Er lijkt geen stabiele regering te vormen zonder GL/PvdA, zoals de peilingen nu zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar de kansen daarop lijken me niet bepaald te stijgen.
Inderdaad en het geeft Timmermans een stok om mee te slaan. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Klopt maar het is wat mij betreft werkelijk belachelijk dat EU nu alsnog niet Israel sanctioneert omdát ze een illegale oorlog tegen Iran zijn gestart. Waarom moeten de Palestijnen daar onder lijden. Waarom tekenen we verdragen als we ze niet consequent uitvoeren of geen consequenties aan het niet nakomen van afspraken verbinden.
Gelukkig dat linkse partijen hier principieel in durven te blijven. Zeer teleurstellend dat zelfs midden partijen liever opportunistisch met kernwaarden voor een vrije samenleving om gaan.
De VVD ook niet gezien ze erg op de PVV lijkenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
GL-PvdA heeft niets in een stabiele centrumregering te zoeken.
Omdat?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
GL-PvdA heeft niets in een stabiele centrumregering te zoeken.
Toch niet heel anders dan SPD en de CDU/CSU in Duitsland?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind het een hoop aanstellerij hoor.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hahaha clown.![]()
Afwijkende meningen bij GroenLinks-PvdA niet toegestaan
[..]
Wees maar trots op je clubje. Mijn stem zijn jullie voorlopig kwijt na jaren voornamelijk op PvdA of GL gestemd te hebben met deze schandalige en onbeschofte ruk richting populisme en radicalisme.
Dit. Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Klopt maar het is wat mij betreft werkelijk belachelijk dat EU nu alsnog niet Israel sanctioneert omdát ze een illegale oorlog tegen Iran zijn gestart. Waarom moeten de Palestijnen daar onder lijden. Waarom tekenen we verdragen als we ze niet consequent uitvoeren of geen consequenties aan het niet nakomen van afspraken verbinden.
Gelukkig dat linkse partijen hier principieel in durven te blijven. Zeer teleurstellend dat zelfs midden partijen liever opportunistisch met kernwaarden voor een vrije samenleving om gaan.
Dat dacht ik al. Maar natuurlijk volkomen ridicuul. Dat standpunt maakt de PvdA niet minder een stabiele, ervaren bestuurderspartij.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat Piri.
Dat je dat nog moet vragen.
De kansen zijn gedaald, hopelijk dat dit over waait. Het mooiste, sowieso voor de wereld en ook voor de volgende formatie hier, is als de wapens in het Midden Oosten snel worden neergelegd, dan speelt het allemaal niet zo'n rol meer.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Helaas kwam het grootste lont in het kruitvat niet uit het Midden-Oosten.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
De kansen zijn gedaald, hopelijk dat dit over waait. Het mooiste, sowieso voor de wereld en ook voor de volgende formatie hier, is als de wapens in het Midden Oosten snel worden neergelegd, dan speelt het allemaal niet zo'n rol meer.
PvdA niet...quote:Op zondag 22 juni 2025 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar natuurlijk volkomen ridicuul. Dat standpunt maakt de PvdA niet minder een stabiele, ervaren bestuurderspartij.
Je hebt kans dat met de inmenging van de VS Iran gewoon Irak 2.0 kan worden.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
De kansen zijn gedaald, hopelijk dat dit over waait. Het mooiste, sowieso voor de wereld en ook voor de volgende formatie hier, is als de wapens in het Midden Oosten snel worden neergelegd, dan speelt het allemaal niet zo'n rol meer.
Irak en Iran zijn geheel anders qua historie, volksopmaak en religie.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je hebt kans dat met de inmenging van de VS Iran gewoon Irak 2.0 kan worden.
Maar ik heb geen idee wat voor politieke gevolgen dat toendertijd in Nederland had.
Dat geloof ik best, maar ik doel dat het kan oplopen tot een flinke oorlog waarin een regime omver wordt geworpen en het daarna maar weer gokken wordt wat er de macht grijpt.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Irak en Iran zijn geheel anders qua historie, volksopmaak en religie.
Ben het een keer eens met de VVD.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:21 schreef nostra het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Het is goed dat je dat duidelijk maakt.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben het een keer eens met de VVD.
graag gedaanquote:Op zondag 22 juni 2025 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is goed dat je dat duidelijk maakt.
Had ik niet verwacht, eigenlijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is goed dat je dat duidelijk maakt.
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:21 schreef nostra het volgende:
Hoe staat het met onschuldige geliefden van onze moslimgemeenschap?quote:Diep teleurstellend dat het congres dit radicale standpunt van GL-PvdA niet corrigeert maar zelfs breed steunt. Een klap in het gezicht van de Joodse gemeenschap, die weet wat dit betekent voor de veiligheid van hun onschuldige geliefden in Israël. GL-PvdA is helaas echt uit het midden van de politiek gerukt. Dit is niet de kant die ons land op moet."
VVD niet met de PVV en ook niet met GLPvdA.. Dat gaat een coalitie worden van 10+ partijen.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:21 schreef nostra het volgende:
Het lijkt er wel op dat Trump en zijn aanhang daar geen zin in hebben, dat was toen wel heel anders in de VS.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar ik doel dat het kan oplopen tot een flinke oorlog waarin een regime omver wordt geworpen en het daarna maar weer gokken wordt wat er de macht grijpt.
Klopt, want niet voor de zekere vernietiging van Israël zijn maakt je een moslimhater.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Hoe staat het met onschuldige geliefden van onze moslimgemeenschap?
Of geen VVD.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
VVD niet met de PVV en ook niet met GLPvdA.. Dat gaat een coalitie worden van 10+ partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |