abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2025 @ 15:05:54 #51
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218014152
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:53 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ze kennen we inclusief links weer.
Ideologisch meejuichen anders hoor je niet tot de groep. Dissonante tonen moeten weg.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 16:17:44 #52
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218014647
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ideologisch meejuichen anders hoor je niet tot de groep. Dissonante tonen moeten weg.
:')
  zondag 22 juni 2025 @ 16:25:50 #53
38496 Perrin
pi_218014693
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]
:')
Ik had ook geen inhoudelijk antwoord van je verwacht.
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 16:39:48 #54
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218014800
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:25 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik had ook geen inhoudelijk antwoord van je verwacht.
Je valt enorm door de mand met je onderbuik takes.
pi_218014855
Bijzonder hoe mensen die tegen polarisatie zijn vaak ook heel goed weten te polariseren. Dus in PvdA is een meerderheid waar men het niet mee eens is, dus zijn ze superradicaal en onbetrouwbaar. Door een centrumlinkse partij zo weg te zetten werk je mee aan polarisatie.
pi_218014880
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 12:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Jij denkt dat de PvdA zichzelf hiermee electoraal een dienst bewezen heeft?
Vrijwel zeker. Al helemaal na die roekeloze actie gisteren door Amerika. Er zijn ook mensen die een beetje klaar zijn met onze bijdragen aan dat soort conflicten.
  zondag 22 juni 2025 @ 16:57:15 #57
38496 Perrin
pi_218014937
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Je valt enorm door de mand met je onderbuik takes.
Hahaha clown. :+

Afwijkende meningen bij GroenLinks-PvdA niet toegestaan

quote:
Een Dwars-bestuurder meldt dat Lodewijk Asscher laf is omdat hij niet aanwezig is om de door hem ondertekende motie-Roopram te verdedigen. De mensen die de motie verdedigen krijgen boe-geroep naar hun hoofd en is er gejuich bij elke bijdrage waarin Israël van genocide wordt beschuldigd. Dat hier een behoorlijk intimiderende werking van uitgaat lijkt de aanwezigen totaal te ontgaan. Dat dit een brede volkspartij is waar je met elkaar in gesprek moet gaan over politieke meningsverschillen is men allang vergeten.

Er wordt nauwelijks ingegrepen. Na de stemming waarbij de ruime meerderheid besluit de motie-Piri te steunen en dus die van Roopram te verwerpen, lopen een paar mensen de zaal uit. Verbeet is aangeslagen en krijgt al snel bezoek van PvdA-partijvoorzitter Esther-Mirjam Sent en Tweede Kamerlid Esmah Lahlah. Sent en Lahlah weten na één zin eigenlijk ook niet meer wat ze moeten zeggen. Een sympathisant roept tegen Sent dat hij niet meer links kan stemmen als dit de sfeer bij GroenLinks-PvdA is. Sent geeft geen krimp.

Verbeet gaat naar huis en Roopram doet niet veel later hetzelfde. Een uur later speecht Timmermans onder luid applaus over in gesprek gaan bij politieke meningsverschillen. Tevens prijst hij de geneugten van de ledendemocratie. Daarna is er een borrel. Ik vraag wat leden wat zij er zelf eigenlijk van vinden: is dit hoe je respectvol met inhoudelijk conflict omgaat? Wat is passend gedrag bij mensen die meer voor het landsbestuur hebben betekend dan GroenLinkse jongeren ooit hebben gedaan? Wat is dit voor linkse volkspartij?
Wees maar trots op je clubje. Mijn stem zijn jullie voorlopig kwijt na jaren voornamelijk op PvdA of GL gestemd te hebben met deze schandalige en onbeschofte ruk richting populisme en radicalisme.
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 17:09:48 #58
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218015011
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:57 schreef Perrin het volgende:

[..]

[..]
Wees maar trots op je clubje. Mijn stem zijn jullie voorlopig kwijt na jaren voornamelijk op PvdA of GL gestemd te hebben met deze schandalige en onbeschofte ruk richting populisme en radicalisme.
Dit is zo'n extreme uitleg van die middag.
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 17:18:01 #59
236264 crew  capricia
pi_218015053
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 17:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Het was gewoon niet goed.
De een na de andere voorzitter van de PvdA vertrekt op dit moment.

En ik snap echt wel dat Timmermans meer risico wil lopen dan de vorige verkiezingen, hij wil tenslotte premier worden. Dus zal hij meer geluid moeten maken.

Maar of dat op deze manier moet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218015089
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 17:18 schreef capricia het volgende:
En ik snap echt wel dat Timmermans meer risico wil lopen dan de vorige verkiezingen, hij wil tenslotte premier worden. Dus zal hij meer geluid moeten maken.

De rationale achter de strategie, uitgaande van het bestaan daarvan, ontgaat me in ieder geval volkomen.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_218015120
quote:

[..]
Laten we zelf kijken!

Bekijk deze YouTube-video

Oh wacht met Arafat sjaaltjes en Palestina buttons staan ze te juichen bij iedereen voor de motie.

Rob die bijna in tranen staat op 20:57 wordt uitgejoeld omdat hij een andere mening heeft.

En dit zijn nog de leden van de eigen partij.
Kun je nagaan hoe ze denken over Nederlanders van andere partijen.
pi_218015245
quote:

[..]
Wel van de middag, maar het venijn van gisteren was vooral wat er in de ochtend gebeurde. Met het verplaatsen van de motie naar de gezamenlijke middagsessie, omdat ze vooral geen echte discussie wilden in de PVDA en dat een kwartier nadat Timmermans op het podium riep dat die de discussie wou aangaan. Die discussie wordt wel erg makkelijk als je toch wel weet dat de motie er niet door gaat komen en dat was op het PVDA-congres toch minder zeker geweest (ook al zou gezien de uitslag die bij de PVDA waarschijnlijk ook geen meerderheid hebben gehad).
pi_218015436
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Vrijwel zeker. Al helemaal na die roekeloze actie gisteren door Amerika. Er zijn ook mensen die een beetje klaar zijn met onze bijdragen aan dat soort conflicten.
Welke bijdrage precies, want tot nu toe heeft die bestaan uit het afwijzen van een motie door de Kamer en commotie over een tegenmotie op die motie op één of ander congres dat in de ochtend uit een PvdA-congres bestond en in de middag uit een gezamenlijk congres en waarin middels een fliptrucje onder luid gejoel en boegeroep, maar dat volgens de leider in essentie 'houd elkaar vast' had. Jiskefetteriger kan je het niet hebben. Groen voor tegen de motie was nog helderder.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
  zondag 22 juni 2025 @ 18:15:37 #64
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218015516
Ik trek die partijcongressen altijd maar slecht. Ik was tien jaar lid bij de PvdD en nu alweer wat jaartjes bij D'66. Ik kom echt alleen maar om te stemmen over standpunten. Mijn volk is het over het algemeen niet wat daar op afkomt. :{
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218015589
quote:

Populisme en radicalistische onzin : ze willen het doden van Joden makkelijker maken
pi_218015758
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:15 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik trek die partijcongressen altijd maar slecht. Ik was tien jaar lid bij de PvdD en nu alweer wat jaartjes bij D'66. Ik kom echt alleen maar om te stemmen over standpunten. Mijn volk is het over het algemeen niet wat daar op afkomt. :{
Klopt maar het is wat mij betreft werkelijk belachelijk dat EU nu alsnog niet Israel sanctioneert omdát ze een illegale oorlog tegen Iran zijn gestart. Waarom moeten de Palestijnen daar onder lijden. Waarom tekenen we verdragen als we ze niet consequent uitvoeren of geen consequenties aan het niet nakomen van afspraken verbinden.
Gelukkig dat linkse partijen hier principieel in durven te blijven. Zeer teleurstellend dat zelfs midden partijen liever opportunistisch met kernwaarden voor een vrije samenleving om gaan.
  zondag 22 juni 2025 @ 18:48:57 #67
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218015800
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 17:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Het was gewoon niet goed.
De een na de andere voorzitter van de PvdA vertrekt op dit moment.

Timmermans zwemt zichzelf hiermee in dezelfde fuik als Yesilgöz: premier willen worden, maar niemand om een coalitie mee te vormen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 18:51:25 #68
236264 crew  capricia
pi_218015829
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Timmermans zwemt zichzelf hiermee in dezelfde fuik als Yesilgöz: premier willen worden, maar niemand om een coalitie mee te vormen.
Ik begrijp de VVD achterban ook steeds beter dat ze liever niet met deze partij willen regeren.

Ben benieuwd hoe hard Bontenbal nog gaat stijgen. Die hoeft zich voornamelijk stil te houden om het goed te doen. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 22 juni 2025 @ 18:56:31 #69
346939 Janneke141
pi_218015886
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik begrijp de VVD achterban ook steeds beter dat ze liever niet met deze partij willen regeren.

Ben benieuwd hoe hard Bontenbal nog gaat stijgen. Die hoeft zich voornamelijk stil te houden om het goed te doen. :D
Nou, inderdaad. Volgens mij is er op dit moment in den lande een hele brede behoefte aan een stabiel middenkabinet dat eindelijk eens wat problemen gaat aanpakken, maar Bontenbal lijkt letterlijk de enige in Den Haag die daar ook wel voor te porren is.
  zondag 22 juni 2025 @ 19:10:52 #70
38496 Perrin
pi_218016033
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:56 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nou, inderdaad. Volgens mij is er op dit moment in den lande een hele brede behoefte aan een stabiel middenkabinet dat eindelijk eens wat problemen gaat aanpakken, maar Bontenbal lijkt letterlijk de enige in Den Haag die daar ook wel voor te porren is.
Precies. De rest graaft zich zo diep mogelijk in de eigen loopgraaf in. Zitten we gvd wéér met centrumrechts.
pi_218016069
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
De motie is niet een dictaat van Timmermans. Men heeft het in de fractie besproken, natuurlijk. En die zijn met Piri akkoord gegaan.
  zondag 22 juni 2025 @ 19:24:35 #72
346939 Janneke141
pi_218016192
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
De motie is niet een dictaat van Timmermans. Men heeft het in de fractie besproken, natuurlijk. En die zijn met Piri akkoord gegaan.
Ook goed, dan duwt zijn partij hem in die fuik. Het resultaat is hetzelfde.
pi_218016242
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ook goed, dan duwt zijn partij hem in die fuik. Het resultaat is hetzelfde.
hummmm ik denk dat VVD, GL/PvdA best wel bereid zijn een coalitie te vormen Zeker met D66 en CDA erbij.
Een mooi stabiele centrumregering.. En zo zien zij dat toch ook ?
  zondag 22 juni 2025 @ 19:29:57 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218016255
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
hummmm ik denk dat VVD, GL/PvdA best wel bereid zijn een coalitie te vormen Zeker met D66 en CDA erbij.
Alsjeblieft niet.

GL-PvdA heeft niets in een stabiele centrumregering te zoeken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 juni 2025 @ 19:30:02 #75
346939 Janneke141
pi_218016258
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Laten we het hopen, maar de kansen daarop lijken me niet bepaald te stijgen.
pi_218016285
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Er lijkt geen stabiele regering te vormen zonder GL/PvdA, zoals de peilingen nu zijn
  zondag 22 juni 2025 @ 19:44:07 #77
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218016405
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Klopt maar het is wat mij betreft werkelijk belachelijk dat EU nu alsnog niet Israel sanctioneert omdát ze een illegale oorlog tegen Iran zijn gestart. Waarom moeten de Palestijnen daar onder lijden. Waarom tekenen we verdragen als we ze niet consequent uitvoeren of geen consequenties aan het niet nakomen van afspraken verbinden.
Gelukkig dat linkse partijen hier principieel in durven te blijven. Zeer teleurstellend dat zelfs midden partijen liever opportunistisch met kernwaarden voor een vrije samenleving om gaan.
Inderdaad en het geeft Timmermans een stok om mee te slaan. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218016472
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Alsjeblieft niet.

De VVD ook niet gezien ze erg op de PVV lijken
pi_218016499
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Alsjeblieft niet.

Omdat?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 22 juni 2025 @ 19:53:09 #80
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218016509
quote:

[..]
Toch niet heel anders dan SPD en de CDU/CSU in Duitsland?
  zondag 22 juni 2025 @ 19:59:05 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218016569
quote:

[..]

[..]
Ik vind het een hoop aanstellerij hoor.
Maar op deze manier krijg je wel de partij goed gezuiverd. Het was afwachten tot zelfingenomen egotrippers zoals Asscher, Verbeek, en Melkert een rug gingen zoeken om in te steken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 22 juni 2025 @ 20:00:13 #82
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218016582
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dit. Helemaal mee eens.
pi_218016592
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat Piri.

Dat je dat nog moet vragen.
Dat dacht ik al. Maar natuurlijk volkomen ridicuul. Dat standpunt maakt de PvdA niet minder een stabiele, ervaren bestuurderspartij.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218016594
quote:

[..]
De kansen zijn gedaald, hopelijk dat dit over waait. Het mooiste, sowieso voor de wereld en ook voor de volgende formatie hier, is als de wapens in het Midden Oosten snel worden neergelegd, dan speelt het allemaal niet zo'n rol meer.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  zondag 22 juni 2025 @ 20:02:24 #85
346939 Janneke141
pi_218016601
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
De kansen zijn gedaald, hopelijk dat dit over waait. Het mooiste, sowieso voor de wereld en ook voor de volgende formatie hier, is als de wapens in het Midden Oosten snel worden neergelegd, dan speelt het allemaal niet zo'n rol meer.
Helaas kwam het grootste lont in het kruitvat niet uit het Midden-Oosten.
  zondag 22 juni 2025 @ 20:02:27 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218016602
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat dacht ik al. Maar natuurlijk volkomen ridicuul. Dat standpunt maakt de PvdA niet minder een stabiele, ervaren bestuurderspartij.
PvdA niet...

Dat GL gedrocht erbij wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 juni 2025 @ 20:03:45 #87
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218016616
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je hebt kans dat met de inmenging van de VS Iran gewoon Irak 2.0 kan worden.
Maar ik heb geen idee wat voor politieke gevolgen dat toendertijd in Nederland had.
  zondag 22 juni 2025 @ 20:05:49 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218016638
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Je hebt kans dat met de inmenging van de VS Iran gewoon Irak 2.0 kan worden.
Maar ik heb geen idee wat voor politieke gevolgen dat toendertijd in Nederland had.
Irak en Iran zijn geheel anders qua historie, volksopmaak en religie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 juni 2025 @ 20:08:19 #89
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218016672
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Irak en Iran zijn geheel anders qua historie, volksopmaak en religie.
Dat geloof ik best, maar ik doel dat het kan oplopen tot een flinke oorlog waarin een regime omver wordt geworpen en het daarna maar weer gokken wordt wat er de macht grijpt.
pi_218016771
  zondag 22 juni 2025 @ 20:23:17 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218016799
quote:
Ben het een keer eens met de VVD.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 juni 2025 @ 20:24:48 #92
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218016812
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ben het een keer eens met de VVD.
Het is goed dat je dat duidelijk maakt.
  zondag 22 juni 2025 @ 20:25:27 #93
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218016816
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
graag gedaan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 juni 2025 @ 20:26:19 #94
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218016824
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Had ik niet verwacht, eigenlijk.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 22 juni 2025 @ 20:31:45 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218016880
quote:
quote:
Diep teleurstellend dat het congres dit radicale standpunt van GL-PvdA niet corrigeert maar zelfs breed steunt. Een klap in het gezicht van de Joodse gemeenschap, die weet wat dit betekent voor de veiligheid van hun onschuldige geliefden in Israël. GL-PvdA is helaas echt uit het midden van de politiek gerukt. Dit is niet de kant die ons land op moet."
Hoe staat het met onschuldige geliefden van onze moslimgemeenschap?
  zondag 22 juni 2025 @ 20:34:35 #96
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218016908
quote:
VVD niet met de PVV en ook niet met GLPvdA.. Dat gaat een coalitie worden van 10+ partijen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218016923
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat geloof ik best, maar ik doel dat het kan oplopen tot een flinke oorlog waarin een regime omver wordt geworpen en het daarna maar weer gokken wordt wat er de macht grijpt.
Het lijkt er wel op dat Trump en zijn aanhang daar geen zin in hebben, dat was toen wel heel anders in de VS.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  zondag 22 juni 2025 @ 20:37:08 #98
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218016930
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
[..]
Hoe staat het met onschuldige geliefden van onze moslimgemeenschap?
Klopt, want niet voor de zekere vernietiging van Israël zijn maakt je een moslimhater.

PvdA-GL in een notendop.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218016931
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:34 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
VVD niet met de PVV en ook niet met GLPvdA.. Dat gaat een coalitie worden van 10+ partijen.
Of geen VVD.
  zondag 22 juni 2025 @ 20:40:26 #100
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218016954
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:37 schreef nostra het volgende:

[..]
Of geen VVD.
Dan zou dat alsnog het geval zijn want PVV/GLPvdA in één coalitie is natuurlijk ook uitgesloten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')