abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 13:05:58 #1
184769 crew  Deisyy
pi_218012928
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 13:06:59 #2
184769 crew  Deisyy
pi_218012937
@Rimboequeen had de laatste, dus ik heb even een nieuwe geopend. Ook om te checken of het topicnummer (#5) automatisch wordt verhoogd en dat wordt ie ^O^

Dit hoeven jullie dus niet te verhogen als je een nieuw topic opent.
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 13:13:18 #3
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218012990
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 13:06 schreef Deisyy het volgende:
@:Rimboequeen had de laatste, dus ik heb even een nieuwe geopend. Ook om te checken of het topicnummer (#5) automatisch wordt verhoogd en dat wordt ie ^O^

Dit hoeven jullie dus niet te verhogen als je een nieuw topic opent.
Volgens mij mag je er drie van maken, want zo te zien zijn we van 1 naar 4 gegaan _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218013001
Over het boek/AM.. idd altijd een fijne relatie zoals het leek, ze noemde haar liefkozend bejaarde, ze deed vanalles, betaalde verzekeringen oid, maar: ze hebben vroeger veel niet goed gedaan en daarom geen contact meer. Wat in het boek genoemd stond was toch echt niet schokkend als je in ogenschouw neemt wat voor tijd het toen was, dat er over dingen niet gepraat werd. En die tweedehands brommer, daar nog niet van te spreken.
Veel kwalijker wat AM haar kids aandoet is het dagelijks filmen en privé-informatie delen. Zielijl wat een onbekende allena over haar kinderen en dan met name de jongsten, weet. DAT levert pas een trauma op later!!!
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 13:23:17 #5
184769 crew  Deisyy
pi_218013075
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 13:13 schreef Meke het volgende:

[..]
Volgens mij mag je er drie van maken, want zo te zien zijn we van 1 naar 4 gegaan _O-
Ik zat gisteren mobiel en zag toen deze, de nummering klopte al niet dus die paste ik aan, maar zag niet dat er maar 1 post in stond. Ik ga het weer recht breien :D

pi_218013238
Sorry, niet gezien dat ik het topic vol postte.
pi_218013815
Volgt iemand Marketingvrouw? Ondanks dat ik haar meningen steun, vind ik haar vaak in de slachtofferrol duiken, waardoor de mening ondergesneeuwd raakt in het slachtoffergedrag (dat is dan weer mijn mening). Ze was een tijd veel stiller, naar nu blijkt ivm een lopende rechtszaak, maar is nu terug en gelijk weer flink ten strijde tegen bv het A10 Ring festival. Er zouden geen wc's en water zijn, al hoorde ik van andere bezoekers wel anders. Was er zelf niet bij overigens.
pi_218013854
Debbie demonstreert even waarom dat spul met die letters niet geschikt is om een gemiddeld kind te leren lezen: twee keer een a wordt niet automatisch de klank aa voor een kind. Dat is waarom de letter doos op school hier een apart kaartje voor heeft waar wel aa op staat.
pi_218013884
Ik volg haar niet meer. Ik kon er niet meer tegen dat ze van elke scheet iets discriminerends kon maken. Begon me als 'witte' vrouw bijna kut te voelen dat ik 'zo' ben. Ik weiger kleur te bekennen, maar dat is blijkbaar ook niet goed. Maar kleur bekennen mag ook niet. Dus ik snap het niet meer.

Van wat ze laat zien, lijkt ze me ook helemaal geen leuk persoon.
pi_218013942
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:41 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik volg haar niet meer. Ik kon er niet meer tegen dat ze van elke scheet iets discriminerends kon maken. Begon me als 'witte' vrouw bijna kut te voelen dat ik 'zo' ben. Ik weiger kleur te bekennen, maar dat is blijkbaar ook niet goed. Maar kleur bekennen mag ook niet. Dus ik snap het niet meer.

Ik heb precies hetzelfde met haar…
pi_218013957
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:41 schreef ZombieQueen het volgende:

Nou, ik (wit) ben echt stevig anti racisme en spreek me ook in mijn kringen en erbuiten uit. Maar zelfs ik vind inderdaad dat zij uit alles iets racistisch weet te halen. Nu ook over dat A10 festival, iemand zegt dat wat zij stelt (er was geen water) niet klopt, dat er voldoende waterpunten waren. Dat profiel wordt direct antiblack genoemd in de comments. Dat ik denk maar hier heeft huidskleur toch niks mee te maken?
Twijfel ook om te ontvolgen. Ben ooit gaan volgen toen ze mega goede punten en posts maakte over het delen van kinderen. Ze deelt zelf niet eens het geslacht van haar kind(eren?), laat staan meer. Daar heb ik wel respect voor.
pi_218013999
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:35 schreef Appeltje1234 het volgende:
Volgt iemand Marketingvrouw? Ondanks dat ik haar meningen steun, vind ik haar vaak in de slachtofferrol duiken, waardoor de mening ondergesneeuwd raakt in het slachtoffergedrag (dat is dan weer mijn mening). Ze was een tijd veel stiller, naar nu blijkt ivm een lopende rechtszaak, maar is nu terug en gelijk weer flink ten strijde tegen bv het A10 Ring festival. Er zouden geen wc's en water zijn, al hoorde ik van andere bezoekers wel anders. Was er zelf niet bij overigens.
Heb haar gevolgd, maar vond haar erg vermoeiend. Altijd het slachtoffer, vind haar een beetje te vergelijken met die Lily Contino, altijd opzoek naar iets om het slachtoffer te zijn.

Ik ken een aantal mensen die op de A10 waren (echt geen idee waarom je daar zou willen zijn met deze temperaturen 😂), maar van niemand iets gehoord dat het slecht geregeld was.
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 14:53:00 #13
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218014037
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:39 schreef Lokie het volgende:
Debbie demonstreert even waarom dat spul met die letters niet geschikt is om een gemiddeld kind te leren lezen: twee keer een a wordt niet automatisch de klank aa voor een kind. Dat is waarom de letter doos op school hier een apart kaartje voor heeft waar wel aa op staat.
Ik dacht precies hetzelfde, ook met twee verschillende soorten a's blijkbaar :')

En dan niet a en aa maar deze a en die ronde a volgens mij :P
Erg slecht als het van dezelfde uitgever komt, en juist bedoeld is om samen te gebruiken :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218014105
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heb haar gevolgd, maar vond haar erg vermoeiend. Altijd het slachtoffer, vind haar een beetje te vergelijken met die Lily Contino, altijd opzoek naar iets om het slachtoffer te zijn.

Ik ken een aantal mensen die op de A10 waren (echt geen idee waarom je daar zou willen zijn met deze temperaturen 😂), maar van niemand iets gehoord dat het slecht geregeld was.
I'M NOT A SIR
pi_218014139
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:00 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
I'M NOT A SIR
😂😂😂😂😂 hardop gelachen hierom
pi_218014189
quote:
Ja zoals iedereen hier zegt weet zij van alles iets racistisch te maken. Ontzettend vermoeiend vind ik dat persoonlijk. Niet alles is racistisch bedoelt.
pi_218014342
Ik zag bij het Jeugdjournaal dat er 344 watertappunten waren gister.
pi_218014362
quote:
O dat vind ik de vreselijkste vrouw op insta. Dat type mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden en een internetverbod krijgen.
pi_218014441
quote:
Ik vind haar vreselijk
pi_218014471
Ik vind Marketingvrouw ook ingewikkeld. Ze heeft autisme en daardoor lijkt ze minder goed begrepen te worden. Op mij komt ze heel vermoeiend over: alles is negatief en slecht lijkt het.

Ze was een tijdje gestopt met Insta iig omdat ze gestalkt/bedreigd werkt, heel heftig wel.
pi_218014652
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:24 schreef Lipisu het volgende:

[..]
En Z (van HVK): blij dat zijn moeder toch hulp heeft gezocht, hopelijk de juiste hulp voor het mannetje.
Nou.. hij is getest. Wat daar uit komt en welke hulp wordt aangeboden én wat ze accepteertis nog niet bekend?. Want eerder heeft ze aangegeven dat het (logistiek) veel te veel gedoe was om hem naar een opvang te doen.
pi_218014740
Ik zie overeenkomsten tussen Sanneke en Marketingvrouw, de verongelijkte slachtofferrol. Misschien het autisme? Het letterlijk nemen van zaken?
pi_218014791
Ik vind dat zoontje van Sanneke er altijd zo triest uitzien. Er zullen vast mensen zijn die er anders over denken want lees regelmatig dat het zo'n mooi kereltje is.
pi_218014876
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:56 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ja ze is langer dan 2 jaar ziek. Maar de achterstanden bij het uwv zijn gigantisch. Zo had ik ook pas na bijna 3 jaar ziekte mijn keuring.
Haar WAZO zat er ook nog tussen. Waardoor er nog 16 weken bovenop de 104 weken Zw kwamen. Ze is zelfs nog vrij vlot aan de beurt, gezien de achterstanden.
pi_218015034
Johan Jelies die op het dorpsfeest in Nederland (Tollebeek of Urk?) een jonge vrouw bijna in een houdgreep neemt om haar te kussen. 🙈
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')