Welk restaurant was dat? Campman? Ik ben benieuwd…quote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We waren op doorreis en hadden trek.
Waren eerst in eht centrum, zeer vriendelijke meneer vertelde dat de één dicht ,, de anders was een cafetaria.. Maar, om de hoek in het Bos, daar moesten we zijn
Wij daar naar toe.. druk, maar nog een paar lege tafeltjes... op enkele een bordje gereserveerd, maar ook op een paar niet.
Zitten net lekker, komt een vrouw buiten.. snauwt bijna: Hebben jullie gereserveerd? Wij nee, maar dat staat ook niet op deze tafel.. Nou jullie moeten weg want we zitten vol.. En daar konden we het mee doen.
Dat vonden wij dus ookquote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]Godsamme dat is wel heel erg onbeleefd
Campman iddquote:Op zondag 22 juni 2025 19:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welk restaurant was dat? Campman? Ik ben benieuwd…
Eethuys Airborne was wel een optie geweest.
Daar zit nog een ander restaurant schuin tegenover.quote:
Nee volgens mij niet, maar misschien weet marc meer dan wijquote:
Nou, inderdaad ja…quote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]Godsamme dat is wel heel erg onbeleefd
Whuuut? Niet gezien... we zijn vol gas dat diepe dal uitgesjeestquote:Op zondag 22 juni 2025 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar zit nog een ander restaurant schuin tegenover.
Gastvrij volk daar in Renkumquote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We waren op doorreis en hadden trek.
Waren eerst in het centrum, zeer vriendelijke meneer vertelde dat de één dicht ,, de anders was een cafetaria.. Maar, om de hoek in het Bos, daar moesten we zijn
Wij daar naar toe.. druk, maar nog een paar lege tafeltjes... op enkele een bordje gereserveerd, maar ook op een paar niet.
Zitten net lekker, komt een vrouw buiten.. snauwt bijna: Hebben jullie gereserveerd? Wij nee, maar dat staat ook niet op deze tafel.. Nou jullie moeten weg want we zitten vol.. En daar konden we het mee doen.
Dat begrijp ik welquote:Op zondag 22 juni 2025 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut? Niet gezien... we zijn vol gas dat diepe dal uitgesjeest
Ja hè, maar vergeet die meneer niet! Die ging bijna mee..quote:
Schaapjes zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zat vandaag nog in Arnheim en blijft schaapies posten
Zulke mensen maken je dag weer goedquote:Op zondag 22 juni 2025 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja hè, maar vergeet die meneer niet! Die ging bijna mee..
Wol, kaas en vleeschquote:
Wel een prachtige omgevingquote:
En mooie hoedenquote:
Ja!quote:Op zondag 22 juni 2025 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel een prachtige omgeving
Bietje wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wat overkill voor een lunch?
Pfff ja dan hoeft het ook niet meer met zo'n reactie.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vonden wij dus ook
Maar, de meneer in het centrum was dan weer super aardig en behulpzaam.
Maar die kenau in die boshut
Ik kan daar dus heel erg slecht tegenquote:
Daar mag je ook blij zijn om te komen eten... Die lui hebben gewoon weekends vrijquote:Op zondag 22 juni 2025 19:37 schreef pullup het volgende:
Wel een supersjiek restaurant daar zelfs Gast
https://www.krommedissel.(...)=google-mijn-bedrijf
Ahquote:Op zondag 22 juni 2025 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar mag je ook blij zijn om te komen eten... Die lui hebben gewoon weekends vrij
[ afbeelding ]
Ja.. terras tafeltjes en mooi weer... dat is zonder reservering tegenwoordig een kruising tussen schaken en strategoquote:Op zondag 22 juni 2025 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Pfff ja dan hoeft het ook niet meer met zo'n reactie.
Ik snap enerzijds wel de werkdruk enz, maar dan nog vriendelijkheid kost niets. Heb het ook eens gehad bij een strandtent, moest je bij de streep wachten, meisje van de bediening zei dat we zelf konden kijken of er een tafeltje vrij was. Na een paar minuten werden we afgeblaft door de manager dat we gewoon op onze beurt moesten wachten bij de streep, zoals iedereen. Nou dan ben ik weg hoor. Kan daar heel slecht tegen.
Wijs eens aan dan...quote:Op zondag 22 juni 2025 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar zit nog een ander restaurant schuin tegenover.
Ga ik daarheen met mijn parkiet en dan krijgt mijn parkiet te horen dat badeenden niet welkom zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar mag je ook blij zijn om te komen eten... Die lui hebben gewoon weekends vrij
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |