jah dan gaan we dus twijfelen aan de echtheid...quote:
Snap ik welquote:Op zondag 22 juni 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah dan gaan we dus twijfelen aan de echtheid...
https://www.dierenarts.nl/vegetarisch-voor-hond-of-kat-kan-dat/quote:Op zondag 22 juni 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah dan gaan we dus twijfelen aan de echtheid...
Hoe laat wil je een reminder?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga morgen de huisarts bellen om bloed te kunnen laten prikken ergens. Kan iemand mij morgen vragen of ik dit al heb gedaan voordat ik de noodzaak over een uurtje al niet meer zo nodig vind?![]()
Misschien is het niet nodig, maar dat zien we dan wel. Ik heb heel af en toe een soort aanval waardoor ik twijfel of ik niet misschien stiekem diabetes zou hebben![]()
das geen veesboekquote:Op zondag 22 juni 2025 18:42 schreef bondage het volgende:
[..]
https://www.dierenarts.nl/vegetarisch-voor-hond-of-kat-kan-dat/
Ga je andere vergeetachtige mensen vragen jou te herinneren?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga morgen de huisarts bellen om bloed te kunnen laten prikken ergens. Kan iemand mij morgen vragen of ik dit al heb gedaan voordat ik de noodzaak over een uurtje al niet meer zo nodig vind?![]()
Misschien is het niet nodig, maar dat zien we dan wel. Ik heb heel af en toe een soort aanval waardoor ik twijfel of ik niet misschien stiekem diabetes zou hebben![]()
Oke die ga ik even terugkijken als ik thuis ben.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:39 schreef bondage het volgende:
Zo fucking goed. Volume op standje bijna max en gaan![]()
Bekijk deze YouTube-video
Vleesboek?quote:
Wie was jij ook alweer?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je andere vergeetachtige mensen vragen jou te herinneren?
Dat vaccinaties autisme veroorzaken en zo.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, veesboek kom ik niet dus geen idee wat voor wartaal daar allemaal staat.
Incl. blote borsten en bondage. Wat wil je nog meerquote:Op zondag 22 juni 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke die ga ik even terugkijken als ik thuis ben.
Die moet eraf.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:49 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een blaar bovenop mijn grote teen, dat is ook nieuw
Zit ook echt aan het begin van de teen en een beetje naar de binnenkantquote:
Begin van het einde.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ook echt aan het begin van de teen en een beetje naar de binnenkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |