Helaas ja, veel te veel mensen zijn gevallen voor alle propaganda van jammerende vrouwen en kinderen en hebben zich op basis van die beelden laten beïnvloeden. Mijn visie is verder niet radicaal, maar feitelijk. En in lijn met wat die een paar decennia in het Westen was toen moreel relativisme, woke-isme en Islam nog geen grote grip op de mainstream hadden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig zien we wereldwijd de tendens om Palestijnen juist wel een eigen staat te gunnen en zijn radicale geluiden, zoals jij die hier weet te verkondigen, steeds minder aanwezig.
Dat is irrelevant. Want de proxies zitten ook in de West Bank. Het is dan ook tekenend dat Hamas, nadat ze de verkiezingen hadden 'gewonnen' nooit meer nieuwe verkiezingen heeft uitgeschreven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het punt is dat die vragen dus niet van Hamas of een aan Hamas geallieerde instantie komen. PCPSR zit ook in de Westelijke Jordaanoever, niet in de Gazastrook. De steun voor Hamas is simpelweg heel erg groot en zelfs nog groter op de Westelijke Jordaanoever dan in de Gazastrook.
Soms zijn er wel eens protesten geweest, maar die waren specifiek gericht op de economische omstandigheden, niet dat men het oneens was met het achterliggende gedachtegoed van Hamas.
Hamas = Iran. Iran is de grootste onderdrukker van de Palestijnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Populair ja, democratisch gekozen nee. Heeft niets met smoesjes te maken, maar met feiten. En vergeet niet dat het een Iraanse proxy was/is die ook de middelen had om een deel van de Palestijnse bevolking te voorzien van basismiddelen die keihard nodig waren. Het waren diehard populisten en door de militaire tak uiteindelijk uitstekend in staat om tegenstanders uit te schakelen.
Laten we hopen dat dit weinig effect heeft.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
In oktober is iedereen de motie van Piri vergeten
storm in een glas water op dit moment
Yeah right.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
In oktober is iedereen de motie van Piri vergeten
storm in een glas water op dit moment
Nou ja, scheelt in elk geval weer een optie mocht ik toch besluiten (in de toekomst) te gaan stemmen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit weinig effect heeft.
En dan ben je ook gratis af van die gekke Oudkerk, Melkert, en Asscher.
Wat staat hier??quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, scheelt in elk geval weer een optie mocht ik toch besluiten (in de toekomst) te gaan stemmen.
Kaaskoppen en buitenlandse invloeden blijft wel grappig.
Daar is ook geen sprake van dus daar hoeft hij zich natuurlijk niet te verontschuldigen. Geen wapens meer leveren aan Israel terwijl het genocide pleegt is niet meer dan normaal. Bij Rusland zeggen we ook niet wapenembargo, maar Rusland mag nog wel defensieve wapens bij ons kopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:07 schreef deedeetee het volgende:
Timmersmans is blijkbaar niet in staat om de fout ruiterlijk toe te geven. Burgers hun bescherming afnemen in een oorlog kan nóóit maar dan ook echt nóóit een goede zaak zijn. Dat doe je domweg niet.
Zoals het gebracht werd door de dame klonk het ook ijselijk moordlustig/wraakzuchtig. Wat een afschuwelijk mens hebben die in hun partij zitten.![]()
Ik heb geen hoge hoed op van Timmermans maar dit verbaast me toch echt. Die man zakt nu wel heel erg diep weg.
Of bij arme mensen, Pablo Escobar was ook erg populair, al kwam dat meer omdat hij arme mensen een huis, school en eten gaf.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Betrouwbare onderzoeken zijn dat altijd, in gebieden waar een kogel door je hoofd gejaagd kan worden als je het verkeerde zegt.
Hoewel ik het met je eens ben in deze alinea, valt het dan weer niet te rijmen met een koelbloedige moord 'zelfverdediging' noemen, omdat de dader zichzelf heel zielig vond.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik schaam me echt diep voor Nederland dat mensen over dit onderwerp zo hard struikelen. Ik wist niet dat racisme zo wijdversprijd is. Bijna heel de kamer vindt Palestijnen veel minder waard dan Israeliers. We zouden moeten vinden dat ze evenveel waard zijn, artikel 1!
Inderdaad, waarom vinden mensen die witte Israeliers zoveel meer waard dan die gekleurde Palestijnenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik schaam me echt diep voor Nederland dat mensen over dit onderwerp zo hard struikelen. Ik wist niet dat racisme zo wijdversprijd is. Bijna heel de kamer vindt Palestijnen veel minder waard dan Israeliers.We zouden moeten vinden dat ze evenveel waard zijn, artikel 1!
Zien we daar het Coenradie-effect?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:35 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe peiling. NSC naar 0 😆
Zou me niets verbazen als het CDA de grootste wordt.
Een betere bevestiging voor de totale debiliteit van het Nederlandse volk dan deze peiling van JA21 heb ik nog maar zelden gezien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:35 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe peiling. NSC naar 0 😆
Zou me niets verbazen als het CDA de grootste wordt.
Waar heb jij het over. Over luigi? Is offtopic. Was geen moord, was niet omdat de dader zich zielig vond. Het is helemaal niet moeilijk te rijmen, waarden zijn het waard om voor te strijden en soms beter een iemand dood dan velen. Degene die dood is was een massamoordenaar, vandaar zelfverdediging. In die zin is het relevant dat verdediging ook makkelijk aanval is. Defensie noemden we vroeger het leger.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoewel ik het met je eens ben in deze alinea, valt het dan weer niet te rijmen met een koelbloedige moord 'zelfverdediging' noemen, omdat de dader zichzelf heel zielig vond.
Omdat de joden zich tot God's volk hebben uitgeroepen en omdat de joden zielig schijnen te zijn vanwege de holocaust. Daarom schijnt het leven van een jood meer waard te zijn dan het leven van een Palestijn of iemand van welk ander volk dan ook. En als je het daar niet mee eens bent, dan ben je antisemiet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Inderdaad, waarom vinden mensen die witte Israeliers zoveel meer waard dan die gekleurde Palestijnen
Er is altijd eentje die er serieus op reageert.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Omdat de joden zich tot God's volk hebben uitgeroepen en omdat de joden zielig schijnen te zijn vanwege de holocaust. Daarom schijnt het leven van een jood meer waard te zijn dan het leven van een Palestijn of iemand van welk ander volk dan ook.
Ik ben helemaal tegen Israël, daar moet je ook gewoon kritiek op kunnen leveren, maar wat jij hier zegt is wel degelijk antisemitisme.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Omdat de joden zich tot God's volk hebben uitgeroepen en omdat de joden zielig schijnen te zijn vanwege de holocaust. Daarom schijnt het leven van een jood meer waard te zijn dan het leven van een Palestijn of iemand van welk ander volk dan ook. En als je het daar niet mee eens bent, dan ben je antisemiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |