Morge kerel, waar heb je het zonnetje gelaten?quote:
Dat was een scheet schatje.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge kerel, waar heb je het zonnetje gelaten?
Je wordt bedankt.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je wordt bedankt.![]()
Kan ik mij weer omkleden, had net een korte broek aangedaan.
Stuur hierheen. Ik heb wel zin in regenquote:
Het komt vanuit het westen.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stuur hierheen. Ik heb wel zin in regen
Ah, nog even geduld dusquote:Op zondag 22 juni 2025 12:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het komt vanuit het westen.
[ afbeelding ]
Of het gaat verpieteren...quote:
Zonde van de waschmaschien hequote:Op zondag 22 juni 2025 11:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Cute![]()
Niet per ongeluk in de wasmachine gooien
Ik niet.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stuur hierheen. Ik heb wel zin in regen
Nee, nee, nee, ik mot nog naar de stad toe. Ik kwam er gisteren achter dat ik geen goede boxershorts meer heb.quote:
Niet piepen, het is zo weer over de regen.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik mot nog naar de stad toe. Ik kwam er gisteren achter dat ik geen goede boxershorts meer heb.
Stelde weinig voor hier verderquote:
Heb je 10 druppels meer dan ik gezien.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:04 schreef engine het volgende:
Zeker tien druppels gezien! Alle ramen open!
Wat ik nu op tv zie van Arnhem is daar niet veel van overquote:
ik ben nu weer in Zwollie en daar is het bloed benauwdquote:Op zondag 22 juni 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik nu op tv zie van Arnhem is daar niet veel van over![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 juni 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik nu op tv zie van Arnhem is daar niet veel van over![]()
Arnheim auslöschenquote:
Ja, ik zag het.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Arnheim auslöschen
Die is op de BBC ja
Was vandaag nog in Renkum.. Geprobeerd er te lunchen...quote:
Het is mislukt?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was vandaag nog in Renkum.. Geprobeerd er te lunchen...
quote:
quote:
Ja, op zondag zijn de opties zeer beperkt.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was vandaag nog in Renkum.. Geprobeerd er te lunchen...
Dudequote:
Ik ken wel een tent die elke dag open is maar die zit aan de rand van het dorp.quote:
Ik dacht ik google even Renkum lunch, maar de eerste drie zijn vandaag gewoon open (geweest).quote:Op zondag 22 juni 2025 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken wel een tent die elke dag open is maar die zit aan de rand van het dorp.
Ik was ook al aan het googlen met mapsquote:Op zondag 22 juni 2025 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ik google even Renkum lunch, maar de eerste drie zijn vandaag gewoon open (geweest).
Gast had zijn probleem vanmiddag even hier moeten gooien, dan hadden wij het wel even voor hem gefixedquote:Op zondag 22 juni 2025 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het googlen met mapsOpties genoeg
Puzzie had wel een schaap voor hem geslacht voor schaapvleesch?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gast had zijn probleem vanmiddag even hier moeten gooien, dan hadden wij het wel even voor hem gefixed
Ging Gast bij Puzzie eten dan?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Puzzie had wel een schaap voor hem geslacht voor schaapvleesch?
En woont die in Renkum?quote:
We waren op doorreis en hadden trek.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, op zondag zijn de opties zeer beperkt.
Wat bracht jou daar?
Op de Schaapsdriftquote:
Die zat vandaag nog in Arnheim en blijft schaapies postenquote:
Daar ging mijn vader vaak naartoe met zakenrelaties.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef pullup het volgende:
Wel een supersjiek restaurant daar zelfs Gast
https://www.krommedissel.(...)=google-mijn-bedrijf
quote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We waren op doorreis en hadden trek.
Waren eerst in eht centrum, zeer vriendelijke meneer vertelde dat de één dicht ,, de anders was een cafetaria.. Maar, om de hoek in het Bos, daar moesten we zijn
Wij daar naar toe.. druk, maar nog een paar lege tafeltjes... op enkele een bordje gereserveerd, maar ook op een paar niet.
Zitten net lekker, komt een vrouw buiten.. snauwt bijna: Hebben jullie gereserveerd? Wij nee, maar dat staat ook niet op deze tafel.. Nou jullie moeten weg want we zitten vol.. En daar konden we het mee doen.
Misschien wat overkill voor een lunch?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef pullup het volgende:
Wel een supersjiek restaurant daar zelfs Gast
https://www.krommedissel.(...)=google-mijn-bedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |