Ja uh ,ga het die mensen uit de link die ik neerplempte vragenquote:
Ben beter gewend van jou .....quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:56 schreef pullup het volgende:
Een of andere lullige tekening is het enige dat ik kan vinden
[ afbeelding ]
Oh dat is aardigquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja uh ,ga het die mensen uit de link die ik neerplempte vragen
Ja tochquote:
Zeg het ze!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Pokkenbeest is het, dan stuur ik die parkiet van SBE wel op hem af om hem een lesje te leren
Ha kijk daar is iequote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://birdsoftheworld.org/bow/species/begdov2/cur/introduction
Mijn Qwant werkt beter dan jouw googlequote:
Zolang hij maar niet aan die andere hobby's begint danquote:
trump irriteren? des te meer des te beterquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet aan die andere hobby's begint dan
Nee Nazi groeten brengen en raketjes laten ontploffenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
trump irriteren? des te meer des te beter
Ik zie daar toch wel mogelijkheden hoor, combineer die raketjes laten ontploffen nou eens met trump irriterenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee Nazi groeten brengen en raketjes laten ontploffen
quote:
Nee, de andere dieren gooien er stenen naarquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
Zou die duif dan vaak knokken met die blauwe ogen?
Awwwquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, de andere dieren gooien er stenen naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:32 schreef tonja het volgende:
Ik heb een zeldzame en verontrustende intersoortelijke samenwerking ontdekt![]()
@:superbadeendje
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:32 schreef tonja het volgende:
Ik heb een zeldzame en verontrustende intersoortelijke samenwerking ontdekt![]()
@:superbadeendje
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik weet niet meer wat mijn prompt was. Ik kan alleen dit zien: Een foto realistische afbeelding van een pad (het dier) maar in plaats van de normale huid hee..... Ben wel benieuwd eigenlijk of wanneer je exact dezelfde prompt doet, of je ook hetzelfde resultaat krijgt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 00:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens geprobeerd:
[..]
Snap ik, ik heb vannacht superslecht geslapen was er om 2 uur alweer uitquote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:18 schreef Karzai het volgende:
Moin, bijna een week amper geslapen, ik ben gebroken
ow wat een ellende zegquote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb vannacht superslecht geslapen was er om 2 uur alweer uit
Ja leuk is anders. Maar heb de boel al wel afgekoeld nu binnen naar 18.9 graden dat is wel fijnquote:
zit hier ook met de ramen open en in mijn onederbroekje op de bank, tis momenteel 23 graden in huisquote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuk is anders. Maar heb de boel al wel afgekoeld nu binnen naar 18.9 graden dat is wel fijn
Toen ik beneden kwam was net 22.4quote:Op zaterdag 21 juni 2025 05:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
zit hier ook met de ramen open en in mijn onederbroekje op de bank, tis momenteel 23 graden in huis
Die is leukquote:
Ja die is goedquote:
quote:
quote:
quote:
Ik was al vroeg aan de wandel , ik heb mijn kilometers er weer opzitten.quote:
Wandeltpoic hier niets voor jou?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was al vroeg aan de wandel , ik heb mijn kilometers er weer opzitten.
Wandeltopic ken ik niet maar ik loop iedere dag minstens 9 kmquote:
Heel netjesquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wandeltopic ken ik niet maar ik loop iedere dag minstens 9 km
Oh dat wist ik nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel netjes
LIF / Het Grote Wandeltopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |