Ik kijk ook zelden iets terugquote:Op maandag 23 juni 2025 13:28 schreef engine het volgende:
[..]
Kan wel natuurlijk maar is toch nooit hetzelfde
Ik luister dit nu terug. Blijft heerlijk..................Beginnen met The Gun Club.quote:
Gun Club is altijd goedquote:Op maandag 23 juni 2025 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik luister dit nu terug. Blijft heerlijk..................Beginnen met The Gun Club.
Bekijk deze YouTube-video
dank je wel Dotteke!quote:Op maandag 23 juni 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup and thnx
[..]
Ik lift even mee
Gefeliciteerd Pris, maak er een hele mooie dag van en hoop dst je nog vele mooie jaren mag beleven
quote:
quote:
En ook jullie dank je wel!quote:
Van harte. Op naar de 80.quote:
thanksquote:
Het gaat sneller dan dagge wilquote:Op maandag 23 juni 2025 16:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks. ik kan me 80 nog niet goed voorstellen
Dat het snel gaat merk ik wel. Een jaar vliegt zowat voorbij.quote:
Yep. Er vallen de laatste tijd veel mensen weg hier. Ben 62 en het een en ander achter de rug. Het vreemde is dat als je in de 70 bent en dan overlijdt het niet oud maar ook niet jong is. Wordt redelijk normaal gevonden. Gezien het feit dat 10 jaar niks voorstelt, besef je de vergankelijkheid des te meer.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat het snel gaat merk ik wel. Een jaar vliegt zowat voorbij.
Dat zeg je goed. Trouwens, ik vind 70 tegenwoordig niet echt "oud oud" meer. Wel goed gerijpt, zeg maar.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Er vallen de laatste tijd veel mensen weg hier. Ben 62 en het een en ander achter de rug. Het vreemde is dat als je in de 70 bent en dan overlijdt het niet oud maar ook niet jong is. Wordt redelijk normaal gevonden. Gezien het feit dat 10 jaar niks voorstelt, besef je de vergankelijkheid des te meer.
Klopt, twee van mijn beste vrienden zijn laatst overleden. Begin 70. Voelde zo jong aan.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Trouwens, ik vind 70 tegenwoordig niet echt "oud oud" meer. Wel goed gerijpt, zeg maar.
Gelukkig ben jij nog een jonge god.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, twee van mijn beste vrienden zijn laatst overleden. Begin 70. Voelde zo jong aan.
Truste en tot merrege......................!quote:Op maandag 23 juni 2025 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij nog een jonge god.
Fijne avond kerel.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Truste en tot merrege......................!
[ afbeelding ]
Verveling denk ikquote:Op maandag 23 juni 2025 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het overal jaren 80 week? Of komt die er aan
Daar was ik een uurtje geleden nogquote:
Omdat dat een geweldige tijd was om in op te groeienquote:Op maandag 23 juni 2025 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het overal jaren 80 week? Of komt die er aan
Nou, dan heb ik je net gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |