SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 22-06-2025 15:18:59 ]
Oh ja yikes, ergens vind ik dat soort dingen best jammer. Dat mensen me nu zo herinneren. Ik was zo jongquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende: [..] 10 mei 2014, voor wie zijn foto's in datummapjes heeft
Was een grote meet wel. Was de laatste keer dat ik @:rocknijntje irl gemeet heb trouwens. En mono en Moira waren er ook. We hebben toen die hele teringboel laten staan daar "Ja het statiegeld is de beloning voor het opruimen doei"
![]()
Ja, die kans is er. Baal gewoon even van alles maar alleen doen of zo.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, achteraf ben je weer blij dat je het gedaan hebt en alles er beter uitziet
Hetekat.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Al is 33 graden wel iets te veel van het goede voor een wandeling door Wenen.
Gesmoltenkatquote:Op zondag 22 juni 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Mag hij wel oppassen dat hij niet verdamptquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
nine inches en vervolgens krijg je een kleiner ijsje
Gebakken kat.quote:
Verdamptekat.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag hij wel oppassen dat hij niet verdampt
Of dit.quote:
Quake Nailgun ammo!quote:Op zondag 22 juni 2025 15:24 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow, het ging over ijsjes
was daar ooit bij een optreden maar dat had de zanger afgekapt want hij vond het niet leukquote:Op zondag 22 juni 2025 15:24 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow, het ging over ijsjes
Blegh, vind het daar met 25 graden en zon al altijd te warm. Wel veel ijszaakjes.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Ga er een beetje drama van maken zegquote:Op zondag 22 juni 2025 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo like je dat @:Dr_Flash, isnie leuk
Niet tofquote:Op zondag 22 juni 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was daar ooit bij een optreden maar dat had de zanger afgekapt want hij vond het niet leuk!!
quote:Op zondag 22 juni 2025 15:32 schreef bondage het volgende:
Regen lijkt weg dus ik ga de BBQ maar weer opstarten
1 2 3 | <?php startBBQ(); ?> |
Haha ja boeit ook niet, gewoon een beetje grappen. Je kent me goed genoeg. En zelfs als het niet zo was, helaas pindakaas.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga er een beetje drama van maken zegshit gebeurt, time flies
De pindakaas die je met pot en al in het gras hebt gegooid?quote:Op zondag 22 juni 2025 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha ja boeit ook niet, gewoon een beetje grappen. Je kent me goed genoeg. En zelfs als het niet zo was, helaas pindakaas.
Hier net een paar druppels en het onweert nuquote:Op zondag 22 juni 2025 15:32 schreef bondage het volgende:
Regen lijkt weg dus ik ga de BBQ maar weer opstarten
Oeh, onweer. Dat mag hier ook wel langskomenquote:Op zondag 22 juni 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net een paar druppels en het onweert nu
Nou danquote:Op zondag 22 juni 2025 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha ja boeit ook niet, gewoon een beetje grappen. Je kent me goed genoeg. En zelfs als het niet zo was, helaas pindakaas.
Jja, hopelijk brengt dat iets verkoelingquote:Op zondag 22 juni 2025 15:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, onweer. Dat mag hier ook wel langskomen
Gewoon zelf maken.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal wel benauwder zijn dan voor de regen?quote:Op zondag 22 juni 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het inmiddels weer gewoon zomers en warm, als je niet beter weet zou je denken dat het niet eens geregend heeft.
hier ook!!quote:Op zondag 22 juni 2025 15:40 schreef bondage het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 22 juni 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het inmiddels weer gewoon zomers en warm, als je niet beter weet zou je denken dat het niet eens geregend heeft.
Slechts een probleem van schaal.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat dreunt niet zo lekker door als echt onweer en geeft geen verkoeling
Het is altijd schitterend om naar de kijkenquote:Op zondag 22 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier ook!!liefst wel vanavond als het donker is, en dan met mooie flitsen
Dat was het ook al voor de regen. Vandaag is echt veel minder goed door te komen dan gisteren.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel benauwder zijn dan voor de regen?
Hier was die warmte überhaupt nooit voorspeld, dus tjaquote:Op zondag 22 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaar alsnog niet de warmte die was voorspeld, dus priem. Vanaf dinsdag mag het van mij beginnen tho
Ja klopt, gisteren was het ook niet zo vroeg al zo warmquote:Op zondag 22 juni 2025 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het ook al voor de regen. Vandaag is echt veel minder goed door te komen dan gisteren.
Hier 23 graden en een windjequote:Op zondag 22 juni 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Voor uiteenlopende waarden van "stukje"?quote:Op zondag 22 juni 2025 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu stukje van deze taart genomen:
[ afbeelding ]
Een kwart stukje. Ik moet wat overhouden voor vanavond.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "stukje"?
Het tropische appeltaartje van de AH? Daar ga ik straks ook een stukje van nemenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb nu stukje van deze taart genomen:
[ afbeelding ]
Hij is lekkerquote:Op zondag 22 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het tropische appeltaartje van de AH? Daar ga ik straks ook een stukje van nemen
ik doe meequote:Op zondag 22 juni 2025 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het tropische appeltaartje van de AH? Daar ga ik straks ook een stukje van nemen
Ik heb hem nog niet geproefd, is al de hele week op als ik er ben, vandaag lag er gelukkig nog eentjequote:
30cm+?quote:
KPD is een deurtje verderquote:
quote:
Lekker banaantje kan overal tochquote:
Overal in?quote:
Nou nee, dat dan weer niet.quote:
Ik heb vandaag drie bananen in een bananencake gedaan. Daar kunnen ze dus ook in.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee, dat dan weer niet.
Ik bedoelde eigenlijk dat je een banaan overal wel kan eten
O lekker, dat wordt smullenquote:Op zondag 22 juni 2025 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag drie bananen in een bananencake gedaan. Daar kunnen ze dus ook in.
Dat is die van big girls you are beautiful en die daarna toch liever mannen had toch? Arme big girls.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
Ohh, Pinkpop is dit weekend. Even gemist, best leuke namen op de line up. Ook wat artiesten die al wat ouder zijn maar alsnog leuk, oa Mika
Bekijk deze YouTube-video
Hij is wel lekker, maar vind de echte appeltaart toch wel een stuk lekkerderquote:
Ja die dacht ook, als ik 's ochtends kom krijg ik een bakje koffie en een koekje, als ik eind van de middag kom krijg ik een hamburger en cervezaquote:Op zondag 22 juni 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Onze stucadoor is eindelijk gearriveerd. Hij is super goed in z'n werk, maar is Spaans en kan werkelijk nooit op tijd komen. Zou er vanochtend tussen 8 en 9u zijn, hij was er tussen 16 en 17uNou ja, ook maar een hamburger voor hem op de bbq leggen dan straks.
Heb ik dit gedaan? Klinkt wel als iets wat een jongere versie van mij gedaan zou hebbenquote:Op zondag 22 juni 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De pindakaas die je met pot en al in het gras hebt gegooid?
Slecht gedrag belonen?? Zo wordt het nooit wat natuurlijkquote:Op zondag 22 juni 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Onze stucadoor is eindelijk gearriveerd. Hij is super goed in z'n werk, maar is Spaans en kan werkelijk nooit op tijd komen. Zou er vanochtend tussen 8 en 9u zijn, hij was er tussen 16 en 17uNou ja, ook maar een hamburger voor hem op de bbq leggen dan straks.
glazen pot met pindakaas?quote:Op zondag 22 juni 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh beetje matig dit, de wind was schijnbaar zo stevig dat het gordijn een glazen pot uit de vensterbank in de slaapkamer heeft gegooid. Dat wordt heel goed stofzuigen zodat ik de komende weken niet telkens glas in mijn poten heb als ik uit bed stap
Je zal er een dag voor vrij hebben genomen. Geloof dat ik dan niet zo vriendelijk zou zijn als ie dit soort geintjes fliktquote:Op zondag 22 juni 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
tijdelijk van die huissloffen met dikke zolen gebruiken in de slaapkamerquote:Op zondag 22 juni 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
Oh beetje matig dit, de wind was schijnbaar zo stevig dat het gordijn een glazen pot uit de vensterbank in de slaapkamer heeft gegooid. Dat wordt heel goed stofzuigen zodat ik de komende weken niet telkens glas in mijn poten heb als ik uit bed stap
Nee met een plantjequote:
ik niets... jij?quote:
Dalek weer een stukje buiten lopenquote:
jaquote:Op zondag 22 juni 2025 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is die van big girls you are beautiful en die daarna toch liever mannen had toch? Arme big girls.
Ik dacht dat dit over Mika ging.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is wel lekker, maar vind de echte appeltaart toch wel een stuk lekkerder
Ik kwam thuis in 28 graden nadat ik iets van tien kilometer gerend hadquote:
@Straniquote:Op zondag 22 juni 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |