Dan moet je een winkel zoeken waar die op voorraad isquote:
Ohquote:Op zondag 22 juni 2025 19:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet weten dat we in een simulatie leven en je gewoon opnieuw respawned zodra je dood gaat
no shit sherlock, wat denk je dat ik had gedaanquote:Op zondag 22 juni 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je een winkel zoeken waar die op voorraad is
15 piek maar. Goed te doen toch?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:02 schreef Crack_ het volgende:
https://www.hema.nl/dames(...)aptop--34410089.html
Deze wil ik
Ik zou de tas bij de tassen of regenspullen verwachtenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
no shit sherlock, wat denk je dat ik had gedaan
helaas staan de vestigingen waar ik even snel op de fiets heen kan niet tussen de voorraad. En Groningen centrum niet zo veel zin in om naar toe te fietsenquote:
Naar een filiaal gaan waar staat 'op voorraad' ipv 'beperkt' ?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
no shit sherlock, wat denk je dat ik had gedaan
Ja, reroll van stats en skills en off you go.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet weten dat we in een simulatie leven en je gewoon opnieuw respawned zodra je dood gaat
ik zag 'm nietquote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou de tas bij de tassen of regenspullen verwachten
Mañana, mañanaquote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef kwiwi het volgende:
De stucadoor zit inmiddels met Gergi in de tuin met een hamburger en biertje. Denk niet dat die vanavond z'n werk nog af gaat maken
Grote kans dat je respawned op de Indiase server.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, reroll van stats en skills en off you go.
Of een Chinese.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grote kans dat je respawned op de Indiase server.
Boh, staat veel op wat ik niet eens ken. Kan mummificatie zo snel niet vindenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:DeZwabber
[ afbeelding ]
Hier had ik het laatst over.
ahw wat liefquote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaas staan de vestigingen waar ik even snel op de fiets heen kan niet tussen de voorraad. En Groningen centrum niet zo veel zin in om naar toe te fietsen
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naar een filiaal gaan waar staat 'op voorraad' ipv 'beperkt' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Respawn is dan ook Lespawn.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geboortecijfer is daar dramatisch de laatste jaren.
Dit is zo leerzaamquote:Op zondag 22 juni 2025 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:DeZwabber
[ afbeelding ]
Hier had ik het laatst over.
Ik zat ook maar te zoeken naar de mijne, maar kon die niet vinden.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Boh, staat veel op wat ik niet eens ken. Kan mummificatie zo snel niet vinden
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Wel fijn dat je hier eerst tig dingen moet uitleggen voordat men gewoon naar je verhaaltje wil luisterenze friemelen ook graag met hun private parts terwijl ze wijdbeens zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |