Dat was in 2003, de mensen protesteerden tegen de oorlog in Irak en toen waren de argumenten om het wel te doen hetzelfde als nu. Nu ben je zogenaamd een bezorgde burger (die zich niet gehoord voelt) als je zwarte mensen gaat tegenhouden bij de grens, maar mensen die toen en nu tegen dit soort oorlogen waren zijn de echte diehard 'nooit gehoord'.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je wat meer context bij dit plaatje?
Dat die droplul niet uit de deal was gestapt. Het is net als met The Avengers, hun grootste vijanden hebben ze zelf gecreëerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Juichen is een groot woord, ik vind het een prima actie dat die nucleaire installaties zijn gebombardeerd. Maar ik proef uit deze post dat jij daar toch anders in staat, wat had je liever gezien?
Dat is hetzelfde als roepen “dan had je maar een vak moeten leren” het voegt niets toe.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat die droplul niet uit de deal was gestapt. Het is net als met The Avengers, hun grootste vijanden hebben ze zelf gecreëerd.
Ik heb hem niet geslagen, hij liep tegen mijn vuist aan.quote:Vance says U.S. 'not at war with Iran, we're at war with Iran's nuclear program'
Nee, dat heet nou gezond verstand gebruiken, veel hier riepen dit al toen Donnie uit de deal stapte omdat Obama's naam erop stond. Maar Trumperds vonden het toen heel stoer. Vooruitdenken is lastig.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als roepen “dan had je maar een vak moeten leren” het voegt niets toe.
Het was een slechte deal, het had alleen een uitstellend effect.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dat heet nou gezond verstand gebruiken, veel hier riepen dit al toen Donnie uit de deal stapte omdat Obama's naam erop stond. Maar Trumperds vonden het toen heel stoer. Vooruitdenken is lastig.
Ik neem aan dat de vervolg vraag aan Vance was hóe deze president dat dan voor elkaar denkt te krijgen zonder vast te komen zitten in de zandbak voor de komende 25 jaar en ogenschijnlijk zonder een regime change te forceren.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:19 schreef Perrin het volgende:
Het is OK mensen. We hadden vroeger domme presidenten. Nu hebben we Trump en zijn team.
[ x ]
Tering, wat een mongool is het toch ook. Wat een niveau. Wat een zwakzinnige, kan er niet meer van maken.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:19 schreef Perrin het volgende:
Het is OK mensen. We hadden vroeger domme presidenten. Nu hebben we Trump en zijn team.
[ x ]
Ja ik kan er ook niet meer van maken. We moeten het met dit Amerika doen.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tering, wat een mongool is het toch ook. Wat een niveau. Wat een zwakzinnige, kan er niet meer van maken.![]()
De ayatollah gooide zijn land tegen onze bommen aan.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet geslagen, hij liep tegen mijn vuist aan.
Deze aanval ook.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het was een slechte deal, het had alleen een uitstellend effect.
De ironie..quote:Op zondag 22 juni 2025 18:19 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Het was een prima deal.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
'Hey, hij heeft geen kleren aan!'quote:Op zondag 22 juni 2025 18:19 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Van uitstel komt normaal afstel.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vooral die kerel die er tussen 2016 en 2020 zat. Die president waar Vance toen echt niet over te spreken wasquote:Op zondag 22 juni 2025 18:19 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Die ene waarvan Vance soms dacht dat hij de Amerikaanse Hitler was?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:25 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Vooral die kerel die er tussen 2016 en 2020 zat. Die president waar Vance toen echt niet over te spreken was
Verbaast dit je?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tering, wat een mongool is het toch ook. Wat een niveau. Wat een zwakzinnige, kan er niet meer van maken.![]()
En ook hier kon je op rekenen.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:36 schreef Kijkertje het volgende:
Oh en alle eventuele aanslagen in de VS zijn uiteraard alvast Biden's schuld!
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/craigbrittain.com/post/3ls7keddlrs2u
[ afbeelding ]
Het probleem is nu wel dat het lastig gaat worden om goede wetenschappers aan te trekken. Buiten het feit dat de faciliteiten kapot zijn gebombardeerd is zo’n wetenschapper zijn leven niet zeker als hij er voor kiest om voor het Iraanse regime te werken.quote:
Maybe in two weeks.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Want zoals Bed Hodges vanochtend al bij Buitenhof zei en ik parafraseer: "Ik denk niet dat er een uitgedacht plan ligt".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |