Volgens mij mag je er drie van maken, want zo te zien zijn we van 1 naar 4 gegaanquote:Op zondag 22 juni 2025 13:06 schreef Deisyy het volgende:
@:Rimboequeen had de laatste, dus ik heb even een nieuwe geopend. Ook om te checken of het topicnummer (#5) automatisch wordt verhoogd en dat wordt ie
Dit hoeven jullie dus niet te verhogen als je een nieuw topic opent.
Ik zat gisteren mobiel en zag toen deze, de nummering klopte al niet dus die paste ik aan, maar zag niet dat er maar 1 post in stond. Ik ga het weer recht breienquote:Op zondag 22 juni 2025 13:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij mag je er drie van maken, want zo te zien zijn we van 1 naar 4 gegaan
Ik heb precies hetzelfde met haar…quote:Op zondag 22 juni 2025 14:41 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik volg haar niet meer. Ik kon er niet meer tegen dat ze van elke scheet iets discriminerends kon maken. Begon me als 'witte' vrouw bijna kut te voelen dat ik 'zo' ben. Ik weiger kleur te bekennen, maar dat is blijkbaar ook niet goed. Maar kleur bekennen mag ook niet. Dus ik snap het niet meer.
Van wat ze laat zien, lijkt ze me ook helemaal geen leuk persoon.
Nou, ik (wit) ben echt stevig anti racisme en spreek me ook in mijn kringen en erbuiten uit. Maar zelfs ik vind inderdaad dat zij uit alles iets racistisch weet te halen. Nu ook over dat A10 festival, iemand zegt dat wat zij stelt (er was geen water) niet klopt, dat er voldoende waterpunten waren. Dat profiel wordt direct antiblack genoemd in de comments. Dat ik denk maar hier heeft huidskleur toch niks mee te maken?quote:Op zondag 22 juni 2025 14:41 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik volg haar niet meer. Ik kon er niet meer tegen dat ze van elke scheet iets discriminerends kon maken. Begon me als 'witte' vrouw bijna kut te voelen dat ik 'zo' ben. Ik weiger kleur te bekennen, maar dat is blijkbaar ook niet goed. Maar kleur bekennen mag ook niet. Dus ik snap het niet meer.
Van wat ze laat zien, lijkt ze me ook helemaal geen leuk persoon.
Heb haar gevolgd, maar vond haar erg vermoeiend. Altijd het slachtoffer, vind haar een beetje te vergelijken met die Lily Contino, altijd opzoek naar iets om het slachtoffer te zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:35 schreef Appeltje1234 het volgende:
Volgt iemand Marketingvrouw? Ondanks dat ik haar meningen steun, vind ik haar vaak in de slachtofferrol duiken, waardoor de mening ondergesneeuwd raakt in het slachtoffergedrag (dat is dan weer mijn mening). Ze was een tijd veel stiller, naar nu blijkt ivm een lopende rechtszaak, maar is nu terug en gelijk weer flink ten strijde tegen bv het A10 Ring festival. Er zouden geen wc's en water zijn, al hoorde ik van andere bezoekers wel anders. Was er zelf niet bij overigens.
Ik dacht precies hetzelfde, ook met twee verschillende soorten a's blijkbaarquote:Op zondag 22 juni 2025 14:39 schreef Lokie het volgende:
Debbie demonstreert even waarom dat spul met die letters niet geschikt is om een gemiddeld kind te leren lezen: twee keer een a wordt niet automatisch de klank aa voor een kind. Dat is waarom de letter doos op school hier een apart kaartje voor heeft waar wel aa op staat.
I'M NOT A SIRquote:Op zondag 22 juni 2025 14:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heb haar gevolgd, maar vond haar erg vermoeiend. Altijd het slachtoffer, vind haar een beetje te vergelijken met die Lily Contino, altijd opzoek naar iets om het slachtoffer te zijn.
Ik ken een aantal mensen die op de A10 waren (echt geen idee waarom je daar zou willen zijn met deze temperaturen 😂), maar van niemand iets gehoord dat het slecht geregeld was.
Ja zoals iedereen hier zegt weet zij van alles iets racistisch te maken. Ontzettend vermoeiend vind ik dat persoonlijk. Niet alles is racistisch bedoelt.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:35 schreef Appeltje1234 het volgende:
Volgt iemand Marketingvrouw? Ondanks dat ik haar meningen steun, vind ik haar vaak in de slachtofferrol duiken, waardoor de mening ondergesneeuwd raakt in het slachtoffergedrag (dat is dan weer mijn mening). Ze was een tijd veel stiller, naar nu blijkt ivm een lopende rechtszaak, maar is nu terug en gelijk weer flink ten strijde tegen bv het A10 Ring festival. Er zouden geen wc's en water zijn, al hoorde ik van andere bezoekers wel anders. Was er zelf niet bij overigens.
O dat vind ik de vreselijkste vrouw op insta. Dat type mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden en een internetverbod krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:35 schreef Appeltje1234 het volgende:
Ik vind haar vreselijkquote:Op zondag 22 juni 2025 14:35 schreef Appeltje1234 het volgende:
Nou.. hij is getest. Wat daar uit komt en welke hulp wordt aangeboden én wat ze accepteertis nog niet bekend?. Want eerder heeft ze aangegeven dat het (logistiek) veel te veel gedoe was om hem naar een opvang te doen.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:24 schreef Lipisu het volgende:
[..]
En Z (van HVK): blij dat zijn moeder toch hulp heeft gezocht, hopelijk de juiste hulp voor het mannetje.
Haar WAZO zat er ook nog tussen. Waardoor er nog 16 weken bovenop de 104 weken Zw kwamen. Ze is zelfs nog vrij vlot aan de beurt, gezien de achterstanden.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:56 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja ze is langer dan 2 jaar ziek. Maar de achterstanden bij het uwv zijn gigantisch. Zo had ik ook pas na bijna 3 jaar ziekte mijn keuring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |