abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218014514
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ja dat klopt.
Dat is letterlijk alles wat ik bedoelde te zeggen hiermee.

Zoals ik al zei is dat voor 3 users hier ondenkbaar.
  zondag 22 juni 2025 @ 16:01:13 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218014528
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:53 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Straat van Hormuz dicht wordt een ramp voor China en APAC in het algemeen. Meeste, zo niet alle olie komt hier vandaan. Dat wordt een bloedbad op de beurzen in Shanghai en Hong Kong.

Thanks Obama.

:?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218014535
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:D Ja, nu wordt het helemaal kunstig
Dit is uiteraard een referentie naar de oude meme :P
pi_218014549
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
:?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218014555
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:53 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Straat van Hormuz dicht wordt een ramp voor China en APAC in het algemeen. Meeste, zo niet alle olie komt hier vandaan. Dat wordt een bloedbad op de beurzen in Shanghai en Hong Kong.

Thanks Obama.
je vergeet de europese beurzen en nasdaq

trump en heel zijn shitsooi zullen vrijdag al short zijn gegaan.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 22 juni 2025 @ 16:05:20 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218014559
quote:
12s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ah, het was sarcastisch.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218014560
Als de straat van hormuz dichtgegooid wordt komen er veel reportages bij de benzinepomp met boze automobilisten.

Vanavond voor de zekerheid toch maar even het tankje volgooien.
pi_218014569
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Stealth is niet 100% volledig onzichtbaar.
Het is op verassing en snelheid gegaan deze operatie. Als ze die route meermaals gaan doen is de kans veel groter dat ze uitgeschakeld kunnen worden.
Dit is niet waar. Stealth van een B2 op een moderne radar geeft hetzelfde als een vogel van ongeveer 10 centimeter op het scherm. Het hele programma van de B2 is destijds opgezet om overal in de wereld binnen 24 uur te kunnen toeslaan zonder gezien te worden, met de meest geavanceerde anti air in die tijd in gedachten. Je kunt dit toestel dus ook niet “locken” met anti air achtige dingen want het wordt simpelweg door de computer niet herkend als doel. Je kunt hem natuurlijk wel zien en zult hem moeten zien met het blote oog om iets te kunnen, waardoor die kwetsbaar is als er weet van is wanneer die waar vliegt, én dan moet je nog steeds met iets heel bijzonders komen, want zoekende raketten vinden het doel niet omdat hij geen warmte uitstoot vanwege een ingenieus verbrandingssysteem. Je zult hem met gevechtsvliegtuigen “toevallig” tegen moeten komen, dan is die zeer kwetsbaar vanwege de relatief lage vliegsnelheid en enorme massa en nauwelijks flexibele vleugels die het ding amper heeft vanwege de stealth eigenschappen.
Maar daarom worden zulke toestellen ook altijd vergezeld door fighter jets als de F22 of F35 op de meest risicovolle plekken waarna ze vervolgens het laatste stuk alleen en onzichtbaar op hun doel af kunnen.
  zondag 22 juni 2025 @ 16:10:35 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218014591
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Zou kunnen, daar zullen we nooit achterkomen. Maar ze hebben wel weer keurig een troefkaart in de handen van de Chinezen geduwd. Die waren net klaar met lachen om dat tarievendebacle van Trump :')
We gaan erachter komen op het moment dat ze wat gaan doen, Rusland werd ook veel sterker geacht voor de invasie van Oekraïne.
Even los van wat ze aan materiaal hebben of zouden hebben, gevechtservaring hebben de Chinezen dan weer niet.
pi_218014594
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
je vergeet de europese beurzen en nasdaq

trump en heel zijn shitsooi zullen vrijdag al short zijn gegaan.....
Hier heb je waarschijnlijk gelijk in ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 juni 2025 @ 16:12:17 #236
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_218014609
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:05 schreef Toefjes het volgende:
Als de straat van hormuz dichtgegooid wordt komen er veel reportages bij de benzinepomp met boze automobilisten.

Vanavond voor de zekerheid toch maar even het tankje volgooien.
Iran op suicide squad mission. Ik vermoed wel dat allerlei dingen de komende tijd weer omhoog zullen gaan.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_218014611
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:06 schreef Eagles89 het volgende:

[..]omdat hij geen warmte uitstoot vanwege een ingenieus verbrandingssysteem.
Super interessante informatie :D

Heb je van dit stuk wat leesvoer aan te raden waar ik me in kan verdiepen?
  zondag 22 juni 2025 @ 16:13:19 #238
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218014620
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat is toch het hele argument voor die inval. Israel is moreel verheven boven Iran. Want Iran wil Israel dood, dus mag Iran gepakt worden.
Het nucleaire programma van Iran moet inderdaad geëlimineerd worden omdat het een groot gevaar vormt voor zowel Israël als de rest van het Westen én het Midden-Oosten.

En dat de Israëlische cultuur en staatsinrichting superieur is aan die van het religieuze regime in Iran is natuurlijk ook een feit, maar dat is een discussie op het sociaal-culturele en ethische vlak, dat heeft dus niets te maken met militair ingrijpen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218014624
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:12 schreef Vallon het volgende:

[..]
Iran op suicide squad mission. Ik vermoed wel dat allerlei dingen de komende tijd weer omhoog zullen gaan.
Ja, behalve de beurzen. En voor de grap nog even op mijn crypto wallet gekeken. Die staat nu ook op een historisch dieptepunt.
pi_218014644
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:14 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ja, behalve de beurzen. En voor de grap nog even op mijn crypto wallet gekeken. Die staat nu ook op een historisch dieptepunt.
Ik durf niet meer te kijken :6
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218014649
Ik bedoel, we kunnen allemaal wat olie futjes shorten als we willen.
pi_218014651
quote:
Premier Schoof reageert op Amerikaanse aanval Iraanse nucleaire installaties

Iran vormt een dreiging voor de veiligheid in het Midden-Oosten en daarbuiten. Het regime mag daarom niet over een kernwapen beschikken. Dat zei premier Dick Schoof zondag naar aanleiding van de Amerikaanse aanval op nucleaire installaties in Iran.

Schoof wil niet zeggen of hij de aanval terecht vindt. Hij houdt het bij de constatering dat het geduld van de Verenigde Staten en Israël met Iran op is. „Er zijn al lang brede zorgen over het nucleaire programma van Iran, de steun van dat land aan terroristische organisaties en aan de strijd tegen Oekraïne. Gesprekken zijn al jaren gaande maar hebben tot niets geleid. We kennen de reputatie van Iran. Het land mag niet over een nucleair wapen beschikken.’’

Een groot deel van het kabinet kwam zondag bijeen. In de vergadering (de zogeheten Nationale veiligheidsraad) werd gesproken over de mogelijke gevolgen voor Nederland en wat daar tegen te doen. Volgens Schoof is het nu aan Iran om ‘naar de onderhandelingstafel te komen’. „Alles moet in het werk worden gesteld om verdere escalatie te voorkomen.’’

Escalatie van het conflict
Schoof zei na afloop van de vergadering verder nog dat hij er vanuit gaat dat de Amerikaanse president Trump nog naar de Navo-top in Den Haag komt komende week.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken waarschuwt Nederlanders in Iran en andere landen in het Midden-Oosten voor escalatie van het conflict tussen Israël en Iran na de aanvallen van de VS. Mensen in Iran wordt aangeraden weg te blijven bij mogelijke doelwitten.

Mensen in andere landen, waaronder Irak, Israël en de Palestijnse Gebieden, wordt geadviseerd weg te blijven bij drukke plekken en mogelijke doelwitten.

Bron: https://www.ad.nl/politie(...)stallaties~a93d75e0/

Nu met bron :@ @Claudia_x

* Demissionair premier Schoof, maar ok

twitter
pi_218014654
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:14 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ben je vorige maand ingestapt?
pi_218014668
Het enge aan dit geheel is dat Iran volstrekt in het recht staat om met gelijke tand, bombardementen uit te voeren op Amerikaans grondgebied.
Niet dat zij daartoe in staat zijn, maar dit land heedt het volstrekte recht zich te verdedigen.
Amerika heeft namelijk officieus de oorlog verklaard aan Iran.
Ik zou het nog deels terecht vinden ook. Daarom heb ik ool vrees voor de NAVO-top.
Stel dat Rusland haar meest geavanceerde wapens weggeeft aan dat land, zoals het westen dat ook doet in Oekraïne, dan is het gedaan met Den Haag.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218014678
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:19 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ben je vorige maand ingestapt?
Nee joh. 3 jaar geleden wat geld in gestoken en allemaal op de verkeerde crypto's. Geen succesverhaal :P.

Maar het beetje wat ik nog heb is wel zo'n 10% minder waard geworden de afgelopen 24 uur.
  zondag 22 juni 2025 @ 16:23:45 #246
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218014679
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:21 schreef Viesdik het volgende:
Het enge aan dit geheel is dat Iran volstrekt in het recht staat om met gelijke tand, bombardementen uit te voeren op Amerikaans grondgebied.
Niet dat zij daartoe in staat zijn, maar dit land heedt het volstrekte recht zich te verdedigen.
Ik zou het nog deels terecht vinden ook. Daarom heb ik ool vrees voor de NAVO-top.
Stel dat Rusland haar meest geavanceerde wapens weggeeft aan dat land, zoals het westen dat ook doet in Oekraïne, dan is het gedaan met Den Haag.
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 22 juni 2025 @ 16:24:08 #247
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218014681
quote:
15s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:57 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik weet dat discussie zinloos is maar je stelling is het verkapte omdraaien van de situatie.
Iran wordt niet aangepakt omdat .... maar te voorkomen dat zij Israël kan gaan vernietigen.
Een beetje paradoxaal wel.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 22 juni 2025 @ 16:25:18 #248
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_218014690
quote:
Ja goed plan, omdat Amerika een paar bommen gooit als Iran zijnde 31 andere landen aanvallen en effectief de oorlog verklaren. :+
pi_218014691
quote:
Gaat dit alles gebeuren in samenwerking met de niet bestaande luchtafweer die de B2's uit de lucht gaat halen?

Ik vraag dit voor een vriend.
pi_218014695
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:23 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:')
We kunnen er wel om lachen, maar dat beetje afweergeschut wat er rondom de Randstad staat kan sowieso niet op tegen Iron Dome en daar komt inmiddels ook aardig wat gewoon doorheen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')