Ja uh ,ga het die mensen uit de link die ik neerplempte vragenquote:
Ben beter gewend van jou .....quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:56 schreef pullup het volgende:
Een of andere lullige tekening is het enige dat ik kan vinden
[ afbeelding ]
Oh dat is aardigquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja uh ,ga het die mensen uit de link die ik neerplempte vragen
Ja tochquote:
Zeg het ze!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Pokkenbeest is het, dan stuur ik die parkiet van SBE wel op hem af om hem een lesje te leren
Ha kijk daar is iequote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://birdsoftheworld.org/bow/species/begdov2/cur/introduction
Mijn Qwant werkt beter dan jouw googlequote:
Zolang hij maar niet aan die andere hobby's begint danquote:
trump irriteren? des te meer des te beterquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet aan die andere hobby's begint dan
Nee Nazi groeten brengen en raketjes laten ontploffenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
trump irriteren? des te meer des te beter
Ik zie daar toch wel mogelijkheden hoor, combineer die raketjes laten ontploffen nou eens met trump irriterenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee Nazi groeten brengen en raketjes laten ontploffen
quote:
Nee, de andere dieren gooien er stenen naarquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
Zou die duif dan vaak knokken met die blauwe ogen?
Awwwquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, de andere dieren gooien er stenen naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:32 schreef tonja het volgende:
Ik heb een zeldzame en verontrustende intersoortelijke samenwerking ontdekt![]()
@:superbadeendje
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:32 schreef tonja het volgende:
Ik heb een zeldzame en verontrustende intersoortelijke samenwerking ontdekt![]()
@:superbadeendje
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik weet niet meer wat mijn prompt was. Ik kan alleen dit zien: Een foto realistische afbeelding van een pad (het dier) maar in plaats van de normale huid hee..... Ben wel benieuwd eigenlijk of wanneer je exact dezelfde prompt doet, of je ook hetzelfde resultaat krijgt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens geprobeerd:
[..]
Snap ik, ik heb vannacht superslecht geslapen was er om 2 uur alweer uitquote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:18 schreef Karzai het volgende:
Moin, bijna een week amper geslapen, ik ben gebroken
ow wat een ellende zegquote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb vannacht superslecht geslapen was er om 2 uur alweer uit
Ja leuk is anders. Maar heb de boel al wel afgekoeld nu binnen naar 18.9 graden dat is wel fijnquote:
zit hier ook met de ramen open en in mijn onederbroekje op de bank, tis momenteel 23 graden in huisquote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk is anders. Maar heb de boel al wel afgekoeld nu binnen naar 18.9 graden dat is wel fijn
Toen ik beneden kwam was net 22.4quote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit hier ook met de ramen open en in mijn onederbroekje op de bank, tis momenteel 23 graden in huis
Die is leukquote:
Ja die is goedquote:
quote:
quote:
quote:
Ik was al vroeg aan de wandel , ik heb mijn kilometers er weer opzitten.quote:
Wandeltpoic hier niets voor jou?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was al vroeg aan de wandel , ik heb mijn kilometers er weer opzitten.
Wandeltopic ken ik niet maar ik loop iedere dag minstens 9 kmquote:
Heel netjesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wandeltopic ken ik niet maar ik loop iedere dag minstens 9 km
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel netjes
LIF / Het Grote Wandeltopic
t is er gewoon 1 voor jou dat topic.quote:
Ik heb er weleens gekeken maar ik kom daar eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
t is er gewoon 1 voor jou dat topic.
Alleen jammer dat het niet iets drukker is.
Lif is eng?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er weleens gekeken maar ik kom daar eigenlijk nooit
Ouwe kwakertquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wandel te weinig maar waggel en kwaak teveel.
Heerlijk joh, met 37 graden op een geasfalteerde weg dansenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:03 schreef pullup het volgende:
Iemand kwam alsnog met wat kaartjes aanzetten voor het ringgebeuren hier maar ik heb het toch maar niet aangenomen, veel te druk leek het me
Haha naja ik ben net uit Utrecht komen fietsen dus dat kan ook welquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk joh, met 37 graden op een geasfalteerde weg dansen
Alleen doe je dat niet over de snelweg. Dat is echt anders hoor die hitte.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha naja ik ben net uit Utrecht komen fietsen dus dat kan ook wel
Lekker ritjequote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha naja ik ben net uit Utrecht komen fietsen dus dat kan ook wel
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Even poedelen en afkoelen.![]()
Hier ook druk..quote:
Gelukkig heeft mijn parkiet er niet veel last van. Ik heb iig haar badje wel gevuld.quote:
Heel erg goed van jouquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn parkiet er niet veel last van. Ik heb iig haar badje wel gevuld.
Voor vrouwen wil ik altijd wel goed zorgen en lief zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel erg goed van jou![]()
Gelukkig maar dat ze er niet veel last van heeft
Uhuquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor vrouwen wil ik altijd wel goed zorgen en lief zijn.
Waar is ie naartoe dan?quote:
Prachtige dierenquote:
Waar is hier, dan ga ik daar niet naar toequote:
Bij Hoevelaken linksaf.quote:
Ik heb aan eentje al mijn handen volquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is vriendjes aan het maken
[ afbeelding ]
gisteren al hequote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Door de warmte is hier de rails uit de straat gesprongen.
Ik hoorde het net pas.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gisteren al he
en het past wel bij jou tokkieville
Maar uh, wat ga je doen als die oranje tokkie maandag in jouw stad is?quote:
Het probleem aan mijn parkiet overlaten. Zij heeft altijd wel een creatieve oplossing.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, wat ga je doen als die oranje tokkie maandag in jouw stad is?
#kettingzaagquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het probleem aan mijn parkiet overlaten. Zij heeft altijd wel een creatieve oplossing.
Jij laat wel heel veel over aan je parkiet. Besta jij zelf welquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het probleem aan mijn parkiet overlaten. Zij heeft altijd wel een creatieve oplossing.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal bestaat dat uit er op poepenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor mij ook alweer lang geleden.quote:
Dan mag jij ook weer eensquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor mij ook alweer lang geleden.
Geniet ervan.
Misschien vind ik het nu wel vies.quote:
Geloof er niets vanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien vind ik het nu wel vies.
Maar ik mag van mijn parkiet geen bier meer hebben.quote:
Oke. Nu even goed lezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik mag van mijn parkiet geen bier meer hebben.
De bevrijding is in zicht.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke. Nu even goed lezen.
Er wordt straks bij je aangebeld. Dan komen er een paar mensen die jou in een eendenmand doen. Daarna iemand met een shotgun voor je parkiet.
Daarna ben je weer vrij, kan je gewoon weer een biertje nemen
Laat het je smakenquote:
Klinkt wel goed.quote:
wow!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
oh oh Den Haag, die mooie stad met hete lijnequote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat wk voor clubs teams nog wat?quote:Op zondag 22 juni 2025 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
oh oh Den Haag, die mooie stad met hete lijne
Nou nee .. heb het idee dat Messi (Miami), want het is in Amerika moet winnen... Bij de dreiging van een regenbui wordt de wedstrijd stilgelegd en kunnen we wachten tot San Jutimius, stadions zijn meer leeg dan gevuld en om 3 uur snachts ga ik geen wedstrijd meer kijken ... als het al te kijken is want het is zoeken naar kanalen die het uitzenden (decoder meuk) Nederland zendt niets uitquote:
Jammer wel want het is ook wel leuk om sommige ploegen eens tegen Real of Bayern te zien spelen en kijken hoe ze het doen. Misschien dat ik na de groepsfase wat meer ga volgen. Al heb ik weinig zin in messiquote:Op zondag 22 juni 2025 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nee .. heb het idee dat Messi (Miami), want het is in Amerika moet winnen... Bij de dreiging van een regenbui wordt de wedstrijd stilgelegd en kunnen we wachten tot San Jutimius, stadions zijn meer leeg dan gevuld en om 3 uur snachts ga ik geen wedstrijd meer kijken ... als het al te kijken is want het is zoeken naar kanalen die het uitzenden (decoder meuk) Nederland zendt niets uit
Straks River Plate - Monterrey ...quote:Op zondag 22 juni 2025 02:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jammer wel want het is ook wel leuk om sommige ploegen eens tegen Real of Bayern te zien spelen en kijken hoe ze het doen. Misschien dat ik na de groepsfase wat meer ga volgen. Al heb ik weinig zin in messi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu welquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Dit was een mooie zomerdag! En hij is nog niet voorbij!
Goed plan.quote:
Cutequote:
tis niet mijn kat, plaatje van internet gepluktquote:Op zondag 22 juni 2025 11:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Cute![]()
Niet per ongeluk in de wasmachine gooien
Morge kerel, waar heb je het zonnetje gelaten?quote:
Dat was een scheet schatje.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge kerel, waar heb je het zonnetje gelaten?
Je wordt bedankt.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je wordt bedankt.![]()
Kan ik mij weer omkleden, had net een korte broek aangedaan.
Stuur hierheen. Ik heb wel zin in regenquote:
Het komt vanuit het westen.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stuur hierheen. Ik heb wel zin in regen
Ah, nog even geduld dusquote:Op zondag 22 juni 2025 12:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het komt vanuit het westen.
[ afbeelding ]
Of het gaat verpieteren...quote:
Zonde van de waschmaschien hequote:Op zondag 22 juni 2025 11:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Cute![]()
Niet per ongeluk in de wasmachine gooien
Ik niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stuur hierheen. Ik heb wel zin in regen
Nee, nee, nee, ik mot nog naar de stad toe. Ik kwam er gisteren achter dat ik geen goede boxershorts meer heb.quote:
Niet piepen, het is zo weer over de regen.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik mot nog naar de stad toe. Ik kwam er gisteren achter dat ik geen goede boxershorts meer heb.
Stelde weinig voor hier verderquote:
Heb je 10 druppels meer dan ik gezien.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:04 schreef engine het volgende:
Zeker tien druppels gezien! Alle ramen open!
Wat ik nu op tv zie van Arnhem is daar niet veel van overquote:
ik ben nu weer in Zwollie en daar is het bloed benauwdquote:Op zondag 22 juni 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik nu op tv zie van Arnhem is daar niet veel van over![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 juni 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik nu op tv zie van Arnhem is daar niet veel van over![]()
Arnheim auslöschenquote:
Ja, ik zag het.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Arnheim auslöschen
Die is op de BBC ja
Het is mislukt?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was vandaag nog in Renkum.. Geprobeerd er te lunchen...
Ja, op zondag zijn de opties zeer beperkt.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was vandaag nog in Renkum.. Geprobeerd er te lunchen...
Ik dacht ik google even Renkum lunch, maar de eerste drie zijn vandaag gewoon open (geweest).quote:Op zondag 22 juni 2025 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken wel een tent die elke dag open is maar die zit aan de rand van het dorp.
Ik was ook al aan het googlen met mapsquote:Op zondag 22 juni 2025 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ik google even Renkum lunch, maar de eerste drie zijn vandaag gewoon open (geweest).
Gast had zijn probleem vanmiddag even hier moeten gooien, dan hadden wij het wel even voor hem gefixedquote:Op zondag 22 juni 2025 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het googlen met mapsOpties genoeg
Puzzie had wel een schaap voor hem geslacht voor schaapvleesch?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gast had zijn probleem vanmiddag even hier moeten gooien, dan hadden wij het wel even voor hem gefixed
Ging Gast bij Puzzie eten dan?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Puzzie had wel een schaap voor hem geslacht voor schaapvleesch?
En woont die in Renkum?quote:
We waren op doorreis en hadden trek.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, op zondag zijn de opties zeer beperkt.
Wat bracht jou daar?
Die zat vandaag nog in Arnheim en blijft schaapies postenquote:
Daar ging mijn vader vaak naartoe met zakenrelaties.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef pullup het volgende:
Wel een supersjiek restaurant daar zelfs Gast
https://www.krommedissel.(...)=google-mijn-bedrijf
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We waren op doorreis en hadden trek.
Waren eerst in eht centrum, zeer vriendelijke meneer vertelde dat de één dicht ,, de anders was een cafetaria.. Maar, om de hoek in het Bos, daar moesten we zijn
Wij daar naar toe.. druk, maar nog een paar lege tafeltjes... op enkele een bordje gereserveerd, maar ook op een paar niet.
Zitten net lekker, komt een vrouw buiten.. snauwt bijna: Hebben jullie gereserveerd? Wij nee, maar dat staat ook niet op deze tafel.. Nou jullie moeten weg want we zitten vol.. En daar konden we het mee doen.
Misschien wat overkill voor een lunch?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef pullup het volgende:
Welk restaurant was dat? Campman? Ik ben benieuwd…quote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waren eerst in eht centrum, zeer vriendelijke meneer vertelde dat de één dicht ,, de anders was een cafetaria.. Maar, om de hoek in het Bos, daar moesten we zijn
Wij daar naar toe.. druk, maar nog een paar lege tafeltjes... op enkele een bordje gereserveerd, maar ook op een paar niet.
Zitten net lekker, komt een vrouw buiten.. snauwt bijna: Hebben jullie gereserveerd? Wij nee, maar dat staat ook niet op deze tafel.. Nou jullie moeten weg want we zitten vol.. En daar konden we het mee doen.
Dat vonden wij dus ookquote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]Godsamme dat is wel heel erg onbeleefd
Campman iddquote:Op zondag 22 juni 2025 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welk restaurant was dat? Campman? Ik ben benieuwd…
Eethuys Airborne was wel een optie geweest.
Nee volgens mij niet, maar misschien weet marc meer dan wijquote:
Nou, inderdaad ja…quote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]Godsamme dat is wel heel erg onbeleefd
Whuuut? Niet gezien... we zijn vol gas dat diepe dal uitgesjeestquote:Op zondag 22 juni 2025 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar zit nog een ander restaurant schuin tegenover.
Gastvrij volk daar in Renkumquote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waren eerst in het centrum, zeer vriendelijke meneer vertelde dat de één dicht ,, de anders was een cafetaria.. Maar, om de hoek in het Bos, daar moesten we zijn
Dat begrijp ik welquote:Op zondag 22 juni 2025 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut? Niet gezien... we zijn vol gas dat diepe dal uitgesjeest
Ja hè, maar vergeet die meneer niet! Die ging bijna mee..quote:
Schaapjes zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zat vandaag nog in Arnheim en blijft schaapies posten
Zulke mensen maken je dag weer goedquote:Op zondag 22 juni 2025 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hè, maar vergeet die meneer niet! Die ging bijna mee..
Ja!quote:Op zondag 22 juni 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel een prachtige omgeving
Bietje wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wat overkill voor een lunch?
Pfff ja dan hoeft het ook niet meer met zo'n reactie.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vonden wij dus ook
Maar, de meneer in het centrum was dan weer super aardig en behulpzaam.
Maar die kenau in die boshut
Ik kan daar dus heel erg slecht tegenquote:
Daar mag je ook blij zijn om te komen eten... Die lui hebben gewoon weekends vrijquote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef pullup het volgende:
Ahquote:Op zondag 22 juni 2025 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar mag je ook blij zijn om te komen eten... Die lui hebben gewoon weekends vrij
[ afbeelding ]
Ja.. terras tafeltjes en mooi weer... dat is zonder reservering tegenwoordig een kruising tussen schaken en strategoquote:Op zondag 22 juni 2025 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Pfff ja dan hoeft het ook niet meer met zo'n reactie.
Ik snap enerzijds wel de werkdruk enz, maar dan nog vriendelijkheid kost niets. Heb het ook eens gehad bij een strandtent, moest je bij de streep wachten, meisje van de bediening zei dat we zelf konden kijken of er een tafeltje vrij was. Na een paar minuten werden we afgeblaft door de manager dat we gewoon op onze beurt moesten wachten bij de streep, zoals iedereen. Nou dan ben ik weg hoor. Kan daar heel slecht tegen.
Wijs eens aan dan...quote:Op zondag 22 juni 2025 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar zit nog een ander restaurant schuin tegenover.
Ga ik daarheen met mijn parkiet en dan krijgt mijn parkiet te horen dat badeenden niet welkom zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar mag je ook blij zijn om te komen eten... Die lui hebben gewoon weekends vrij
[ afbeelding ]
Nu niet meerquote:
Neeuh, ik heb maar een glaasje sinas gepakt.quote:
Sinas met prik ... lekkerquote:Op zondag 22 juni 2025 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeuh, ik heb maar een glaasje sinas gepakt.
Lekker onder de douche geweest, nu even bijkomen van het weekend.quote:
Was het zo zwaar?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker onder de douche geweest, nu even bijkomen van het weekend.
Heftig of was het warmquote:Op zondag 22 juni 2025 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker onder de douche geweest, nu even bijkomen van het weekend.
Sorry, no can doquote:Op zondag 22 juni 2025 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
Beste reizigers,
De sprinter naar Utrecht Leidsche Rijn. Plen uw reis in de ep
Gewoon lekker druk geweest.quote:
Morguh Pullup and thnxquote:
Ik lift even meequote:
quote:
Morguh dame en heerquote:Op maandag 23 juni 2025 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
Faithless
"Wie er in 1998 bij was, herinnert zich een aardbeving."
https://oor.nl/concerten/(...)ar-geliefde-pinkpop/
Lekkere wandeling er weer opzitten?quote:
Yep maar halverwege kreeg ik een regenbui over me heen dus een korter rondje gemaaktquote:Op maandag 23 juni 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkere wandeling er weer opzitten?
Het is heerlijk weer nu op te lopen zeker?
O dat is minder en daar had je niet op gerekend zekersquote:Op maandag 23 juni 2025 10:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep maar halverwege kreeg ik een regenbui over me heen dus een korter rondje gemaakt![]()
ff opdrogen nu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee,maar ik ben gelukkig niet van suikerquote:Op maandag 23 juni 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder en daar had je niet op gerekend zekers
Ja, daar wordt je dan niet vrolijk van.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee,maar ik ben gelukkig niet van suikerhet is heerlijk om te lopen , zelfs in de regen, alleen heb ik zo een afspraak en dan is het wat onhandig om doorweekt aan te komen
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
@:Prisha van harte gefeliciteerd namens een badeend en zijn parkiet!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2025 00:17 schreef Domnivoor het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Prisha![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dank jullie wel!quote:
quote:
Dank jullie wel!quote:
Hey Birdyquote:Op maandag 23 juni 2025 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Las al dat het niet zo'n succes was, dingen niet goed zijn gegaan en dat het publiek heel timide was.
Zou ze nu ook niet meer willen zien.
Edit zie dat er een jarige is ook![]()
Gefeliciteerd @:prisha
Morguh Deisyyquote:
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Las al dat het niet zo'n succes was, dingen niet goed zijn gegaan en dat het publiek heel timide was.
Zou ze nu ook niet meer willen zien.
Edit zie dat er een jarige is ook![]()
Gefeliciteerd @:prisha
En ook jullie dank je welquote:
Gefeliciteerdquote:
Het was niet vervelend wel natquote:Op maandag 23 juni 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je dan niet vrolijk van.
Mij maakt regen ook niet zo uit hoor, maar moet je wel eerlijk zeggen als het er echt met bakken uit de lucht van wacht ik wel even
Heb ik alsnog net de lancering gemistquote:
Kan wel natuurlijk maar is toch nooit hetzelfdequote:
Ik kijk ook zelden iets terugquote:Op maandag 23 juni 2025 13:28 schreef engine het volgende:
[..]
Kan wel natuurlijk maar is toch nooit hetzelfde
Ik luister dit nu terug. Blijft heerlijk..................Beginnen met The Gun Club.quote:
Gun Club is altijd goedquote:Op maandag 23 juni 2025 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik luister dit nu terug. Blijft heerlijk..................Beginnen met The Gun Club.
Bekijk deze YouTube-video
dank je wel Dotteke!quote:Op maandag 23 juni 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup and thnx
[..]
Ik lift even mee
Gefeliciteerd Pris, maak er een hele mooie dag van en hoop dst je nog vele mooie jaren mag beleven
quote:
quote:
En ook jullie dank je wel!quote:
Van harte. Op naar de 80.quote:
thanksquote:
Het gaat sneller dan dagge wilquote:Op maandag 23 juni 2025 16:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks. ik kan me 80 nog niet goed voorstellen
Dat het snel gaat merk ik wel. Een jaar vliegt zowat voorbij.quote:
Yep. Er vallen de laatste tijd veel mensen weg hier. Ben 62 en het een en ander achter de rug. Het vreemde is dat als je in de 70 bent en dan overlijdt het niet oud maar ook niet jong is. Wordt redelijk normaal gevonden. Gezien het feit dat 10 jaar niks voorstelt, besef je de vergankelijkheid des te meer.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat het snel gaat merk ik wel. Een jaar vliegt zowat voorbij.
Dat zeg je goed. Trouwens, ik vind 70 tegenwoordig niet echt "oud oud" meer. Wel goed gerijpt, zeg maar.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Er vallen de laatste tijd veel mensen weg hier. Ben 62 en het een en ander achter de rug. Het vreemde is dat als je in de 70 bent en dan overlijdt het niet oud maar ook niet jong is. Wordt redelijk normaal gevonden. Gezien het feit dat 10 jaar niks voorstelt, besef je de vergankelijkheid des te meer.
Klopt, twee van mijn beste vrienden zijn laatst overleden. Begin 70. Voelde zo jong aan.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Trouwens, ik vind 70 tegenwoordig niet echt "oud oud" meer. Wel goed gerijpt, zeg maar.
Gelukkig ben jij nog een jonge god.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, twee van mijn beste vrienden zijn laatst overleden. Begin 70. Voelde zo jong aan.
Truste en tot merrege......................!quote:Op maandag 23 juni 2025 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij nog een jonge god.
Fijne avond kerel.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Truste en tot merrege......................!
[ afbeelding ]
Verveling denk ikquote:Op maandag 23 juni 2025 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het overal jaren 80 week? Of komt die er aan
Daar was ik een uurtje geleden nogquote:
Omdat dat een geweldige tijd was om in op te groeienquote:Op maandag 23 juni 2025 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het overal jaren 80 week? Of komt die er aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |