechts een probleem van schaal.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat dreunt niet zo lekker door als echt onweer en geeft geen verkoeling
Het is altijd schitterend om naar de kijkenquote:Op zondag 22 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier ook!!liefst wel vanavond als het donker is, en dan met mooie flitsen
Dat was het ook al voor de regen. Vandaag is echt veel minder goed door te komen dan gisteren.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel benauwder zijn dan voor de regen?
Hier was die warmte überhaupt nooit voorspeld, dus tjaquote:Op zondag 22 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaar alsnog niet de warmte die was voorspeld, dus priem. Vanaf dinsdag mag het van mij beginnen tho
Ja klopt, gisteren was het ook niet zo vroeg al zo warmquote:Op zondag 22 juni 2025 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het ook al voor de regen. Vandaag is echt veel minder goed door te komen dan gisteren.
Hier 23 graden en een windjequote:Op zondag 22 juni 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Voor uiteenlopende waarden van "stukje"?quote:Op zondag 22 juni 2025 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu stukje van deze taart genomen:
[ afbeelding ]
Een kwart stukje. Ik moet wat overhouden voor vanavond.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "stukje"?
Het tropische appeltaartje van de AH? Daar ga ik straks ook een stukje van nemenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu stukje van deze taart genomen:
[ afbeelding ]
Hij is lekkerquote:Op zondag 22 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het tropische appeltaartje van de AH? Daar ga ik straks ook een stukje van nemen
ik doe meequote:Op zondag 22 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het tropische appeltaartje van de AH? Daar ga ik straks ook een stukje van nemen
Ik heb hem nog niet geproefd, is al de hele week op als ik er ben, vandaag lag er gelukkig nog eentjequote:
30cm+?quote:
KPD is een deurtje verderquote:
quote:
Lekker banaantje kan overal tochquote:
Overal in?quote:
Nou nee, dat dan weer niet.quote:
Ik heb vandaag drie bananen in een bananencake gedaan. Daar kunnen ze dus ook in.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee, dat dan weer niet.
Ik bedoelde eigenlijk dat je een banaan overal wel kan eten
O lekker, dat wordt smullenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag drie bananen in een bananencake gedaan. Daar kunnen ze dus ook in.
Dat is die van big girls you are beautiful en die daarna toch liever mannen had toch? Arme big girls.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
Ohh, Pinkpop is dit weekend. Even gemist, best leuke namen op de line up. Ook wat artiesten die al wat ouder zijn maar alsnog leuk, oa Mika
Bekijk deze YouTube-video
Hij is wel lekker, maar vind de echte appeltaart toch wel een stuk lekkerderquote:
Ja die dacht ook, als ik 's ochtends kom krijg ik een bakje koffie en een koekje, als ik eind van de middag kom krijg ik een hamburger en cervezaquote:Op zondag 22 juni 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Onze stucadoor is eindelijk gearriveerd. Hij is super goed in z'n werk, maar is Spaans en kan werkelijk nooit op tijd komen. Zou er vanochtend tussen 8 en 9u zijn, hij was er tussen 16 en 17uNou ja, ook maar een hamburger voor hem op de bbq leggen dan straks.
Heb ik dit gedaan? Klinkt wel als iets wat een jongere versie van mij gedaan zou hebbenquote:Op zondag 22 juni 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De pindakaas die je met pot en al in het gras hebt gegooid?
Slecht gedrag belonen?? Zo wordt het nooit wat natuurlijkquote:Op zondag 22 juni 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Onze stucadoor is eindelijk gearriveerd. Hij is super goed in z'n werk, maar is Spaans en kan werkelijk nooit op tijd komen. Zou er vanochtend tussen 8 en 9u zijn, hij was er tussen 16 en 17uNou ja, ook maar een hamburger voor hem op de bbq leggen dan straks.
glazen pot met pindakaas?quote:Op zondag 22 juni 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh beetje matig dit, de wind was schijnbaar zo stevig dat het gordijn een glazen pot uit de vensterbank in de slaapkamer heeft gegooid. Dat wordt heel goed stofzuigen zodat ik de komende weken niet telkens glas in mijn poten heb als ik uit bed stap
Je zal er een dag voor vrij hebben genomen. Geloof dat ik dan niet zo vriendelijk zou zijn als ie dit soort geintjes fliktquote:Op zondag 22 juni 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
tijdelijk van die huissloffen met dikke zolen gebruiken in de slaapkamerquote:Op zondag 22 juni 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh beetje matig dit, de wind was schijnbaar zo stevig dat het gordijn een glazen pot uit de vensterbank in de slaapkamer heeft gegooid. Dat wordt heel goed stofzuigen zodat ik de komende weken niet telkens glas in mijn poten heb als ik uit bed stap
Nee met een plantjequote:
ik niets... jij?quote:
Dalek weer een stukje buiten lopenquote:
jaquote:Op zondag 22 juni 2025 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is die van big girls you are beautiful en die daarna toch liever mannen had toch? Arme big girls.
Ik dacht dat dit over Mika ging.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is wel lekker, maar vind de echte appeltaart toch wel een stuk lekkerder
Ik kwam thuis in 28 graden nadat ik iets van tien kilometer gerend hadquote:
@Straniquote:Op zondag 22 juni 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
geen handige dingen om te doen met deze warmte... maar hey als het jou gelukkig maaktquote:Op zondag 22 juni 2025 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kwam thuis in 28 graden nadat ik iets van tien kilometer gerend had
En ik heb er ook al een busrit van 5 uur en wandeling van 1 uur opzitten. Interessant dagje.
alle ingrediënten door die oven heen mieterenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gooi straks gewoon een pizza in de oven.
daar zijn betere momenten voorquote:Op zondag 22 juni 2025 16:58 schreef mschol het volgende:
pfft.. warm...
grondig stofgezogen, gedweild..
Ja we hadden er inderdaad plannen voor veranderd. Maar goed die jongen komt hier al 3 jaar met grote regelmaat over de vloer dus inmiddels kennen we 'm ook wel. Alleen is dit een nieuw hoogtepunt, eerder kwam ie standaard 2-4u later dan gepland.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Je zal er een dag voor vrij hebben genomen. Geloof dat ik dan niet zo vriendelijk zou zijn als ie dit soort geintjes flikt
ik heb het vrijdagavond gedaan.. toen de deuren lekker tegen elkaar open konden... was voor mij een beter momentquote:Op zondag 22 juni 2025 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
niet als het moet gebeuren en het het hele weekend warm is
Hou sowieso maar rekening met behoorlijk wat vertraging en uitval van treinen als je door Duitsland reist. @Budapestenaar kan hier ook over meepratenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Mijn terugreis naar Nederland is een uur vertraagd
Maar goed dat ik daar ook voor flex ben gegaan. Zat te twijfelen omdat ik sowieso die trein had moeten nemen. Heuj.
Daww. Had voor Denial is a River nog nooit van d'r gehoord, dat ging hard, vind het wel altijd leuk als er iets van haar voorbijkomt.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Haha ahhwww, dit is echt heel lief en oprecht![]()
Sta je al in de tuin te zwoegen?quote:Op zondag 22 juni 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daww. Had voor Denial is a River nog nooit van d'r gehoord, dat ging hard, vind het wel altijd leuk als er iets van haar voorbijkomt.
Ik vind het vooral jammer dat ik nu in een gedeelde ruimte slaap omdat er bij het boeken nog geen optie was voor de privécapsules en deze schijnbaar nu wel beschikbaar zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou sowieso maar rekening met behoorlijk wat vertraging en uitval van treinen als je door Duitsland reist. @:budapestenaar kan hier ook over meepraten
Kun je niet upgraden met je flex ticket?quote:Op zondag 22 juni 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat ik nu in een gedeelde ruimte slaap omdat er bij het boeken nog geen optie was voor de privécapsules en deze schijnbaar nu wel beschikbaar zijn
Andere mensen, eng
quote:
Het is een downgradequote:Op zondag 22 juni 2025 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet upgraden met je flex ticket?
oh @Ama vergetenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:22 schreef mschol het volgende:
niet meer langs de lego winkel zelf geweest maar wel online setje besteld:
de Jazz Club
met 2 extra's
Ja ik hou van sociaal contact en een gezond lichaamquote:Op zondag 22 juni 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen handige dingen om te doen met deze warmte... maar hey als het jou gelukkig maakt
Waarom denk je dat ze hier zo weinig mee post??quote:
zit bij die amerikanen vast in de kaas en in de boterquote:
of in hun bloed.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit bij die amerikanen vast in de kaas en in de boter
t zijn geen italianenquote:
das de BBQ van bondaquote:
haha, ik vind dat altijd heel snoezig. Doen ze hier ook, plantjes weggevenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:13 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag weer 4 tomatenplanten opgehaald bij een vriendin. Heb inmiddels zoveel plantjes geadopteerd van vrienden dat er zo'n 20m2 van het dakterras mee vol staatMaar eens even opruiming houden zometeen en een deel in de tuin planten. Wordt het wel opgegeten door slakken, maar vooruit.. doe ik nog steeds iets goeds voor de natuur
Ze is best uniek en origineel en oprecht. Vooral oprecht, gewoon écht een leuke vrouwquote:Op zondag 22 juni 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daww. Had voor Denial is a River nog nooit van d'r gehoord, dat ging hard, vind het wel altijd leuk als er iets van haar voorbijkomt.
Oh jammerquote:Op zondag 22 juni 2025 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb net een emmer vol onkruid er uit getrokken en wat water gegeven. Zo nog een rondje.
M'n spruitjeszaailingen en aardbeitjes zijn opgegeten. De erwtjes knaagt ook iets aan. Maar de wortels, uien, tuinbonen en augurkjes doen het prima. Alhoewel ik ze nog wat langzaam vind. De niet gezaaide maar wel opgekomen bladvenkel moet ik misschien voortijdig korte metten mee maken, want die begint een beetje de wortels te verdringen.
oh mijn tomaten zijn safe, maar die staan in de kasquote:Op zondag 22 juni 2025 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jammerHier worden de tomaten altijd als eerste opgegeten, vind je er 's ochtends een heel slakkendorp op
Is oprecht wel de redenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze hier zo weinig mee post??
Mja weet ook niet echt hoe je ze weghoudt, behalve een speciale bak bouwen waarbij ze niet over de rand kunnen klimmen. Moet eens aan m'n buurman vragen hoe die dat doet, heeft een complete groententuin die het altijd goed lijkt te doen.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ik vind dat altijd heel snoezig. Doen ze hier ook, plantjes weggevenal wordt hier nu echt álles opgegeten door slakken
[..]
Dacht ik al en dat is ook gewoon prima...quote:
Ik las Hondaquote:
CBF.quote:
Nope, ik rook liever geen kipsatequote:Op zondag 22 juni 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook eten. Kipsate maaltijdsalade, maar ik denk niet dat jullie dat roken...
Nou mooi. 10.688 zelfs.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff 9498 stappies. Eigenlijk wel zin in een biertje. Eerst nog maar even de 10k vol maken
Ergens jammer, maar wel beter. Zo vaak dat er brand op een balkon is door een bbq..quote:Op zondag 22 juni 2025 17:49 schreef mschol het volgende:
ik ruik BBQ.. maar je mag niet BBQ'en hier in de flat (naja niet de tradionele BBQ iig)
Rook lijkt me ook niet echt fijn voor de bovenburenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens jammer, maar wel beter. Zo vaak dat er brand op een balkon is door een bbq..![]()
Heb je dan wel beneden ergens een bbq plaats? Dat heb je hier bij de meeste flats, zodat mensen wel nog een bbq plek hebben als het niet op het balkon mag.
Oh ja ook dat ja. Hoewel roken waarschijnlijk wel gewoon mag, en dan krijg je die stinkrook ook in huis als bovenburenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rook lijkt me ook niet echt fijn voor de bovenburen
ik snap het opzich ook wel hoor, maar inderdaad jammerquote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens jammer, maar wel beter. Zo vaak dat er brand op een balkon is door een bbq..![]()
Heb je dan wel beneden ergens een bbq plaats? Dat heb je hier bij de meeste flats, zodat mensen wel nog een bbq plek hebben als het niet op het balkon mag.
dan moet je sigaretten e.d. ook verbieden op balkon, dat vind ik nog goorderquote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rook lijkt me ook niet echt fijn voor de bovenburen
Wat is een water bbq?quote:Op zondag 22 juni 2025 17:58 schreef mschol het volgende:
oh en een water BBQ (of hoe je dat ook moet noemen) of een grill mag weer wel
gheen idee hoe ik het uit moet leggen maar volgens mij is het eerder een grill waar ook water aan te pas komt tegen de rookontwikkeling? 1x gezien en van gegeten, afgezien dat het erg traag ging was het wel primaquote:
Slow roasted goodness.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gheen idee hoe ik het uit moet leggen maar volgens mij is het eerder een grill waar ook water aan te pas komt tegen de rookontwikkeling? 1x gezien en van gegeten, afgezien dat het erg traag ging was het wel prima
ohja, dat gaat ook nog wel een dingetje weer worden..quote:Op zondag 22 juni 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zo extreem blij dat ik mijn energieprijzen voor 3 jaar heb vastgezet bij het lezen van het nieuws
Niet zeker of dat een opzettelijke woordgrap is.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, geen sous vide koken op je balkon dus.
Hmm ken ik niet. Heb wel een keer zo'n bbq gezien waar je een soort gel aansteekt en die rookt ook niet. Kon je ook makkelijk meenemen.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gheen idee hoe ik het uit moet leggen maar volgens mij is het eerder een grill waar ook water aan te pas komt tegen de rookontwikkeling? 1x gezien en van gegeten, afgezien dat het erg traag ging was het wel prima
Hoe lang mocht je een online aankoop binnen de EU ook alweer retourneren?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond is stuk. Wil geen enkele groenten of fruit. Ook niet eens gare zoete aardappel.
Wil alleen brokjes, botjes en ei.
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 22 juni 2025 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zeker of dat een opzettelijke woordgrap is.
klinkt alsof hij goed werktquote:Op zondag 22 juni 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond is stuk. Wil geen enkele groenten of fruit. Ook niet eens gare zoete aardappel.
Ik heb hem nog niet officieel geadopteerd. Maar tja ach. Buiten eet hij wel alles wat los en vast zitquote:Op zondag 22 juni 2025 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe lang mocht je een online aankoop binnen de EU ook alweer retourneren?
Wedden dat als je een keer per ongeluk iets van groente laat staan het wel weg is?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet officieel geadopteerd. Maar tja ach. Buiten eet hij wel alles wat los en vast zit
Oepsquote:Op zondag 22 juni 2025 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ohja, dat gaat ook nog wel een dingetje weer worden..
zit ik dan met een variabel tarief
Al geprobeerd door een stuk wortel niet op te ruimen. Helaasquote:Op zondag 22 juni 2025 18:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Wedden dat als je een keer per ongeluk iets van groente laat staan het wel weg is?
Als onze katten de kans krijgen eten ze zelfs aardappel. Stelen van de baas is blijkbaar dolle pret.
Dieren, het zijn net mensen.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Wedden dat als je een keer per ongeluk iets van groente laat staan het wel weg is?
Als onze katten de kans krijgen eten ze zelfs aardappel. Stelen van de baas is blijkbaar dolle pret.
Ik vind zulke basisbehoeften privatiseren nog steeds raar. En dan wordt het te duur, moet je weer een heel project gaan opzetten om mensen met een laag inkomen een deel te vergoeden. En dan doe je as usual ergens wat fout, heb je weer een schandaal aan je broek hangen als overheid..quote:Op zondag 22 juni 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zo extreem blij dat ik mijn energieprijzen voor 3 jaar heb vastgezet bij het lezen van het nieuws
Wacht maar. Aankomende week gooit Iran een kernbom om Trump als ie in Den Haag dit en dan zit NK hier te miepen dat hij een contract van drie jaar heeft en geen huis meer.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ohja, dat gaat ook nog wel een dingetje weer worden..
zit ik dan met een variabel tarief
Eindelijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint hier nu stevig af te koelen. Sterker nog, het begint lekker wandelweer te worden
Jaloers. Hier is het nog 32 graden, en zeker nog geen weer om in de zon te staan bbq'enquote:Op zondag 22 juni 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint hier nu stevig af te koelen. Sterker nog, het begint lekker wandelweer te worden
Pfff.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaloers. Hier is het nog 32 graden, en zeker nog geen weer om in de zon te staan bbq'en
In de schaduwquote:
Sperzieboontjes al geprobeerd? Dat vond onze hond wel lekker.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al geprobeerd door een stuk wortel niet op te ruimen. Helaas
Klopt wij gaan zo ookquote:Op zondag 22 juni 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voorlopig geen 30 graden in het verschiet.
Dit jaquote:
Zo, dat was sterke koffie dan.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:28 schreef bondage het volgende:
Gaat weer goed hier... Lekkere bak koffie gemaakt, wil ik gaan drinken, breekt het oortje af.
Honden zijn vleeseters. Misschien heb je een memo gemist of zo.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Blijkbaar te sterk voor het kopje inderdaad... Grappig hoe je waarneming van tijd dan ook veranderd, zag het kopje bijna in slow-mo naar beneden gaan en aan stukken breken op de tegelvloer.quote:
Cinema. Dramatische strijkmuziek op de achtergrond.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar te sterk voor het kopje inderdaad... Grappig hoe je waarneming van tijd dan ook veranderd, zag het kopje bijna in slow-mo naar beneden gaan en aan stukken breken op de tegelvloer.
Een hond is geen pure carnivoor. En ja, dat moest ik ook opzoeken...quote:Op zondag 22 juni 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honden zijn vleeseters. Misschien heb je een memo gemist of zo.
met een hele kleine vioolquote:Op zondag 22 juni 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cinema. Dramatische strijkmuziek op de achtergrond.
Je hebt echt kutpersonen die zelf vegan zijn en hun hond ook zo voeden.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Een hond is geen pure carnivoor. En ja, dat moest ik ook opzoeken...
Direct of indirect ga je er toch aan mee betalen.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind zulke basisbehoeften privatiseren nog steeds raar. En dan wordt het te duur, moet je weer een heel project gaan opzetten om mensen met een laag inkomen een deel te vergoeden. En dan doe je as usual ergens wat fout, heb je weer een schandaal aan je broek hangen als overheid..
Dat is niet slim inderdaad, een hond heeft voornamelijk vlees nodig. Maar ze kunnen groenten ook verwerken en er voedingstoffen uit halen, echter niet zo efficiënt als een echte omnivoor.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt echt kutpersonen die zelf vegan zijn en hun hond ook zo voeden.
Nee hoor. Omnivoren, heeft de wetenschap laatst nog bewezen.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honden zijn vleeseters. Misschien heb je een memo gemist of zo.
Ook hierbij heeft de wetenschap bewezen dat een hond kan leven op plantaardig dieet en volgens mij was het zelfs beter voor de hondquote:Op zondag 22 juni 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt echt kutpersonen die zelf vegan zijn en hun hond ook zo voeden.
Nee niet wat ik wil, wetenschap jonguhquote:
heb het ook op veesboek gestaan?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee niet wat ik wil, wetenschap jonguh
jah dan gaan we dus twijfelen aan de echtheid...quote:
Snap ik welquote:Op zondag 22 juni 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah dan gaan we dus twijfelen aan de echtheid...
https://www.dierenarts.nl/vegetarisch-voor-hond-of-kat-kan-dat/quote:Op zondag 22 juni 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah dan gaan we dus twijfelen aan de echtheid...
Hoe laat wil je een reminder?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga morgen de huisarts bellen om bloed te kunnen laten prikken ergens. Kan iemand mij morgen vragen of ik dit al heb gedaan voordat ik de noodzaak over een uurtje al niet meer zo nodig vind?![]()
Misschien is het niet nodig, maar dat zien we dan wel. Ik heb heel af en toe een soort aanval waardoor ik twijfel of ik niet misschien stiekem diabetes zou hebben![]()
das geen veesboekquote:Op zondag 22 juni 2025 18:42 schreef bondage het volgende:
[..]
https://www.dierenarts.nl/vegetarisch-voor-hond-of-kat-kan-dat/
Ga je andere vergeetachtige mensen vragen jou te herinneren?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga morgen de huisarts bellen om bloed te kunnen laten prikken ergens. Kan iemand mij morgen vragen of ik dit al heb gedaan voordat ik de noodzaak over een uurtje al niet meer zo nodig vind?![]()
Misschien is het niet nodig, maar dat zien we dan wel. Ik heb heel af en toe een soort aanval waardoor ik twijfel of ik niet misschien stiekem diabetes zou hebben![]()
Oke die ga ik even terugkijken als ik thuis ben.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:39 schreef bondage het volgende:
Zo fucking goed. Volume op standje bijna max en gaan![]()
Vleesboek?quote:
Wie was jij ook alweer?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je andere vergeetachtige mensen vragen jou te herinneren?
Dat vaccinaties autisme veroorzaken en zo.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, veesboek kom ik niet dus geen idee wat voor wartaal daar allemaal staat.
Incl. blote borsten en bondage. Wat wil je nog meerquote:Op zondag 22 juni 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke die ga ik even terugkijken als ik thuis ben.
Die moet eraf.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:49 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een blaar bovenop mijn grote teen, dat is ook nieuw
Zit ook echt aan het begin van de teen en een beetje naar de binnenkantquote:
Begin van het einde.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook echt aan het begin van de teen en een beetje naar de binnenkant
Hmm, geen zwemmerseczeem? Jeukt het?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook echt aan het begin van de teen en een beetje naar de binnenkant
Ja, we gaan allemaal dood.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou het even googelen als ik jou was, maar ik kan het je ook besparen: je gaat dood.
Dat lijkt me sterk, al jaren niet gezwommenquote:
Zit er vocht in?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, al jaren niet gezwommenMaar het jeukt niet echt, is echt een beetje zo'n blaar blaasje. Zal wel door de nieuwe schoenen inlopen lopen komen
Ben ik al een keer gegaan, vind 1 keer wel genoeg, heb daar geen zin meer inquote:Op zondag 22 juni 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, we gaan allemaal dood.
Zo te voelen wel ja, en nee ik ga hem niet lekprikkenquote:
Ben jij Jezus ofzo?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik al een keer gegaan, vind 1 keer wel genoeg, heb daar geen zin meer in
Ik al 2-3xquote:Op zondag 22 juni 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zwem ook niet maar heb het ook ooit opgelopen. Gelukkig met wat zalf is het uiteindelijk weggegaan maar vreselijk irritant.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, al jaren niet gezwommenMaar het jeukt niet echt, is echt een beetje zo'n blaar blaasje. Zal wel door de nieuwe schoenen inlopen lopen komen
Nee ik kan helaas niet over water lopen of ongelimiteerd wijn makenquote:
ehm, na 12.00?quote:
ja, maar meestal lukt het andere herinneren hier welquote:Op zondag 22 juni 2025 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je andere vergeetachtige mensen vragen jou te herinneren?
Waarom zo vaak, was het in de 1+1 bonus ofzoquote:
het is wel cool dat je dit kunt zeggen maar ik maak het liever toch niet mee, ja jij ook niet gok ik maarjaquote:Op zondag 22 juni 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kwamen erachter wie ik was, en tja, dan is er maar 1 oplossingquote:Op zondag 22 juni 2025 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zo vaak, was het in de 1+1 bonus ofzo
Heb het ook wel eens gehad, na een antibiotica kuurtje was ik er vanaf. Dat kuurtje was trouwens niet daarvoor maar voor de tandarts, maar dat terzijdequote:Op zondag 22 juni 2025 18:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zwem ook niet maar heb het ook ooit opgelopen. Gelukkig met wat zalf is het uiteindelijk weggegaan maar vreselijk irritant.
Maar dit klinkt echt als blaar inderdaad.
Tandartsquote:Op zondag 22 juni 2025 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het ook wel eens gehad, na een antibiotica kuurtje was ik er vanaf. Dat kuurtje was trouwens niet daarvoor maar voor de tandarts, maar dat terzijde
Kun je die tas niet online bestellen? Hema heeft ook 20% korting vanavondquote:Op zondag 22 juni 2025 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Het is me niet meer gelukt om de chocolade te halen @:ltvdkik wilde een tas kopen bij de hema, die op voorraad zou zijn. Medewerkers beweerden hem nooit gezien te hebben en we konden hem ook niet vinden, maar vond ook niet dat ze nou echt heel goed hielpen met zoeken
. En toen duurde de aldi ook onverwachts langer en was het 18.00 geweest
![]()
neequote:Op zondag 22 juni 2025 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die tas niet online bestellen? Hema heeft ook 20% korting vanavond
Kopen dan.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:02 schreef Crack_ het volgende:
https://www.hema.nl/dames(...)aptop--34410089.html
Deze wil ik
Ohja daar moet ik morgenochtend weer heenquote:
Dan moet je een winkel zoeken waar die op voorraad isquote:
Ohquote:Op zondag 22 juni 2025 19:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet weten dat we in een simulatie leven en je gewoon opnieuw respawned zodra je dood gaat
no shit sherlock, wat denk je dat ik had gedaanquote:Op zondag 22 juni 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je een winkel zoeken waar die op voorraad is
15 piek maar. Goed te doen toch?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:02 schreef Crack_ het volgende:
https://www.hema.nl/dames(...)aptop--34410089.html
Deze wil ik
Ik zou de tas bij de tassen of regenspullen verwachtenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
no shit sherlock, wat denk je dat ik had gedaan
helaas staan de vestigingen waar ik even snel op de fiets heen kan niet tussen de voorraad. En Groningen centrum niet zo veel zin in om naar toe te fietsenquote:
Naar een filiaal gaan waar staat 'op voorraad' ipv 'beperkt' ?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
no shit sherlock, wat denk je dat ik had gedaan
Ja, reroll van stats en skills en off you go.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet weten dat we in een simulatie leven en je gewoon opnieuw respawned zodra je dood gaat
ik zag 'm nietquote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou de tas bij de tassen of regenspullen verwachten
Mañana, mañanaquote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef kwiwi het volgende:
De stucadoor zit inmiddels met Gergi in de tuin met een hamburger en biertje. Denk niet dat die vanavond z'n werk nog af gaat maken
Grote kans dat je respawned op de Indiase server.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, reroll van stats en skills en off you go.
Of een Chinese.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grote kans dat je respawned op de Indiase server.
Boh, staat veel op wat ik niet eens ken. Kan mummificatie zo snel niet vindenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:DeZwabber
[ afbeelding ]
Hier had ik het laatst over.
ahw wat liefquote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaas staan de vestigingen waar ik even snel op de fiets heen kan niet tussen de voorraad. En Groningen centrum niet zo veel zin in om naar toe te fietsen
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar een filiaal gaan waar staat 'op voorraad' ipv 'beperkt' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Respawn is dan ook Lespawn.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geboortecijfer is daar dramatisch de laatste jaren.
Dit is zo leerzaamquote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:DeZwabber
[ afbeelding ]
Hier had ik het laatst over.
Ik zat ook maar te zoeken naar de mijne, maar kon die niet vinden.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Boh, staat veel op wat ik niet eens ken. Kan mummificatie zo snel niet vinden
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Wel fijn dat je hier eerst tig dingen moet uitleggen voordat men gewoon naar je verhaaltje wil luisterenze friemelen ook graag met hun private parts terwijl ze wijdbeens zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |