SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 26-06-2025 20:24:49 ]
Telt Seatle niet als kampioenschap ? De Pacers kan het op zeker de eerste keer worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:24 schreef Hathor het volgende:
Kan alle kanten op, maar ik denk dat ze bij de Thunder nu toch wel knap zenuwachtig aan het worden zijn. Op de dag dat je voor het eerst in je bestaan kampioen kan worden op deze manier ondersteboven worden gespeeld zal er toch best flink inhakken en zal het zelfvertrouwen geen goed doen.
Ow ja dat was ik helemaal vergeten, de Sonics hebben een titel gepakt in 1979, moest het even opzoeken. Maar goed, in die tijd keek ik nog helemaal geen basketbal.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Telt Seatle niet als kampioenschap ? De Pacers kan het op zeker de eerste keer worden.
99% van die ''kanalen'' verzint alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:17 schreef Hathor het volgende:
Is dat Hoops Insider een beetje een betrouwbaar kanaal? Die weten namelijk te melden dat het al zo goed als zeker is dat KD volgend jaar voor San Antonio speelt.
OKC heeft meer individuele kwaliteit en een dijk van een defense. Kan alle kanten op ouwe, geniet er gewoon van.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Anyway, lijkt me stug dat OKC dit in 7 gaat winnen, ondanks dat het thuis is. Dit was de kans, Pacers hebben veel meer ervaren gasten waar de zenuwen niet zo snel toe gaan slaan. Bij OKC heb je Caruso, en dat is het wel. Vannacht hebben ze prima laten zien niet met de zenuwen om te kunnen gaan.
Eens, maar Indiana heeft een deal met de duivel gesloten deze playoffs oid. Iedereen daar speelt zo goed momenteel.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
OKC heeft meer individuele kwaliteit en een dijk van een defense. Kan alle kanten op ouwe, geniet er gewoon van.
Pacers hebben het momentum, maar thuisvoordeel kan een hoop doen. Dit is trouwens tevens het moment voor SGA om zijn naam voorgoed te vestigen. Nieuwe MJ in de maak.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eens, maar Indiana heeft een deal met de duivel gesloten deze playoffs oid. Iedereen daar speelt zo goed momenteel.
Genieten is ook lastig als je zo dichtbij de titel bent, en je het een beetje uit zicht ziet verdwijnen.Genieten zoveel als het kan, maar een 30 point blowout op een gegeven moment is niet echt genieten in game 6
Ik hoop dat dezelfde zenuwen die OKC vannacht had nu ook de Pacers een beetje raakt. DIt was do-or-die voor Indiana, nu kunnen ze ineens winnen. Benieuwd wie daar het beste mee om kan gaan, maar qua ervarenheid hebben de Pacers wel een streepje voor.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pacers hebben het momentum, maar thuisvoordeel kan een hoop doen. Dit is trouwens tevens het moment voor SGA om zijn naam voorgoed te vestigen. Nieuwe MJ in de maak.
Zie Siakam in de tweet die PowerLoungen postte.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Eens, maar Indiana heeft een deal met de duivel gesloten deze playoffs oid.
Die valt dan nog mee, dat is gewoon een hele goede speler die al jaren zo goed is. Maar als je van die non-valeurs als Toppin en McConnell ziet spelen, dat gaat nergens overquote:Op zaterdag 21 juni 2025 04:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zie Siakam in de tweet die PowerLoungen postte.
McConnell krijgt door een beetje attent te zijn zo meerdere steals per wedstrijd cadeau door ontzettend nonchalante passing van de Thunder.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die valt dan nog mee, dat is gewoon een hele goede speler die al jaren zo goed is. Maar als je van die non-valeurs als Toppin en McConnell ziet spelen, dat gaat nergens over
Och natuurlijk. Zo vaak die laatste minuten teruggekeken. Die block van James, Irving met die 3 en dan nog Love die Curry verdedigt.quote:
Dat is 1 ding en totaal te wijten aan de idioot nonchalante passing van OKC inderdaad. Maar heb ook het idee dat elke pull-up jumper van hem een swish isquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
McConnell krijgt door een beetje attent te zijn zo meerdere steals per wedstrijd cadeau door ontzettend nonchalante passing van de Thunder.
Underdog supportenquote:Op zondag 22 juni 2025 17:53 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat OKC het over de streep gaat trekken, maar ik gun het de Pacers eigenlijk wel. Geen idee waarom verder, want ik heb met beide teams helemaal niks, maar je moet toch wat kiezen.
KD sliddert zich weer een weg naar de volgende locatie op zoek naar wat erkenning. Treurig toch, had de koning in OKC kunnen zijn. Nu is het eigenlijk, ja, een beetje een nobody die fantastisch kan basketballen. Buiten de Warriors is volgens mij echt niemand blij met die gozer, en zelfs daar heeft die er een zooitje van gemaakt samen met Draymond G.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Veelzeggend wel , dit soort trades bekend maken op game 7 dag. Alsof ze er snel overheen willen stappen.
Op Twittier is Cupcake ook een leuke rubriek.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Underdog supportenAl is daar nu nauwelijks meer sprake van, maar voor de series toch wel.
[..]
KD sliddert zich weer een weg naar de volgende locatie op zoek naar wat erkenning. Treurig toch, had de koning in OKC kunnen zijn. Nu is het eigenlijk, ja, een beetje een nobody die fantastisch kan basketballen. Buiten de Warriors is volgens mij echt niemand blij met die gozer, en zelfs daar heeft die er een zooitje van gemaakt samen met Draymond G.
Heb het gevoel dat Udoka ergens in januari al de Knicks gaat coachen . Stukje kleedkamerkanker idd.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Underdog supportenAl is daar nu nauwelijks meer sprake van, maar voor de series toch wel.
[..]
KD sliddert zich weer een weg naar de volgende locatie op zoek naar wat erkenning. Treurig toch, had de koning in OKC kunnen zijn. Nu is het eigenlijk, ja, een beetje een nobody die fantastisch kan basketballen. Buiten de Warriors is volgens mij echt niemand blij met die gozer, en zelfs daar heeft die er een zooitje van gemaakt samen met Draymond G.
Ja, iemand met de basketball status van KD die ruzie gaat maken met jan en alleman die een anoniem twitter account bezittenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op Twittier is Cupcake ook een leuke rubriek.
https://x.com/KDTrey5/with_replies
Dit zie ik wel vaker, maar dat valt volgens mij echt wel mee. Het is niet de coaching die gasten als Wallace, Chet etc bizar lage percentages van 3 laten schieten bijv. Als je game 6 enigzins normaal schiet blijft het gewoon spannend ipv dat Indiana ineens 20 voor staatquote:Op zondag 22 juni 2025 19:01 schreef Salina het volgende:
Weet niet of ik kan kiezen. De jonge, talentvolle Thunder of de all-heart Pacers.
Beide teams zouden een interessante kampioen zijn. Thunder als erg jong team nu al kampioen, Pacers als #4 in het oosten een totale onverwachte outsider. Nog geeneens een outsider eigenlijk.
Normaal gezien root ik altijd voor de underdog en dat zijn de Pacers hier denk ik, ondanks dat de Thunder er alles aan doen (verkrampt spelen, zenuwen misschien, out-coached door Carlisle die de Pacers simpelweg harden en met meer energie en grit laat spelen) om niet de topfavoriet te hoeven spelen.![]()
Maar ja, de Pacers als kampioen. Tja, tja.
Moge de beste winnen dan maar.
Volgend jaar concurrentie voor OKC vanuit Houston.
Hebben zojuist Kevin Durant binnengehaald zie ik.
Veel plezier vannacht ieders en @:GotenSSJ ih bijzonder. Ik kijk het morgenavond.![]()
Brooks is ook weer zo'n mannetje die aan het eind van zijn carriere zo'n beetje door iedereen en zijn stiefmoeder is getrade maar zichzelf nog steeds de beste vind.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Veelzeggend wel , dit soort trades bekend maken op game 7 dag. Alsof ze er snel overheen willen stappen.
Kan me nog de dynastie van Memphis herinneren , achterlijke gek.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Brooks is ook weer zo'n mannetje die aan het eind van zijn carriere zo'n beetje door iedereen en zijn stiefmoeder is getrade maar zichzelf nog steeds de beste vind.
Ik had ergens gelezen dat Mike Brown de voornaamste kandidaat was.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat Udoka ergens in januari al de Knicks gaat coachen . Stukje kleedkamerkanker idd.
Ja die mag altijd eerst een soort prostituee spelen voordat de echte coaches worden aangetrokken.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat Mike Brown de voornaamste kandidaat was.
Die online feud tussen hem en Rapaport was ook wel grappig, was voor mij tevens de reden om KD te gaan volgen op Twitter.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, iemand met de basketball status van KD die ruzie gaat maken met jan en alleman die een anoniem twitter account bezitten![]()
Fantastische speler, rare gozer.
Nouja, ik bedoelde eigenlijk meer dat Carlisle de Thunder en dus Daigneault een beetje verslaat in hun (OKC dus) eigen spelletje eigenlijk. Dus verdedigend continu (48 minuten) druk zetten, bench gebruiken om spelers fris, fir en scherp te houden en ze er met 120% energie in te laten gaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit zie ik wel vaker, maar dat valt volgens mij echt wel mee. Het is niet de coaching die gasten als Wallace, Chet etc bizar lage percentages van 3 laten schieten bijv. Als je game 6 enigzins normaal schiet blijft het gewoon spannend ipv dat Indiana ineens 20 voor staat![]()
Kan best dat Carlisle een betere coach is, maar dat out-coached valt wel mee imo. Het is meer de onervarenheid van veel spelers die ze de das om doet 'on the road'. 10-2 at home (Aaron Gordon en Haliburton buzzer beaters), 5-5 on the road.
Ik ben erg benieuwd vannacht. Ik denk dat de zenuwen ze de das om gaan doen en dat Indiana hem pakt, helaas. Ondanks dat OKC altijd goed heeft gereageerd en thuis heel goed speelt, vrees ik dat buiten SGA, JDub en Caruso we weer weinig productie gaan krijgen.
McConnell sowieso niet MVP natuurlijk, leuk en aardig vanaf de bank met wat steals etc. Maar er is een reden dat die dat kan doen, veel energie in relatief weinig minuten. Imo komt enkel Siakam in aanmerking van de Pacers, OKC heeft geen antwoord op zijn spel.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoelde eigenlijk meer dat Carlisle de Thunder en dus Daigneault een beetje verslaat in hun (OKC dus) eigen spelletje eigenlijk. Dus verdedigend continu (48 minuten) druk zetten, bench gebruiken om spelers fris, fir en scherp te houden en ze er met 120% energie in te laten gaan.
Out-coached is wellicht overdreven, maar ik vind de vergelijking tussen wat OKC het hele seizoen liet zien (swarming defense, continu er fel op zitten met 3 man) en wat Indiana nu doet wel frappant, vandaar.![]()
Ik lees wel eens de Pacers reddit (ook die van de Thunder) en daar zijn ze het niet eens wie bij winst van de Pacers Finals MVP moet worden: Siakam, Haliburton of McConnell (ja, echt).![]()
Persoonlijk denk ik dat je dat één unsung hero over het hoofd ziet, namelijk Nembhard.
Die gast speelt reuzedefense op meestal SGA.
Dacht eerst dat Nesmith hun beste verdediger was, maar volgens mij is Nembhard nog wat nuttiger op dat vlak.
Bij de Thunder speelt SGA erg goed en als een echte MVP. Kan wel genieten van die jongen, echt enorm goed. Alleen geen sterallures, beetje boy next door vibe geeft ie af.
Verder speelt alleen Caruso continu goed. Rest is inderdaad erg wisselvallig (Jalen Williams, Holmgren) terwijl bij Indiana iedereen op punt staat.
Rest als laatste de ultieme vraag als afsluiter van dit seizoen: wie wordt vanavond de beslissende speler?
Caruso voor OKC of McConnell-GOD voor Indiana (nooit gedacht dat ik dit, zij het met een knipoog, zou zeggen).![]()
Dat vond ik hun spelletje, de Pacers, in game 6. Flink fysiek en constant 'foultjes' maken alleen fluit men er niet voor omdat het net niet erg genoeg/Playoff refereeing is en kunnen ze het dus de hele wedstrijd doorzetten. Vind de verdediging van de Thunder veel meer 'echte', eerlijke harde goede defense (als ze goed spelen).quote:Op zondag 22 juni 2025 20:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
McConnell sowieso niet MVP natuurlijk, leuk en aardig vanaf de bank met wat steals etc. Maar er is een reden dat die dat kan doen, veel energie in relatief weinig minuten. Imo komt enkel Siakam in aanmerking van de Pacers, OKC heeft geen antwoord op zijn spel.
Caruso was de X-factor tegen Jokic in game 7, ben benieuwd inderdaad wie er vanavond piekt. Met OKC thuis kan het zomaar een Dort of JDub zijn ook. Van de Pacers verwacht ik Siakam en weer een leuke statline van McConnell met zijn ervaring.
Edit: En leuk dat je het zegt dat de Pacers een OKC spelletje spelen. Alles wat ik lees is namelijk dat OKC met alles weg komt en zelf constant FTs krijgt. Pacers spelen net zo goed erg fysiek en krijgen een miljoen miljard FTs.
Klopt, en zo zijn er wel meer van die stats die ze dan laten zien waar je wat nuance aan kan toevoegen. Maar goed, aan de andere kant vind ik al die stats ook weer het mooie van de NBA.quote:Op maandag 23 juni 2025 05:09 schreef 3rr0r het volgende:
Most points by duo in playoff history stats laten ze zien. James Irving, Shai JDub, MJ Pippen. Beetje vreemd, want als je iedereen en z'n moeder sweept kom je op minder uit uiteraard, ben je beter. Tevens ten tijde van MJ en Pippen was de eerste ronde best of five meen ik toch.
Tja, maar misschien was dit wel zijn allerlaatste kans ooit om een ring te winnen hè…quote:Op maandag 23 juni 2025 06:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Sneu voor Haliburton, maar als je je ooit dom voelt.. Wees gerust, dit laat weer prima zien waarom de gemiddelde NBA speler het IQ van een doperwt heeft. Je carriere op het spel zetten op je 25ste, veel dommer ga je ze niet vinden.
Achteraf makkelijk lullen, begrijp ik ook wel. Maar het is gewoon een hele domme beslissing van hem, en een nog dommere beslissing van de medical staff in Indiana. Op je 25ste ga je toch niet je carriere en honderden miljoenen dollars (vanuit Haliburton, maar ook vanuit Indiana die hem al een dik contract hebben gegeven) op het spel zetten.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, maar misschien was dit wel zijn allerlaatste kans ooit om een ring te winnen hè…
Ik denk dat er stiekem toch velen het er voor over hebben om vanaf hun 25ste de rest van hun leven op krukken te lopen als ze met een ring kunnen pronken.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Achteraf makkelijk lullen, begrijp ik ook wel. Maar het is gewoon een hele domme beslissing van hem, en een nog dommere beslissing van de medical staff in Indiana. Op je 25ste ga je toch niet je carriere en honderden miljoenen dollars (vanuit Haliburton, maar ook vanuit Indiana die hem al een dik contract hebben gegeven) op het spel zetten.
Kun je de OP updaten? OKC heeft nu twee titels plus jaartal.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme, NBA is logischerwijze altijd wat te obscuur voor de headlines op Teletekst (ik weet het, maar ja, ik kijk er wel eens), uitgerekend nu staat het er pontificaal in beeld
Gelukkig was het niet al te spannend
Tatum en Haliburton gaan we volgend seizoen niet zien nee. Zonde, toch weer veel lange blessures dit jaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:45 schreef Hathor het volgende:
Haliburton gaat het hele 2026 seizoen wel missen denk ik, minimaal. Net zo'n blessure als Durant tegen Toronto indertijd.
Cleveland en Orlando zijn toch leuke teams, en wie weet wat Philly kan met Embiid. Knicks zullen er ook wel weer staan.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:35 schreef Mykonos het volgende:
Nu Giannis nog naar het westen en we kunnen het oosten volgend jaar wel gewoon helemaal niet spelen.
Valt wel mee, tot halverwege 3e kwart was het dicht bij elkaar en het bleef ook nog overbrugbaar gezien wat de Pacers eerder regelmatig voor comebacks lieten zien. Alleen was dat wel met Haliburton.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme, NBA is logischerwijze altijd wat te obscuur voor de headlines op Teletekst (ik weet het, maar ja, ik kijk er wel eens), uitgerekend nu staat het er pontificaal in beeld
quote:Op maandag 23 juni 2025 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik keek later zonder de uitslag te kennen terug. Ik wist gelijk dat het over was.quote:
Marco van Basten kreeg op zijn 19e het dringende advies met voetballen te stoppen. Anders zou hij binnen no time in een rolstoel belanden. En dat ging niet eens over zijn enkel.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Sneu voor Haliburton, maar als je je ooit dom voelt.. Wees gerust, dit laat weer prima zien waarom de gemiddelde NBA speler het IQ van een doperwt heeft. Je carriere op het spel zetten op je 25ste, veel dommer ga je ze niet vinden.
Zie het topic 'Waar erger je je aan.' Het is bij mij zelfs zo erg dat ik aan de bovenkant van m'n scherm een handoekje leg en onderin probeer te negeren. En dan maar hopen dat je op de juiste video klikt. En dan nog zijn er stagiaires die het een en ander op het scherm pleuren.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Misschien dat Knicks nog een leuke aanvulling op hun roster kunnen krijgen, ze waren er dit seizoen toch ook best dichtbij.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:35 schreef Mykonos het volgende:
Nu Giannis nog naar het westen en we kunnen het oosten volgend jaar wel gewoon helemaal niet spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
Wat Engelse les volgen nu je toch met je been in het gips ligtquote:“There are far greater issues/challenges in the world then a torn achilles.
Jhrue is wel 35, nadert de downhill voor zijn type spel denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
In het Oosten kan je volgend seizoen zelfs met 30 overwinningen de plee offs halen terwijl iedereen in het westen op de Pelicans na er echt voor wilt gaan .
https://x.com/ShamsCharania/status/1937354016171917821
Silvers NBA
Maar het is wel een teken dat nu ook Portland wil zijn met meedoen. (Of dat lukt is een heel groot vraagteken verder)quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jhrue is wel 35, nadert de downhill voor zijn type spel denk ik
Ik snap alleen die move van Portland niet. Laten een jonge veelbelovende speler die goed is voor 20+ ppg naar Boston gaan en krijgen er Holiday voor terug die volgens mij alweer een jaartje of 35 is. Dan denk je ook niet echt op de lange termijn lijkt me. En volgens mij geven ze er zelfs nog een pick bij op ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
In het Oosten kan je volgend seizoen zelfs met 30 overwinningen de plee offs halen terwijl iedereen in het westen op de Pelicans na er echt voor wilt gaan .
https://x.com/ShamsCharania/status/1937354016171917821
Silvers NBA
Jeelen Green , Kuminga , Kuzma , Poole , McCollum , Ball , Thomas , Coby White .quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik snap alleen die move van Portland niet. Laten een jonge veelbelovende speler die goed is voor 20+ ppg naar Boston gaan en krijgen er Holiday voor terug die volgens mij alweer een jaartje of 35 is. Dan denk je ook niet echt op de lange termijn lijkt me. En volgens mij geven ze er zelfs nog een pick bij op ook.
Tja, hebben ze beide weinig aan gok ik zo.quote:The New Orleans Pelicans are trading CJ McCollum, Kelly Olynyk and a future second-round pick to the Washington Wizards for Jordan Poole, Saddiq Bey and the No. 40 pick, sources tell ESPN.
Jaartje wat minder en hopen dat Tatum terug kan komen op acceptabel niveau, dan na komend jaar weer geld uitgeven. Goeie call lijkt mijquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:36 schreef Hathor het volgende:
Celtics sturen Porzingis naar Atlanta. Zijn zich een beetje van hun dure huishouding aan het verlossen denk ik.
Ze moesten wel wat om niet in de knoei te komen met de belasting, ze hadden denk ik na GSW de duurste huishouding in de hele NBA. Nu ze Holiday en Porzingis kwijt zijn hebben ze weer wat lucht. Van Golden State hoef je ook geen bizarre moves te verwachten want die hebben totaal geen ruimte. Daar zit je dan met een peperdure selectie waarvan je met stelligheid kan zeggen dat die geen kampioen gaan worden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:31 schreef peasant het volgende:
[..]
Jaartje wat minder en hopen dat Tatum terug kan komen op acceptabel niveau, dan na komend jaar weer geld uitgeven. Goeie call lijkt mij
Ben benieuwd, schijnt een hele goede verdediger te zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 03:55 schreef 3rr0r het volgende:
6'9 shotblocker Thomas Sorber voor @:GotenSSJ
Pelicans hadden toen ze AD afstonden aan de Lakers ook 1% kans op de nr 1 pick.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:21 schreef Hathor het volgende:
Zou dat nou echt opzet zijn geweest dat Dallas die nr 1 pick kreeg?
Krijgt blijkbaar #35, erg mooi. Zal Durant wel weer een tweetje aan wijten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 03:55 schreef 3rr0r het volgende:
6'9 shotblocker Thomas Sorber voor @:GotenSSJ
quote:Vannacht vond in New York de traditionele NBA Draft plaats. Het moment waarop de droom van de grootste basketbaltalenten uitkomt. Cooper Flagg werd zoals verwacht als eerste gekozen door de Dallas Mavericks.
De amper 18-jarige Flagg is een fenomeen, dat bij de gerenommeerde universiteit van Duke indruk maakte en al als tiener aanzien werd als een supertalent. De Mavericks stuurden afgelopen seizoen Luka Doncic naar de LA Lakers en kregen als bij de wonder de eerste selectie in de draft. Ze twijfelden niet lang en haalden met Flagg een toekomstige topspeler in huis om te koppelen aan Anthony Davis en Kyrie Irving.
San Antonio koos de atletische Dylan Harper als tweede, waarna VJ Edgecomb naar Philadelphia ging. Flaggs ploegmakker bij Duke Kon Knueppel werd gekozen door Charlotte en de top vijf werd volmaakt door Ace Bailey naar Utah.
Een opvallende pick was Khaman Maluach. De boomlange center uit Zuid-Soedan hoorde zijn naam dankzij de Houston Rockets, maar zal uitkomen voor Phoenix omdat Kevin Durant de omgekeerde richting maakt. Maluach groeide op in Oeganda en begon pas te basketten op z’n veertiende. Amper vier jaar later is hij dus een NBA-speler.
En dan was er ook nog Yang Hansen. De Chinees werd bijzonder verrassend al als zestiende gekozen door Portland, de ploeg van Toumani Camara. De 20-jarige Hansen is pas de derde Chinees die zijn naam hoort in de draft, na Yao Ming en Yi Jianlian. Hij wordt enigszins vergeleken met Nikola Jokic, de gekke superster van Denver.
Nog opvallende keuzes: Ben Saraf en Danny Wolf. De twee spelers van Israël werden als 26ste en 27ste gekozen door de Brooklyn Nets. Vooral bij Wolf zorgde dat voor bijzonder veel emoties...
Mooie emoties.quote:
Dat is er over het algemeen nog wel denk ik, maar deze gozer heeft een debiele zaakwaarnemer en dacht z'n plek te kunnen kiezen. Snap ook wel dat je niet per se naar Utah wil, die zitten toch een beetje in een lastige roster situatie en je wil er wellicht niet wonen als speler, maar dat is het wel een beetje het risico van het vak.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
De tijd dat ze dankbaar zijn dat ze uberhaupt gedraft zijn , waar dan ook is ook voorbij.
Kutkinderen.
Miljardairs hebben ook cadeautjes nodigquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:20 schreef Hathor het volgende:
Gesigneerd plaatje van Jordan als rookie geveild voor 2.500.000 dollar......goeie genade.
quote:James Harden is declining his $36.3 million player option and intends to re-sign with the LA Clippers on a two-year, $81.5 million contract, sources told ESPN on Sunday.
Denk niet dat de Lakers veel ruimte hebben om spelers te halen, zeker niet als opa zelf doodleuk nog even 50 miljoen in zijn zak steekt. Dus eerlijk gezegd zie ik hem nog wel vertrekken. Naar het oosten, Cavs of Knicks.quote:
Vooral je team geen kans geven wat extra geld aan een fatsoenlijke speler uit te geven.quote:
Hij heeft al zo'n ring, de noodzaak is niet zo hoog.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vooral je team geen kans geven wat extra geld aan een fatsoenlijke speler uit te geven.
Man is miljardair, maar een paycut pakken voor een grote kans op een kampioenschap ho maar.
Ben benieuwd welke B en C spelers ze nu gaan halen omdat opa de hoofdprijs wil.
Geen, hij gaat terug naar het oosten, met als enige voorwaarde dat het team waar hij heen gaat Bronny ook erbij neemt.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vooral je team geen kans geven wat extra geld aan een fatsoenlijke speler uit te geven.
Man is miljardair, maar een paycut pakken voor een grote kans op een kampioenschap ho maar.
Ben benieuwd welke B en C spelers ze nu gaan halen omdat opa de hoofdprijs wil.
quote:The Denver Nuggets are trading Michael Porter Jr. and an unprotected 2032 first-round pick to the Brooklyn Nets for Cam Johnson, sources told ESPN's Shams Charania.
Niemand wil Kumingaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:22 schreef Hathor het volgende:
Lees net dat Horford hoog op het verlanglijstje staat van GSW nu Looney weg is. Zijn ze nu helemaal gek geworden daar? Die gast is ook al bijna 40 en hooguit nog goed voor 20 minuten per game. Ga da achter Ayton aan of zo, die gaat nog wel wat langer mee, en kun je binnenhalen als je Kuminga trade.
Miami zou interesse hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand wil Kuminga
Verder is die club op hetzelfde niveau als de Bulls of de Kings als je Curry wegdenkt.
Pure stront.
Die willen iedereen wel hebben . En die GSW eigenaar gooit nog liever zijn eigen moeder van een flat dan dat die moet toegeven dat zijn picks gewoon heel slecht waren.quote:
Ik begrijp er geen fluit van hoe die iedereen hebben kunnen halen, qua geld, maar die gaan meedoen om de titel ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:27 schreef Hathor het volgende:
Houston is wel agressief op de markt zeg. Nu ook weer Finney-Smith erbij en Capela terug gehaald uit Atlanta.
Goed nieuws voor Denver. Ik las ook dat Brown terugkomt.quote:
De vraag is vaak of het beter is de big 3 bij elkaar te houden of om de breedte in de selectie te behouden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 16:19 schreef GotenSSJ het volgende:
SGA met een contract van 4 jaar, 285 miljoen. Koekoek.
Jammer dat die geen discount genomen heeft, nu kun je sowieso gedag zeggen tegen Hartenstein en volgend jaar, en waarschijnlijk ook Dort. Geheel terecht overigens hoor, maar om de groep bij elkaar te houden hadden de big 3 een stukje minder salaris moeten nemen denk ik.
Edit: blijkbaar toch een beetje geholpen. Volgend jaar had die 5/380 kunnen krijgen.
Je houdt altijd vast aan je topspelers voordat je aan diepte gaat denken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De vraag is vaak of het beter is de big 3 bij elkaar te houden of om de breedte in de selectie te behouden.
Is het beter om Williams te laten gaan of om juist Hartenstein en Dort te behouden? Het voordeel van meer breedte in de selectie is ook dat je minder afhankelijk bent van blessures.
Zo zwart-wit is het natuurlijk niet. Met name bij de 3e "topspeler" kan het problematisch zijn om nog fatsoenlijke spelers aan de selectie toe te kunnen voegen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je houdt altijd vast aan je topspelers voordat je aan diepte gaat denken.
Om Turner te halen. Die haalde de finals en dacht, dit nooit weer dus ik ga naar dat zooitje in Milwaukee. Al lijkt het er nu wel op dat Giannis gewoon blijftquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou nou moet dat nu zo ?
Maar dan nog , ze lieten hem doorspelen met een bloedstolsel en een kuitblessure resulterend in een achilles. Het is niet chique.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:39 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Om Turner te halen. Die haalde de finals en dacht, dit nooit weer dus ik ga naar dat zooitje in Milwaukee. Al lijkt het er nu wel op dat Giannis gewoon blijft
Precies de reden waarom ik Haliburton dom vond. Je scheurt je achillespees, en de Bucks doen direct wat voor hen het beste is. Uiteindelijk geeft de franchise geen fuck om je, en daar riskeer je op je 25ste dan je carriere voorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan nog , ze lieten hem doorspelen met een bloedstolsel en een kuitblessure resulterend in een achilles. Het is niet chique.
Giannis heeft weken geleden al in een interview gezegd dat hij loyaal blijft aan Milwaukee en dat hij dus wil blijven. De enige reden waarom hij de Bucks zou verlaten is dus als de Bucks hem willen traden, maar waarom zouden ze dat willen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:39 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Om Turner te halen. Die haalde de finals en dacht, dit nooit weer dus ik ga naar dat zooitje in Milwaukee. Al lijkt het er nu wel op dat Giannis gewoon blijft
Het is meer wat Giannis wil, met het salaris en de picks die ze kwijt zijn aan Lillard lijkt het me niet dat de Bucks de komende jaren echt mee kunnen doen om te prijzen. En met zijn speelstijl lijkt het me ook geen speler die tot zijn 40e doorgaat, dus als hij nog een keer wat wil is Milwaukee misschien niet de beste plek.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 18:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Giannis heeft weken geleden al in een interview gezegd dat hij loyaal blijft aan Milwaukee en dat hij dus wil blijven. De enige reden waarom hij de Bucks zou verlaten is dus als de Bucks hem willen traden, maar waarom zouden ze dat willen?
Nou ja, hij was de 5e, 6e, 7e keus?quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:47 schreef Hathor het volgende:
Brown kan zich opmaken voor een tweede interview voor de job van headcoach van de Knicks. Ze zullen toch wel iets in hem zien anders ga je geen tweede keer om de tafel zitten.
Zal het zo eens even checken, het was nogal een bezopen avond.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou ja, hij was de 5e, 6e, 7e keus?
Ze hebben eindelijk iemand gevonden die beschikbaar is en de baan ook wel wil hebben
Die pas over een jaar in werking kunnen treden?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors hadden wel interesse in Lillard zeiden ze bij ESPN gisteren. Zou wel geinig zijn om te zien, nieuwe splash brothers.
Is het bejaardenhuis een beetje dichtbij de arena daar?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors hadden wel interesse in Lillard zeiden ze bij ESPN gisteren. Zou wel geinig zijn om te zien, nieuwe splash brothers.
Kuminga compenseert dat allemaal met zijn jeugdigheidquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is het bejaardenhuis een beetje dichtbij de arena daar?
Schijnbaar hebben ze ook interesse in Al Horford. Wordt een geriatrische inrichting op die manier.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wil dat Mike Dunleavy en Joe Lacob van een trap flikkeren .quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kuminga compenseert dat allemaal met zijn jeugdigheid
Voor als Post moet uitrusten?quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben ze ook interesse in Al Horford. Wordt een geriatrische inrichting op die manier.
Tijd voor Jokic om een trade aan te vragen. Naar LA in ruil voor LeBron ofzoquote:
Dit begrijp ik dus echt niet, want hij zal nog zeker een jaar niet kunnen spelen, en zelfs dan nog is het maar de vraag hoe hij van zo'n blessure terug komt. Ze hebben NU DIRECT versterking nodig en het liefst een big en niet de zoveelste guard, dat hele smallball kennen we nu onderhand wel en dat werkt alleen met 100% fitte spelers.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Iets proberen lol . Hadden een aflopend Paul contract met een mooi salarisslot : wegquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dus echt niet, want hij zal nog zeker een jaar niet kunnen spelen, en zelfs dan nog is het maar de vraag hoe hij van zo'n blessure terug komt. Ze hebben NU DIRECT versterking nodig en het liefst een big en niet de zoveelste guard, dat hele smallball kennen we nu onderhand wel en dat werkt alleen met 100% fitte spelers.
Daarnaast meen ik me te herinneren dat Lillard ooit gezegd heeft nooit in de Bay te willen spelen.
Ze zullen iets moeten proberen....Vucevic, Adebayo of zoiets.
Las dat GSW een veel belovende jonge speler en een pick voor Kuminga wil.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iets proberen lol . Hadden een aflopend Paul contract met een mooi salarisslot : weg
Nu Kuminga waar de Kings niks voor willen geven (2 kut spelers en een 2de ronde pick lol) waar ze eerder met dezelfde Kuminga iemand als Siakam of OG konden krijgen . En mocht Kuminga toch een sign & trade voor pakweg 30 miljoen per jaar doen , dan kunnen ze slechts 10 miljoen ervan uitgeven.
Heb er maar vrede mee dat die lui verreweg de slechtste in de Liek zijn met herkennen dat het ijzer heet is of niet . Nu lekker hopen op grote Al die gaat kiezen tussen pensioen en GSW
De schizofrenie van een dolende eigenaar en zijn makke GM . Ze hadden de kans om hem te traden voor iets veel beters anderhalf jaar eerder maar nee want hij is de nieuwe Kawhi.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Las dat GSW een veel belovende jonge speler en een pick voor Kuminga wil.![]()
Dat wil ieder team wel voor een speler waar ze zelf blijkbaar weinig potentie in zien. Speelt helemaal niet zo veel, en ze willen van hem af, maar dan moeten ze wel een Castle of Lively en een pick oid krijgen. Goed verhaal.
Kun je deze uitleggen ? Ik ben een leek.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook alweer negen jaar geleden dat KD de hele NBA om zeep hielp voor een paar jaar. Time flies.
Enkel om door je teammates en de eigenaren etc. totaal niet serieus genomen te worden waardoor je twee titels niets waard zijn en hij nu van team naar team gaat op zoek naar wat genoegdoening. Tja.
Negen jaar geleden ging Durant (top 3 speler in de league al destijds) in free agency van de OKC thunder naar GS Warriors. Saillaint detail in deze 'transfer' is dat OKC een 3-1 leiding weg heeft gechoked, onder leiding van Durant, in de Western Conference Finals van de playoffs die net afgelopen waren.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je deze uitleggen ? Ik ben een leek.
De Jazz zijn echt schaamteloos aan het tanken. Jusuf Nurkic, Kyle Anderson en Kevin Love gaan echt niet bij de Jazz blijven als 'ervaren' kracht. Die gaan gewoon gewaived of getrade worden voor een 2e-ronde pick ofzo. Bij voorkeur naar een contender. En anders lekker met pensioen (Love).quote:Op maandag 7 juli 2025 21:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[Charania] BREAKING: The Clippers, Jazz and Heat have agreed to a trade that sends Norman Powell to Miami, John Collins to Los Angeles, and Kevin Love, Kyle Anderson and a 2027 Clippers second-round pick to the Jazz, sources tell ESPN.
Hi ha ho, Danny Ainge gaat weer een jaartje schaamteloos tanken in de hoop dat die nu wel een top 3 pick krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hi ha ho."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Groups for 2025 NBA Cup tournament released by league
East Group A - Cleveland, Indiana, Atlanta, Toronto, Washington.
East Group B - Boston, Detroit, Orlando, Brooklyn, Philadelphia.
East Group C - Milwaukee, New York, Chicago, Miami, Charlotte.
West Group A - Oklahoma City, Minnesota, Sacramento, Phoenix, Utah.
West Group B - L.A. Lakers, LA Clippers, Memphis, Dallas, New Orleans.
West Group C - Houston, Denver, Golden State, Portland, San Antonio.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Chet ook een max rookie deal, nu afwachten tot die van Jdub ook aangekondigd wordt.
Gaat een duur roster worden.maar goed, mijn geld is het niet
quote:Jalen Williams, Thunder agree to rookie max extension
Oklahoma City Thunder All-NBA star and champion Jalen Williams has agreed to a five-year maximum rookie contract extension that could reach $287 million
5 jaar en 287 miljoen.quote:
Caruso dik 20 miljoen per jaar. Hartenstein 27 miljoen per jaar. Plus die 3 max contracten, dan moet de rest haast voor een knaak en een bos wortels op de payroll komenquote:
Hartenstein is na komend seizoen weg.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Caruso dik 20 miljoen per jaar. Hartenstein 27 miljoen per jaar. Plus die 3 max contracten, dan moet de rest haast voor een knaak en een bos wortels op de payroll komen
Wil blijkbaar een 30+ miljoen contract, ja dat zit er niet in als je eigenlijk enkel goed kan passen. Schieten en verdedigen kan die niet echt. En volgens mij heeft die nog een jaar contract.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Giddey heeft nog steeds geen 'contract'
Ik hoop dat McCollum en Silver voorgoed verdwijnen.
Efcharistoquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:36 schreef tong80 het volgende:
Ach, hij kan het missen.
https://www.ad.nl/andere-(...)0-000-euro~acd524e8/
![]()
Eens. Nou eerst maar eens kijken hoe en of hij van die blessure terug komt.quote:
The Last Dancequote:Op maandag 21 juli 2025 18:13 schreef tong80 het volgende:
Gisteren The Last Walz gekeken. Wat vinden jullie ervan? Ik vond het een geweldige docu.........
Bedoel je The Last Dance? Die was echt geweldig ja. The Last Walz kan ik niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:13 schreef tong80 het volgende:
Gisteren The Last Walz gekeken. Wat vinden jullie ervan? Ik vond het een geweldige docu.........
The Last Waltz is het afscheidsconcert van The Band. Dat is ook een 10/10quote:Op maandag 21 juli 2025 18:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bedoel je The Last Dance? Die was echt geweldig ja. The Last Walz kan ik niet.
Ha ha. Klopt. The Last Waltz is van The Band. Maar gelukkig ben ik niet de enige die hem geweldig vond.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bedoel je The Last Dance? Die was echt geweldig ja. The Last Walz kan ik niet.
Zeker. Driedubbel LP zelfs. Trouwens Scottie was geweldig in de docu. Ook met de latere interviews. Sommige mensen zijn altijd 30. Dan zie je ze 25 jaar later, en besef je de vergankelijkheid.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
The Last Waltz is het afscheidsconcert van The Band. Dat is ook een 10/10
Scottie Pippen wordt helaas niet heel gracieus oud. Hij is wat bitter en verdient nu geld met memecoinsquote:Op maandag 21 juli 2025 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Driedubbel LP zelfs. Trouwens Scottie was geweldig in de docu. Ook met de latere interviews. Sommige mensen zijn altijd 30. Dan zie je ze 25 jaar later, en besef je de vergankelijkheid.
In de docu kwam hij juist mild over. Jammer dan.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Scottie Pippen wordt helaas niet heel gracieus oud. Hij is wat bitter en verdient nu geld met memecoins
Maar jeugdhelden zullen altijd helden blijven.
Hij heeft een zoon die nu in de NBA speelt
En een ex die op de pik van MJ junior aan het rijden is.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Scottie Pippen wordt helaas niet heel gracieus oud. Hij is wat bitter en verdient nu geld met memecoins
Maar jeugdhelden zullen altijd helden blijven.
Hij heeft een zoon die nu in de NBA speelt
quote:Restricted free agent Jonathan Kuminga is in no rush to sign the latest contract offers from the Golden State Warriors, he told ESPN's Shams Charania after a Thursday morning workout in Miami, and Kuminga's stalemate with the Warriors has the potential to drag significantly deeper into the offseason as he continues to explore other opportunities.
General manager Mike Dunleavy and the Warriors' front office showed an extra level of motivation this week in conversations with Kuminga's agent, Aaron Turner, delivering what they believe is a fair offer to bring back Kuminga for a fifth season despite the rocky four-year partnership that preceded it.
But Kuminga hasn't found anything they presented appealing, he said, so the drawn-out negotiations will remain motionless, likely keeping the Warriors' other offseason business on pause. They are the only NBA team not to sign or trade for a player this summer.
Is dit familie van ? .............Mike Dunleavy. De NFL coach........quote:
Had hij niet eerst net als Zion het idee dat het gewicht z'n spel ten goede kwam en daarom liever niet minder massa?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Geeft ook eigenlijk aan hoe die zich verwaarloosd heeft de afgelopen jaren omdat hij er in Dallas mee weg dacht te komen.
Nu heeft die ineens een ‘persoonlijke vendetta’ oid, maar eigenlijk had die dit de afgelopen jaren in Dallas al moeten doen.
quote:Doncic and his team told Men's Health that he has stuck to a gluten-free, low-sugar diet that includes intermittent fasting and high levels of protein -- at least 250 grams per day.
quote:Doncic added that he drew inspiration from Michael Jordan and Kobe Bryant, who he said "sacrificed a lot" when referring to their offseason training.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |