geen handige dingen om te doen met deze warmte... maar hey als het jou gelukkig maaktquote:Op zondag 22 juni 2025 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kwam thuis in 28 graden nadat ik iets van tien kilometer gerend had
En ik heb er ook al een busrit van 5 uur en wandeling van 1 uur opzitten. Interessant dagje.
alle ingrediënten door die oven heen mieterenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gooi straks gewoon een pizza in de oven.
daar zijn betere momenten voorquote:Op zondag 22 juni 2025 16:58 schreef mschol het volgende:
pfft.. warm...
grondig stofgezogen, gedweild..
Ja we hadden er inderdaad plannen voor veranderd. Maar goed die jongen komt hier al 3 jaar met grote regelmaat over de vloer dus inmiddels kennen we 'm ook wel. Alleen is dit een nieuw hoogtepunt, eerder kwam ie standaard 2-4u later dan gepland.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Je zal er een dag voor vrij hebben genomen. Geloof dat ik dan niet zo vriendelijk zou zijn als ie dit soort geintjes flikt
ik heb het vrijdagavond gedaan.. toen de deuren lekker tegen elkaar open konden... was voor mij een beter momentquote:Op zondag 22 juni 2025 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
niet als het moet gebeuren en het het hele weekend warm is
Hou sowieso maar rekening met behoorlijk wat vertraging en uitval van treinen als je door Duitsland reist. @Budapestenaar kan hier ook over meepratenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Mijn terugreis naar Nederland is een uur vertraagd
Maar goed dat ik daar ook voor flex ben gegaan. Zat te twijfelen omdat ik sowieso die trein had moeten nemen. Heuj.
Daww. Had voor Denial is a River nog nooit van d'r gehoord, dat ging hard, vind het wel altijd leuk als er iets van haar voorbijkomt.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Haha ahhwww, dit is echt heel lief en oprecht![]()
Sta je al in de tuin te zwoegen?quote:Op zondag 22 juni 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daww. Had voor Denial is a River nog nooit van d'r gehoord, dat ging hard, vind het wel altijd leuk als er iets van haar voorbijkomt.
Ik vind het vooral jammer dat ik nu in een gedeelde ruimte slaap omdat er bij het boeken nog geen optie was voor de privécapsules en deze schijnbaar nu wel beschikbaar zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou sowieso maar rekening met behoorlijk wat vertraging en uitval van treinen als je door Duitsland reist. @:budapestenaar kan hier ook over meepraten
Kun je niet upgraden met je flex ticket?quote:Op zondag 22 juni 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat ik nu in een gedeelde ruimte slaap omdat er bij het boeken nog geen optie was voor de privécapsules en deze schijnbaar nu wel beschikbaar zijn
Andere mensen, eng
quote:
Het is een downgradequote:Op zondag 22 juni 2025 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je niet upgraden met je flex ticket?
oh @Ama vergetenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:22 schreef mschol het volgende:
niet meer langs de lego winkel zelf geweest maar wel online setje besteld:
de Jazz Club
met 2 extra's
Ja ik hou van sociaal contact en een gezond lichaamquote:Op zondag 22 juni 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen handige dingen om te doen met deze warmte... maar hey als het jou gelukkig maakt
Waarom denk je dat ze hier zo weinig mee post??quote:
zit bij die amerikanen vast in de kaas en in de boterquote:
of in hun bloed.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit bij die amerikanen vast in de kaas en in de boter
t zijn geen italianenquote:
das de BBQ van bondaquote:
haha, ik vind dat altijd heel snoezig. Doen ze hier ook, plantjes weggevenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:13 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag weer 4 tomatenplanten opgehaald bij een vriendin. Heb inmiddels zoveel plantjes geadopteerd van vrienden dat er zo'n 20m2 van het dakterras mee vol staatMaar eens even opruiming houden zometeen en een deel in de tuin planten. Wordt het wel opgegeten door slakken, maar vooruit.. doe ik nog steeds iets goeds voor de natuur
Ze is best uniek en origineel en oprecht. Vooral oprecht, gewoon écht een leuke vrouwquote:Op zondag 22 juni 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daww. Had voor Denial is a River nog nooit van d'r gehoord, dat ging hard, vind het wel altijd leuk als er iets van haar voorbijkomt.
Oh jammerquote:Op zondag 22 juni 2025 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb net een emmer vol onkruid er uit getrokken en wat water gegeven. Zo nog een rondje.
M'n spruitjeszaailingen en aardbeitjes zijn opgegeten. De erwtjes knaagt ook iets aan. Maar de wortels, uien, tuinbonen en augurkjes doen het prima. Alhoewel ik ze nog wat langzaam vind. De niet gezaaide maar wel opgekomen bladvenkel moet ik misschien voortijdig korte metten mee maken, want die begint een beetje de wortels te verdringen.
oh mijn tomaten zijn safe, maar die staan in de kasquote:Op zondag 22 juni 2025 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jammerHier worden de tomaten altijd als eerste opgegeten, vind je er 's ochtends een heel slakkendorp op
Is oprecht wel de redenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze hier zo weinig mee post??
Mja weet ook niet echt hoe je ze weghoudt, behalve een speciale bak bouwen waarbij ze niet over de rand kunnen klimmen. Moet eens aan m'n buurman vragen hoe die dat doet, heeft een complete groententuin die het altijd goed lijkt te doen.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, ik vind dat altijd heel snoezig. Doen ze hier ook, plantjes weggevenal wordt hier nu echt álles opgegeten door slakken
[..]
Dacht ik al en dat is ook gewoon prima...quote:
Ik las Hondaquote:
CBF.quote:
Nope, ik rook liever geen kipsatequote:Op zondag 22 juni 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook eten. Kipsate maaltijdsalade, maar ik denk niet dat jullie dat roken...
Nou mooi. 10.688 zelfs.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff 9498 stappies. Eigenlijk wel zin in een biertje. Eerst nog maar even de 10k vol maken
Ergens jammer, maar wel beter. Zo vaak dat er brand op een balkon is door een bbq..quote:Op zondag 22 juni 2025 17:49 schreef mschol het volgende:
ik ruik BBQ.. maar je mag niet BBQ'en hier in de flat (naja niet de tradionele BBQ iig)
Rook lijkt me ook niet echt fijn voor de bovenburenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens jammer, maar wel beter. Zo vaak dat er brand op een balkon is door een bbq..![]()
Heb je dan wel beneden ergens een bbq plaats? Dat heb je hier bij de meeste flats, zodat mensen wel nog een bbq plek hebben als het niet op het balkon mag.
Oh ja ook dat ja. Hoewel roken waarschijnlijk wel gewoon mag, en dan krijg je die stinkrook ook in huis als bovenburenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rook lijkt me ook niet echt fijn voor de bovenburen
ik snap het opzich ook wel hoor, maar inderdaad jammerquote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens jammer, maar wel beter. Zo vaak dat er brand op een balkon is door een bbq..![]()
Heb je dan wel beneden ergens een bbq plaats? Dat heb je hier bij de meeste flats, zodat mensen wel nog een bbq plek hebben als het niet op het balkon mag.
dan moet je sigaretten e.d. ook verbieden op balkon, dat vind ik nog goorderquote:Op zondag 22 juni 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rook lijkt me ook niet echt fijn voor de bovenburen
Wat is een water bbq?quote:Op zondag 22 juni 2025 17:58 schreef mschol het volgende:
oh en een water BBQ (of hoe je dat ook moet noemen) of een grill mag weer wel
gheen idee hoe ik het uit moet leggen maar volgens mij is het eerder een grill waar ook water aan te pas komt tegen de rookontwikkeling? 1x gezien en van gegeten, afgezien dat het erg traag ging was het wel primaquote:
Slow roasted goodness.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gheen idee hoe ik het uit moet leggen maar volgens mij is het eerder een grill waar ook water aan te pas komt tegen de rookontwikkeling? 1x gezien en van gegeten, afgezien dat het erg traag ging was het wel prima
ohja, dat gaat ook nog wel een dingetje weer worden..quote:Op zondag 22 juni 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zo extreem blij dat ik mijn energieprijzen voor 3 jaar heb vastgezet bij het lezen van het nieuws
Niet zeker of dat een opzettelijke woordgrap is.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, geen sous vide koken op je balkon dus.
Hmm ken ik niet. Heb wel een keer zo'n bbq gezien waar je een soort gel aansteekt en die rookt ook niet. Kon je ook makkelijk meenemen.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gheen idee hoe ik het uit moet leggen maar volgens mij is het eerder een grill waar ook water aan te pas komt tegen de rookontwikkeling? 1x gezien en van gegeten, afgezien dat het erg traag ging was het wel prima
Hoe lang mocht je een online aankoop binnen de EU ook alweer retourneren?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond is stuk. Wil geen enkele groenten of fruit. Ook niet eens gare zoete aardappel.
Wil alleen brokjes, botjes en ei.
Nee eigenlijk nietquote:Op zondag 22 juni 2025 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zeker of dat een opzettelijke woordgrap is.
klinkt alsof hij goed werktquote:Op zondag 22 juni 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond is stuk. Wil geen enkele groenten of fruit. Ook niet eens gare zoete aardappel.
Wil alleen brokjes, botjes en ei.
Ik heb hem nog niet officieel geadopteerd. Maar tja ach. Buiten eet hij wel alles wat los en vast zitquote:Op zondag 22 juni 2025 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe lang mocht je een online aankoop binnen de EU ook alweer retourneren?
Wedden dat als je een keer per ongeluk iets van groente laat staan het wel weg is?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet officieel geadopteerd. Maar tja ach. Buiten eet hij wel alles wat los en vast zit
Oepsquote:Op zondag 22 juni 2025 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ohja, dat gaat ook nog wel een dingetje weer worden..
zit ik dan met een variabel tarief
Al geprobeerd door een stuk wortel niet op te ruimen. Helaasquote:Op zondag 22 juni 2025 18:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Wedden dat als je een keer per ongeluk iets van groente laat staan het wel weg is?
Als onze katten de kans krijgen eten ze zelfs aardappel. Stelen van de baas is blijkbaar dolle pret.
Dieren, het zijn net mensen.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Wedden dat als je een keer per ongeluk iets van groente laat staan het wel weg is?
Als onze katten de kans krijgen eten ze zelfs aardappel. Stelen van de baas is blijkbaar dolle pret.
Ik vind zulke basisbehoeften privatiseren nog steeds raar. En dan wordt het te duur, moet je weer een heel project gaan opzetten om mensen met een laag inkomen een deel te vergoeden. En dan doe je as usual ergens wat fout, heb je weer een schandaal aan je broek hangen als overheid..quote:Op zondag 22 juni 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zo extreem blij dat ik mijn energieprijzen voor 3 jaar heb vastgezet bij het lezen van het nieuws
Wacht maar. Aankomende week gooit Iran een kernbom om Trump als ie in Den Haag dit en dan zit NK hier te miepen dat hij een contract van drie jaar heeft en geen huis meer.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ohja, dat gaat ook nog wel een dingetje weer worden..
zit ik dan met een variabel tarief
Eindelijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint hier nu stevig af te koelen. Sterker nog, het begint lekker wandelweer te worden
Jaloers. Hier is het nog 32 graden, en zeker nog geen weer om in de zon te staan bbq'enquote:Op zondag 22 juni 2025 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint hier nu stevig af te koelen. Sterker nog, het begint lekker wandelweer te worden
Pfff.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaloers. Hier is het nog 32 graden, en zeker nog geen weer om in de zon te staan bbq'en
In de schaduwquote:
Sperzieboontjes al geprobeerd? Dat vond onze hond wel lekker.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al geprobeerd door een stuk wortel niet op te ruimen. Helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |