Waar ligt dat?quote:
Bij Hoevelaken linksaf.quote:
Ik heb aan eentje al mijn handen volquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is vriendjes aan het maken
[ afbeelding ]
gisteren al hequote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Door de warmte is hier de rails uit de straat gesprongen.
Ik hoorde het net pas.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gisteren al he
en het past wel bij jou tokkieville
Maar uh, wat ga je doen als die oranje tokkie maandag in jouw stad is?quote:
Het probleem aan mijn parkiet overlaten. Zij heeft altijd wel een creatieve oplossing.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, wat ga je doen als die oranje tokkie maandag in jouw stad is?
#kettingzaagquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het probleem aan mijn parkiet overlaten. Zij heeft altijd wel een creatieve oplossing.
Jij laat wel heel veel over aan je parkiet. Besta jij zelf welquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het probleem aan mijn parkiet overlaten. Zij heeft altijd wel een creatieve oplossing.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Door de warmte is hier de rails uit de straat gesprongen.
Meestal bestaat dat uit er op poepenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor mij ook alweer lang geleden.quote:
Dan mag jij ook weer eensquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor mij ook alweer lang geleden.
Geniet ervan.
Misschien vind ik het nu wel vies.quote:
Geloof er niets vanquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien vind ik het nu wel vies.
Maar ik mag van mijn parkiet geen bier meer hebben.quote:
Oke. Nu even goed lezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik mag van mijn parkiet geen bier meer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |