SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 22-06-2025 15:18:59 ]
Oh ja yikes, ergens vind ik dat soort dingen best jammer. Dat mensen me nu zo herinneren. Ik was zo jongquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende: [..] 10 mei 2014, voor wie zijn foto's in datummapjes heeft
Was een grote meet wel. Was de laatste keer dat ik @:rocknijntje irl gemeet heb trouwens. En mono en Moira waren er ook. We hebben toen die hele teringboel laten staan daar "Ja het statiegeld is de beloning voor het opruimen doei"
![]()
Ja, die kans is er. Baal gewoon even van alles maar alleen doen of zo.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, achteraf ben je weer blij dat je het gedaan hebt en alles er beter uitziet
Hetekat.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Al is 33 graden wel iets te veel van het goede voor een wandeling door Wenen.
Gesmoltenkatquote:Op zondag 22 juni 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Mag hij wel oppassen dat hij niet verdamptquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
nine inches en vervolgens krijg je een kleiner ijsje
Gebakken kat.quote:
Verdamptekat.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag hij wel oppassen dat hij niet verdampt
Of dit.quote:
Quake Nailgun ammo!quote:Op zondag 22 juni 2025 15:24 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow, het ging over ijsjes
was daar ooit bij een optreden maar dat had de zanger afgekapt want hij vond het niet leukquote:Op zondag 22 juni 2025 15:24 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ow, het ging over ijsjes
Blegh, vind het daar met 25 graden en zon al altijd te warm. Wel veel ijszaakjes.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |